Skąd wziąć nowe testy na PJ ?

Data: 2013-02-25 22:08:56
Autor: Jacek
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
Chętnie bym sprawdził swoje siły na nowym egzaminie (mam na myśli egzamin online, nie w WORDzie), to raz. Syn chodzi teraz na kurs i też by mu się przydało, to dwa.
Skąd wziąć nowe testy na PJ kat A i B?
Tu znalazłem w formie programu do pobrania, ale nie próbowałem:
http://pobierztesty.pl/testy-na%20prawo-jazdy-B/
Inne strony zachęcają "przetestuj za darmo", ale po wejściu jest tylko opcja kup test (ceny nie podają - widać tajemnica).
Podrzućcie jakiś sprawdzony adres.
Jacek

Data: 2013-02-25 22:27:31
Autor: neoniusz
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
On 25.02.2013 22:08, Jacek wrote:
Podrzućcie jakiś sprawdzony adres.

"Rewolucja czeka też kandydatów na kierowców. Zmiany pojawią się w teoretycznej części egzaminu na prawo jazdy. Trzeba będzie odpowiedzieć na 32 pytania z puli 3 tys. niejawnych pytań. "

Powodzenia w szukaniu.

Data: 2013-02-26 08:29:04
Autor: Jacek
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
W dniu 2013-02-25 22:27, neoniusz pisze:
"Rewolucja czeka też kandydatów na kierowców. Zmiany pojawią się w
teoretycznej części egzaminu na prawo jazdy. Trzeba będzie odpowiedzieć
na 32 pytania z puli 3 tys. niejawnych pytań. "
Bardzo serdecznie dziękuję za rzeczową i pomocną odpowiedź.
Miłego dnia
Jacek

PS
Sądzisz Holmesie, że jak pytania są nie jawne to znaczy, że jedynym sposobem ich poznania jest pójście na egzamin?
A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostępne nie tylko w internecie, ale też w formie książek, to jak myślisz? Skąd się wzięły?

Data: 2013-02-26 08:49:07
Autor: Maciek
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
Dnia Tue, 26 Feb 2013 08:29:04 +0100, Jacek napisa³(a):

S±dzisz Holmesie, ¿e jak pytania s± nie jawne to znaczy, ¿e jedynym sposobem ich poznania jest pój¶cie na egzamin?
A pytania z poprzednich matur

Kluczowe jest tu lowo "poprzednich". Pula pytan na PJ ma byc, o ile wiem,
stala.

Zamiast popierac cwaniactwo i kombinatorstwo, zagon syna do nauki. Sam przy
tym tez skorzystasz.

Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
egzaminy?

--
Maciek

Karkulowsia³ zwartusia³
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-26 08:53:25
Autor: Liwiusz
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
W dniu 2013-02-26 08:49, Maciek pisze:

Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
egzaminy?

Ten ju¿ bêdzie ostatnim. No, jeszcze tylko ¿onê siê mu przetestuje :P

--
Liwiusz

Data: 2013-02-26 09:07:02
Autor: Jacek
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
W dniu 2013-02-26 08:53, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-02-26 08:49, Maciek pisze:

Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
egzaminy?

Ten ju¿ bêdzie ostatnim. No, jeszcze tylko ¿onê siê mu przetestuje :P

Zróbcie sobie obaj z przedpi¶c± test, a zobaczycie sami, jak to jest. Stawiam flaszkê, jak uzyskacie ponad 80%. Testy s± tak zrobione, ¿e wiedza, wiedz±, ale trzeba potrenowaæ, ¿eby wej¶æ w sposób my¶lenia uk³adacza testów.
Jacek

PS
znalaz³em ju¿ jakie¶ tam testy (3 za darmo, potem p³atne).

Data: 2013-02-26 09:40:51
Autor: Janusz Jackowski
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
Jakie¶ dwa tyg temu by³y na p³ycie z Gazet± Prawn±, ale tylko na B. Te same testy mo¿esz kupiæ na stronie e-kierowca, na wszystkie kategorie w ich sklepie online w cenie ok 18 zl.
Pozdrawiam i powodzenia.

Data: 2013-02-26 09:47:10
Autor: masti
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
Dnia pięknego Tue, 26 Feb 2013 09:07:02 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

W dniu 2013-02-26 08:53, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-02-26 08:49, Maciek pisze:

Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
egzaminy?

Ten już będzie ostatnim. No, jeszcze tylko żonę się mu przetestuje :P

Zróbcie sobie obaj z przedpiścą test, a zobaczycie sami, jak to jest.
Stawiam flaszkę, jak uzyskacie ponad 80%. Testy są tak zrobione, że
wiedza, wiedzą, ale trzeba potrenować, żeby wejść w sposób myślenia
układacza testów.
Jacek

PS
znalazłem już jakieś tam testy (3 za darmo, potem płatne).

jakiś czas temu zrobiłem sobie testy (poprzednie). Zajęło mi to 2 minuty ze 100%. ze 2 były posrane. Skoro nie umiesz odpowiedzieć na proste pytania dotyczące sytuacji dorgowych to może jeździj taksówką?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-02-28 13:45:34
Autor: Dykus
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
Witam,

W dniu 2013-02-26 10:47, masti pisze:

jakiś czas temu zrobiłem sobie testy (poprzednie). Zajęło mi to 2 minuty
ze 100%. ze 2 były posrane. Skoro nie umiesz odpowiedzieć na proste
pytania dotyczące sytuacji dorgowych to może jeździj taksówką?

Tego właśnie mi brakuje na niektórych grupach... :)
Cała esencja PMSu. :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-02-26 11:04:45
Autor: MadMan
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
Dnia Tue, 26 Feb 2013 09:07:02 +0100, Jacek napisa³(a):

Zróbcie sobie obaj z przedpi¶c± test, a zobaczycie sami, jak to jest. Stawiam flaszkê, jak uzyskacie ponad 80%.

Ja jaki¶ czas temu bawi³em siê takim programem, na 3 próby zda³em 3
razy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-02-26 10:11:50
Autor: SW3
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
Dnia 26-02-2013 o 08:29:04 Jacek <spaammmm@o2.pl> napisa³(a):

S±dzisz Holmesie, ¿e jak pytania s± nie jawne to znaczy, ¿e jedynym  sposobem ich poznania jest pój¶cie na egzamin?
A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostêpne nie  tylko w internecie, ale te¿ w formie ksi±¿ek, to jak my¶lisz? Sk±d siê  wziê³y?

A to pytania z poprzednich matur nadal s± niejawne?

--
SW3
-- --

Data: 2013-02-26 10:29:19
Autor: Jacek
Sk±d wzi±æ nowe testy na PJ ?
W dniu 2013-02-26 10:11, SW3 pisze:

A to pytania z poprzednich matur nadal s± niejawne?

Zapytaj Maæka albo Liwiusza, oni maj± monopol na wiedzê.
Jacek

Data: 2013-02-26 12:41:36
Autor: Bydlê
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
On 2013-02-26 08:29:04 +0100, Jacek <spaammmm@o2.pl> said:

W dniu 2013-02-25 22:27, neoniusz pisze:
"Rewolucja czeka te¿ kandydatów na kierowców. Zmiany pojawi± siê w
teoretycznej czê¶ci egzaminu na prawo jazdy. Trzeba bêdzie odpowiedzieæ
na 32 pytania z puli 3 tys. niejawnych pytañ. "
Bardzo serdecznie dziêkujê za rzeczow± i pomocn± odpowied¼.

Ech - wype³niasz dok³adnie obraz (...).

A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostêpne nie tylko w internecie, ale te¿ w formie ksi±¿ek, to jak my¶lisz? Sk±d siê wziê³y?

Nie s± niejawne.
Pomy¶l, nim cokowiek napiszesz...

--
Bydlê

Data: 2013-02-26 13:03:44
Autor: J.F
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
Użytkownik "Jacek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Z publikacji ministerstwa/organizatora ?
A tu minister nie ma ochoty publikowac ... pozostaje ustawa o dostepie do informacji publicznej :-)

J.

Data: 2013-02-26 17:21:15
Autor: Cavallino
Skąd wziąć nowe testy na PJ ?

[...]