Skąd tyle nienawiści w elektoracie PO do PiSu?

Data: 2011-10-10 21:41:41
Autor: boukun
Skąd tyle nienawiści w elektoracie PO do PiSu?
Ludzie! Zamiast się cieszyć ze "zwycięstwa" swoich pryncypałow, wylewacie wiadra pomyj na PiS. Skąd tyle nienawiści w was?
Wybory się już skończyły PO przy korycie, zatem skąd ta nienawiść i wrogość? Zachowujecie się, jak jakieś demony, opętani szaleńcy, tańczący taniec wojenny...

Tfu, co za bydło głosowało w tych wyborach...

boukun

Data: 2011-10-10 21:52:25
Autor: abc
[...]

Nie obrażaj bydląt.  Elektorat PO już chyba nie potrafii bez nienawiści (a
nazywają to językiem miłości).

Data: 2011-10-11 16:45:43
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 21:52, abc pisze:
Nie obrażaj bydląt.  Elektorat PO już chyba nie potrafii bez nienawiści (a
nazywają to językiem miłości).

Hie hie hie, teraz wraza razwietka do znudzenia powtarza o rzekomej
po-razce pisiorow, a ja widze to zupelnie inaczej. Nie udalo im sie
dorznac "watahy" :)

Data: 2011-10-11 17:45:18
Autor: stevep
Dnia 11-10-2011 o 16:45:43 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to pewnie była porażka taktyczna zaaplikowana przez "genialnego sratega".

--
stevep

Data: 2011-10-10 22:34:29
Autor: J-23
On 10 Paź, 21:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Co innego p.prezes PiS-u, ten wkrag rozsiewa "znak pokoju": a pan z
jakiej jest gazety - polskiej, co sie pan tak boi panie redaktorze,
ale Pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, ze sila
moich argumentóow jest taka, ze pan nie ma zadnych szans (sila
argumentow!)... kulturalne i wywazone wypowiedzi(sic!)
Elektorat PiS-u za chwile sie wykruszy, bo ilu jeszcze tych dziadkow i
babc pozostanie do nastepnych wyborow. A i sam p.prezes bedzie wowczas
mial ok.70-tki

Data: 2011-10-11 14:08:41
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1b3350b0-3fc0-478c-8f52-4800a95319d7c1g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Po co się podniecać, wszystko i tak jest wyreżyserowane przez służby..
Tu sygnaturka matusma...

boukun

Data: 2011-10-11 05:42:34
Autor: J-23
On 11 Paź, 14:08, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1b3350b0-3fc0-478c-8f52-4800a95319d7c1g2000yql.googlegroups.com...
On 10 Pa , 21:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:> Ludzie! Zamiast si cieszy ze "zwyci stwa" swoich pryncypa ow, wylewacie
> wiadra
> pomyj na PiS. Sk d tyle nienawi ci w was?
> Wybory si ju sko czy y PO przy korycie, zatem sk d ta nienawi i wrogo ?
> Zachowujecie si , jak jakie demony, op tani szale cy, ta cz cy taniec
> wojenny...

> Tfu, co za byd o g osowa o w tych wyborach...

> boukun

Co innego p.prezes PiS-u, ten wkrag rozsiewa "znak pokoju": a pan z
jakiej jest gazety - polskiej, co sie pan tak boi panie redaktorze,
ale Pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, ze sila
moich argument ow jest taka, ze pan nie ma zadnych szans (sila
[...]
Po co si podnieca , wszystko i tak jest wyre yserowane przez s u by..
Tu sygnaturka matusma...

boukun

Co jest wyrezyserowane? P.prezes "rznie glupa" Twoim zdaniem? Bo mnie
sie wydaje ze on tak spontanicznie daje sie "wkrecac".

Data: 2011-10-11 14:52:41
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17a1d74c-6c67-4a37-81cb-692f9981bc08c1g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Co jest wyrezyserowane? P.prezes "rznie glupa" Twoim zdaniem? Bo mnie
sie wydaje ze on tak spontanicznie daje sie "wkrecac".
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak czy owak, jest sterowany i steruje wraz z Tuskiem polskim matołectwem...

boukun

Data: 2011-10-11 06:05:30
Autor: J-23
On 11 Paź, 14:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:17a1d74c-6c67-4a37-81cb-692f9981bc08c1g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak czy owak, jest sterowany i steruje wraz z Tuskiem polskim matołectwem...

aha, to kosmici tak steruja

Data: 2011-10-11 15:12:43
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:63894d38-0d68-4fe8-90b3-21557efcafaedd6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak czy owak, jest sterowany i steruje wraz z Tuskiem polskim matołectwem...

-- -- -- -- -- -- --
Nie, służby Kiszczaka pod zmienioną nazwą...

boukun

Data: 2011-10-11 00:54:55
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 Oct 2011 21:41:41 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ano. To samo, co niegdyś na Stana Tymińskiego.

--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Data: 2011-10-10 22:41:24
Autor: J-23
Skąd tyle nienawiści w elektoracie PO do PiSu?
On 11 Paź, 00:54, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Mon, 10 Oct 2011 21:41:41 +0200, boukun napisa (a):

> [...]
> wojenny...

> Tfu, co za byd o g osowa o w tych wyborach...

Ano. To samo, co niegdy na Stana Tymi skiego.

--
XL
Los demokracji tak naprawd spoczywa w r kach opozycyjnej partii, na ile

no tak bo poraza nas "prawdomownosc" p.prezesa: jak moj brat zostanie
prezydentem, to nigdy nie bede premierem, albo jesli przegramy wybory
to wycofam sie z zycia politycznego... chlapnie tu, chlapnie tam cos
pobredzi o silach nieczystych zagrazajacych suwerennosci Polski - ze
niby on cos wie ale jeszcze nie jest stosowny moment na ujawnianie...
i takie pierdu pierdu pierd...

Data: 2011-10-11 04:14:53
Autor: stevep
Dnia 11-10-2011 o 00:54:55 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Bardzo dobre porównanie elektoratów- podobni oszolomi.

--
stevep

Skąd tyle nienawiści w elektoracie PO do PiSu?