Skąd się biorą dzieci?

Data: 2020-01-29 22:02:55
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?

Runt. Wiesz?

Data: 2020-01-29 22:42:41
Autor: Wiktym
Skąd się biorą dzieci?
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?

Wódz Kaczyński płodzi.
Prawie cały Trybunał spłodził (14-tu). Tylko jednego
ktoś mu podrzucił.

Data: 2020-01-29 22:47:43
Autor: u2
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 29.01.2020 o 22:42, Wiktym pisze:
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?

Wódz Kaczyński płodzi.
Prawie cały Trybunał spłodził (14-tu). Tylko jednego
ktoś mu podrzucił.

dzisiaj w TVP Info pokazali skąd się wzięli w czasach PO-PSL:)

Data: 2020-01-30 08:10:34
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-29 o 22:47, kupacipak pijaczyna i ćpun palcem zrobiony u2 pisze:
[...]

Buuuhahhahahhahhhahaaa! Kogut przyniósł? lol! lol!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-30 08:09:12
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-29 o 22:42, Wiktym pisze:
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?

Wódz Kaczyński płodzi.
Prawie cały Trybunał spłodził (14-tu). Tylko jednego
ktoś mu podrzucił.

"z", co ty na to? ;-))))

Data: 2020-01-30 12:51:49
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Data: 2020-01-30 04:01:46
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Thursday, January 30, 2020 at 8:51:53 PM UTC+9, z wrote:
Trudno. Na tvn24 nie pokazali to się k... przełamałem ;-)

https://www.tvp.info/45179411/opozycja-oburzona-kandydaturami-bylych-poslow-do-tk-wczesniej-w-takich-sytuacjach-milczala

  Kręgi opozycyjne z oburzeniem podnoszą, że niedawni posłowie Krystyna Pawłowicz i Stanisław   Piotrowicz są zgłoszonymi przez PiS kandydatami na sędziów Trybunału Konstytucyjnego. Jak   się okazuje, w przeszłości sędziami TK wielokrotnie zostawali czynni wcześniej politycy.   Dotyczy to m.in. polityków UW i PO.

Kurde, aż uszy więdną od tych kłamstw.
Opozycja krytykuje, że PiS do trybunału wstawia dawnych komunistycznych aparatczyków. Ani słowa o tym w artykule, tylko jakieś bzdety napisali. Ale "z" łyka propagandę, jak pelikan, jak zwykle.

Data: 2020-01-30 13:32:37
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 13:01, japanizer@japanizer.org pisze:
Kurde, aż uszy więdną od tych kłamstw.

Skonkretyzuj te kłamstwa

Data: 2020-01-30 04:42:01
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Thursday, January 30, 2020 at 9:32:40 PM UTC+9, z wrote:
> Kurde, aż uszy więdną od tych kłamstw.

Skonkretyzuj te kłamstwa

Umknęło ci, więc jeszcze raz:

Opozycja krytykuje, że PiS do trybunału wstawia dawnych komunistycznych aparatczyków. Ani słowa o tym w artykule, tylko jakieś bzdety napisali. Dodam jeszcze, że do trybunału PiS wstawił komunistycznego prokuratora, który za komuny walczył z opozycją, a po upadku komuny wsławił się m.in. bronieniem księży pedofilów.

Dla większości Polaków to jest podwójne plunięcie w twarz; dla Wolaków - ciepły deszczyk. Nie jestem pewien, do której grupy się zaliczasz.

Data: 2020-01-30 13:57:00
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Ty nie jesteś większością Polaków

A w dodatku czytasz tylko nagłówki.

"- Trybunał Konstytucyjny i jego sędziowie nie byli, nie są i nie będą uwikłani w spory polityczne - mówił w 2015 r. Leon Kieres uzasadniając wyrok TK. Nie wspomniał o tym, że sam na chwilę przed wyborem do TK był czynnym politykiem.

W 1998 r. Kieres został wybrany na radnego sejmiku dolnośląskiego z listy Unii Wolności. W 2006 r. ponownie wybrano go na radnego sejmiku, tym razem z listy PO. W 2007 r. został senatorem z PO. Sędzią TK jest od 2012 r.

Jak przypomniała na Twitterze dziennikarka Dorota Kania, podobnie sytuacja wygląda z wieloma byłymi sędziami TK, którzy wcześniej byli aktywnymi politykami. Wybrany w 2001 r. do TK Janusz Niemcewicz był w latach komunizmu członkiem PZPR, a od 1993 do 1997 r. sprawował mandat posła z ramienia Unii Demokratycznej, a później UW. W latach 1997-2001 Niemcewicz sprawował urząd podsekretarza stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości.

Jerzy Ciemieniewski, zanim w 1998 r. został sędzią TK, musiał złożyć sprawowany przez trzy kadencje jako przedstawiciel UD i UW mandat poselski.

Jerzy Stępień był w latach 1989-93 senatorem - mandat uzyskiwał z listy Komitetu Obywatelskiego, a potem Porozumienia Obywatelskiego Centrum. W trakcie II kadencji przystąpił do klubu Konwencja Polska. W latach 1997-99 w rządzie Jerzego Buzka był podsekretarzem stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji. Do TK został wybrany w 1999 r.

Z kolei Adam Jamróz, w latach komunizmu członek PZPR, w latach 2001-03 był senatorem wybranym z koalicji SLD-UP. Od października 2001 do lutego 2002 r. był też wiceministrem edukacji narodowej i sportu. Do TK wybrano go w 2003 r."

Data: 2020-01-30 05:20:26
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Thursday, January 30, 2020 at 9:57:17 PM UTC+9, z wrote:
Ty nie jesteś większością Polaków

Oczywiście. Jestem jednym obywatelem z jednym głosem, choć niektórzy posłowie uważają, że mają ich więcej.

A w dodatku czytasz tylko nagłówki.

Naprawdę nie widzisz, jak łyknąłeś ten haczyk na TVPiS? Co mówi PiS: są sędziowie, którzy mają komunistyczną przeszłość. To zło, które trawi ten kraj.
Co robi PiS: do Trybunału Konstytucyjnego wstawia komunistycznego prokuratora - który w dodatku za komuny gnębił opozycjonistów, a po komunie - bronił pedofilów.
No, chyba że ty nie widzisz niczego złego w pedofilii.

Data: 2020-01-30 14:33:16
Autor: u2
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 30.01.2020 o 14:27, z pisze:
[...]

żydek japa robi za opozycjonistę z Japonii, a to zwykły żydek jak Kaczyński, Kamiński, Kwiatkowski, Wąsik, Piński,Czarzasty, nie daj się zwieść temu żydkowi:))))))))))

Data: 2020-01-30 17:16:23
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 14:33, u2 pisze:
[...]

Dlaczego robisz z psp małpiarnię?

Data: 2020-01-30 14:31:05
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 14:20, japanizer@japanizer.org pisze:
Oczywiście. Jestem jednym obywatelem z jednym głosem, choć niektórzy posłowie uważają, że mają ich więcej.

Wczoraj w tv usłyszałem że PiS nie wygrał wyborów. Taka jurna czarna mała niepokaźna profesórka ;-)

[...]

Nawet nie przeczytałeś mojego poprzedniego cytatu.
Tam nie było mowy o komunistach z PO.
Była mowa o posłach, ministrach, radnych... członkach PO którzy zostali sędziami Trybunału Konstytucyjnego.

Oni byli bezstronni i niezawiśli? Przecież to funkcjonariusze partyjni.

Data: 2020-01-30 06:38:48
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Thursday, January 30, 2020 at 10:32:16 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Oni byli bezstronni i niezawiśli? Przecież to funkcjonariusze partyjni.

I skazywali za komuny opozycjonistów, jak mianowany przez PiS Piotrowicz? I bronili pedofilów, jak mianowany przez PiS Piotrowicz? Serio? Widzisz, znowu coś niespójna robi się ta twoja historia.

Data: 2020-01-30 17:12:27
Autor: u2
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 30.01.2020 o 15:38, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

zabawny ten żydek japa z Japonii, Piotrowicz jako prokurator nie mógł skazywać z prostego względu : nie był sędzią:)))))))))))

Data: 2020-01-30 19:56:16
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Dalej boisz się odnieść do tego tekstu.

Widać jaki jesteś malutki nawet w gębie.

To brniemy w Twoją narrację.

Przypomnij która partia umieściła na swoich listach Millera i Cimoszewicza czyli tych którzy tworzyli prawo i nakazywali prokuratorom wsadzanie opozycji do więzienia.

Wiem... Jesteś za malutki żeby na to odpowiedzieć.

Data: 2020-01-31 17:19:48
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 19:56, pajac z pisze:
Dalej boisz się odnieść do tego tekstu.
Jakiego znów tekstu? Co ty z tymi dziećmi?
Widać jaki jesteś malutki nawet w gębie.
Ty jesteś malutki w rozporku i co to zmienia?
To brniemy w Twoją narrację.
To sobie brnij.
Przypomnij która partia umieściła na swoich listach Millera i Cimoszewicza czyli tych którzy tworzyli prawo i nakazywali prokuratorom wsadzanie opozycji do więzienia.
Będę strzelał: czy ta sama, która wystawiła Magdalenę Ogórek jako kandydatkę na prezydenta? Czy przypadkiem ta w/w osóbka nie jest obecnie twarzą TVP Info i jest wierną sługą Kościoła?
Wiem... Jesteś za malutki żeby na to odpowiedzieć.
Wiem, ze wiesz, że jestes malutki. Masz jakieś problemy z tożsamością? Nie możesz odnaleźć się w rzeczywistości róznej od tej którą obiecywał ci PiS?

Data: 2020-02-02 01:14:21
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
I dalej nie wiesz skąd się biorą sędziowie TK.
Żałosne

Data: 2020-01-30 17:14:47
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 13:32, z pisze:
W dniu 2020-01-30 o 13:01, japanizer@japanizer.org pisze:
Kurde, aż uszy więdną od tych kłamstw.

Skonkretyzuj te kłamstwa

Jak struś chowasz łeb w piach. Niewygodna prawda? Łykaj, łykaj...

Data: 2020-01-30 19:59:34
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
To do skutku

W którym miejscu w tym artykule jest KŁAMSTWO?

Data: 2020-01-30 15:44:52
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Friday, January 31, 2020 at 3:59:36 AM UTC+9, z wrote:
To do skutku

W którym miejscu w tym artykule jest KŁAMSTWO?

No, już w pierwszym zdaniu.

Naprawdę nie widzisz manipulacji w artykule? Współczuję..

Data: 2020-01-31 10:46:06
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-31 o 00:44, japanizer@japanizer.org pisze:
No, już w pierwszym zdaniu.

Naprawdę nie widzisz manipulacji w artykule? Współczuję.

To jest pierwsze zdanie:

"Kręgi opozycyjne z oburzeniem podnoszą, że niedawni posłowie Krystyna Pawłowicz i Stanisław Piotrowicz są zgłoszonymi przez PiS kandydatami na sędziów Trybunału Konstytucyjnego"

Podaj gdzie jest tu kłamstwo.

Potem porozmawiamy o manipulacjach OBIECUJĘ

Zarzut jest o KŁAMSTWIE. PODAJ.

Data: 2020-01-31 02:17:53
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Friday, January 31, 2020 at 6:46:33 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Podaj gdzie jest tu kłamstwo.

Potem porozmawiamy o manipulacjach OBIECUJĘ

A które to dokładnie "kręgi opozycyjne podnoszą, że niedawni posłowie Krystyna Pawłowicz i Stanisław Piotrowicz są zgłoszonymi przez PiS kandydatami na sędziów Trybunału Konstytucyjnego"?

A propos:

https://www.rp.pl/Sadownictwo/200139942-Sondaz-Czy-reformowanie-sadow-przez-PiS-zagraza-demokracji.html

Uczestników sondażu SW Research dla rp.pl spytaliśmy czy ich zdaniem "sposób w jaki PiS reformuje sądownictwo zagraża demokracji w Polsce".

Na tak zadane pytanie 53,7 proc. uczestników sondażu odpowiedziało "Tak".

Tak że widzisz, manipalancie...

Data: 2020-01-31 12:28:30
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-31 o 11:17, japanizer@japanizer.org pisze:
A które to dokładnie "kręgi opozycyjne podnoszą, że niedawni posłowie Krystyna Pawłowicz i Stanisław Piotrowicz są zgłoszonymi przez PiS kandydatami na sędziów Trybunału Konstytucyjnego"?

A  w cholerę razy widziałem w tvnie jak zarzucano TK że PiS powkładał do niego byłych posłów i partyjniaków

To bezpodstawne narzekania są?

Reszta nie na temat.

Odnieś się do tematu "cfaniaczku" ;-)

Data: 2020-01-31 03:34:12
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
On Friday, January 31, 2020 at 8:28:33 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

A  w cholerę razy widziałem w tvnie jak zarzucano TK że PiS powkładał do niego byłych posłów i partyjniaków

O widzisz, zaczynasz łapać.

Bo w TVPiS:

"Kręgi opozycyjne z oburzeniem podnoszą, że niedawni posłowie Krystyna
Pawłowicz i Stanisław Piotrowicz są zgłoszonymi przez PiS kandydatami na
sędziów Trybunału Konstytucyjnego" Teraz zobacz, co napisałeś powyżej, o tym co widziałeś w TVN. Widzisz różnicę?

I do tego się odniesiesz, manipulancie?

Data: 2020-01-31 13:04:00
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Szanowny Runcie TEMPADZIDO ;-)

Data: 2020-01-31 04:48:55
Autor: Bruno Brunowski
Skąd się biorą dzieci?
W dniu piątek, 31 stycznia 2020 13:04:02 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Przeciętnemu pisiorkowi nie może przecież przejść przez głowę, że przynależność do jakiejś partii nie wiąże się z dozgonnym i bezkrytycznym wykonywaniem poleceń przywódców tej partii. Samo zaświtanie w głowie pisiorka takiej myśli mogłoby zachwiać autorytetem wodza, a na pisiorka i jego rodzinę sprowadzić wieczną infamię. Powoduje to, że pisiorek ze swej żabiej perspektywy nie jest wstanie dostrzec i zrozumieć postaw innych niż te wpojone mu przez Partię matkę.

--
Bruno

Data: 2020-02-02 01:16:15
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Bijesz pianę i dalej nie wiesz skąd się biorą sędziowie TK

Żałosne

Data: 2020-02-01 15:19:41
Autor: japanizer
Skąd się biorą dzieci?
> [...]

A  w cholerę razy widziałem w tvnie jak zarzucano TK że PiS powkładał do niego byłych posłów i partyjniaków

"cfaniaczku" to do taty sobie mów.

Teraz zrobimy niusa w stylu TVPiS. Najpierw bierzemy jakąś prawdziwą wiadomość:

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/565446,morawiecki-zdradzil-kiedy-dojdzie-do-zmian-w-rzadzie.html

Premier Morawiecki zdradził, kiedy może dojść do zmian w jego rządzie Na jej podstawie kreujemy wiadomość dla TVPiS, w której wg. "z" nie będzie kłamstwa:

https://www.tvpis.pl/premier-morawiecki-zdradził

Premier Morawiecki zdradził!

Lista zdrajców Polski jest niestety dłuższa:

biskup przemyski Michał Sierakowski
Papież Pius VI prymas Michał Jerzy Poniatowski
biskup chełmski Wojciech Skarszewski
biskup żmudzki Jan Stefan Giedroyć
biskup poznański Antoni Onufry Okęcki
biskup łucki Adam Naruszewicz
biskup wileński Ignacy Jakub Massalski

Czy teraz PiS kontynuując romans Kościołem nie robi tego samego, co jego przodkowie?

Data: 2020-02-02 01:16:57
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?

Data: 2020-01-30 17:13:43
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 12:51, z pisze:
Trudno. Na tvn24 nie pokazali to się k... przełamałem ;-)

https://www.tvp.info/45179411/opozycja-oburzona-kandydaturami-bylych-poslow-do-tk-wczesniej-w-takich-sytuacjach-milczala

Kto ci każe oglądac tą znienawidzoną stację?

Data: 2020-01-30 20:01:45
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 17:13, Runt pisze:> Kto ci każe oglądac tą znienawidzoną stację?
Nie oglądam. Rzucił ktoś tu info że podali to z obrzydzeniem wszedłem na www i zacytowałem tekst o sędziach TK którzy byli partyjniakami PO
z którym to tekstem masz taki WIELKI problem w tym wątku.

Też jesteś malutki czy to tylko właściwość trzech osób? ;-)

Data: 2020-01-31 08:52:59
Autor: Konopny
Skąd się biorą dzieci?
użytkownik Wiktym napisał:
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

>A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?

Wódz Kaczyński płodzi.
Prawie cały Trybunał spłodził (14-tu). Tylko jednego
ktoś mu podrzucił.

Skąd to zainteresowanie Trybunałem?

W 2015 lud o trybunale wiedział tyle co przeciętny amerykanin
o PL. Teraz nagle ajwaje? TK mało kogo obchodzi.

https://youtu.be/EJXUY3M_HPk?t=803  Tak było.

Data: 2020-02-02 01:26:22
Autor: z
Skąd się biorą dzieci?
Zainteresowanie się zaczęło kiedy PO łamiąc konstytucję wybrało sobie dwóch dodatkowych sędziów.

Piękny pretekst żeby dojebać popaprańcom.

Do i dojebali. PiS wybrał sobie pięciu.

Tak możemy teraz dyskutować czy etyczniej byłoby wybrać tylko dwóch.

Ale pod względem prawnym MOGLI WYBRAĆ PIĘCIU.

I od tego czasu mamy to debilne jęczenie że złamano demokrację.

Jęczenie i tak by było bo to bo siamto bo głupi naród nie umie wybierać posłów...

I jęczą tak do dzisiaj a jęki teraz kierują do brukseli bo lokalnie już budzą tylko politowanie.

Data: 2020-01-30 08:08:46
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-29 o 22:02, z pisze:
A w zasadzie Skąd się biorą sędziowie TK?
Runt. Wiesz?

Kogut przynosi? ;-)))

Data: 2020-01-30 01:02:25
Autor: Jacek Bialy
Skąd się biorą dzieci?
     -- - Kogut przynosi? ;-)))

Pieje pawian pieje, bo nie ma koguta..      :-DDD

JB

Data: 2020-01-30 10:38:11
Autor: Runt
Skąd się biorą dzieci?
W dniu 2020-01-30 o 10:02, Jacek Bialy pisze:
      -- - Kogut przynosi? ;-)))
Pieje pawian pieje,

Taki pawian jak ty na 100%. Piejesz jak zarzynany kogut.

bo nie ma koguta..      :-DDD

Bo Kogut siedzi w pierdlu! Buuhaha-ha-hah!

JB