Data: 2014-06-04 08:25:57 | |
Autor: TheGhost | |
Skąd wziać taką ramę? | |
Witam!
Mam następujące pytanie. Był sobie fajny rowerek z jakiegeoś g****go, "łyżeczkowego aluminium". Koła 27,5'', stery klasyczne, support normalny, nakręcany, hamulce v-ki. Złamała się rura podsiodłowa i lipa. Nie pomogło spawanie, bo rama zaczęła pękać wzdluż i w chwili obecnej kwalifikuje się już praktycznie tylko i wylącznie na złom. I teraz pytanie. Skąd wziąć taką ramę? Pozdrawiam, M. -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-06-04 12:33:51 | |
Autor: rmikke | |
Skąd wziać taką ramę? | |
Skoro już koniecznie potrzebujesz takiej ramy z łyżeczkowego aluminium,
to stamtąd, skąd wziąłeś pierwszą ramę. A jeśli chodzi Ci o jakieś inne cechy ramy, to sorry, kryształową kulę na wsi zostawiłem i nie mam pojęcia o jaką ramę Ci chodzi. |
|
Data: 2014-06-05 19:41:41 | |
Autor: TheGhost | |
Skąd wziać taką ramę? | |
Chodzi mi konkretnie o ramę pod koła 27,5'' (w sumie dośc powszechny rozmiar, tyle że w większości przypadków ramy 27,5'' i 29-er są pod hamulce tarczowe) z MOŻLIWOŚCIĄ MONTAŻU HAMULCÓW V-BRAKE. Innymi słowy chodzi mi o rame pod koła 27,5'' z możliwością montażu hamulców v-brake (nie zaś tarczówek). Na tym polega ten problem. Nie koniecznie musi to być "łyżeczkowe aluminium", natomiast nie koniecznie musi to być karbon. Po prostu chodzi mi o średniej klasy ramę do rowera trekkingowego (w dość dobrej cenie) z możliwością założenia do niej hamulców v-brake. W sumie materiał (stal/aluminium) nie ma tutaj większego znaczenia.
Pozdrawiam, M. P.S. czy w przypadku sterów 1 1/8 (AHEAD) jest jakiś problem z założeniem widelca na stery klasyczne? A jeśli chodzi Ci o jakieś inne cechy ramy, to sorry, kryształową kulę -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-06-11 02:09:27 | |
Autor: Wojciech | |
Skąd wziać taką ramę? | |
Po prostu chodzi mi o średniej klasy ramę do rowera trekkingowego (w Co masz przeciwko tarczom? Komplet przyzwoitych sznurkowych tarczówek masz w cenie V-ek. Koszt eksploatacji niższy, łatwość obsługi nieporównywalna, działanie conajmniej takie samo. Tylko kupując ramę trekingową trzeba szukać takiej z mocowaniem zacisku wewnątrz tylnego trójkąta - żeby nie kolidowało z bagażnikiem. |
|
Data: 2014-06-13 21:09:09 | |
Autor: TheGhost | |
Skąd wziać taką ramę? | |
Co masz przeciwko tarczom? Jak by to było dla mnie na pewno nie zdecydowałbym się na koła 27,5'', a rama (załóżmy 300-500 zł) + załóżmy najprostsze tarczówki + piasta/nowe koło (liczmy 120 zł) to już akurat w tym przypadku przekracza realną wartość rowera (w jego stanie obecnym) Komplet przyzwoitych sznurkowych tarczówek masz w cenie V-ek. Koszt eksploatacji niższy, łatwość obsługi nieporównywalna, działanie conajmniej takie samo. Wolałbym porządne v-brake`i niż byle jakie tarczówki. Tylko kupując ramę trekingową trzeba szukać takiej z mocowaniem zacisku wewnątrz tylnego trójkąta - żeby nie kolidowało z bagażnikiem. Gdybym wiedział, że mój konkretny problem będzie podstawą do ironicznych żartów zamiast konkretnej, konstruktywnej odpowiedzi, mogącej pomóc mi rozwiązać ten problem pewnie bym to olał i w ogóle wam Moi Drodzy koledzy głowy nie zawracał, a swoją drogą szlag mnie trafia, kiedy trafiam na takie zasrane, odbiegające od ogólnie przyjętych standardów konstrukcyjnych przypadki. Pozdrawiam, M. -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|