Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?

Data: 2009-05-06 15:33:17
Autor: Dominik Mirowski
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
Użytkownik <reme.kWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości

pytałem w paru sklepach i nie mają.
A może komuś gdzieś zalega i może odstąpić za kilka groszy?
Remek

A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś plastikowej dźwigni hamulca ?

--
Dominik

Data: 2009-05-06 15:41:07
Autor: reme.k
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś plastikowej dźwigni hamulca ?

Chodzi o to czy to jest część wchodząca w skład dźwigni hamulca?
I że nie da się tego osobno kupić?

Bo to jest w rowerze co ma metalową dźwignię, ten element jest z plastyku i
można go zdjąć. Korpus dźwigni nie ma gwintu do regulacji tylko luz hamulca się
reguluje przy szczękach.
Ta część służy tylko do tego aby pancerz oparł się o korpus dźwigni.

Data: 2009-05-07 12:18:46
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości :
A jesteś pewny, że to jest końcówka pancerza a nie kawałek z jakiejś
plastikowej dźwigni hamulca ?
Chodzi o to czy to jest część wchodząca w skład dźwigni hamulca?
I że nie da się tego osobno kupić?

Tak, bo widziałem ten patent w starych mieszchuchach zza naszej zachodniej granicy...

[...]

To kawałek hamulca, nie do dostania moim zdaniem.
--
Dominik

Data: 2009-05-07 15:32:49
Autor: reme.k
Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?
Tak, bo widziałem ten patent w starych mieszchuchach zza naszej zachodniej granicy...
To na foto akurat jest z Batavusa ale takie samo mi potrzeba do Vaterland.
Znalazłem rower bez tej linki.

To kawałek hamulca, nie do dostania moim zdaniem.
Tak też se myślę.

Data: 2009-05-07 16:15:31
Autor: Coaster
reme.k@vp.pl wrote:
[...]

To nie zaden kawalek hamulca. To czesc kompletu pancerz-linka. Po prostu zakonczenie tzw. 'opor' pancerza. Taki jak w wiekszosci linek kiedys produkowanych tyle ze tani, plastikowy, bez regulacji. Ta strona wchodzila w klamke.
Tu jest podobny po lewej stronie na koncu pancerza ale lepszy, aluminiowy.
http://www.jensonusa.com/product/ca/CA409C12BLK__1.8.jpg

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Skądwziąćkońcówkę pancerza linki hamulca?