Skad wzrost cen pamieci DDR3?

Data: 2013-02-03 20:18:06
Autor: Q
Skad wzrost cen pamieci DDR3?
Na poczatku listopada 2012 kupowalem 2x8GB DDR3 za ok. 230zl.
(AD3U1600W8G11)
Obecnie te same pamieci w tym samym sklepie stoja po 390zl.
Najtaniej udalo mi sie je znalezc za ok 300zl.

Dolar caly czas sie oslabia.
Skad wzial sie taki wzrost pamieci DDR3?

Data: 2013-02-04 08:52:54
Autor: Chris
Skad wzrost cen pamieci DDR3?
Q nabazgra³(a):

[...]

Ile mo¿na dop³acaæ .... my¶la³em ¿e ju¿ na pocz±tku zesz³ego roku bêdzie dro¿ej.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2013-02-04 10:43:52
Autor: Dawid
Skad wzrost cen pamieci DDR3?
W dniu 2013-02-04 08:52, Chris pisze:
Q nabazgra³(a):

[...]

Tak, przez rok firmy dop³aca³y do pamiêci.
Ty naprawdê jeste¶ kretynem.

Data: 2013-02-04 11:23:26
Autor: Dawid
W dniu 2013-02-03 20:18, Q pisze:
[...]

A ty nie siej paniki, bo nic nie dro¿eje.
Skoki cen o 10-20z³ to normalka.
http://www.amigopc.pl/dimm_ddr3_16gb_1600mhz_cl11_kit_2x8gb_adata_retail-p-15356-425-398.425.html
Zmieñ sklep jak robi± takie numery.
Pozdrawiam

Data: 2013-03-26 03:03:17
Autor: Q
Skad wzrost cen pamieci DDR3?
U¿ytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:510f8c1f$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
A ty nie siej paniki, bo nic nie dro¿eje.
Skoki cen o 10-20z³ to normalka.

Przypadkowo dowiedzialem sie o aktualnych cenach DDR3 -
- pamieci za ktore dalem ok. 230 zl "siejac panike"
teraz stoja za 480zl (w tym samym sklepie).

To jest 2x drozej i widze, ze trend wzrostowy jest wszedzie.
I co, dalej sieje panike? :)

Data: 2013-03-26 22:38:13
Autor: Kosu
On 2013-03-26, Q <no@spam.org> wrote:
[...]

Bez przesady. Trochę drożeją, ale nie ma tragedii.

A czemu drożeją? Drożeją, bo były za tanie. Podobnie jak dyski
przed pamiętną powodzią. Nie wydarzył się żaden kataklizm w okolicy
fabryk, więc trzeba będzie cenę podnieść bez powodu - czyli nie będzie
to taka rewolucja jak w HDD.

Ogólnie jak ktoś chce kupić, to pewnie lepiej teraz niż liczyć, że
"niedługo ceny spadną".

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2013-03-27 08:51:05
Autor: Chris
Skad wzrost cen pamieci DDR3?
Kosu nabazgrał(a):

On 2013-03-26, Q <no@spam.org> wrote:
[...]

Masz niestety 100% racji, ceny pamięci były na styku opłacalności i dla tego zdrożały i jest sansa że będą jeszcze szły w góre.
W branży prognozowało się że już zeszłym roku ceny pójdą w górę ale producenci toczyli ze sobą walnę na marże 0.5-1% i to nie sprawdziło się niestety. Ja sam spóżniłem się 3 dni, w systemie miałem jeszcze zakup po xx$ ale jak już brałem FA to cena nowej dostawy była po parę $$ większa i 30% musiałem dać więcej. :(

Skad wzrost cen pamieci DDR3?