Skąd załatwić transport/przyczepę?

Data: 2015-05-16 11:00:22
Autor: Pszemol
Skąd załatwić transport/przyczepę?
Potrzebuję przewieźć w obrębie Krakowa (trasa z rejonu Woli Duchackiej do rejonów Zabierzowa) trochę ciężkich rzeczy typu: kilka betonowych słupków ogrodzeniowych, kilkanaście płytek chodnikowych, ze dwie-trzy taczki gruzu ceglanego, itp, itd...

Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport? Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś sensownego?

Data: 2015-05-17 11:44:24
Autor: Piotr

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mj7pgp$ik6$1dont-email.me...
[...]

Jak dysponujesz samochodem z hakiem to najprościej (nie najlepiej)
wypożyczyć przyczepkę na Statoilu (na stacji benzynowej) za chyba 30zł/dobę.

Taniej i na pewno większe przyczepki wynajmiesz w firmach, które mają
do wynajęcia przyczepki na dni/godziny (poszukasz lokalnych w Krakowie).
W moim mieście można znaleźć małe od 20zł. A za 30zł to takie duże,
że przeprowadzkę mieszkania zrobiłem. Jak masz to zaplandekowane
to nie widać co wieziesz i nikłe prawdopodobieństwo, że jakiś
misio w niebieskim mundurku będzie sprawdzał Twoje prawko (zakładając
że nie masz "na przyczepki")

Data: 2015-05-17 06:22:13
Autor: Pszemol
"Piotr" <adres@spam.pl> wrote in message news:555862f6$0$8381$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?
Bo 30zł za dobę brzmi dużo lepiej niż 50zł/godzinę przy uwzględnieniu
że ładunek to łamiący-plecy beton i machać się tym szybko nie da...
Nawet jak bym szwagra zwerbował ;-)

Data: 2015-05-17 14:43:53
Autor: Piotr

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mj9tj4$1au$1dont-email.me...
[...]

Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.
Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

Data: 2015-05-17 13:08:36
Autor: Pszemol
"Piotr" <adres@spam.pl> wrote in message news:55588d08$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.

Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

:-))

Data: 2015-05-17 20:26:49
Autor: Piotr

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mjald3$n6v$1dont-email.me...
"Piotr" <adres@spam.pl> wrote in message news:55588d08$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.

Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

Ale ja podawałem  _przyczepki_  bez samochodu i może jeszcze
kierowcy (jak w taxi bagażowym).
A poza tym chyba oczywiste jest, że cena inna za 1 a inna za 3 czy 4 dni.
Nie jestem Wszystkowiedzącą i nie piszę tylko po to żeby
"mieć rację".
Kilkakrotnie przy przeprowadzkach wypożyczałem przyczepki
i większy miałem problem z odpowiednio silnym samochodem
(i ryzykiem przydybania przez zbyt dociekliwego misia)
niż z wynajmem przyczepki.
Koszty paliwa, załadunku przez szwagra itp. trzeba sobie doliczyć
na własną rękę :)

Tu masz 3 pierwsze jakie wpadły mi w oko w Krakowie
http://www.abi-przyczepy.pl/
http://przechlopaki.pl/wypozyczalnia-przyczep
http://www.przyczepywieliczka.pl/

W moim mieście znam po 30zł, ale firma (firemka) nawet strony
www nie prowadzi. Mała jest to i ceny ma małe.
Moje miasto jest 200km od Krakowa, chyba nie opłaci Ci się
przyjeżdżać po przyczepkę.

Data: 2015-05-17 20:19:09
Autor: Wiwo
Skąd załatwić transport/przyczepę?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mj9tj4$1au$1dont-email.me...

Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?

Siri nie wie? Może źle ją pytałeś?

Wujek G jest bardzo pomocny:
http://tiny.pl/ghcx7

Wiwo

Data: 2015-05-17 11:47:09
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 17 May 2015 11:44:24 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Chyba że by (nie "żeby") sprawdził. Przed wyborami.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-17 12:33:29
Autor: Cavallino

Użytkownik "Piotr" <adres@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:555862f6$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A jakie to miasto?
Ew. czy takie ceny za dużą przyczepkę mogą też być w Poznaniu?
Bo znalazłem, ale za 50 zł.

Data: 2015-05-17 06:26:22
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:mj9qpm$m59$1node2.news.atman.pl...
[...]

Brzmi to bardzo tanio, bo małą osobówkę (Nissan Micra/Opel Corsa)
z wypożyczalni można mieć najtaniej w Krakowie za jakieś 23 euro/dzień...

Data: 2015-05-17 14:06:41
Autor: dddddddd
W dniu 2015-05-17 o 13:26, Pszemol pisze:

[...]

a co to ma wspólnego? koszty zakupu i eksploatacji przyczepki są niewspółmiernie niższe

Łukasz

Data: 2015-05-17 20:47:54
Autor: wowa

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mj7pgp$ik6$1@dont-email.me...

Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

Przyczepę np. tu: http://sklep.auto-mont.com.pl/28-wypozyczalnia-przyczep. Jeśli nie masz auta to większy problem. Albo znajomy, albo podejdź na skład budowlany, powinni mieć namiar na transport i obędzie się bez przyczepki.
Wojtek

Skąd załatwić transport/przyczepę?