Skandal, CBA zatrzymuje.

Data: 2017-05-11 11:45:53
Autor: A. Filip
Skandal, CBA zatrzymuje.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Dzisiaj siedem osob zwiazanych z reprywatyzaja kamienic w Warszawie.

A poczekasz na decyzję *sądów* o areszcie?  IMHO sądy przyklepią wniosek
o areszt na 80%-90% czyli _pewności_ nie ma.

Żeby zatrzymanie na 48h okazało się bezprawne to CBA musiałoby
przegiąć naprawdę ostro - ,,Na 48h to mogą zatrzymać KAŻDEGO".
Jak chcemy żyć w państwie prawa to ZAWSZE czekajmy te 48h na
decyzję sądu z szacunku dla podkreślania zasady że CBA/prokuratura się
od czasu do czasu "mylą".

| przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Skandal, CBA zatrzymuje.