Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?

Data: 2020-04-28 21:47:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?
Hello Piotr,

Patrząc na skalę podatkową za 2019:
https://www.e-pity.pl/skala-podatkowa/
z tego, co jeszcze pamiętam o wykresach linii prostej wychodzi mi, że
jak nachylenie jest 17,75% to zmiana na X pomnożona przez 17,75% powinna
dać zmianę na Y.
Czyli 3091 * 17,75% powinno być 548,3

548,6525 - inaczej nie będzie. Liczone ołówkiem na kartce.

a nie jest (przynajmniej na moim kalkulatorze wychodzi inaczej).
Ktoś wie gdzie jest błąd?

Nie umiesz liczyć :P

--
Best regards,
 RoMan

Skala podatkowa - dlaczego mi się nie zgadza?