Skalimoski fafloncie, sprawa sie rypla

Data: 2011-05-02 13:05:19
Autor: Hans Kloss
Skalimoski fafloncie, sprawa sie rypla
On 2 Maj, 13:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Wiem,
Wiesz tyle co zjesz siurku. Za to ja wiem  że zabawiasz się w
trollowanie na psp jako "bombelek" posiadacz tysiąca nicków i jednego
zwoju mózgowego.
J-23

Data: 2011-05-02 20:14:30
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 2 Maj, 13:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
> Wiem,
Wiesz tyle co zjesz siurku. Za to ja wiem  =BFe zabawiasz si=EA w
trollowanie na psp jako "bombelek" posiadacz tysi=B1ca nick=F3w i jednego
zwoju m=F3zgowego.
J-23

Przynajmniej ty Chams nie masz poplątanych zwojów..  Aż dziwię się , że do tej
pory nic nie napisałeś n/t zamachu na pociąg. MH

--

Skalimoski fafloncie, sprawa sie rypla