Skandal?

Data: 2009-05-04 19:03:04
Autor: boukun
Skandal?

Użytkownik "Klin" <"" Klín\"@wp.pl, , ,"> napisał w wiadomości news:gtn6f1$15v$1news.onet.pl...
http://wirtualnapolonia.com/2009/04/30/krystian-zimerman-czyli-prawda-jest-skandalem/#comment-11823

Los Angeles Times konkluduje:
"Wszyscy ci, którzy mieli nadzieję, że po odejściu ekipy Busha postrzeganie USA ulegnie zmianie, muszą być zawiedzeni."
Gazeta przypomina też słowa Krystiana Zimermana z ubiegłego roku. "Wielu ludzi myśli, że kiedy wybiorą nowego prezydenta, wszystko zostanie natychmiast zapomniane. A ja myślę, że kiedy szkoda została wyrządzona, to trzeba jej zadośćuczynić".

Wiele osób uważa, że zamiast krytykować Amerykę, polski pianista powinien wyrazić wdzięczność Stanom Zjednoczonym za wyrwanie swojej ojczyzny z sowieckiej okupacji. [Szczególną wdzięczność wyrażamy Stanom Zjednoczonym za popieranie władzy Żydów nad Polakami, za wspieranie byłych ubeków i innej bezpieki przy dochodzeniu do rządów w Polsce, za traktowanie Polski jak śmiecia  i za oddanie nas pod okupację międzynarodowych lichwiarzy i złodziei - przyp. adm.]

boukun

Data: 2009-05-04 19:10:58
Autor: boukun
Skandal?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtn78d$5ag$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Bohdan Szewczyk powiedział/a
2009-04-30 @ 21:27
Kaczynski i Los Enegeles Time :
Padarewski tez byl tylko muzykiem a dzieki niemu udalo sie nam odbic zaborcom Polske!
Ale wtedy Prezydentem USA byl Wilson .. na ktorego Obama ( jeszcze nie Prezydent) tak sie powolywal a wierze ze glos Krystiana Zimermana mu to na czasie przypomni. Tarcza antyatomowa w Polsce jest nie tarcza a celownikiem w Narod Polski. Aby unilknac podobnego ataku Plk . Kuklinski poswiecil swoich dwoch synow.

boukun

Skandal?