Skąd teraz się opłaca samochody ściągać

Data: 2011-01-03 16:33:19
Autor: glang
Skąd teraz się opłaca samochody ściągać
Widzę na autoscout24.pl że auta w niemczech raczej drogie.
Chyba że znacie lepszą stronę?
Skąd ludzie teraz auta ściągają? Szwecja?

widzę sporo z Litwy
pzdr
GL

Data: 2011-01-03 23:05:47
Autor: P_ablo
Skąd teraz się opłaca samochody ściągać
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4d21ec5a$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

widzę sporo z Litwy

Hehe... oni maja jeszcze lepszych metaloplastykow :)

--
Picasso

Data: 2011-01-06 21:00:11
Autor: BearBag
Skąd teraz się opłaca samochody ściągać

widzę sporo z Litwy
pzdr
GL

Interesujące... a czasem nie Lukaemburg ? :)
Pozdrawia BearBag...

Data: 2011-01-06 21:36:24
Autor: Nikiel ;)
W dniu 2011-01-06 21:00, BearBag pisze:

widzę sporo z Litwy
pzdr
GL

Interesujące... a czasem nie Lukaemburg ? :)

Nie. To blachy/ubezpieczenie jest z Litwy, bo taniej niĹź w Niemczech.
Sprowadzający, kupują blachy/ubezpieczenie w Litwie, jadą do Niemiec, kupują auto i zakładają tymczasowe blachy litewskie (ubezpieczenie działa na terenie UE) -> przynajmniej o czymś takim czytałam w grudniu.

Pozdrawiam
{wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

Nikiel ;-)

--
# od niklu #             # gg - 4939629 #
#  WyobraĹşnia jest waĹźniejsza od wiedzy #

Data: 2011-01-11 15:35:25
Autor: BearBag
Skąd teraz się opłaca samochody śc iągać

Nie. To blachy/ubezpieczenie jest z Litwy, bo taniej niż w Niemczech.
Sprowadzający, kupują blachy/ubezpieczenie w Litwie, jadą do Niemiec, kupują auto i zakładają tymczasowe blachy litewskie (ubezpieczenie działa na terenie UE) -> przynajmniej o czymś takim czytałam w grudniu.

A kto płaci za podróz na Litwe ewentualnie osobę która to tam zalatwia i
wysyła? Że tez to się opłaci... na pewno nie przy jednej czy dwóch
sztukach.

Skąd teraz się opłaca samochody ściągać