Skandal - Hanba !

Data: 2010-09-24 09:08:48
Autor: cyc
Skandal - Hanba !
Uczestnicy pielgrzymki do Solenska w czasie odprawianej na miejscu katastrofy polowej mszy  znalezli szczatki - kostki ( palca ?) ,ktorejs z ofiar .
Rzecz nie do pomyslenia , zakrawajacy na miedzynarodowy i to w skali swiata
skandal aby na obszarze kilkuastu ha , przekopanej w poszukiwaniu zwlok tejze katastrofy ziemi,
znaleziono jeszcze jakies szczatki i nie matlumaczenia , ze zwloki te w sowjej koncowej postaci przypominaly mielone !. Mysle , ze odpowiedzialnosc za to
dranstwo ponosi caly rzad , prezydent i episkopat a osobiscie Komorowski , Tusk i Glemp .
Ten pierwszy nie ma moralnego prawa dalej pelnic  funkcji prezydenta , szczatki
ofiar patrza mu bowiem w z wyrzutem oczy .
Nie powinie byc prezydentem rowniez dlatego , ze gdyby nie usunal ciemna noca o 8
rano , w sposob haniebny , cichy a wrecz tajniacki krzyz nie doszloby do rozlamu narodu a Polacy mogliby sie modlic .
O Tusku nie wspomne bo to , ze powinien odejsc jest oczywista oczywistoscia ..
Uwazam pozatym , za skandaliczne to , ze dotad nie zebrano metrowej warstwy gleby z miejsca katastrofy , czyli z tych kilku hektarow i nie przeplukano jej celem wyodrebienia wsiaknietej w nia krwi pomordowanych ofiar spisku . Krew to przeciez tez szczatki  i nalezy sie jej szacunek taki sam jak kazdego innego czlonka .
Pan prezes powinien zajac sie tym problemem bo kto jak nie on lub pan Macierewicz nam Polakom ta haniebna sprawe  zalatwi ? .

cyc
cyc

Data: 2010-09-24 09:20:11
Autor: awe
Skandal - Hanba !
Opowiem historię o długu publicznym,
Nazwijmy go długiem kosmicznym.
Można wysłać - nie, to nie farsa,
Za te pieniądze Polaka na Marsa.

Warto zapytać kto dług zaciągał,
Kto od problemu uwagę odciąga.
Kogo należy za stan rzeczy winić,
A komu krzywdy zadośćuczynić.

Problem stanowią kolejne rządy,
Wdrażają stare, socjalne przesądy.
Nie ma różnicy partia jaka,
Taktyka kradzieży zawsze jest taka:

Wydoić budżet po samo dno,
PiS SLD PSL i PO.
Rządzenie dla nich, to kręcenie lodów,
Starają się nie zostawiać dowodów.

Czasem tylko ktoś gdzieś wyczai,
Minister dostał zanim uchwalił.
Dziura w budżecie wynikiem grabieży,
Minister roztrwonił, włos się jeży.

Gdy sprawa przecieknie do wrogich mediów,
Używają wtedy innych remediów.
Wystarcza zwykłe bicie piany,
Krzyż uwielbiany, krzyż wyśmiewany.

Data: 2010-09-24 09:23:56
Autor: mastodont
Skandal - Hanba !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hj69$rid$1news.onet.pl...
Opowiem historię o długu publicznym,
Nazwijmy go długiem kosmicznym.

/CUT/ Te częstochowskie rymy...

No, piękne! Bardzo podobne do wierszyków gminnych sekretarzy POP piętnujących imperializm. Wy, awe macie więcej takich perełek w swojej twórczości?

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-24 10:38:26
Autor: awe
Skandal - Hanba !

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7hjmj$so3$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ty durniu, uwazaj bo sie zgubisz. to tekst rapowanej piosenki
awe

Data: 2010-09-24 10:51:06
Autor: mastodont
Skandal - Hanba !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hnod$883$1news.onet.pl...

[...]

No, to chyba się powinno podać źróło, prawda? Wszystko tak kradniesz? I czemu mnie to nie dziwi?

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-24 11:06:15
Autor: awe
Skandal - Hanba !

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7hoq0$b2p$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
przeciez zrodlo jest w linku wyzej idioto
awe

Data: 2010-09-24 11:13:06
Autor: mastodont
Skandal - Hanba !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hpcb$csf$1news.onet.pl...

[...]

Nie dałeś żadnego linku, czysty tekst. I dlatego też wylazłeś mi z KF szmaciarzu.
Oto Twój cały post mój ty tytanie inteligencji:

Data: 2010-09-24 11:21:05
Autor: awe
Skandal - Hanba !

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7hq37$f1h$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale nizej 3 posty masz "rapuja o Polskim dlugu.." to  juz prawie hymn
awe

Data: 2010-09-24 11:38:00
Autor: mastodont
Skandal - Hanba !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7hq82$fji$1news.onet.pl...

ale nizej 3 posty masz "rapuja o Polskim dlugu.." to  juz prawie hymn
awe
A co mnie obchodzą 3 posty niżej?? I to pisze facet który już lata pisze na grupach dyskusyjnych, często powołując się na ten staż. Dalej do KF. Szkoda pikseli na Ciebie.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-24 13:27:58
Autor: awe
Skandal - Hanba !

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i7hrhu$iqh$1news.onet.pl...
[...]

nie bede sie trudzil zeby dublowac dla ciebie niemoto linki
awe

Data: 2010-09-24 12:03:07
Autor: Miglanc
Skandal - Hanba !

[...]

Tylko tyle masz do powiedzenia, gamoniu?

--

Zahir

Data: 2010-09-24 13:28:39
Autor: awe
Skandal - Hanba !

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c9c7756$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zaciales sie? napisalem wloz kask i chron glowe
awe

Data: 2010-09-24 13:29:16
Autor: awe
Skandal - Hanba !

[...]