Data: 2014-10-07 16:03:17 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palić
3,5 l/100km i średnio 4,1. W praktyce przy najbardziej ekonomicznej jeździe zszedł na trasie do 4, a średnio ze 100'000 km wyszedł 5.56l/100km. Citrone C4 1,6 HDI 110KM realnie średnio pali 6,51/100km. Pytanie skąd brać takie realne dane? Jak patrzę na http://motostat.pl to niektórzy tam - nie wiem dlaczego - nieźle kombinują z wynikami, bo nie uwierzę, że wspomniane C4 średnio pali 4,2l/100km. Istnieje jakaś instytucja/portal gdzie takie dane można dla większej ilości aut uzyskać? -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-07 16:09:55 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello anacron,
Tuesday, October 7, 2014, 4:03:17 PM, you wrote: Podam przykad, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, wedug producenta mia pali NIE DA SI okreli czego takiego jak realne dane spalania. Kady kierowca jedzi inaczej a najwicej zaleyod stylu jazdy. Mj Lanos potrafi w trasie spala od 5.8l/100km (totalnie kapelusznicza jazda w maym ruchu w nocy) do 16.5l/100km (gaz do dechy na autostradzie - ale wystarczy kilka TIRw i ju spada do 13.5). W miecie jest jeszcze trudniej, bo oprcz temperamentu kierowcy gra role zmienny ruch - od pynnej jazdy dwujezdniowymi ulicami z zielon fal, po totalny, wieczny korek w Raszynie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-09 08:55:46 | |
Autor: Chris | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-07 16:09, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello anacron, Dodaj do tego warunki pogodowe jak wiatr. -- www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl Sprawd VIN, wyposaenie, przebieg, histori pojazdu. |
|
Data: 2014-10-07 16:29:44 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-07 16:03, anacron wrote:
Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palić Bierzesz te wyższe z motostatu i powinno być ok. Jak patrzę na http://motostat.pl to Bo jak już kupił, to przecież wybrał dobrze i musi mało palić (podobnie jak kupił 10 letni samochód z "przebiegiem" 120kkm to tyle ma). Nie pamietasz flajmów jak to niektórym prawie paliwa w baku w czasie jazdy przybywało?;) Shrek. |
|
Data: 2014-10-07 16:51:31 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 07.10.2014 o 16:29, Shrek pisze:
Bo jak już kupił, to przecież wybrał dobrze i musi mało palić (podobnie A mi się wydawało, ze takie motostat to prowadzi się dla siebie, a nie dla kolegów :) -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-07 17:03:03 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-07 16:51, anacron wrote:
W dniu 07.10.2014 o 16:29, Shrek pisze: No przecież prowadzi dla siebie - musi się potwierdzić, że dokonał najlepszego wyboru i w swojej klasie jego bryka pali najmniej;) Shrek. |
|
Data: 2014-10-07 21:21:26 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Skąd realne dane spalania? | |
anacron wrote:
W dniu 07.10.2014 o 16:29, Shrek pisze: Wtedy wyniki nie byłyby publiczne. Poza tym niektórzy muszą oszukiwać/przekonywać również siebie samych. :) -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2014-10-07 16:33:19 | |
Autor: AL | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-07 16:03, anacron wrote:
Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palićsprawdź jeszcze tutaj http://www.spritmonitor.de/en/ |
|
Data: 2014-10-07 16:50:50 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 07.10.2014 o 16:33, AL pisze:
On 2014-10-07 16:03, anacron wrote: A tu już trochę więcej realnych wyników :) -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-07 18:30:01 | |
Autor: Cavallino | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5433f2a6$0$18092$65785112@news.neostrada.pl... Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palić Ze swoich testów. Albo dodaj 50% do danych producenta Jak nie będziesz przeginał to się zmieścisz. |
|
Data: 2014-10-07 21:35:38 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 07.10.2014 o 18:30, Cavallino pisze:
Przy Porsche Panamera uzyskałem wynik katalogowy bez problemu. :) -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-07 23:13:54 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-07 21:35, anacron pisze:
Przy Porsche Panamera uzyskałem wynik katalogowy bez problemu. :) Ja jeszcze nie jechałem samochodem w którym wynik katalogowy sprawiłby mi problem :) Chociaż faktycznie w mocniejszych autach jest łatwiej. |
|
Data: 2014-10-08 07:13:48 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-07 23:13, Tomasz Pyra wrote:
Ja jeszcze nie jechałem samochodem w którym wynik katalogowy sprawiłby W trasie, czy w mieście, bo o ile w trasie pewnie jadąc 120 autostradą taki wynik da się uzyskać, to w mieście to tylko pod warunkiem, że będzie to to "miasto" co to miśki suszą najczęściej, czyli "teren leśny zabudowany";) Shrek. |
|
Data: 2014-10-08 20:26:19 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-08 07:13, Shrek pisze:
On 2014-10-07 23:13, Tomasz Pyra wrote: Ja mam odwrotne doświadczenia. Żeby uzyskać deklarowane spalanie z trasy, to raczej trzeba jechać za tirem i praktycznie zrezygnować z wyprzedzania czegokolwiek szybszego niż traktory. 120 autostradą to już raczej zużycie paliwa będzie wyższe niż deklarowane (pewnie nie dużo, ale jednak). Za to w mieście mi dużo łatwiej uzyskać, a nawet zejść poniżej deklarowanego zużycia paliwa. Oczywiście wiadomo że zależy, jakie miasto, jaka pora i jakie okoliczności. Co innego jak jest 7:50, kierowca wie że jak o 8:00 nie będzie siedział przy biurku, to ma po premii, a korek taki że 10km jedzie się godzinę. A co innego jak kierowca jedzie w mieście, jest ruch, światła itp. ale jednak ma jakąś swobodę wyboru stylu jazdy, prędkości itp. |
|
Data: 2014-10-08 21:00:12 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-08 20:26, Tomasz Pyra wrote:
Oczywiście wiadomo że zależy, jakie miasto, jaka pora i jakie okoliczności. No nie wiem. Mi zdecydowanie większe różnice w zależności od stylu jazdy wychodzą w trasie niż w mieście. W trasie od 10,5 LPG przy normalnym 120/70, 11-12 przy 140 na autostradzie i gdzieś 13-14 przy 160. Więcej na codzień nie jeżdzę. W mieście 14,5 przy moim dość dynamicznym i raczej mało oszczędnym stylu i 12,5 przy ekodrajwingu z pogranicza wkurwiania siebie i otoczenia;) Shrek. |
|
Data: 2014-10-08 13:00:13 | |
Autor: kogutek444 | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu roda, 8 padziernika 2014 21:00:12 UTC+2 uytkownik Shrek napisa:
On 2014-10-08 20:26, Tomasz Pyra wrote: Nie jeste u cioci na imieninach to przesta pierdoli. Od pewnej prdkoci opory powietrza zaczynaj stanowi znaczce obcienie. Opory te rosn z kwadratem prdkoci. Prdko maksymalna o ile nie ma jakie odcicia to zrwnanie si oporw jazdy z moc maksymaln. Sytuacja e przy 160 pali 2 litry wicej ni przy 140 jest mao prawdopodobna w typowym samochodzie ze wzgldu na to e opr powietrza ronie z kwadratem prdkoci. |
|
Data: 2014-10-08 23:06:53 | |
Autor: Shrek | |
Skd realne dane spalania? | |
On 2014-10-08 22:00, kogutek444@gmail.com wrote:
Nie jeste u cioci na imieninach to przesta pierdoli. Nie pierdole. Tak mi wyszo z tankowania. Od pewnej prdkoci opory powietrza zaczynaj stanowi znaczce obcienie. Opory te rosn z kwadratem prdkoci. Zgadza si. I jest to znacznie poniej 140. Prdko maksymalna o ile nie ma jakie odcicia to zrwnanie si oporw jazdy z moc maksymaln. Prdkoc maksimalna to co powyej 190. Tyle wiem napewno. Katalogowo to 200 z kawakiem Sytuacja e przy 160 pali 2 litry wicej ni przy 140 jest mao prawdopodobna w typowym samochodzie ze wzgldu na to e opr powietrza ronie z kwadratem prdkoci. A wzie pod uwag, e na jaowym na samo krcenie silnika bez klimy pali 1,2? Do klim, opory toczenia (wzgldnie niezalene od prdkoci), straty na przeniesieniu napdu (pewnie rosn liniowo, ale nieznacznie) i wyjdzie ci, e podczas jazdy masz stae spalanie niezalezne od prdkoci tak na poziomie 3 litrw. Im szybciej jedziesz, tym to spalanie bdzie mniejsze na 100, bo setk robisz krcej. Ponadto nawet na autostradzie 160 cay czas nie utrzymasz. Ile wicej twoim zdaniem powinien pali przy 160 wzgldem 140? Shrek. |
|
Data: 2014-10-08 14:55:12 | |
Autor: kogutek444 | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu roda, 8 padziernika 2014 23:06:53 UTC+2 uytkownik Shrek napisa:
On 2014-10-08 22:00, kogutek444@gmail.com wrote: A skd ja mog wiedzie ile powinien pali? Twoje dane nie s prawdziwe bo s za mae przyrosty zuycia paliwa zwizane z przyrostami prdkoci. Jak by napisa 100-7,5 litra, 120-9 , 140-12 , 160-17 to by byo wiarygodne. Przy prdkoci maksymalnej atwo oszacowa zuycie paliwa bo silnik rozwija wtedy pen moc. jak moc jest znana to przy sprawnoci w Twoim przypadku silnika benzynowego na poziomie 15-18% ( na gazie troch mniej bo prdko spalania gazu jest mniejsza ni benzyny) znajc warto opalow paliwa mona policzy ile pali. |
|
Data: 2014-10-09 15:12:10 | |
Autor: anacron | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 08.10.2014 o 23:55, kogutek444@gmail.com pisze:
A skd ja mog wiedzie ile powinien pali? Z praktyki. Pacjent Hyundai i30 2012 1.4 CRDI 90KM VI biegowa skrzynia rednie spalanie (ze 100'000 km 5,5l/100km) Spalanie z _autostrady_ - przy 110 km/h ~ 5,0l/100km - przy 130 km/h ~ 5,5l/100km - przy 160 km/h ~ 7,5l/100km Wyniki z dystrybutora, nie komputera. Odcinki testowe po kilkaset kilometrw. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-09 06:51:32 | |
Autor: kogutek444 | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu czwartek, 9 padziernika 2014 15:12:10 UTC+2 uytkownik anacron napisa:
W dniu 08.10.2014 o 23:55, kogutek444@gmail.com pisze: Lepszy jeste ni kabaret moralnego niepokoju. Marnujesz si jako kierowca. Teksty do skeczy pisz. |
|
Data: 2014-10-09 16:01:42 | |
Autor: Shrek | |
Skd realne dane spalania? | |
On 2014-10-09 15:12, anacron wrote:
W dniu 08.10.2014 o 23:55, kogutek444@gmail.com pisze: Dobra - ja te wziem i sprawdziem - rzeczywicie jest 14.2 przy 160 i 11.8 przy 140. Z tym e trfiay si jakie 10 kilometrowe odcinki w remontach, gdzie byo 100km/h, ale to po kilkanacie kilometrw a 38 litrw LPG wsysao odpowiednio na odcinkach 320km - 3 baki na Niemicekiej autostradzie, powtarzalno +/- 10km, i 270 na odcinku Ciechocinek-Piaseczno-Warszawa - 240 km po autostradzie i obwodnicy + 2 razy Puawska (jak ju wspomniaem i tak w miecie pali 14,5 wic wyniku raczej nie zania skoro rednia wysza poniej, pomiar jednorazowy, bo zwykle na autostradach jedz tym samochodem koo 140). Czyli wychodzi: 120/70 (standardowa krajwka lub wojewdzka) midzy 10 a 11 140 - 11.8 160 - okoo 14. Miasto 14,2-14,8 Prdkoci oczywicie takie, jakie staraem si utrzyma, czasem byo troch wicej, czasem (czciej) troch mniej bo tiry si mierzyy czy na wle skrcaem, a midzy odzi a Warszaw jest mnstwo mistrzw lewego pasa. Shrek. |
|
Data: 2014-10-09 17:53:23 | |
Autor: adam | |
Skd realne dane spalania? | |
Pacjent Hyundai i30 2012 1.4 CRDI 90KM VI biegowa skrzynia Zastanwiam sie nad tym samochodem. Predkosci licznikowe czy z GPS? Z klima czy bez? Jakie opony (energy super oszczedne)? Dzieki za odpowiedzi, Pozdrawiam Adam |
|
Data: 2014-10-09 19:54:03 | |
Autor: anacron | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 09.10.2014 o 17:53, adam pisze:
Nie kupuj 1.4 CRDI, ma par mankamentw, z ktrymi ASO sobie ni eradzi musiaem sam sobie pomc, aby by zadowolonym z auta. 1,6 CRDI nie ma tych dolegliwoci. Predkosci licznikowe czy z GPS? Z klima czy bez? Jakie opony (energy Licznikowe, opony fabryczne (co tam oni wkadaj). -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-09 20:17:49 | |
Autor: Cavallino | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych: Nie kupuj 1.4 CRDI, ma par mankamentw, z ktrymi ASO sobie ni eradzi Konkretniej? |
|
Data: 2014-10-09 22:57:13 | |
Autor: anacron | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 09.10.2014 o 20:17, Cavallino pisze:
apie laga (czyt. nie zawsze reaguje od razu na peda gazu). Wpisz w google "1.4 crdi acceleration problem". Rozwizaniem byo zawirusowanie ECU i zmiana charakterystyki silnika, ale eby problem rozwiza naprawd dobrze musiaem zainwestowa prawie 2000 z. W efekcie kocowym auto nadal maksymalnie ma 90KM (no 94 dokadnie), ale charakterystyk zupenie inn. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-10 06:24:49 | |
Autor: Cavallino | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:5436f6aa$0$12636$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 09.10.2014 o 20:17, Cavallino pisze: Nie musz szuka, pisae o tym tutaj. Rozwizaniem byo zawirusowanie Standard, softy dla producentw pisz jacy totalni amatorzy, a w kadym razie porzdna praca silnika jest bardzo daleko na licie ich priorytetw. Pewnie w Dusterze to te byby jedyny sposb na porzdny soft w silniku, bo gupie falowanie obrotw na luzie naprawiali w sofcie 8 miesicy, u mnie nawet z pozytywnym skutkiem. Ale tene soft w innych egzemplarzach, ktre poprzednio nie faloway, spowodowa, e teraz zaczy. ;-) A drugiej usterki - zych odczytw w kompie pokadowym, nie naprawili mi do dzi. |
|
Data: 2014-10-09 18:53:12 | |
Autor: Cavallino | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:543689ab$0$12623$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 08.10.2014 o 23:55, kogutek444@gmail.com pisze: Ceed 1.6 crdi pali podobnie, rednio 6-6,5 l. Dua cz w ruchu miejskim. |
|
Data: 2014-10-09 20:50:53 | |
Autor: Tomek Kańka | |
Skąd realne dane spalania? | |
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a)
[...] Jak nie zobaczę na własne oczy, to nie uwierzę w ŚREDNIE 160km/h na kilkusetkilometrowej trasie. Nawet po mitycznej "niemieckiej autostradzie". -- Tomek |
|
Data: 2014-10-09 22:54:08 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 09.10.2014 o 22:50, Tomek Kańka pisze:
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a) Wpadaj. Tankujesz i lecimy do Gdańska na obiad i z powrotem. Ja wybieram knajpę, Ty płacisz. :) -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-09 21:21:17 | |
Autor: Tomek Kańka | |
Skąd realne dane spalania? | |
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a)
W dniu 09.10.2014 o 22:50, Tomek Kańka pisze: Nie skorzystam. Na razie wystarczy mi prosta matematyka. Wg googla Stryków-Gdańsk 316km. Chcąc osiągnąć 160, należy to przejechać w 1h58m. Jeśli stracimy 5m na bramkach, śrenia na pozostałej cześci trasy rośnie do 167. Każdy napotkany TIR, czy inny wyprzedzający z prędkością 130-140 (a z taką prędkością porusza się bardzo dużo samochodów) pogarsza sytuację na kolejnych odcinkach. Wydaje mi się, że trzeba jechać 200+ na pustych fragmentach, to może się uda osiągnąć 160. Kiedyś może będzie mi się gdzieś spieszyło, to spróbuję. -- Tomek |
|
Data: 2014-10-09 23:27:38 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 09.10.2014 o 23:21, Tomek Kańka pisze:
Wydaje mi się, że trzeba jechać 200+ na pustych fragmentach, to może się Zaraz, a kto mówi o średniej? Ja mówię o rejsowej, a nie średniej. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-10 00:29:56 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-09 23:27, anacron pisze:
W dniu 09.10.2014 o 23:21, Tomek Kańka pisze: Tak zazwyczaj jak ludzie mówią o rejsowej 160, to po godzinie takiej jazdy są 80km od punktu startowego ;) Więc to jednak trzeba dobrze zdefiniować :) |
|
Data: 2014-10-10 19:19:00 | |
Autor: Tom N | |
Skąd realne dane spalania? | |
Tomasz Pyra w <news:54370c66$0$18084$65785112news.neostrada.pl>:
W dniu 2014-10-09 23:27, anacron pisze: Tak zazwyczaj jak ludzie mwi o rejsowej 160, to po godzinie takiej jazdy s 80km od punktu startowego ;) Wic to jednak trzeba dobrze zdefiniowa :) Tomek, dyskutujesz z motylem, szefem komendanta, typem, ktremu pacz na tylnym siedzeniu... Motyl aka bajkopisarz w szybkim skrcie: <cite> anacron w <news:543689ab$0$12623$65785112news.neostrada.pl>: rednie spalanie (ze 100'000 km 5,5l/100km) Spalanie z _autostrady_ [...] Wyniki z dystrybutora, nie komputera. Odcinki testowe po kilkaset kilometrw. </cite> Zapamitajcie, e wyniki nie z komputera, tylko z dystrybutora... <cite> anacron w <news:5436f5f1$0$12640$65785112news.neostrada.pl>: Jak nie zobacz na wasne oczy, to nie uwierz w REDNIE 160km/h na Wpadaj. Tankujesz i lecimy do Gdaska na obiad i z powrotem. Ja wybieram knajp, Ty pacisz. :) </cite> Zapamitajcie, e chtny jest pokaza jak to redni 160 z X do X przez Gdask robi... i obiad jeszcze zje... Skoczyy si wystpy w TV, zaczyna si znowu bajkopisarstwo u Tomasza Motyliskiego... Ciekawe dlaczego wstydzi sie swojego nazwiska... -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-10-11 16:09:02 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "Tom N" <40.141010@59.191900.invalid> ... Moe z tego samego powodu co Ty |
|
Data: 2014-10-11 16:55:57 | |
Autor: Tom N | |
Skd realne dane spalania? | |
John Koalsky w <news:m1beqj$c4g$1mx1.internetia.pl>:
Uytkownik "Tom N" <40.141010@59.191900.invalid> Ciekawe dlaczego wstydzi sie swojego nazwiska... Moe z tego samego powodu co Ty Pudo misiaczku... -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-10-13 21:45:56 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "Tom N" <81.141011@42.165557.invalid>
N
|
|
Data: 2014-10-15 20:41:53 | |
Autor: Tom N | |
Skd realne dane spalania? | |
John Koalsky w <news:m1hbac$2bf$1mx1.internetia.pl>:
Uytkownik "Tom N" <81.141011@42.165557.invalid> Pudo misiaczku...Ciekawe dlaczego wstydzi sie swojego nazwiska...Moe z tego samego powodu co Ty N A moe nie jasiu tylko piotrusiu? -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-10-16 21:22:18 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "Tom N" <91.141015@33.204153.invalid>
Przodujesz w konkursie najwikszego idioty ktrego odfiltrowaem. |
|
Data: 2014-10-13 12:57:05 | |
Autor: anacron | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 10.10.2014 o 19:19, (Tom N) pisze:
Tomek, dyskutujesz z motylem, szefem komendanta, typem, ktremu pacz na Naucz si czyta, gdzie ja napisaem o redniej prdkoci? Czytanie ze zrozumieniem to dla Ciebie imbecylu jednak zbyt trudne rzecz. A teraz pozdrawiam Ci radosnym spierdalaj kmiocie. :) -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-13 17:28:50 | |
Autor: Tom N | |
Skd realne dane spalania? | |
anacron w <news:543bb001$0$18088$65785112news.neostrada.pl>:
W dniu 10.10.2014 o 19:19, (Tom N) pisze: o redniej prdkoci? <cite> anacron w <news:5436f5f1$0$12640$65785112news.neostrada.pl>: Jak nie zobacz na wasne oczy, to nie uwierz w REDNIE 160km/h na Wpadaj. Tankujesz i lecimy do Gdaska na obiad i z powrotem. Ja wybieram knajp, Ty pacisz. :) </cite> Czytanie ze Zabawne te twoje wicie si... -- 'Tom N' |
|
Data: 2014-10-13 20:40:25 | |
Autor: anacron | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 13.10.2014 o 17:28, (Tom N) pisze:
Jak nie zobacz na wasne oczy, to nie uwierz w REDNIE 160km/h na Mylaem o spalaniu, ale i nie napisaem nigdzie sowa o redniej prdkoci 160. -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-13 22:04:00 | |
Autor: Tomek Kańka | |
Skąd realne dane spalania? | |
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a)
W dniu 13.10.2014 o 17:28, (Tom N) pisze: To co Ty właściwie chciałeś mi udowodnić? Ja sie w ogóle nie odnosiłem do spalania, bo nie wierzyłem, że w ogóle można coś takiego zmierzyć. -- Tomek |
|
Data: 2014-10-10 08:29:51 | |
Autor: dddddddd | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-09 23:21, Tomek Kańka pisze:
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a) żeby osiągnąć średnią 177km/h trzeba jechać 220-240km/h - do osiągnięcia tylko na pustej trasie (sprawdzone na odcinku 100km bez bramek) Ale w tym wątku mówimy spalaniu przy danej prędkości czyli nie chodzi o średnią arytmetyczną, a odczuwalną (czyli jedziemy cały czas 160-170, a jak tir to na chwilę zwalniamy do 110) -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-10-10 09:12:50 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello dddddddd,
Friday, October 10, 2014, 8:29:51 AM, you wrote: Wydaje mi si, e trzeba jecha 200+ na pustych fragmentach, to moe sieby osign redni 177km/h trzeba jecha 220-240km/h - do osignicia W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5 (wicej wtryskiwacze nie nalej przy bucie w pododze na V-tce) do 13.3l/100km. I drastyczny spadek redniej prdkoci. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-10 09:59:30 | |
Autor: J.F. | |
Skd realne dane spalania? | |
Dnia Fri, 10 Oct 2014 09:12:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5 Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-) J. |
|
Data: 2014-10-10 10:31:23 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello J.F.,
Friday, October 10, 2014, 9:59:30 AM, you wrote: W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-) Twoja Nubira z silnikiem 2.0 laa 20l/100km przy bucie w pododze, nieprawda? Lanos ma silnik 1.6 i 16.5l/100km uwaasz za zepsute? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-10 13:01:51 | |
Autor: J.F. | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisa
Hello J.F., W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-) Twoja Nubira z silnikiem 2.0 laa 20l/100km przy bucie w pododze, Ale w Polsce sie nie dalo pojechac z butem w podlodze :-) Po Niemczech tez zreszta z rzadka. Lanos kolegi po Niemczech palil ok 8.5, przy predkosciach rzedu 150-160 na liczniku. J. |
|
Data: 2014-10-10 13:10:04 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello J.F.,
Friday, October 10, 2014, 1:01:51 PM, you wrote: Ale w Polsce sie nie dalo pojechac z butem w podlodze :-)Twoja Nubira z silnikiem 2.0 laa 20l/100km przy bucie w pododze,W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-) Sam si chwalie tak jazd. Po Niemczech tez zreszta z rzadka. Ale do jazdy licznikowe 150-160 nie trzeba wbija w podog. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-10 16:06:10 | |
Autor: J.F. | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisa w
Hello J.F., Sam si chwalie tak jazd.Ale w Polsce sie nie dalo pojechac z butem w podlodze :-)Twoja Nubira z silnikiem 2.0 laa 20l/100km przy bucie w pododze,W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5Ten lanos to chyba jakis zepsuty :-) Po niemieckiej autostradzie. Po polskiej (w zasadzie jedynej) tiry nie zdazaly zjezdzac na prawy pas, a przy 160 dawaly rade. No i w efekcie w Olszynie zazwyczaj sie okazywalo ze nubira pali 13/100, co i tak bylo duzo. Wiec zakladam ze lanos powinien sie zadowolic ~9/100. W Niemczech tez nie bardzo sie dalo, ale po nocy na niektorych odcinkach mozna bylo zobaczyc jak wskazowka paliwa opada :-) Co ciekawe to podobnie palila na krajowce, gdzie predkosci jednak znacznie nizsze. Zreszta inne auta tez mi jakos podobnie pala - krajowka czy autostrada, srednia 75 czy 120 - a spalanie jakby to samo. No ale ja 90 nie przestrzegam :-) Z kolei moc innych aut wykluczala jazde 200. Po Niemczech tez zreszta z rzadka.Ale do jazdy licznikowe 150-160 nie trzeba wbija w podog. Ale po co wbijac, skoro zaraz hamowanie. Duzo szybciej w praktyce nie pojedziesz, a nawet jesli odcinkami sie uda, to sredniej to nie podniesie znaczaco. J. |
|
Data: 2014-10-10 10:56:27 | |
Autor: Shrek | |
Skd realne dane spalania? | |
On 2014-10-10 09:12, RoMan Mandziejewicz wrote:
W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5 Ale to chyba na krajwkach nie autostradzie. Shrek. |
|
Data: 2014-10-10 11:06:35 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello Shrek,
Friday, October 10, 2014, 10:56:27 AM, you wrote: W moim Lanosie zwalnianie przy TIRach dao spadek spalania z 16.5Ale to chyba na krajwkach nie autostradzie. Na autostradzie A4. Wycigi limakw w TIRach, to niestety norma. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-10 10:09:49 | |
Autor: J.F. | |
Skąd realne dane spalania? | |
Dnia Fri, 10 Oct 2014 08:29:51 +0200, dddddddd napisa(a):
W dniu 2014-10-09 23:21, Tomek Kaka pisze: Panowie - na pustej autostradzie to wystarczy i 180 jechac byle stale. Owszem, jak nas jakis tir spowolni do 90 na minute, to potem trzeba 5 minut jechac 200 zeby srednia nadrobic, ale jesli tych 5 minut i 20km pustego pasa bedzie nam dane, to czemu nie. No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ... Dochodzi dojazd do/z autostrady, bramki, wezly itp - wiec "Warszawa-Gdansk", to roznie mozna rozumiec ... Ale w tym wtku mwimy spalaniu przy danej prdkoci czyli nie chodzi o redni arytmetyczn, a odczuwaln (czyli jedziemy cay czas 160-170, a jak tir to na chwil zwalniamy do 110) Na austostradzie to moze byc bardziej "caly czas" 170, bo na zwyklej krajowce to raczej bardziej "caly czas 70" za ciezarowka, mimo ze po jej wyprzedzeniu dochodzimy np do 130 ... J. |
|
Data: 2014-10-10 10:49:35 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Skd realne dane spalania? | |
Hello J.F.,
Friday, October 10, 2014, 10:09:49 AM, you wrote: Panowie - na pustej autostradzie to wystarczy i 180 jechac byle stale.anacron <anacron@anacron.pl> napisa(a)eby osign redni 177km/h trzeba jecha 220-240km/h - do osignicia Jarku, puste autostrady to byy 10-15 lat temu. Opole-Bolesawiec l. 1h35m zrobiem Polonezem i potem duuugo musiaem czeka na jakie wito, eby zrobi szybciej Lanosem. A to rednia ledwie 130km/h tyle, e 45 z 205km poza autostrad w tym cz na zabudowanym. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-10-10 11:04:09 | |
Autor: dddddddd | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-10 10:09, J.F. pisze:
a to ju zaley - mj licznik podaje prdko gps (moe jak ma sygna gps to bierze z niego a jak nie to z czujnikw?) -- Pozdrawiam ukasz |
|
Data: 2014-10-10 12:56:35 | |
Autor: J.F. | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "dddddddd" napisa w wiadomoci
W dniu 2014-10-10 10:09, J.F. pisze: No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ...a to ju zaley - mj licznik podaje prdko gps (moe jak ma sygna gps to bierze z niego a jak nie to z czujnikw?) Moze, moze sie tez kalibrowac przez GPS, ale smiem twierdzic ze to na razie tylko w drozszych autach, wiekszosc jednak zawyza. Choc u nas narod z oponami kombinuje, to roznie moze byc. J. |
|
Data: 2014-10-11 18:46:20 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ...a to ju zaley - mj licznik podaje prdko gps (moe jak ma sygna gps to bierze z niego a jak nie to z czujnikw?) +20km ? |
|
Data: 2014-10-13 16:32:46 | |
Autor: J.F. | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "John Koalsky" napisa w wiadomoci
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Moze, moze sie tez kalibrowac przez GPS, ale smiem twierdzic ze to na razie tylko w drozszych autach, wiekszosc jednak zawyza.No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ... +20km ? Przy 200 na zegarze to raptem 10%. Calkiem przyzwoity wynik. Juz nie bardzo pamietam jaka, ale na predkosciomierze jest norma. I w/g niej nie wolno zanizac predkosci, a wolno zawyzyc o bodajze 8%+4km/h. Wiec wcale sie nie zdziwie, gdy beda skalibrowane na +4%+2km/h. No i przy 200 pojawi sie 210 ... J. |
|
Data: 2014-10-13 22:32:25 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Moze, moze sie tez kalibrowac przez GPS, ale smiem twierdzic ze to na razie tylko w drozszych autach, wiekszosc jednak zawyza.No i tych 200 rzeczywistej to na liczniku raczej 210-220 ... A widziae jaki w ktrym jest +20 ? Bo ja widziaem np +5, ale +20 to jeszcze nie. I tak z inynierskiego punktu widzenia, dua prdko to akurat may bd. |
|
Data: 2014-10-11 18:43:03 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "dddddddd" <fejk@email.com>
Moe po prostu jest normalnie skalibrowany. |
|
Data: 2014-10-13 06:16:38 | |
Autor: dddddddd | |
Skd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-11 18:43, John Koalsky pisze:
raczej bierze korekt z gps - czy 50km/h czy 250km/h - cay czas pokazuje to samo co zewntrzny gps. Jak ustawiam tempomat na 149 to trzyma mi 149km/h gps'owe -- Pozdrawiam ukasz |
|
Data: 2014-10-13 22:16:01 | |
Autor: John Koalsky | |
Skd realne dane spalania? | |
Uytkownik "dddddddd" <fejk@email.com>
Ale zrozum ... prdkociomierz zawya gdy jest tak skalibrowany. Jak go skalibrowa normalnie to nie zawya. Bywaj samochody bez GPS w ktrych nie zawya. Chyba kwestia na jaki rynek samochd by przeznaczony. A licznik ... do mierzenia dystansu jest i powinien liczy prawidowo niezalenie od zawyania prdkociomierza. |
|
Data: 2014-10-09 23:38:35 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-09 22:50, Tomek Kańka wrote:
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a) No ja nie podawałem średniego, a że tak powiem takie jakie starałem się utrzymać. A 160 średnie to prędzej na polskiej autostradzie uzyskasz niż niemieckiej - niemieckie są przereklamowane i zatłoczone. Myślę, że da się bez problemu zrobić dobrym samochodem. W sumie jestem prawie pewny, że zrobiłem. Shrek. |
|
Data: 2014-10-09 22:10:11 | |
Autor: Tomek Kańka | |
Skąd realne dane spalania? | |
Shrek <1@wp.pl> napisał(a)
On 2014-10-09 22:50, Tomek Kańka wrote: Czyli podajecie średnie spalanie oraz nie-średnie prędkości:). To nie ma, moim zdaniem, żadnego sensu. A 160 średnie to prędzej na polskiej autostradzie uzyskasz niż niemieckiej - niemieckie są przereklamowane i zatłoczone. Myślę, że da się bez problemu zrobić dobrym samochodem. W sumie jestem prawie pewny, że zrobiłem. Dlatego użyłem słowa "mitycznej". Jak już pisałem, kiedyś może spróbuję, wtedy zdam relację. -- Tomek |
|
Data: 2014-10-10 00:35:49 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-10 00:10, Tomek Kańka pisze:
Dlatego użyłem słowa "mitycznej". Tak z moich (tym razem pewnych i pomierzonych, natomiast warunki mogły być nieco różne): 170 = 15.2 156 = 12.3 129 = 9.9 i z tego co pamiętam: 99 = 7.4 |
|
Data: 2014-10-10 08:51:34 | |
Autor: Tomek Kańka | |
Skąd realne dane spalania? | |
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a)
W dniu 2014-10-10 00:10, Tomek Kańka pisze: A to z Civica? To ja mam jeszcze (ale z Type-R FN2) 80km/h = 6.1 trasa 270km na kole dojazdowym. -- Tomek |
|
Data: 2014-10-10 18:22:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-10 10:51, Tomek Kańka pisze:
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a) Vectra 3.2 Civic pali mniej, przynajmniej w mieście, a w trasy nie jeżdżę bo za głośno :) |
|
Data: 2014-10-10 06:26:34 | |
Autor: Cavallino | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "TomekKańka" <tom@tomkan.eu.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnm3e1u3.c1b.tom@tv2.dom.local... Shrek <1@wp.pl> napisał(a) Akurat to co zacytowałeś nie było wartościami średnimi, średnie wyciąłeś. Manipulacja, czy nie bardzo zrozumiałeś co czytasz? |
|
Data: 2014-10-10 07:45:56 | |
Autor: Shrek | |
Skąd realne dane spalania? | |
On 2014-10-10 00:10, Tomek Kańka wrote:
No ja nie podawałem średniego, a że tak powiem takie jakie starałem się IMHO ma - bo spalanie głównie zależy od prędkości "przelotowej" czyli takiej z jaką jedziesz przez większość czasu. Jak będziesz jechał 200 i odstoisz 40 minut w korku na bramkach to spalisz znacznie (co najmniej dwukrotnie) więcej niż jak ten sam odcinek przejedziesz w miarę równomiernie z przelotową 90 i średnią 70. Mimo, że średnia wyjdzie ta sama. Więc spalanie do średniej prędkości IMHO właśnie nie ma sensu. Shrek. |
|
Data: 2014-10-08 23:07:47 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-08 21:00, Shrek pisze:
On 2014-10-08 20:26, Tomasz Pyra wrote: Różnice to akurat mogą być dowolnie duże, ale mówimy raczej o wartościach minimalnych niż o tym że stylem jazdy można zużycie wywindować do absurdalnych poziomów. Bo mi samochód potrafi palić nawet 50l/100km w trasie, tyle że to już musi być trasa zamknięta dla innych pojazdów ;) W Vectrze która ma deklarowane 7.4/14.0, na trasie jak jadę jak ciężarówki to zużycie mam 7l albo i trochę mniej. Jeżdżąc w mieście (tyle że też nie jest to stanie non-stop w korku) mam 11-11.5l/100km. Oczywiście jak się akurat właduję w dziki korek to po godzinie stania komputer też potrafi pokazać i 30l/100km. |
|
Data: 2014-10-08 18:38:48 | |
Autor: Cavallino | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5434408b$0$12235$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 07.10.2014 o 18:30, Cavallino pisze: Przy której jeździe? Megrims na 100% by go podwoił. ;-) |
|
Data: 2014-10-09 15:16:30 | |
Autor: Trybun | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-07 16:03, anacron pisze:
Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palić Średnia z roku. Tylko w ten sposób można określić rzeczywiste spalanie swojego auta. Ja jeżdżę mniej więcej cały czas w takich samych warunkach, a identycznego spalania nie miałem nigdy w między tankowaniach. Rozpiętość od 4,6 do 7.8 litra. |
|
Data: 2014-10-13 00:15:15 | |
Autor: John Kołalsky | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> Podam przykład, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, według producenta miał palić No tak, i to jest przecież twoje rzeczywiste spalanie. Dla porównania można sobie zobaczyć http://moto.niusy.pl/ . Zużycie LPG, niekiedy brakło. |
|
Data: 2014-10-14 13:20:12 | |
Autor: Trybun | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-13 00:15, John Kołalsky pisze:
Prawdę pisząc to w benzyniakach nie miałem takich rozrzutów w spalaniu jak teraz w dieslu. Być może coś w nim jest schrzanione. Przykład dwukrotny wyjazd do Niemiec. Tankowanie po przyjeździe i okazuje się że spalił lekko ponad 7 litrów, za tydzień drugi wyjazd i ze względu na upał konieczność przez całą trasę używania klimy na pełnych obrotach, ze strachem podjeżdżam do dystrybutora że spalił z dychę i ... okazuje się że poszło niecałe 5 na sto.. Identyczna trasa i identyczne warunki przejazdu, z czego się bierze taki rozrzut..? |
|
Data: 2014-10-14 20:30:15 | |
Autor: John Kołalsky | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>
Monitoruj parametry to Ci wyjdzie. |
|
Data: 2014-10-15 15:15:51 | |
Autor: Trybun | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-14 20:30, John Kołalsky pisze:
No, jak na razie to jeszcze zapisuję tankowane, spalone paliwo i przejechane kilometry na tankowaniach. Po roku wyszła średnia niespełna 6 litrów na 100. Przy zakupie liczyłem na jakieś litr/półtora mniejsze spalanie. Jednak wtedy nie wiedziałem, i nigdy bym nie przypuszczał że tak małe auto waży prawie 1.5 tony. |
|
Data: 2014-10-15 19:29:50 | |
Autor: John Kołalsky | |
Skąd realne dane spalania? | |
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>
Mnie chodzi o monitorowanie parametrów pracy silnika :-) byś sobie mógł je skonfrontować ze zużyciem i stwierdzić czemu było inne. Po roku wyszła średnia niespełna 6 litrów na 100. Mój samochód kiedyś palił 2 litry mniej ale nawet wymiana silnika nie przywróciła tego :-) Przy zakupie liczyłem na jakieś litr/półtora mniejsze spalanie. Jednak wtedy nie wiedziałem, i nigdy bym nie przypuszczał że tak małe auto waży prawie 1.5 tony. Trzeba było kupić malucha. Nawet Smart jest znacznie cięższy od niego. |
|
Data: 2014-10-27 17:54:53 | |
Autor: Trybun | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-15 19:29, John Kołalsky pisze:
Rozumiem, ale tak sie składa że nie ma w tym żadnej logiki. Spokojna jazda na piątce a komputer pokazuje że auto spala więcej niż wtedy gdy jadę 130, oczywiście na tym samym biegu... Być może chodzi o jakieś niedogrzania, albo coś w tym stylu, jednak jak już pisałem - nie ma w tym żadnej logiki. W benzynie wszystko jasne a diesel widać żyje własnym życiem..
Sam już nie wiem co myśleć o tych dieslach. Znajomy się zarzeka że 3 litrowy Audi A6 średnio spala mu 5.5 litra...
Kupiłem wizualnego malucha,. Bo on ma silniczek 1.5 litrowy i 4 metry długości, bez centymetra. Vectra 4.4 metra dł i waga 1040kg. |
|
Data: 2014-10-27 18:29:14 | |
Autor: anacron | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 27.10.2014 o 17:54, Trybun pisze:
Sam już nie wiem co myśleć o tych dieslach. Znajomy się zarzeka że 3 Taaaa, a mój I30 pali 3,5l/100km (według producenta :P). -- anacron Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-10-29 19:45:02 | |
Autor: dddddddd | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-27 18:29, anacron pisze:
W dniu 27.10.2014 o 17:54, Trybun pisze: trzy litrowe e39 530d na trasie (takiej kilkaset km DW albo DK czyli prędkości do 140km/h) spaliło mi 6/100, a lekkiej nogi nie mam i nie miałem zamiaru oszczędzać. Przy jeździe 'jak wszyscy' (czyli 80/50, nie wyprzedzając) nawet mniej. Jeśli ma średnio lekką nogę i jeździ w specyficznych warunkach to jest to realne. To samo e39 na co dzień pali mi 8,5, a tylko po mieście 10,5/100. Ojcu 1,9TDI 110KM pali 4-5/100 (na trasie), a jak ja wsiadam to >7/100... -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2014-10-15 00:09:33 | |
Autor: m | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 14.10.2014 13:20, Trybun pisze:
okazuje się A czy identyczne warunki tankowania? Może na jednej stacji pistolet odbijał o wiele wcześniej? p. m. |
|
Data: 2014-10-15 15:16:06 | |
Autor: Trybun | |
Skąd realne dane spalania? | |
W dniu 2014-10-15 00:09, m pisze:
W dniu 14.10.2014 13:20, Trybun pisze: Nie, tym razem obyło się bez odbijania pistoletu. Ta sama stacja i ten sam dystrybutor. Pistolet wsunięty do oporu i tankowanie do trzeciego odbicia. Jeżeli coś się nie zgadzało to w bardzo minimalnym stopniu. |
|