Sk膮d bierzecie aktualne przepisy?

Data: 2012-11-19 15:01:07
Autor: Liwiusz
Sk膮d bierzecie aktualne przepisy?
W dniu 2012-11-19 14:46, Jacek pisze:
Czasem musz臋 przeczyta膰 jak膮艣 ustaw臋, albo inny przepis i tu jest
problem, sk膮d wzi膮膰 wersj臋, kt贸ra dawa艂aby pewno艣膰, 偶e jest to aktualny
stan prawny a najlepiej jeszcze tekst jednolity.
Macie jakie艣 sprawdzone 藕r贸d艂a? Mam na my艣li bezp艂atne i dost臋pne z
internetu.

Sprawd藕 poslkieustawy.com

--
Liwiusz

Data: 2012-11-20 01:05:12
Autor: adam
W dniu 2012-11-19 15:01, Liwiusz pisze:
[...]

Ustawy - tylko u 藕r贸d艂a, czyli  http://isap.sejm.gov.pl/
Inne przepisy - szerokie poj臋cie, najlepiej te偶 u tego, kto je tworzy.
Ale i tak najcz臋艣ciej b臋dzie to isap, znajdziez tam te偶 teksty ujednolicone, co znakomicie u艂atwia prac臋

Sk膮d bierzecie aktualne przepisy?