Skalimowski, chod¼ no tu synu.

Data: 2009-04-19 14:37:14
Autor: rAzor
Skalimowski, chod¼ no tu synu.
No to jak bêdzie?

Data: 2009-04-19 18:52:25
Autor: Fripon
Jareczku,chodz no tu psisynu.
On Sun, 19 Apr 2009 14:37:14 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

No to jak b?dzie?

 elperowcu, spotkamy sie na poczatku maja w szczawnie ?
 moze byc ogrodek piwny naprzeciwko dawnego hotelu milicyjnego.
 powienines wiedziec gdzie to jest ;o)))
--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-19 19:13:59
Autor: rAzor
Użytkownik Fripon <heDEBILsk> napisał:
[...]

Jak się prosisz o otłuczenie ryja, to proszszbardzo, Heniu.
Nauczę cie poprawnego używania klawiatury i oduczę chamskich insynuacji. Mam nadzieję, że nie wymiękniesz.

Data: 2009-04-19 19:36:59
Autor: raff
[...]

A teraz zrobcie ladnie Honeckerka, no. Muuua, mmmua.

R.

Data: 2009-04-19 19:44:36
Autor: rAzor
Użytkownik raff napisał:
[...]

Najpierw Skalimowski Å‚adnie przeprosi za chamskie insynuacje.

Data: 2009-04-19 20:19:18
Autor: Fripon
Jareczku,chodz no tu psisynu.
On Sun, 19 Apr 2009 19:44:36 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

Najpierw Skalimowski ?adnie przeprosi za chamskie insynuacje.

 jakie insynuajce misiunku ?  zacytowac to co wypisywales na moj temat, papierowy bohaterze?

Data: 2009-04-19 20:29:59
Autor: rAzor
[...]

Stara cię pogoniła i szukasz partnera? No to trafiłes kulą w płot - nie jestem pedałem.

 zacytowac to co wypisywales na moj temat, papierowy bohaterze?

Twój post z godziny 13.57, chamie niemyty. Jesteś głupi z urodzenia czy ze starości?
Nie łudź się Skalimowski, że ci odpuszczę i pozwolę utopić sprawę w twojej głupkowatej, paściarskiej pisaninie.

Data: 2009-04-19 20:36:48
Autor: Fripon
Jareczku,chodz no tu psisynu.
On Sun, 19 Apr 2009 20:29:59 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

>  jakie insynuajce misiunku ? Stara ci? pogoni?a i szukasz partnera?

 nie przenos na innych swoich skrywanych sklonnosci ;o)

No to trafi?es kul? w p?ot - nie jestem peda?em.

 wiesz, roznie tu mowili o tobie ;o)))

>  zacytowac to co wypisywales na moj temat, papierowy bohaterze?
Twój post z godziny 13.57, chamie niemyty.

 misiunku, skorzystaj z darmowej lazni. woda coraz cieplejsza ;o)))

Jeste? g?upi z urodzenia czy ze staro?ci?

 nie przenos na innych swoich problemow z demencja ;o))

Nie ?ud? si? Skalimowski,

 masz jakies nazwisko papierowy bohaterze? wstydzisz sie...  moje wpisz w dowolnej przedgladarce, dowiesz sie wiecej ;o)))
 aaa i nie a tylko o baranku ;o)))

?e ci odpuszcz? i pozwol? utopi? spraw? w twojej g?upkowatej, pa?ciarskiej pisaninie.

 sadzisz misiu, ze jestes anonimowy? na psp dosc nawypisywales
 by zrobic ci qq, a jak beziesz brykac i posuniesz sie dalej  zrobie ci takie QQ, ze bedziesz bac sie podjesc do klawiatury.

Data: 2009-04-19 20:19:18
Autor: Fripon
Jareczku,chodz no tu psisynu.
On Sun, 19 Apr 2009 19:13:59 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

>  elperowcu, spotkamy sie na poczatku maja w szczawnie ?
>  moze byc ogrodek piwny naprzeciwko dawnego hotelu milicyjnego.
>  powienines wiedziec gdzie to jest ;o)))

Jak si? prosisz o ot?uczenie ryja, to proszszbardzo, Heniu.

 Misiu, skad w tobie tyle agresji. ja zaplace za piwo, nie martw sie.

Naucz? cie poprawnego u?ywania klawiatury i oducz? chamskich insynuacji.

 misiunku, i KTO TO MOWI? czytasz czasem co wypisujesz?

Mam nadziej?, ?e nie wymi?kniesz.

 ja nie. ale ty na pewno podwiniez ogon ;o)

Data: 2009-04-19 20:31:34
Autor: rAzor
[...]

Najpierw ci otłukę ryj, potem mnie ładnie przeprosisz, a potem dopiero może sobie wylać to piwo w buty. Z chamami nie piję.

Data: 2009-04-19 20:39:40
Autor: Fripon
Jareczku,chodz no tu psisynu.
On Sun, 19 Apr 2009 20:31:34 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

>  Misiu, skad w tobie tyle agresji. ja zaplace za piwo, Najpierw ci ot?uk? ryj,

 misiu, cherlaku jeden, ty ? ;o)))

potem mnie ?adnie przeprosisz,

 misiunku, a za co mam cie przepraszac? ;o)))

a potem dopiero mo?e sobie wyla? to piwo w buty.

 zgoda. w twoje. jezeli nie bedziesz w lapciach ;o)

Z chamami nie pij?.

 a ktoz by z toba pil ? ;o)))