Skąd ten opór?

Data: 2012-01-22 02:13:44
Autor: Feromon
Skąd ten opór?

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:84mjh7pk082n3v9pmqmjd9nvujnbtheo3r4ax.com...
Ostatnio składałem w Millenium i Credit Agricole (aka Lukas)
oświadczenia woli (wypowiedzenie rachunku i karty; w skrócie: "moje
dane, nazwa banku, data, >>Wypowiadam umowę rachunku/karty nr ...<<,
podpis").
To samo miałem parę lat temu w mBanku i w Lukasie.

Skąd ten opór "panienek z okienek" przed potwierdzeniem drugiego
egzemplarza? Dopiero rozmowa z Bardziej Doświadczoną Panienką z
Zaplecza lub Specjalną Infolinią dla Panienek z Okienek pomagała w
przekonaniu ich, że jednak nie ma powodów by przyjąć od klienta jego
oświadczenie woli wyrażone na piśmie.

Otworzyć łatwo, zamknać trudno. Czego tu nie rozumiemy? Opór=Prawo Ohma.

Feromon

Skąd ten opór?