Skąd córka Tuska ma kasę

Data: 2013-03-27 21:51:04
Autor: u2
Skąd córka Tuska ma kasę
.... na takie zbytki :

Panie TUSSK czy to PRAWDA:Kasia Tusk, córka jasnie nam panujacego Donalda Tuska wnuka wermachtowca w zeszłym miesiącu dnia 18/02/2013 kupiła za gotówkę 5-cio pokojowe mieszkanie na Saskiej Kępie w Warszawie. Cena rynkowa mieszkania wynosi 1 milion 720 tysięcy złotych. Numer referencyjny zajmujacego sie całą sprawą notariusza 01/2013KT. Skąd pochodzą tak znaczne srodki w rękach tak młodej dziewczyny? Skąd tak dużo gotówki w rękach osoby prawie bezrobotnej Katarzyny Tusk? Wyżej wymieniona prowadzi jakis tam mikroskopijny portal internetowy, i czy jest możliwe aby tak wysoka suma pieniedzy była zgromadzona w sposób legalny? Katarzyna T. pojawiła się w Warszawie u notariusza w poniedziałek dnia 18 lutego 2013 przyjezdrzając ze swojego mieszkania w centrum Gdanska nowym Mercedesem klasy S wartym PLN 344 000 kupionym za gotówkę (informacja z salonu Mercedesa). Znowu pojawia sie pytanie, skad Katarzyna T. posiadała tak znaczne srodki w gotówce na zakup tak drogiego samochodu podczas gdy realne płace w Polsce są rzędu 1200PLN - 1500PLN. Przypomnijmy, że banki mają obowiązek informowania nadzoru bankowego o transakcjach w wysokosci 10 tys. euro. Zmowa milczenia ma się dobrze, i można robić w Polsce pewne rzeczy, jeżeli ma się duże plecy. Czy są jakie powiązania pomiędzy upadająm Amber Gold, a córką premiera. Przypomnijcie sobie państwo jak to niedawno drugie z dzieci Donalda Tuska Michal Tusk plątał się w wyjasnieniach w sprawie domniemanego udziału w aferze związanej z Amber Gold. Skąd te pieniądze? WSZYSTKICH URZĘDNIKÓW PAŃSTWOWYCH INFORMUJEMY, ŻE WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI I SWOBODA WYRAŻANIA SWOICH POGLĄDÓW JEST ZAGWARANTOWANA ART 54 KONSTYTUCJI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIE

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-tusk-o-zadaniach-solidarnosci-ultimatum-i-dyktat-sa-dobre-na,nId,949482

Data: 2013-03-27 22:19:36
Autor: Janek Wlodak
Skąd córka Tuska ma kasę

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:51535bb9$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
... na takie zbytki :
Może Kasia Tusk opanowała trudną sztukę pisania po polsku?

Data: 2013-03-27 23:58:47
Autor: leszek niewiadomski
Skąd córka Tuska ma kasę
Am 27.03.2013 22:19, schrieb Janek Wlodak:

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
... na takie zbytki :
Może Kasia Tusk opanowała trudną sztukę pisania po polsku?

"Jeśli ktoś posiada pieniądze, to skądś je ma!" (LK)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-03-28 02:31:27
Autor: Lorn
Skąd córka Tuska ma kasę
Lol... Nie masz rodziców? Dziadków? Wklejasz durne artykuły i sam z siebie robisz debila :>

Data: 2013-03-28 06:29:20
Autor: u2
Skąd córka Tuska ma kasę
W dniu 2013-03-28 02:31, Lorn pisze:
Lol... Nie masz rodziców? Dziadków? Wklejasz durne artykuły i sam z
siebie robisz debila :>

No nie mam pradziadkow z wermachtu porn...-;)

Data: 2013-04-01 02:39:41
Autor: Lorn
Skąd córka Tuska ma kasę
W dniu 2013-03-28 06:29, u2 pisze:
W dniu 2013-03-28 02:31, Lorn pisze:
Lol... Nie masz rodziców? Dziadków? Wklejasz durne artykuły i sam z
siebie robisz debila :>

No nie mam pradziadkow z wermachtu porn...-;)

To dobrze... Potrzeba nam takich zrytych debili z prowincji jak ty.

Data: 2013-03-28 07:37:01
Autor: dante
Skąd córka Tuska ma kasę
Dnia Wed, 27 Mar 2013 21:51:04 +0100, u2 napisa³(a):

... na takie zbytki :

Panie TUSSK czy to PRAWDA:Kasia Tusk, córka jasnie nam panujacego Donalda Tuska wnuka wermachtowca w zesz³ym miesi±cu dnia 18/02/2013 kupi³a za gotówkê 5-cio pokojowe mieszkanie na Saskiej Kêpie w Warszawie. Cena rynkowa mieszkania wynosi 1 milion 720 tysiêcy z³otych. Numer referencyjny zajmujacego sie ca³± spraw± notariusza 01/2013KT. Sk±d pochodz± tak znaczne srodki w rêkach tak m³odej dziewczyny? Sk±d tak du¿o gotówki w rêkach osoby prawie bezrobotnej Katarzyny Tusk? Wy¿ej wymieniona prowadzi jakis tam mikroskopijny portal internetowy, i czy jest mo¿liwe aby tak wysoka suma pieniedzy by³a zgromadzona w sposób legalny? Katarzyna T. pojawi³a siê w Warszawie u notariusza w poniedzia³ek dnia 18 lutego 2013 przyjezdrzaj±c ze swojego mieszkania w centrum Gdanska nowym Mercedesem klasy S wartym PLN 344 000 kupionym za gotówkê (informacja z salonu Mercedesa). Znowu pojawia sie pytanie, skad Katarzyna T. posiada³a tak znaczne srodki w gotówce na zakup tak drogiego samochodu podczas gdy realne p³ace w Polsce s± rzêdu 1200PLN - 1500PLN. Przypomnijmy, ¿e banki maj± obowi±zek informowania nadzoru bankowego o transakcjach w wysokosci 10 tys. euro. Zmowa milczenia ma siê dobrze, i mo¿na robiæ w Polsce pewne rzeczy, je¿eli ma siê du¿e plecy. Czy s± jakie powi±zania pomiêdzy upadaj±m Amber Gold, a córk± premiera. Przypomnijcie sobie pañstwo jak to niedawno drugie z dzieci Donalda Tuska Michal Tusk pl±ta³ siê w wyjasnieniach w sprawie domniemanego udzia³u w aferze zwi±zanej z Amber Gold. Sk±d te pieni±dze? WSZYSTKICH URZÊDNIKÓW PAÑSTWOWYCH INFORMUJEMY, ¯E WOLNO¦Æ WYPOWIEDZI I SWOBODA WYRA¯ANIA SWOICH POGL¡DÓW JEST ZAGWARANTOWANA ART 54 KONSTYTUCJI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIE

Czytaj wiêcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-tusk-o-zadaniach-solidarnosci-ultimatum-i-dyktat-sa-dobre-na,nId,949482

Bo prowadzi... bloga, którego jej nie zhackowali
http://www.youtube.com/watch?v=Na4KbXEMZk4#t=3m0s

Data: 2013-03-28 14:22:53
Autor: boukun
Sk±d córka Tuska ma kasê
U¿ytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisa³

Bo prowadzi... bloga, którego jej nie zhackowali
http://www.youtube.com/watch?v=Na4KbXEMZk4#t=3m0s

Ten klip powinie byæ zatytu³owany - PO podpisuje kradzie¿ Polakom emerytur!

boukun

Data: 2013-03-28 17:29:28
Autor: Istvan Ivanow
Skąd córka Tuska ma kasę
[...]

Poszukaj lepiej w sieci jakiej narodowo¶ci s± Kaczyñscy.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-28 17:54:49
Autor: u2
Skąd córka Tuska ma kasę
W dniu 2013-03-28 17:29, Istvan Ivanow pisze:
Dnia Wed, 27 Mar 2013 21:51:04 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Poszukaj lepiej w sieci jakiej narodowości są Kaczyńscy.

Kaczyńscy mieli ojca w AK, Tusk miał dziadka w wermachcie.

Data: 2013-03-28 18:43:35
Autor: Istvan Ivanow
Skąd córka Tuska ma kasę
Dnia Thu, 28 Mar 2013 17:54:49 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Kaczyñscy mieli ojca w AK, Tusk mia³ dziadka w wermachcie.

http://wiki.fakt.pl/Prawdziwy-zyciorys-rajmunda-kaczynskiego,1.html

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-03-28 20:52:43
Autor: u2
Skąd córka Tuska ma kasę
W dniu 2013-03-28 18:43, Istvan Ivanow pisze:
Poszukaj lepiej w sieci jakiej narodowości są Kaczyńscy.

>Kaczyńscy mieli ojca w AK, Tusk miał dziadka w wermachcie.
http://wiki.fakt.pl/Prawdziwy-zyciorys-rajmunda-kaczynskiego,1.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Józef_Tusk

Według relacji członków rodziny Józef Tusk nigdy nie opowiadał o swoich wojennych losach i w 1987 zabrał tajemnicę do grobu.

Data: 2013-04-01 02:42:55
Autor: Lorn
Skąd córka Tuska ma kasę
W dniu 2013-03-28 20:52, u2 pisze:
> [...]
Poszukaj lepiej w sieci jakiej narodowości są Kaczyńscy.

>Kaczyńscy mieli ojca w AK, Tusk miał dziadka w wermachcie.

Obroń tatusia karłowatego :> Nie da się? :>

Data: 2013-04-01 02:41:30
Autor: Lorn
Sk±d córka Tuska ma kasê
[...]

Odpowiedzia³ Ci dureñ na fakty, których jego mó¿d¿ek nie przetrawi³ :P

Data: 2013-03-30 20:19:12
Autor: pluton_
Sk±d córka Tuska ma kasê
... na takie zbytki :