Skąd wziąć normalne dzwonki?

Data: 2009-03-11 17:15:58
Autor: Samotnik
Skąd wziąć normalne dzwonki?
Kupiłem sobie N6300 i nie ma tam ani jednego normalnego dzwonka typu 'ring
ring'. Skąd takie coś ściągnąć, niekoniecznie wprost na telefon? Google
niestety znajdują wyłacznie strony z dzwonkami typu popularne piosenki itd.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-03-11 18:31:11
Autor: Lewis
[...]

poszło na priv.

Lewis

Data: 2009-03-11 18:50:59
Autor: Boombastic

http://www.zedge.net/

Data: 2009-03-11 19:51:33
Autor: oliveira

www.mobile9.com

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Data: 2009-03-12 07:39:26
Autor: Krzysiek
[...]

Jesteś całkowicie pewien że nie piszesz bzdur? Niestety rozwiązania najprostsze są najlepsze. Użyj Googli i wpisz "ring ring mp3" albo "old phone mp3" i zobacz co wyszuka.

Skąd wziąć normalne dzwonki?