Skąd tylu debili tu przywiało...?

Data: 2009-09-13 14:21:06
Autor: adam
Skąd tylu debili tu przywiało...?
Użytkownik "Czarek" napisał
I zastanawiam się, skąd na tę grupę przywiało tylu debili? Myślałem,
że większość ich siedzi na syfrowej :-) Trzynastoletnie, pryszczate
szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
na wiedzę, ale także nie dopuszczający myśli, że dla kogoś może być
normalną umiejętnością to, co dla nich jest magią i to z kiepskiej
książki.

Czarek

PS Chyba zbyt skomplikowanie to napisałem, założę się, że debile nie
zrozumieją :)

Dostałeś baty na syfrowej i znowu masz powód do użalania się nad sobą : )))))))

adam

Skąd tylu debili tu przywiało...?