Skalimowski to Buła

Data: 2010-09-08 20:09:04
Autor: Jarek od kżyża
Skalimowski to Buła
Czyli tak zwany Henryk Buła tutejszy troll i podszywacz - pracownik zakładu energetycznego w Wałbrzychu, w randze inkasenta. he he he Zamieszkały na Podzamczu - ul.Senatorska, numeru na razie nie podaję - bo GIODO może protestować. he he he
Ogólnie - patałach wyśmiewany i obrzucany kulkami z błota przez dzieciaki z podwórka, nielubiany przez kumpli w barze (bo spijał innym "gościnnie" zawartośc kufli) i podgryzany przez psy - zwłaszcza, szczególny uraz posiada do mojego jamnika.
A co ja poradzę, że mój jamnik nie cierpiał wieśniaków w szwedkach i tureckich dżinsach? he he he
Kawecki - wiocho, wesprzyj kolegę. hhhhhhhy
--
"...*because this time, is all you have*..."

Data: 2010-09-09 11:07:17
Autor: Miglanc
Skalimowski to Buła

Użytkownik "Jarek od kżyża" <"BroDmy RP przed pisem"@..pl> napisał w wiadomości news:i68jg4$ht$1news.onet.pl...
[...]

rAzor, ty się zdecyduj! Przecież to ty jesteś BUŁA! Czy wy wszyscy dostaliście obłedu jak prezes PiS!?

--

Zahir

Skalimowski to Buła