[MARKET] Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica

Data: 2009-11-11 11:37:07
Autor: piotrtr
[MARKET] Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
Data: 2009-11-20 15:49:38
Autor: piotrtr
Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
Data: 2009-11-21 18:10:54
Autor:
Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
piotrtr <piotrtr@poczta.fm> napisał(a):
Nowa cena:

Czy sprzedajesz ten skafander tylko z powodów zmiany wymiarów?
Niedawno padła opinia że to typ skafandra o morderczych własnościach, wiesz
coś więcej i z tego powodu pozbywasz się?

pozdrawiam rc
ps mam 2 suche skafandry piankowe.

Data: 2009-11-21 20:24:00
Autor: 666
Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
Taki z Ciebie zmarźluch??
JaC

-- -- -

mam 2 suche skafandry piankowe.

Data: 2009-11-21 19:43:04
Autor:
Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
 666 <j.666@gazeta.pl> napisał(a):
Taki z Ciebie zmarźluch??
JaC

>mam 2 suche skafandry piankowe.

Prawda jest jeszcze gorsza suchych mam 4, 2 ze łbem suchym (Draeger), 1 pianka
sucha ze łbem mokrym 9mm i ten dosyć klasyczny (piankowy) w formie z mokrym
osobnym łbem.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-26 15:13:21
Autor: piotrtr
On 21 Lis, 13:10, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Niedawno padła opinia że to typ skafandra o morderczych własnościach, wiesz
coś więcej i z tego powodu pozbywasz się?

Ciekawe ale nie wiem nic o morderczych własnościach. Możesz podać
źródło?
Skafander jest OK, tylko pas i talia "młodzieniaszkowa". Zbyt.
Pozdrawiam,

pt

Data: 2009-11-27 20:31:04
Autor:
> [...]

ach, wiesz
> co=B6 wi=EAcej i z tego powodu pozbywasz si=EA?

Ciekawe ale nie wiem nic o morderczych w=B3asno=B6ciach. Mo=BFesz poda=E6
=BCr=F3d=B3o?
Skafander jest OK, tylko pas i talia "m=B3odzieniaszkowa". Zbyt.
Pozdrawiam,

Wiem że skafander jest OK, tego typu skafandry były stosowane przez Bundeswerę.
Natomiast autor tego stwierdzenia nie był łaskaw nam wyjaśnić o co jemu
chodziło. Nie miał też żadnego materiału na podparcie swojej tezy.

Dlatego nie traktuj serio mojego wpisu, to tylko satyra.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-27 11:46:14
Autor: piotrtr
On 21 Lis, 19:10, " " <demol...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czy sprzedajesz ten skafander tylko z powodów zmiany wymiarów?
Niedawno padła opinia że to typ skafandra o morderczych własnościach, wiesz
coś więcej i z tego powodu pozbywasz się?

Nie spotkałem się z opinią o morderczych właściwościach mojego
skafandra. Możesz podać źródło tej informacji?

Data: 2009-12-02 12:07:08
Autor: piotrtr
Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica
Nieaktualne - skafander sprzedany. Dziękuję za zainteresowanie i
pozdrawiam.

[MARKET] Skafander suchy Poseidon JetSuit Technica