Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie

Data: 2019-04-08 12:10:42
Autor: Poldek
Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie

Pytanko do zwolenników smogu z pieców do ogrzewania - skąd dziś w al. Niepodległości stan powietrza: Zły PM 152,1 PM 2,5 78,6?
Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości dziś nie kopcą.
Trzeba będzie zlikwidować tę stację pomiarową w al. Niepodległości, tak, jak zlikwidowano stację na Marszałkowskie, bo zaniżała wyniki.

Data: 2019-04-08 11:59:59
Autor: Budzik
Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

W nocy było jakies 4-5 wiec pewnie grzali.
Ja wczoraj około 20 tez poczułem zimną noc, jak na pobliskiego orlika przywiało to czym palą sąsiedzi...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2019-04-08 15:25:56
Autor: Myjk
Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie
Mon, 8 Apr 2019 12:10:42 +0200, Poldek
[...]

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie w nocy było ZERO, więc wszsycy w koło
kopcili na potęgę. Nawet teraz, jak 18sC to widzę u sąsiada z komina dym
popieprza nie wiem po jaką cholerę. Żeby to jeszcze stara rudera, ale to
nowy dom względnie, w 2014 AFAIR budowany.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-04-08 19:09:34
Autor: Shrek
W dniu 08.04.2019 o 12:10, Poldek pisze:

Pytanko do zwolenników smogu z pieców do ogrzewania - skąd dziś w al. Niepodległości stan powietrza: Zły PM 152,1 PM 2,5 78,6?

Z tych samych ko0minów co w wianuszku warszawy. No chyba że samochody zrobiły nocny flaszmob w na przykład Laskach w kampinosie, podkowie leśnei i innych tego typu metropoliach i punktualnie o 7 odjechały do warszawy;)

Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości dziś nie kopcą.

No i w dzień jak się ciepło zrobiło, to zaczęło spadać.

Shrerk

Data: 2019-04-11 23:18:52
Autor: Poldek
W dniu 2019-04-08 o 19:09, Shrek pisze:
[...]

Nie pytałem o smog w Laskach, tylko w Warszawie, al. Niepodległości.

Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości dziś nie kopcą.

No i w dzień jak się ciepło zrobiło, to zaczęło spadać.

Teraz jest wieczór, samochody odstawione, ludzie w domach, temperatura 4*C, więc powinni palić PETy. A smogu brak. Stan powietrza: dobry.
O co tu chodzi?

Data: 2019-04-12 07:12:07
Autor: Shrek
W dniu 11.04.2019 o 23:18, Poldek pisze:

[...]

To ci odpowiedziałem - z tych samych źródeł co w gminach wianuszka. A powyższe przykłady metropolii pokazują, że tymi źródłami są kominy budownictwa jednorodzinnego.

[...]

Rzuciłem okiem i wychodzi, że wszędzie po 19 stężenie rośnie. Dziwne - przecież wtedy ruch samochodowy drastycznie spada. O co może chodzić?

Shrek

Data: 2019-04-12 10:33:26
Autor: elmer radi radisson
On 2019-04-11 23:18, Poldek wrote:

Teraz jest wieczór, samochody odstawione, ludzie w domach, temperatura 4*C, więc powinni palić PETy. A smogu brak. Stan powietrza: dobry.
O co tu chodzi?

https://airly.eu/map/pl/#52.21930,21.00472,i26

jest wieczor, piszesz o godzinie 23 i mowisz ze nie zauwazyles
tego peaku widocznego na wykresach od godziny 20 do 2:00, gdy ludzie
dorzucili na noc do piecow? chyba, ze w nocy byl jakis moto-flashmob.

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-04-12 10:36:44
Autor: elmer radi radisson