Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?

Data: 2011-02-14 09:31:18
Autor: Przemysław Warzywny
Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?

Nowy ordynariusz polowy Wojska Polskiego bp Józef Guzdek ma zamiar wygaszać opuszczone przez armię parafie - dowiedziała się "Gazeta Wyborcza".
Za ich utrzymanie płaci budżet państwa, bo w przeciwieństwie do duchownych diecezjalnych kapelani żyją z pensji wypłacanych przez resort obrony narodowej.
MON w zeszłym roku na działalność Kościoła w swoich strukturach wydał ok. 25 mln zł.

Jak czytamy w gazecie, bp Józef Guzdek będzie zamykał poszczególne parafie, w miarę jak proboszczowie będą przechodzili na emerytury.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".

http://fakty.interia.pl/religia/news/opuszczone-przez-armie-parafie-do-likwidacji,1596507

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-14 01:40:48
Autor: robertbig
Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?
On 14 Lut, 09:31, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
[...]

Procedr jest tak zorganizowany ,że Czarni Złodzieje , doja  cały czas
kase na kościoły. Te kościoły które pozostały w zlikwidowanych
garnizonach.
Ponadto  ilości generałow w sukienkach czarnych . Oraz innych wysokich
ranga "oficerów " czarnych.
Przekracza wszelkie granice rozsadku i przyzwoitosci.
Tempo awansów i nadawane  rangi  czarnym  pasozyto . To wydarzenie bez
precedensu , na skale światową.

Teraz Polska !
Tumany . Cieszta sie z  "wolności ".

Data: 2011-02-14 03:07:49
Autor: DJ MC Donald Musk
wrote:
[...]

A powiedz mi soviecie ile kasy poszlo na TV publiczna za promowanie
obcego Polakom "swieta" walentynek, czy np. dnia irlandii w Polsce.
Ile setek milionow na to wydano?
Kosciol to jest polska tradycja, jak sztandar, barwy, godlo, historia,
duma i krew a te walentynki to jest..jedno wielkie gowno dla
platfonskiego antypolskiego jelopstwa. A to przeciez nie wszystko.
Jest masa roznych przeszczepianych do Polski "swiat" ktore z polska
kultura nie maja absolutnie nic wspolnego!
Ile na to kasy idzie?

Data: 2011-02-14 11:33:00
Autor: obserwator
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> napisał(a):

[...]

Polska przetrwala tylko dzieki K,K.. dlatego kosciol jest teraz niszczony
wszystkimi mozliwymi metodami przez tych, ktorzy chca doprowadzic do kolejnego wymazania Polski z mapy swiata. Wmawia sie wiec spoleczenstwu, ze kosciol katolicki to ciemnota i zabobon,
oraz wysmiewa ksiezy i ludzi wierzacych.

Data: 2011-02-14 12:35:23
Autor: Przemysław Warzywny
Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

A powiedz mi soviecie ile kasy poszlo....

Nie przypisuj mi swojego pochodzenia prostaku.

Przemek

Data: 2011-02-14 11:39:04
Autor: obserwator
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

A powiedz mi soviecie ile kasy poszlo....

Nie przypisuj mi swojego pochodzenia prostaku.

i o co masz pretensje? Przeciez na taka opinie o sobie, pracujesz tutaj dosc
intensywnie?

Data: 2011-02-14 11:36:43
Autor: Tomek

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ijap8o$9si$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przecież 90% ludzi w Polsce deklaruje się jako katolicy. Dlaczego zatem w wojsku miałoby być inaczej?
A nie przeszkadzają Ci wydatki na stadiony? Kibiców jest znacznie mniej, niż katolików...
Tomek

Data: 2011-02-14 12:32:48
Autor: Przemysław Warzywny
Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał

Przecież 90% ludzi w Polsce deklaruje się jako katolicy. Dlaczego zatem w wojsku miałoby być inaczej?

"Spośród krajów europejskich większą religijnością charakteryzują się Polska, Irlandia, Słowacja i Malta. Jednak również w Polsce regularnie praktykuje 40,4% ludności, z różnicami w diecezjach od 26% do 67%.[44] W Irlandii także zanotowano spadek praktyk od poziomu 90% w latach 70. do około 40%"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_katolicki

A nie przeszkadzają Ci wydatki na stadiony? Kibiców jest znacznie mniej, niż katolików...

Nie przeszkadzaja mi. Na stadionach można zarobić. Nie słyszałem, żeby społeczeństwo zarobiło na kościele.

Przemek

Data: 2011-02-14 04:48:33
Autor: DJ MC Donald Musk
Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?
On 14 Lut, 12:32, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "Tomek" <kuki...@wp.pl> napisał

> [...]

> niż katolików...

Nie przeszkadzaja mi. Na stadionach można zarobić. Nie słyszałem, żeby

"Na stadionach mozna zarobic" CUDNE.
tO ILE JUZ NA TYCH STADIONACH ZAROBILISMY?

Data: 2011-02-14 04:50:17
Autor: DJ MC Donald Musk
wrote:
> [...]

> niż katolików...

Nie przeszkadzaja mi. Na stadionach można zarobić. Nie słyszałem, żeby

a iLE ZAROBILISMY NA WOJNIE W AFGANISTANIE, IRAku, misjach pokojowych?
a na autostradach, kinach, bibliotekach, zlobkach, szkolach ile
zarobilismy komuchu?

Data: 2011-02-14 12:58:41
Autor: Tomek

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ijb3t2$gfm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na stadionach zarabiają właściciele. Na kośiołach - też. Raczej nie dokładają do interesu. Więc o co chodzi?
Tomek

Data: 2011-02-14 12:34:12
Autor: MH
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

Na stadionach zarabiają właściciele. Na kośiołach - też. Raczej nie dokładają do interesu. Więc o co chodzi?
Tomek
========================

Stadiony dają miejsca pracy i napędzają koniunkturę w wielu innych dziedzinach
jak gastronomia , TV , itd...  Kościoły nie !!

Z działalności stadionów i innych działalności z nimi związanymi  są podatki.
Z kościoła nie !!

MH

MH

Data: 2011-02-14 04:47:43
Autor: DJ MC Donald Musk

=======================>
[...]

A z dzialalnosci partii politycznych sa podatki?
a stowarzyszen i fundacji?

Data: 2011-02-14 14:41:57
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

Może poczytaj na temat tego jak państwa organizujące mistrzostwa w piłce nożnej, czy inne zawody na stadionach zarabiały na tych imprezach.

Przemek

Data: 2011-02-14 11:59:13
Autor: jagen
[...]

A niektórym skandalistom przydałoby się przypomnieć, że status Polski na arenie międzynarodowej jako kraju katolickiego jest atutem, w który należy inwestować.

Jak już ma być politycznie to podpada pod politykę zwiększającą atrakcyjność i różnorodność eurolandu. Skandalem jest to że niektórym niesamodzielnym intelektualnie dotąd tego nie wytłumaczono. Najwyraźniej musi być tak, że przeznaczeniem niektórych jest chyba tylko nawoływanie do kopiowania obcych wzorców, robota pożytecznych idiotów w imię unifikacji za wszelką cenę. Bo jak inaczej wytłumaczyć Twój wojujący idiotyzm?

--

Skandal! MON w zesz?ym roku na dzia?alno?? Ko?cio?a w swoich strukturach wyda? ok. 25 mln z?