Skąd wiedzą?

Data: 2013-09-12 16:55:50
Autor: Helios
Skąd wiedzą?
W dniu 2013-09-12 12:00, Budzik pisze:
Temat - zawarcie ubezpieczenia ze znizkami de facto takich znizek nie
posiadając.

Znajoma chciała tak zrobic.
I firma odrzuciła, stwierdzając, ze ona nie ma znizek jakie podała.

Pytanie - skad wiedzieli?
Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich
firm dla wszystkich kierowców?

ale w czym problem? ostatnio w pzu przepisywałem OC i przyjęli to na moje oświadczenie ale z zastrzeżeniem że w razie szkody będą dokładnie sprawdzać i jeżeli złożyłem nieprawdę to bach sam zapłacę za szkodę

to samo w banku przy drobnych kredytach możesz napisać że jesteś kawaler i zdrowy jak ryba (i nikt tego nie sprawdza) a jak umrzesz to ubezpieczenie kredytu jest nieważne bo podałeś nieprawdę co bank oczywiście rzetelnie sprawdzi i udowodni że owy strup na dupie który miałeś w chwili zaciągania kredytu był pośrednio przyczyną twojej śmierci

i takich analogii w różnych dziedzinach można by wymieniać długo

Data: 2013-09-12 15:16:37
Autor: Budzik
Skąd wiedzą?
Osobnik posiadający mail helips987@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ZTCW polisa w takiej sytuacji jest wazna a doplacic mozesz tylko różnice w jej cenie.
A nie pokrywać koszty szkody.

[...]

Ale przydałyby sie jakies celne analogie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2013-09-12 17:06:03
Autor: kogutek444
Skąd wiedzą?
W dniu czwartek, 12 września 2013 16:55:50 UTC+2 użytkownik Helios napisał:
> [...]

i takich analogii w różnych dziedzinach można by wymieniać długo

Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury, żebyś nie srał jak chodzisz po podwórku. jak ktoś wali w kalendarz to mu nawet koło chuja nie lata czy ma jakieś ważne albo nieważne ubezpieczenie kredytu. siła reklam jest ogromna. W jednej wstawiają głodne kawałki żeby się ubezpieczyć za złotówkę dziennie. Bo jak się kitę odwali to rodzina będzie miała lżej. Kurwa, po śmierci nie ma się rodziny. Nawet nic się nie ma bo nic może mieć albo nie mieć ktoś kto żyje.

Data: 2013-09-13 11:00:36
Autor: Budzik
Skąd wiedzą?
Osobnik posiadający mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czy Ty masz o jeden zwój mózgowy więcej od kury

Podałes analogie do odpowiedzi, która jest nieprawdziwa.
Teraz jeszcze obrażasz, zamiast posypać głowę popiołem.

Przepraszam, zapomniałem z kim rozmawiam i jakie masz zdanie o wiarygodnosci na newsach.
EOT.

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-09-12 17:07:11
Autor: tck
Skąd wiedzą?

Użytkownik "Helios" <helips987@wp.pl> napisał w wiadomości news:5231d5f6$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tutaj sie nie zgodze, moga kazac doplacic reszte, pociagnac za falszywe oswiadczenie ale co do wyplaty z OC to raczej nie ma strachu

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Skąd wiedzą?