Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?

Data: 2009-05-06 15:10:17
Autor: reme.kWYTNIJTO
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
Jak w temacie.
Wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fed43536b0ad19e.html

pytałem w paru sklepach i nie mają.
A może komuś gdzieś zalega i może odstąpić za kilka groszy?
Remek

Data: 2009-05-06 15:33:17
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik <reme.kWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości

pytałem w paru sklepach i nie mają.
A może komuś gdzieś zalega i może odstąpić za kilka groszy?
Remek

A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś plastikowej dźwigni hamulca ?

--
Dominik

Data: 2009-05-06 15:41:07
Autor: reme.k
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś plastikowej dźwigni hamulca ?

Chodzi o to czy to jest część wchodząca w skład dźwigni hamulca?
I że nie da się tego osobno kupić?

Bo to jest w rowerze co ma metalową dźwignię, ten element jest z plastyku i
można go zdjąć. Korpus dźwigni nie ma gwintu do regulacji tylko luz hamulca się
reguluje przy szczękach.
Ta część służy tylko do tego aby pancerz oparł się o korpus dźwigni.

Data: 2009-05-07 12:18:46
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości :
A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś
plastikowej dźwigni hamulca ?
Chodzi o to czy to jest część wchodząca w skład dźwigni hamulca?
I że nie da się tego osobno kupić?

Tak, bo widziałem ten patent w starych mieszchuchach zza naszej zachodniej granicy...

[...]

To kawałek hamulca, nie do dostania moim zdaniem.
--
Dominik

Data: 2009-05-07 15:32:49
Autor: reme.k
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
Tak, bo widziałem ten patent w starych mieszchuchach zza naszej zachodniej granicy...
To na foto akurat jest z Batavusa ale takie samo mi potrzeba do Vaterland.
Znalazłem rower bez tej linki.

To kawałek hamulca, nie do dostania moim zdaniem.
Tak też se myślę.

Data: 2009-05-07 16:15:31
Autor: Coaster
reme.k@vp.pl wrote:
[...]

To nie zaden kawalek hamulca. To czesc kompletu pancerz-linka. Po prostu zakonczenie tzw. 'opor' pancerza. Taki jak w wiekszosci linek kiedys produkowanych tyle ze tani, plastikowy, bez regulacji. Ta strona wchodzila w klamke.
Tu jest podobny po lewej stronie na koncu pancerza ale lepszy, aluminiowy.
http://www.jensonusa.com/product/ca/CA409C12BLK__1.8.jpg

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-05-06 17:40:19
Autor: __Maciek
Wed, 06 May 2009 15:10:17 +0200 reme.kWYTNIJTO@vp.pl napisał:

Wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fed43536b0ad19e.html

pytałem w paru sklepach i nie mają.

Masz jakieś wydziwione te końcówki. A standardowe (takie jak są w
sklepach) nie pasują do Twojej klamki?
Przecież nic nie przeszkadza że będą miały (na to wygląda) nieco
mniejszą średnicę niż stara końcówka. Przecież linka i tak jest ciągle
naprężona - pancerz z końcówką nie wypadnie z otworu.
Ew. jeżeli końcówka jest niestandardowa to możesz wykorzystać tę ze
starego pancerza.

BTW ja kupuję końcówki metalowe "wzmocnione" - charakteryzują się tym
że czoło końcówki jest faktycznie grubsze (ma ok 1mm), w
przeciwieństwie do standardowych końcówek, które są zrobione w całości
z blachy o jednej grubości (ale rym wyszedł :-) ).

--
RUN"
Press PLAY then any key:

Data: 2009-05-06 18:20:10
Autor: reme.k
> [...]
>
>pytałem w paru sklepach i nie mają.

Masz jakieś wydziwione te końcówki. A standardowe (takie jak są w
No nie, mam parę takich i nie pasują.
Korpus klamki jest z blachy i ta końcówka musi nieco w niego wejść bo inaczej
linka będzie się bujać na boki. (to rower typu holender jest)

Przecież nic nie przeszkadza że będą miały (na to wygląda) nieco
mniejszą średnicę niż stara końcówka. Przecież linka i tak jest ciągle
naprężona - pancerz z końcówką nie wypadnie z otworu.
Właśnie że wpadnie, otwór w klamce ma średnicę sporo większą niż standardowa
końcówka.

Ew. jeżeli końcówka jest niestandardowa to możesz wykorzystać tę ze
starego pancerza.
Też nie:) Gdybym to miał to gitary bym nie zawracał. Ten rower tego nie miał,
zgubiło się i nie wiem gdzie jest.

Data: 2009-05-06 18:29:50
Autor: __Maciek
Wed, 06 May 2009 18:20:10 +0200 reme.k@vp.pl napisał:

Właśnie że wpadnie, otwór w klamce ma średnicę sporo większą niż standardowa
końcówka.
Acha.

Też nie:) Gdybym to miał to gitary bym nie zawracał. Ten rower tego nie miał,
zgubiło się i nie wiem gdzie jest.

Jak masz na wzór to żaden kłopot - znajdź kogoś z tokarką, pownien Ci
dorobić taki element. Jak nie masz na wzór to można pomierzyć jaka
jest średnica otworu w klamce, średnica panczerza i też wytoczyć.
Jak w Warszawie/okolicach mieszkasz to mogę Ci wytoczyć.

--
RUN"
Press PLAY then any key:

Data: 2009-05-07 09:54:23
Autor: reme.k
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
>Właśnie że wpadnie, otwór w klamce ma średnicę sporo większą niż standardowa
>końcówka.
Acha.

> [...]

jest średnica otworu w klamce, średnica panczerza i też wytoczyć.
Jak w Warszawie/okolicach mieszkasz to mogę Ci wytoczyć.

To ciekawe. Może skorzystam, ale mieszkam we Wrocławiu.
Na razie próbuję to zrobić z czegoś, cienkopis się nie nadaje bo plastyk jest za
miękki i pancerz przeciska go przez ten otwór.

Data: 2009-05-07 15:59:29
Autor: __Maciek
Thu, 07 May 2009 09:54:23 +0200 reme.k@vp.pl napisał:

To ciekawe. Może skorzystam, ale mieszkam we Wrocławiu.
Na razie próbuję to zrobić z czegoś, cienkopis się nie nadaje bo plastyk jest za
miękki i pancerz przeciska go przez ten otwór.

W sumie to zdalnie też przecież mogę :-) Poczta jeszcze upadłości nie
ogłosiła. Obmierz toto suwmiarką i odezwij się do mnie na maila.

Patenty z przerabianiem cienkopisów itp. daruj sobie... :-)

--
I really hate this damn machine,
I wish that they would sell it.

Data: 2009-05-08 20:00:58
Autor: __Maciek
[...]

Jak tam Remek, toczymy? Nie toczymy? Bo tokarka aż ziewa z nudów
wszystkimi trzema szczękami uchwytu :-)

Data: 2009-05-06 19:54:54
Autor: PeJot ( home)
reme.kWYTNIJTO@vp.pl pisze:
[...]

Końcówka pancerzy stosowana w klamkach szosowych produkcji PRL. Raczej powyrzucałem takie rupiecie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-05-07 11:53:06
Autor: Jan Cytawa
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
reme.kWYTNIJTO@vp.pl napisał:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0fed43536b0ad19e.html

pytałem w paru sklepach i nie mają.

To jak najbardziej typowa koncowka stosowana w dawnego typu klamkach do
zwyklych szczekowych hamulcow. Jestem pewien ze warsztaty serwisowe maja
cos takiego w swoich rupieciach. Czasem maja jeszcze w sklepach
kompletne linki z pancerzami i czesto jest dolaczana taka koncoweczka.

Jan Cytawa

Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?