Data: 2009-04-23 07:13:44 | |
Autor: LET ki | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Witam,
Naby³em niedawno holendra, i potrzebuje wymieniæ w nim linki hamulcowe. Linki s± do hamulców bêbnowych, zakoñczone gwintowanym trzpieniem. Dzwonie po sklepach i niestety nic nie moge znale¼æ :/ Ktos doradzi gdzie (najlepiej w Wawie) tego szukaæ? Z góry dzieki, -- pzdr LETki -- |
|
Data: 2009-04-23 00:42:31 | |
Autor: Saurus | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
On 23 Kwi, 09:13, "LET ki" <l...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Witam, Zobacz, czy linki do motorowerów Simson nie bêd± pasowaæ, mo¿e masz jaki¶ sklep moto w pobli¿u ;) Tamte te¿ mia³y z jednej strony walec a z drugiej ¶rubê z gwintem (M6 je¶li dobrze pamiêtam, czyli klucz 10). Poza tym dedykowane s± dostêpne tutaj: http://www.rowerystylowe.pl/akcesoria-linki-c-24_135.html |
|
Data: 2009-04-23 09:27:43 | |
Autor: Dominik Mirowski | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
LET ki wyklepa³(a) :
Naby³em niedawno holendra, i potrzebuje wymieniæ w nim linki Wcale mnie to nie dziwi :) http://www.ebay.nl/ na pocz±tek -- Dominik Mirowski e-mail NA |
|
Data: 2009-04-23 09:59:27 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 07:13:44 +0000 (UTC), LET ki napisa³(a):
Witam, to sa w³asnie uroki holendrów. Opony 635 (starsze maj± takie rozmiary) nie s± ³atwo osi±glne. Serwis i obs³uga zu¿ytych bêbnów czy piast wielobiegowych równie¿ jest problematyczna. No ale za to "³adnie" wygladaj±. Tak wiec aby by³o do archiwum - jak kto¶ chce kupiæ stary/tani rower np. na miasto niech lepiej sie rozgl±da za czym¶ na typowym (górskim) osprzêcie shimano. Przynajmniej bedzie pewno¶æ ze da sie naprawiæ bez wiekszego k³opotu. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 10:29:08 | |
Autor: fabian | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
> to sa w³asnie uroki holendrów. Opony 635 (starsze maj± takie rozmiary) nie s± ³atwo osi±glne. Serwis i obs³uga zu¿ytych bêbnów czy piast wielobiegowych równie¿ jest Chcesz flame-a o wy¿szo¶ci ¶wi±t ró¿nego typu? Równie dobrze mo¿na kupiæ rower za parê stów i nie robiæ przy nim NIC przez parê lat. Mo¿na kupiæ rower na typowym osprzêcie i po kupnie w ci±gu roku wymieniæ 1/2 ;) Fabian. |
|
Data: 2009-04-23 10:59:15 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 10:29:08 +0200, fabian napisa³(a):
...::QRT::... wrote: nie specjalnie lubie kopaæ le¿±cego :P Równie dobrze mo¿na kupiæ rower za parê stów i nie robiæ przy nim NIC przez parê lat. Mo¿na kupiæ rower na typowym osprzêcie i po kupnie w ci±gu roku wymieniæ 1/2 ;) Tyle ze to inna sprawa. Kupuj±c stary rower - z jednej strony trzeba umieæ odró¿niæ na podstawie np zdjêæ co wyglada dobrze a co jest szrotem a z drugiej trzeba zawsze liczyæ na ³ut szczê¶cia. Tak czy inaczej w zasdzie *zawsze* wiadomo ze co¶ tam trzeba z nim zrobiæ. Problemy sie zaczynaj± gdy sie okazuje ze g³upiej linki do hamulca nie mo¿na nigdzie kupiæ. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 10:14:23 | |
Autor: LET ki | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisa³(a):
Problemy sie zaczynaj± gdy sie okazuje ze g³upiej linki do hamulca nie Jak siê chce to bez wiêkszego problemu mo¿na koñcówkê starej linki mocowaæ do klasycznej linki hamulcowej. Wystarczy skonstruowaæ prost± "przej¶ciówkê" - trzeba tylko chcieæ ;) I po problemie na przysz³o¶æ.. Na razie szukamy linki, -- pzdr LETki -- |
|
Data: 2009-04-23 12:50:09 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
[...] nie specjalnie lubie kopaæ le¿±cego :P 'Nie, specjalnie' czy 'niespecjalnie'? ;-P Równie dobrze mo¿na kupiæ rower za parê stów i nie robiæ przy nim NIC przez parê lat. Mo¿na kupiæ rower na typowym osprzêcie i po kupnie w ci±gu roku wymieniæ 1/2 ;) To oczywiste. W zyciu na ogol powinno sie odrozniac 'szrot'. a z drugiej trzeba zawsze liczyæ na ³ut szczê¶cia. Przesada. Jezeli spelniasz pierwsze zalozenie - szczescie nie ma nic do rzeczy. Tak czy inaczej w zasdzie *zawsze* wiadomo ze co¶ tam trzeba z nim zrobiæ. Sama przyjemnosc, chyba, ze ma sie dwie lewe raczki. Problemy sie zaczynaj± gdy sie okazuje ze g³upiej linki do hamulca nie Teraz mozna wszystko i wszedzie kupic. Wystrarczy poszukac np. na ebay-u (angielskim czy holenderskim). -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 13:08:34 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 12:50:09 +0200, Coaster napisa³(a):
w¿erów na bie¿niach czy zu¿ytego bêbenka nie zobaczysz na zdjêciu. Tak czy inaczej w zasdzie *zawsze* wiadomo ze co¶ tam trzeba z nim zrobiæ. Przyjemno¶æ dla mnie to nie jest - raczej konieczno¶æ. Choæ moja ma³¿onka mi wmawia ¿e lubie :) Kwestia tylko ile czasu ma to trwaæ i kosztowaæ. Zasadniczo ja tam wole jezdziæ ni¿ naprawiaæ. Problemy sie zaczynaj± gdy sie okazuje ze g³upiej linki do hamulca nie no niby mo¿na tylko pojawia sie pytanie czy kupuje sie rower aby na nim jezdziæ czy aby d³ubaæ i sprowadzaæ linki z zagranicy. Ta druga mo¿liwo¶æ oczywi¶cie te¿ jest fajna ale trzeba sie w ni± pchaæ z pe³n± swiadomo¶ci±. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 13:19:31 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
Dnia Thu, 23 Apr 2009 12:50:09 +0200, Coaster napisa³(a): Jak kupisz np. Raleigh'a 3-speed z lat 70-tych lub wczesniejszego, to nie zobaczysz wzerow... bo ich nie bedzie na 99%. :-)
Przynajmniej dwa rowery ;-)
De gustibus non est disputandum. Przynajmniej dwa rowery... i sprowadzaæ linki z zagranicy. Wez nie zartuj z tym _sprowadzaniem_ to juz nie PRL ;-) Ta druga mo¿liwo¶æ oczywi¶cie te¿ jest fajna ale trzeba sie w ni± pchaæ z Bez pelniej swiadomosci nie ma pelni zycia. ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 13:31:23 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 13:19:31 +0200, Coaster napisa³(a):
Tak czy inaczej w zasdzie *zawsze* wiadomo ze co¶ tam trzeba z nim zrobiæ.Sama przyjemnosc, chyba, ze ma sie dwie lewe raczki. ja to nie wiem ale z moich do¶wiadczeñ wynika i¿ czas po¶wiecony na d³ubanie przy rowerach jest raczej wprost proporcjonalny do ich liczby ni¿ odwrotnie :P
zasadniczo to jednak wole czê¶ci kupowaæ w pobliskim sklepie - szczególnie jesli chodzi o takie pierdo³y jak linka z 5 z³. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 13:38:38 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
Dnia Thu, 23 Apr 2009 13:19:31 +0200, Coaster napisa³(a): Jednym caly czas jezdzisz, inny/e sobie srubkujesz ;-) Zapominasz tez o: 1. umiejetnosciach - na poczatku robisz cos wolniej po nabyciu wprawy dziwisz sie, ze mogle robic to tak wolno; 2. odpowiednich narzedziach - wlasciwe, przyspieszaja znacznie w czasie, osiagniecie zamierzonego efektu; 3. organizacji pracy - mozna szybciej - jak sie dobrze sobie robote zorganiuje. 4. czas to popjecie wzgledne ;-)
W pobliskim sklepie to ja moge cos na zab. :-P -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 04:49:57 | |
Autor: Saurus | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
On 23 Kwi, 13:38, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
Jednym caly czas jezdzisz, inny/e sobie srubkujesz ;-) Wszystko to prawda. Ale niektórzy zami³owanie do ¶rubkarstwa po prostu maj± we krwi ;-) Poza tym wychodzê z za³o¿enia ¿e przy czynno¶ciach nie wymagaj±cych kosmicznej technologii, jesli chcê mieæ co¶ zrobione dobrze (zw³aszcza je¶li chodzi o niewidoczne szczegó³y), to robiê to sam. Nawet je¶li znam dobry serwis :-) W ten sposób wydajê co najmniej tyle samo pieniêdzy na odpowiednie narzêdzia rowerowe, ale jestem szczê¶liwszy. Znajomi którzy nie wiedz± jak co¶ zrobiæ w swoich rowerach - te¿ :-) |
|
Data: 2009-04-23 13:53:57 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Saurus wrote:
On 23 Kwi, 13:38, Coaster <manyp...@mac.com> wrote: Dla mnie wlasciwie, jak najlepiej wykonana praca - przy regulacji/naprawie pojazdu - sprawia, ze jedzie sie 'inaczej', lepiej, przyjemniej. Majac w glowie 'obraz konstrukcji pojazdu' + wykonane czynnosci czuje sie bardziej z nim zintegrowany. To niematerialne, nie da sie kupic tego w serwisie ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 14:13:42 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 04:49:57 -0700 (PDT), Saurus napisa³(a):
On 23 Kwi, 13:38, Coaster <manyp...@mac.com> wrote: osatnio rower odda³em do serwisu jakie¶ 10 lat temu. A i tak musia³em potem po nich poprawiæ :) -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 14:34:56 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
Dnia Thu, 23 Apr 2009 04:49:57 -0700 (PDT), Saurus napisa³(a): Jakos tak sie zlozylo, ze oddalem tylko raz rower do 'serwisu'. W 1980 roku. Byla to naprawa gwarancyjna roweru Pasat II - rozpadl sie prawy, 'wyscigowy', klatkowy pedal (nierozbieralny). Odebralem rower, i jakos tak dziwnie sie czulem... Przyjrzalem sie dokladniej - pedal jakis taki jakby nie prostopadly... Koles w serwisie wkrecil mi na hama lewy pedal w prawa korbe "bo innych i tak nie bylo". Wtedy uslyszalem glos: "Nigdy wiecej zaden obcy nie bedzie naprawial Twojego roweru". Jak dotad sie sprawdza ;-) Udalo mi sie naprawic gwint za pomoca gwintownika ze starej prawej osi, u przedwojennego kolarza kupilem prawdziwe wyscigowe pedaly sportowe czeskie siodlo Prima i... to byla jazda! Zadne tam szutry, piachy, asfalty czy blota sie nas nie imaly. Do tej pory mam kola z tego roweru - z oryginalnym, zjechanym na super slicka ogumieniem (czarna guma bieznika zdarla sie do pomaranczowej) - i co smieszne - nigdy nie zlapalem gumy pomoino dosyc mocnego i dlugiego katowania sprzetu ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 11:46:45 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
....::QRT::... wrote:
[...] jak kto¶ chce kupiæ stary/tani rower np. na Nieprawda. Wylewasz swoje lêki na precla '-P -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-04-23 12:01:25 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Dnia Thu, 23 Apr 2009 11:46:45 +0200, Coaster napisa³(a):
...::QRT::... wrote: raczej traumy :) -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-04-23 13:12:53 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Panie ...::QRT::..., prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w
<news:1tku69tst1fao.13b8gre0l2pfr$.dlg40tude.net> przy ul.... Tak wiec aby by³o do archiwum - jak kto¶ chce kupiæ stary/tani rower np. na A nie mo¿na kupiæ jakiej¶ starej ramy typu Kalina i na niej zbudowaæ co¶ sensownego? U mnie w piwnicy stoi takie stworzenie: ca³o¶æ to "Kalina", zmienione siod³o zosta³o (na mojego poprzedniego Selle Royal Gel...), tylna piasta (na tak± z przerzutk± planetarn±) i przednia piasta (na tak± z pr±dnic±). ¦miga a¿ mi³o. -- Pozdrowienia, | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³ Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies ciê j***³, Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci± | bo to mezalians by³by dla psa. |
|
Data: 2009-04-23 13:22:26 | |
Autor: Coaster | |
Sk±d wzi±æ linki hamulcowe do holendra? | |
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Panie ...::QRT::..., prezesie pl.rec.rowery z siedzib± w Wszystko mozna, to tylko kwestia checi ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|