Skąd ten opór?

Data: 2012-01-20 22:17:17
Autor: Jarek Andrzejewski
Skąd ten opór?
On Fri, 20 Jan 2012 22:15:41 +0100, Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@gmail.com> wrote:

Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje

aaa dodam jeszcze, że dwie PzO w Millenium nawet chciały mnie
przekonać, że koniecznie muszę natychmiast spłacić KK, jeśli chcę
wypowiedzieć umowę.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-20 13:37:43
Autor: MK
Skąd ten opór?
On 20 Sty, 22:17, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:

aaa dodam jeszcze, że dwie PzO w Millenium nawet chciały mnie
przekonać, że koniecznie muszę natychmiast spłacić KK, jeśli chcę
wypowiedzieć umowę.
--

Mialem tak kiedys w Rajfim. Zwiazane to bylo z tym, ze w praktyce od
reki zamykali rachunek karty, bez 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

MK

Skąd ten opór?