Sk膮d realne dane spalania?

Data: 2014-10-07 16:29:44
Autor: Shrek
Sk膮d realne dane spalania?
On 2014-10-07 16:03, anacron wrote:
Podam przyk艂ad, Hyundaj I30 1,4 CRDI 90KM, wed艂ug producenta mia艂 pali膰
3,5 l/100km i 艣rednio 4,1. W praktyce przy najbardziej ekonomicznej
je藕dzie zszed艂 na trasie do 4, a 艣rednio ze 100'000 km wyszed艂
5.56l/100km. Citrone C4 1,6 HDI 110KM realnie 艣rednio pali 6,51/100km.
Pytanie sk膮d bra膰 takie realne dane?

Bierzesz te wy偶sze z motostatu i powinno by膰 ok.

Jak patrz臋 na http://motostat.pl to
niekt贸rzy tam - nie wiem dlaczego - nie藕le kombinuj膮 z wynikami,

Bo jak ju偶 kupi艂, to przecie偶 wybra艂 dobrze i musi ma艂o pali膰 (podobnie jak kupi艂 10 letni samoch贸d z "przebiegiem" 120kkm to tyle ma). Nie pamietasz flajm贸w jak to niekt贸rym prawie paliwa w baku w czasie jazdy przybywa艂o?;)

Shrek.

Data: 2014-10-07 16:51:31
Autor: anacron
Sk膮d realne dane spalania?
W dniu 07.10.2014 o 16:29, Shrek pisze:
[...]

A mi si臋 wydawa艂o, ze takie motostat to prowadzi si臋 dla siebie, a nie
dla koleg贸w :)

--
anacron

Data: 2014-10-07 17:03:03
Autor: Shrek
Sk膮d realne dane spalania?
On 2014-10-07 16:51, anacron wrote:
[...]

No przecie偶 prowadzi dla siebie - musi si臋 potwierdzi膰, 偶e dokona艂 najlepszego wyboru i w swojej klasie jego bryka pali najmniej;)

Shrek.

Data: 2014-10-07 21:21:26
Autor: Rafa艂 Grzelak
Sk膮d realne dane spalania?
anacron wrote:

> [...]
> baku w czasie jazdy przybywa艂o?;)

A mi si臋 wydawa艂o, ze takie motostat to prowadzi si臋 dla siebie, a nie

Wtedy wyniki nie by艂yby publiczne.
Poza tym niekt贸rzy musz膮 oszukiwa膰/przekonywa膰 r贸wnie偶 siebie samych. :)

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Sk膮d realne dane spalania?