Skąd dane 0-160 lm/h ?...

Data: 2013-09-24 13:40:32
Autor: Łukkasz
Skąd dane 0-160 lm/h ?...
Czy jest jakaś centralna w miarę pełna baza, pokazująca czasy rozpędzania nie do 100, tylko 160 ?

Jest autocentrum.pl i http://www.carfolio.com/
ale tam rzadko jest ten parametr..

Przy okazji też by mnie decybele interesowały, wiarygodne dane daje adac.de, ale tam jest przetestowanych gdzieś z 10% aut (wersji silnikowych) premium...

Data: 2013-09-24 21:07:59
Autor: Tomasz Pyra
Skąd dane 0-160 lm/h ?...
Dnia Tue, 24 Sep 2013 13:40:32 +0200, Łukkasz napisał(a):

Czy jest jakaś centralna w miarę pełna baza, pokazująca czasy rozpędzania nie do 100, tylko 160 ?

Ciężko będzie, zwłaszcza że taki test, jak niestandaryzowany to będzie mało
wiarygodny.
Jeżeli chcesz coś z podobnego zakresu i bardziej miarodajnego, to szukaj
wyników na 1/4 mili - tu z kolei będziesz się musiał przebić przez to że
często w internecie znajdziesz wyniki modyfikowanych aut.

Data: 2013-09-24 21:36:29
Autor: megrimsNO@interia.pl
Skąd dane 0-160 lm/h ?...
On 09/24/2013 01:40 PM, Łukkasz wrote:
[...]

prosze:

http://www.zeperfs.com/perfs.php?Action=Fiche

Ale jest tam jakieś zabezpieczenie aby nie podlinkowywać strony.
I lekko idzie się wkurwić - ciągle trzeba przewijać w górę,
aż do momentu odnalezienia właściwego auta.

Jejestracja uĹźytkownika i logowanie nic nie daje.

Data: 2013-09-25 00:42:13
Autor: Łukkasz
Skąd dane 0-160 lm/h ?...

> [...]
> aż do momentu odnalezienia właściwego auta.
>
> Jejestracja uĹźytkownika i logowanie nic nie daje.

Dzięki to jest już coś :) Szkoda tylko ten język, już się niemieckiego zacząłem uczyć m.in. żeby czytać np. autobild i podobne..

Data: 2013-09-25 20:30:10
Autor: __Maciek
Skąd dane 0-160 lm/h ?...

?

Dzięki to jest już coś :) Szkoda tylko ten język, już się niemieckiego zacząłem uczyć m.in. żeby czytać np. autobild i podobne..

Na górze po prawej można przełączyć na angielski, nie trzeba się z
tymi "żebrzę" męczyć.

Skąd dane 0-160 lm/h ?...