Sk±d wiedz±?

Data: 2013-09-12 10:00:49
Autor: Budzik
Sk±d wiedz±?
Temat - zawarcie ubezpieczenia ze znizkami de facto takich znizek nie posiadaj±c.

Znajoma chciała tak zrobic.
I firma odrzuciła, stwierdzaj±c, ze ona nie ma znizek jakie podała.

Pytanie - skad wiedzieli?
Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich firm dla wszystkich kierowców?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-09-12 10:06:36
Autor: AZ
SkÄ…d wiedzÄ…?
On 2013-09-12, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Temat - zawarcie ubezpieczenia ze znizkami de facto takich znizek nie posiadajÄ…c.

Znajoma chciała tak zrobic.
I firma odrzuciła, stwierdzając, ze ona nie ma znizek jakie podała.

Pytanie - skad wiedzieli?
Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich firm dla wszystkich kierowców?

No to widac jest to mocno POPIERDOLONE co akurat w naszym kraju nie dziwi.
Ja jak ostatnio poszedlem do PZU to chcieli zebym przyniosl zaswiadczenie
od poprzedniego wlasciciela i potwierdzil, ze mam takie znizki.

Swoja droga otrzymalem ostatnio pisemko (zwyklym listem) od UFG zebym im udowodnil iz w okresie 1 styczen - X marzec mialem ubezpieczenie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-12 10:13:39
Autor: masti
Sk±d wiedz±?

z UFG

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-12 12:07:58
Autor: Liwiusz
Sk±d wiedz±?
W dniu 2013-09-12 12:00, Budzik pisze:
[...]

Jest baza stłuczek, i jest baza bezszkodowych lat ubezpieczenia. Ta sama baza.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-12 10:14:37
Autor: AZ
SkÄ…d wiedzÄ…?
On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

firm dla wszystkich kierowcĂłw?

Jest baza stłuczek, i jest baza bezszkodowych lat ubezpieczenia. Ta sama baza.

To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
mowie? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-12 10:15:47
Autor: masti
Sk±d wiedz±?
Dnia pięknego Thu, 12 Sep 2013 10:14:37 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

wszystkich firm dla wszystkich kierowcĂłw?

bo majÄ… durnÄ… biurokracjÄ™

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-12 12:18:01
Autor: Liwiusz
SkÄ…d wiedzÄ…?
W dniu 2013-09-12 12:15, masti pisze:
To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
>mowie?:-)
bo majÄ… durnÄ… biurokracjÄ™

A to swojÄ… drogÄ…. Duch molocha ma siÄ™ u nich nadal dobrze.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-12 19:21:38
Autor: A5tu5
SkÄ…d wiedzÄ…?
Myślę, że chodzi prawdopodobnie o ewentualne "domniemane" poświadczenie nieprawdy i konsekwencje jakie mogą wyniknąć w przypadku wystąpienia szkody.
Wtedy robią rekalkulację której nie jesteś w stanie zweryfikować i nagle okazuje się, że dopłacasz 200% ;)

InnÄ… sprawÄ… jest pytanie co w przypadku modnego ostatnio ubezpieczenia na wypadek utraty zniĹĽek.
Z jednej strony ubezpieczalnie dogadały się, że wszelkie szkody wrzucają do wspólnej bazy, a z drugiej strony sprzedają ubezpieczenie na wypadek utraty zniżek?

--
A5tu5

Data: 2013-09-12 20:00:52
Autor: Budzik
Sk±d wiedz±?
Osobnik posiadaj±cy mail news@news.dialog.net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

My¶lę, że chodzi prawdopodobnie o ewentualne "domniemane"
po¶wiadczenie nieprawdy i konsekwencje jakie mog± wynikn±ć w przypadku
wyst±pienia szkody. Wtedy robi± rekalkulację której nie jeste¶ w
stanie zweryfikować i nagle okazuje się, że dopłacasz 200% ;)

No tak, ale skoro 60% znizek byłoby nieprawdziwe, to wyliczyc z tego prawidlow± stawkę to nie jest jakas matematyka dyskretna.

--
Pozdrawia... Budzik
"To s± cycki szczę¶cia (.)(.) prze¶lij je do trzech osób w przeci±gu

Data: 2013-09-12 12:16:43
Autor: Liwiusz
SkÄ…d wiedzÄ…?
W dniu 2013-09-12 12:14, AZ pisze:
On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie wiem, przede wszystkim nie rozumiem co chciałeś napisać przez "zniżki od poprzedniego właściciela".

Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-12 10:27:55
Autor: AZ
SkÄ…d wiedzÄ…?
On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
mowie? :-)

Nie wiem, przede wszystkim nie rozumiem co chciałeś napisać przez "zniżki od poprzedniego właściciela".

Mea culpa. Mialem na mysli ubezpieczyciela.

Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

No i to jest chore. Takie sprawy powinno zalatwiac sie w formie ktora
coraz czesciej mozna spotkac w urzedach (cos jednak sie zmienia) - twierdzisz
cos, pani chce zebys napisal oswiadczenie, piszesz, podpisujesz i zalatwione.
A nie godziny latania i marnowania czasu na zdobywaniem zaswiadczen zeby, ze nie jest sie wielbladem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-12 12:31:57
Autor: Liwiusz
SkÄ…d wiedzÄ…?
W dniu 2013-09-12 12:27, AZ pisze:
On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Wiesz, zniżki to przywilej, nie musisz korzystać, jeśli nie chcesz :)

--
Liwiusz

Data: 2013-09-12 05:10:34
Autor: kogutek444
Sk±d wiedz±?
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 12:31:57 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

> A nie godziny latania i marnowania czasu na zdobywaniem zaswiadczen zeby,

Wiesz, zniżki to przywilej, nie musisz korzystać, je¶li nie chcesz :)

-- Liwiusz

Masz racje. Nie tzreba korzystać je¶li się ma ale nie wolno korzystać je¶li się nie ma. Nie postawił by ¶mieci z wiaderka że nie da się przypisać jakiego¶ paragrafu do kogo¶ kto wiedz±c że nie ma zniżek oszukuje że je ma. Zwłaszcza jak jest to ubezpieczenie obowi±zkowe.

Data: 2013-09-12 23:46:12
Autor: John Kołalsky
SkÄ…d wiedzÄ…?

UĹĽytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com>

[...]

Tu w ogóle nie ma potrzeby pytać właściciela jak jest baza

Data: 2013-09-13 01:44:51
Autor: Gotfryd Smolik news
SkÄ…d wiedzÄ…?
On Thu, 12 Sep 2013, AZ wrote:

Takie sprawy powinno zalatwiac sie w formie ktora
coraz czesciej mozna spotkac w urzedach (cos jednak sie zmienia) - twierdzisz
cos, pani chce zebys napisal oswiadczenie, piszesz, podpisujesz i zalatwione.

  Dla porz±dku - zmienia się, bo od ładnych paru lat tak wła¶nie stanowi±
przepisy. Wymuszone ustaw± :) 75.2 KPA

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-17 08:12:14
Autor: Jan Koval
SkÄ…d wiedzÄ…?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:l0s4vb$785$9node2.news.atman.pl...
On 2013-09-12, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

W PZU przez telefon mogłem podać co chciałem. Ale ponieważ nie byłem pewny to oddzwonili
do mnie za dwie godziny z potwierdzonymi zniĹĽkami.
Ale mogłem podać to co mi się wydaję.

J.

Data: 2013-09-17 08:10:36
Autor: Jan Koval
SkÄ…d wiedzÄ…?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l0s4ab$fm4$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-09-12 12:14, AZ pisze:

Samo zaświadczenie (od jednego ubezpieczyciela) jest o tyle bardziej
wiarygodne, że może zawierać szkody jeszcze nie ujęte w UFG.

I można się dowiedzieć, że zostało wypłacone odszkodowanie (sprzed dwóch lat) o którym się nie wie.

J.

Data: 2013-09-13 14:22:46
Autor: Wiwo
SkÄ…d wiedzÄ…?

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:l0s46d$785$8node2.news.atman.pl...

To czemu PZU chcialo ode mnie potwierdzenia, ze mam te znizki o ktorych
mowie? :-)

Bo do niedawna nie wszystkie firmy przekazywały komplet informacji do tej bazy. Jakiś czas temu słyszałem, że podobno przekonali już wszystkie TU i pozostały "kwestie techniczne", które mieli rozwiązać w ciągu kilku miesięcy. PZU było pewnie nieufne... ;-)

Znając życie większość TU woli złapać klienta niż go zniechęcać, nawet kosztem ewentualnych dopłat do jego szkód. Może jednak szkody nie zrobi, plan sprzedaży się wykona, będzie się można pochwalić w reklamie większym udziałem w rynku... ;-)

Wiwo

Data: 2013-09-12 11:57:00
Autor: Budzik
Sk±d wiedz±?
Osobnik posiadaj±cy mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dzięki.
Nie wiedziałem, ze tak jest.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2013-09-12 16:55:50
Autor: Helios
Sk±d wiedz±?
[...]

ale w czym problem? ostatnio w pzu przepisywałem OC i przyjęli to na moje o¶wiadczenie ale z zastrzeżeniem że w razie szkody będ± dokładnie sprawdzać i jeżeli złożyłem nieprawdę to bach sam zapłacę za szkodę

to samo w banku przy drobnych kredytach możesz napisać że jeste¶ kawaler i zdrowy jak ryba (i nikt tego nie sprawdza) a jak umrzesz to ubezpieczenie kredytu jest nieważne bo podałe¶ nieprawdę co bank oczywi¶cie rzetelnie sprawdzi i udowodni że owy strup na dupie który miałe¶ w chwili zaci±gania kredytu był po¶rednio przyczyn± twojej ¶mierci

i takich analogii w różnych dziedzinach można by wymieniać długo

Data: 2013-09-12 15:16:37
Autor: Budzik
Sk±d wiedz±?
Osobnik posiadaj±cy mail helips987@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ZTCW polisa w takiej sytuacji jest wazna a doplacic mozesz tylko różnice w jej cenie.
A nie pokrywać koszty szkody.

[...]

Ale przydałyby sie jakies celne analogie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracuj± na okr±gło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2013-09-12 17:06:03
Autor: kogutek444
Sk±d wiedz±?
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 16:55:50 UTC+2 użytkownik Helios napisał:
> [...]

i takich analogii w różnych dziedzinach można by wymieniać długo

Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury, żeby¶ nie srał jak chodzisz po podwórku. jak kto¶ wali w kalendarz to mu nawet koło chuja nie lata czy ma jakie¶ ważne albo nieważne ubezpieczenie kredytu. siła reklam jest ogromna. W jednej wstawiaj± głodne kawałki żeby się ubezpieczyć za złotówkę dziennie. Bo jak się kitę odwali to rodzina będzie miała lżej. Kurwa, po ¶mierci nie ma się rodziny. Nawet nic się nie ma bo nic może mieć albo nie mieć kto¶ kto żyje.

Data: 2013-09-13 11:00:36
Autor: Budzik
Sk±d wiedz±?
Osobnik posiadaj±cy mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury

Podałes analogie do odpowiedzi, która jest nieprawdziwa.
Teraz jeszcze obrażasz, zamiast posypać głowę popiołem.

Przepraszam, zapomniałem z kim rozmawiam i jakie masz zdanie o wiarygodnosci na newsach.
EOT.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-09-12 17:07:11
Autor: tck
Sk±d wiedz±?

Użytkownik "Helios" <helips987@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5231d5f6$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tutaj sie nie zgodze, moga kazac doplacic reszte, pociagnac za falszywe oswiadczenie ale co do wyplaty z OC to raczej nie ma strachu

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-13 11:59:44
Autor: J.F
Sk±d wiedz±?
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci
Pytanie - skad wiedzieli?
Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich
firm dla wszystkich kierowców?

Taka baza to przeciez od dawna jest - posiadanie OC moze kazdy sprawdzic.
Publicznie dostepne jest po nr pojazdu, ale wewnetrznie moze i po posiadaczu potrafia.
I wyjdzie ze pani przez ostatnie 5 lat zadnego ubezpieczenia nie posiadala.

J.

Sk±d wiedz±?