Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie

Data: 2019-04-08 11:59:59
Autor: Budzik
Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

Pytanko do zwolenników smogu z pieców do ogrzewania - skąd dziś w
al. Niepodległości stan powietrza: Zły PM 152,1 PM 2,5 78,6?
Temperatura to 17*C, więc piece na butelki PET w al. Niepodległości
dziś nie kopcą.
Trzeba będzie zlikwidować tę stację pomiarową w al. Niepodległości,
tak, jak zlikwidowano stację na Marszałkowskie, bo zaniżała wyniki.

W nocy było jakies 4-5 wiec pewnie grzali.
Ja wczoraj około 20 tez poczułem zimną noc, jak na pobliskiego orlika przywiało to czym palą sąsiedzi...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Skąd ten smog dzisiaj we Warszawie