Skad wziac kase - porada za darmoche !

Data: 2011-11-27 19:04:50
Autor:
Skad wziac kase - porada za darmoche !
  porada za darmoche! a jak! nazbiera sie mln pln do cholery i troche!

- zlikwidowac dotacje dla partii politycznych - niech chlopczyki
  i dziewczeta bawia sie na wlasny koszt
- zlikwidowac dotacje dla zwiazkow zawodowych - j.w., koryto   zwiazkowca nie moze byc azylem dla lewusow
- zlikwidowac dotacje dla kosciolow i zwiazkow wyznanowych,   wierni powinni utrzymywac duchowienstwo i infrastrukture   (za wyjatkiem obiektow zabytkowych)
- zlikwidowac dotacje dla roznej masci tzw mniejszosci   narodowych (za wyjatkiem doplat do imprez kulturalnych)
- likwidacja/ograniczenie senatu - senat nie moze byc azylem   dla starzejacych sie politykow wypadnietych za burte
- ograniczenie sejmu - ilosc poslow zmniejszyc do niezbednego
  minimum (ilosc wojewodztw x 2 + metropolie x 2)
- likwidacja urzedu prezydenta - do czego jest nam potrzebny    prezydent i jego dwor ? - opodatkowac fundacje - dzis fundacje to siedlisko kumotrow   i pociotkow, pralnia pieniedzy
- zolnierze zawodowi - likwidacja stanowisk kapelanow   w jednostach wojskowych, za czasow sluzby zasadniczej
  moze i byli potrzebni ale teraz do czego?
- karac ekologow za bezprawne wstrzymywanie inwestycji   wartych miliony - ograniczyc  ilosc urzedow, zwlaszcza dublujacych sie
- zwiekszyc vat na tani alkohol - zatrwazajaca ilosc   wypadkow drogowych "po spozyciu"
- zwiekszyc vat na papierosy - choroby pluc i pochodne,
  zatruwanie srodowiska
- ograniczyc ilosc posrednikow i podwykonawcow - patrz kpina
  z prawa przy budowie autostrad
- sprzedac nierentowne przedsiebiorstwa "panstwowe"
- przyjrzec sie roznej masci spolkom i spoleczkom dzialajacym
  w "panstwowych" przedsiebiorstwach
- sprywatyzowac TVP i PR, juz dawno nie pelnia "misji   publicznej", sa siedliskiem pociotkow i miejscem zerowania
  spolek "nomenklaturowych" na naszych kieszeniach
- itd itp --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 19:11:00
Autor: abc
Skad wziac kase - porada za darmoche !
- zlikwidowac dotacje dla kosciolow i zwiazkow wyznanowych,
 wierni powinni utrzymywac duchowienstwo i infrastrukture

Fundusz Ko¶cielny został powołany przez komunistów na mocy art. 8 ustawy z
dnia 20 marca 1950 r. o przejęciu przez Państwo dóbr martwej ręki,
poręczeniu proboszczom posiadania gospodarstw rolnych i utworzeniu Funduszu
Ko¶cielnego (Dz. U. Nr 9, poz. 87, z póĽn. zm.) jako forma rekompensaty dla
ko¶ciołów za przejęte przez Państwo nieruchomo¶ci ziemskie.

Co to s± dobra martwej ręki można przeczytać tu
http://portalwiedzy.onet.pl/2785,,,,dobra_martwej_reki,haslo.html

Co to jest Fundusz Ko¶cielny powołany na mocy art. 8 ustawy z dnia 20 marca
1950 r. o przejęciu przez Państwo dóbr martwej ręki można przeczytać tu
http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/92/221/Fundusz_koscielny.html

Jednocze¶nie państwo zajmowało szkoły, internaty, sierocińce, przedszkola,
żłobki, o¶rodki pomocy, które były własno¶ci± instytucji ko¶cielnych. Tylko
zakony w 1948 r. prowadziły 153 szkoły. Z dokumentów wynika, że do 1956 r.
państwo przejęło 65 takich przedszkoli, 31 zakładów wychowawczych oraz 11
internatów dla studentów.

W styczniu 1950 r. komuni¶ci przejęli Caritas z jego wszystkimi placówkami -
przytułkami, kuchniami dla ubogich, domami noclegowymi, ambulatoriami.
Maj±tek ruchomy Caritasu wyceniano w tym czasie na 20 mln zł.

W 1989 r. rozpoczęto zwracanie Ko¶ciołowi nieruchomo¶ci zabranych mu w 1950
r.  Szacunkowo we władaniu Ko¶cioła aktualnie znajduje się ok. 160 tys. ha
ziemi, a przed wojn± - 400 ty¶. ha ziemi.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-27 19:01:02
Autor: Obserwator
Skad wziac kase - porada za darmoche !

no co ja tu czytam o tych dochodach kosciolow na swiecie. W Polsce chyba
jednak to przesada. Niektore posiadlosci biskupow, sa przesadnie bogate. Do cholery, przeciez nie o to chyba chodzi??

Polski K,K niestety wszedl w bardzo niezdrowy uklad z komunistami i
przypieczetowal ten system ktory mamy w tej chili w Polsce.
Ile wynosza obroty K.K. w Polsce? Tyle znalazem w tej chwili w sieci, ale o dochodach niemieckiego kosciola.

*Obroty Ko¶cioła katolickiego w Niemczech wynosz± 125 mld euro rocznie -
oznacza to, że jest on jednym z największych przedsiębiorstw w tym kraju.
Warto¶ć maj±tku niemieckiego Ko¶cioła wynosi 500 mld euro; ma on 1,3 mln
pracowników. Większo¶ć dochodów Ko¶cioła pochodzi z państwowej kasy i składek
wiernych. Ma on udziały w przedsiębiorstwach, posiada własne banki (Pax-Bank i
Liga-Bank), a także wydawnictwo Weltbild maj±ce w swoim katalogu. m.in. 2500
powie¶ci erotycznych[55]. Wpływy Ko¶cioła z podatku ko¶cielnego przekroczyły w
roku 2000 4 mld euro. W XXI wieku suma ta spada[46][56].8

Warto przejrzec jak te sprawy relacji kosciol- panstwo wygladaja w innych
panstwach, gdzie nie ma jednak takiej deprawacji jak w tej chwili w Polsce,
mimo ze K.K jest potezny. Dlaczego K.K. siedzi cicho i nie walczy otwarcie z
tym nierzadem, a wrecz popiera go?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

Data: 2011-11-27 20:09:04
Autor: abc
Skad wziac kase - porada za darmoche !
*Obroty Ko¶cioła katolickiego w Niemczech wynosz± 125 mld euro rocznie -

Jaki jest stosunek schizmatyzuj±cych niemieckich biskupow do Papieża widać
np. tu:

http://www.konserwatyzm.pl/artykul/2294/skandaliczne-powitanie-benedykta-xvi-przez-niemieckich-bisku

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-27 19:27:36
Autor: Obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Jaki jest stosunek schizmatyzuj±cych niemieckich biskupow do Papieża widać

ja widze jakie maja biskupie rezydencje, jak sa nazarci i opuchniecie z
przezarcia hierarchowie, jakimi brykami jezdza, jak sa wystrojeni jak pawie
(nie mowie o biednych zakonnikach i chudzinach ksiezach, ktorzy rzeczywicie pracuja ciezko za lyzke strawy).

Robia przerozne biznesy czesto takie, ze sam szatan by sie nie powstydzil).

Polska powinna zerwac konkordat i tu lewizna ma racje.

\Prosze zobaczyc jak te problemy rozwiazano w innych panstwach na swiecie.

Mnie osobiscie wkurza fakt, ze hierarchowie skumali sie z mafia postkomunistyczna.

Pismo Swiete mowi wyraznie: Po owocach ich rozpoznacie. Hierarchowie to raczej
sludzy nie tego Boga do ktorego chcielibysmy sie modlic.

Data: 2011-11-27 20:43:46
Autor: abc
Skad wziac kase - porada za darmoche !
Polska powinna zerwac konkordat i tu lewizna ma racje.

Nie ma takiej potrzeby. Episkopat w Polsce nie jest tak nasycony masonami jak w Niemczech.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-27 20:15:23
Autor: Obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Polska powinna zerwac konkordat i tu lewizna ma racje.

Nie ma takiej potrzeby. Episkopat w Polsce nie jest tak nasycony masonami jak w Niemczech.

w Niemczech kosmitami, a u nas TW:)

Data: 2011-11-27 20:15:35
Autor: desmond
Dnia 27-11-2011 o 19:09:04 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Mało tego.
Najprawdopodobniej zapłaci mandat za "niemanie pasów".

Data: 2011-11-27 19:24:34
Autor: jadrys
Skad wziac kase - porada za darmoche !
W dniu 2011-11-27 19:04, "<He®Sk>" pisze:

  itp

Ile jeszcze razy będziesz wklejał ten sam tekst?

Data: 2011-11-27 20:00:24
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 19:24:34 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-11-27 19:04, "<He®Sk>" pisze:

>   itp

Ile jeszcze razy będziesz wklejał ten sam tekst?

 az nauczysz sie go na pamiec ;o))
 za darmoche porada dla ikonowicza.  wygrana w wyborach pewna!

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-11-27 20:12:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-27 20:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Pytam bo już 2 razy odpowiadałem ci na niego punkt po punkcie. Jednak bez twojej reakcji.
Pana Piotra, człowieka na wskroś uczciwego i porządnego w to nie mieszaj.

Data: 2011-11-27 19:20:20
Autor: Obserwator
Skad wziac kase - porada za darmoche !
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Pytam bo już 2 razy odpowiadałem ci na niego punkt po punkcie. Jednak bez twojej reakcji.
Pana Piotra, człowieka na wskro¶ uczciwego i porz±dnego w to nie mieszaj.

******************

tak uczciwy jak ty i Che oraz twoj guru Uraban :))

Data: 2011-11-27 20:28:54
Autor: oyster
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Się uśmiałem jak fretka. W oczach Ikonowicza odbija się oblicze Robespierre'a albo Krawawego Edmunda.
Dla twojego własnego dobra, na wypadek gdyby kiedykolwiek ten szaleniec dorwał się do władzy byłoby, żebyś wtedy przypadkiem niczego nie posiadał.

Data: 2011-11-28 05:17:37
Autor: stevep
Skad wziac kase - porada za darmoche !
Dnia 27-11-2011 o 20:28:54  napisaĹ‚(a):

Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Pana Piotra, czĹ‚owieka na wskroĹ› uczciwego i porzÄ…dnego w to nie  mieszaj.

SiÄ™ uĹ›miaĹ‚em jak fretka. W oczach Ikonowicza odbija siÄ™ oblicze  Robespierre'a albo Krawawego Edmunda.
Dla twojego wĹ‚asnego dobra, na wypadek gdyby kiedykolwiek ten szaleniec  dorwaĹ‚ siÄ™ do wĹ‚adzy byĹ‚oby, ĹĽebyĹ› wtedy przypadkiem niczego nie  posiadaĹ‚.

To taki lewicowy odpowiednik Macierewicza.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-28 17:00:02
Autor:
On Sun, 27 Nov 2011 20:12:18 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   az nauczysz sie go na pamiec ;o))
>   za darmoche porada dla ikonowicza.
>   wygrana w wyborach pewna!

Pytam bo już 2 razy odpowiadałem ci na niego punkt po punkcie. Jednak bez twojej reakcji.

 przeciez nie napisalem: jadrys - 4u. nikt cie nie zmusza ani do
 czytania ani do odpowiadania. zreszta nie byly adresowane do ciebie.

Pana Piotra, człowieka na wskroś uczciwego i porządnego w to nie mieszaj.
  nie twierdze, ze jest nieuczciwy. nie sadzisz, ze z takimi pomyslami
 moglby cos osiagnac ? jezeli nie to przechwyci to ktos inny np.
 palikot albo prezes PiS chociaz w tym ostatnim przypadku watpie.