Skąd tylu debili tu przywiało...?

Data: 2009-09-12 13:25:28
Autor: drmoriarty
Skąd tylu debili tu przywiało...?
On 9 Wrz, 10:25, Czarek <4...@gmx.de> wrote:
Przeczytałem sobie, niestety, jakiś wątek, m.in. to:
-- -- -- -- -- --

> daj spokoj. To typowy "internetowy omnibus". Nie ma sensu sie denerwowac.
> Wystarczy ignorowac.
> pzdr.
> A.

Tak, masz rację. Ale wkurzają mnie tacy, którzy w każdym temacie
uzasadniają że wiedzą lepiej, nic ponad. JJ jest jednym z
"czołowników" tego dyskusyjnego ruchu. No ale rozumiem frustrację,
czymś trzeba nadrabiać swoje fotograficzne niedostatki, najłatwiej
prymitywnymi odpowiedziami.

I zastanawiam się, skąd na tę grupę przywiało tylu debili?

No cóż, pewnie nie ty jeden. Spora część pamięta takiego lolka a potem
pojawili się następni, tudzież przyznali do różnych nicków.
Ale cieszy mnie to że poczułeś się wywołany, przynajmniej jest jeszcze
jakaś nadzieja.

Skąd tylu debili tu przywiało...?