Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.

Data: 2017-05-27 09:03:10
Autor: V.L.P public waste technician
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
Miało być koniec lewych faktur, a dalej są, co do kurwy nędzy
robią Ziobery i Antki?

cyt.
KOD, podając, że "firma MKM-Studio należąca do Mateusza Kijowskiego i jego żony nie wykonała żadnej usługi, za które wystawiła sześć faktur ujawnionych przez nas na początku stycznia".
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kod-mateusz-kijowski-zrezygnowal-z-kandydowania/sfgwkel

Tfu!!! na tako dobro zmiane.

Data: 2017-05-27 18:15:41
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 18:03 V.L.P public waste technician  <franciszek.wenerski1@gmail.com> pisze:

[...]

Przecież prorok już się tym zajął.
Zaraz będzieta piszczeć, że PiS gnębi łopozycję totalną, odrobinę  cierpliwości.
W gagagazecie już planują pierwsze artykuły.

--
Trefniś

Data: 2017-05-28 07:30:15
Autor: kors4r
W dniu 27.05.2017 o 18:15, Trefniś pisze:

Tfu!!! na tako dobro zmiane.

Przecież prorok już się tym zajął.
Zaraz będzieta piszczeć, że PiS gnębi łopozycję totalną, odrobinę cierpliwości.
Dokładnie. Opozycji nie trzeba pomagać w kompromitowaniu się. Radzą sobie z tym świetnie.

Faktury, o których piszesz V.L.P., to te same faktury, o których w styczniu donosił onet, nie ma innych. Sprawa cały czas dotyczy tych ponad 91 tys zł.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-28 08:31:31
Autor: A. Filip
kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:
[...]

Wystarczy tylko nie przesadnie zachęcić opozycję do walki o opozycyjne
stołki?  Kto ojca Mateusza załatwił "do samego końca"?  Kontrkandydaci
na szefa KOD załatwili! :-)  Etap2: Kto lepiej poprowadzi PO do
wyborczego zwycięstwa niż mierny Schetyna?  Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO)
niech wiec ją "afera Warszawska" pochłonie! ;-)

Co by się działo w Pis jeśli totalnej opozycji udałoby się rozpocząć
walkę o stołek nad-prezesa? ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-28 08:51:38
Autor: kors4r
W dniu 28.05.2017 o 08:31, A. Filip pisze:

Co by się działo w Pis jeśli totalnej opozycji udałoby się rozpocząć
walkę o stołek nad-prezesa? ;-)

Też racja. A nie jest to scenariusz całkiem od czapy, bo ponoć doły martwią się o zdrowie prezesa i dlatego, żeby uciąć, jest plan postawić prezesa na czele rządu.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-27 18:33:12
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
ja co prawda należę do tej trefnej i poniżanej grupy co nie rozumie ideałów wolnościowych wspólnej europy... ale o co chodzi? model sztucznego tłoku podtrzymywany jeszcze przez tuska mamy chyba za sobą... jak dostał kasę za nic od której zapłacił podatek to w czym problem?

Data: 2017-05-27 10:36:00
Autor: Zenek Kapelinder
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
Moze w poswiadczeniu nieprawdy problem. To co zrobil nazywa sie przestepstwem przeciwko dokumentom. Wczoraj mowili ze trafili gostkow co telefony eksportowali. W czym problem skoro trafili ich za to ze chcieli sie rozliczyc z fiskusem.

Data: 2017-05-27 11:25:41
Autor: V.L.P public waste technician
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nie wgryzałem się w temat, pisiorstwo coś w tv gadało że PL ajfonami stoi.
Tzn. ktoś dużo do PL sprowadzał i sprzedawali bodaj w UE. Coś tam z VATem jakieś szwindelki leciały.

Data: 2017-05-27 12:45:41
Autor: Zenek Kapelinder
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
Skromne sto milionow zwrotu vat chcieli. Znowu czerwono demokratycznej opozycji stworzonej przes sb kasa kolo nosa przeszla. Jeszcze troche i sami zaczna sie zagryzac. Ciekawe ile jeszcze bez doplywu lewych pieniedzy wytrzymaja?

Data: 2017-05-27 21:47:06
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
jeszcze bez doplywu lewych pieniedzy wytrzymaja?

granty płyną głęboką rzeką...

Data: 2017-05-28 07:36:13
Autor: kors4r
W dniu 27.05.2017 o 21:47, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
jeszcze bez doplywu lewych pieniedzy wytrzymaja?

granty płyną głęboką rzeką...
Antysemita!! Na stos! Na stos!

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-27 21:02:59
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
tak już było kiedyś, że największym wrogiem byli właśni obywatele?

Data: 2017-05-27 19:44:49
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
no nie czaję tej logiki, weź wyjaśnij?

Data: 2017-05-28 07:35:08
Autor: kors4r
W dniu 27.05.2017 o 19:44, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
no nie czaję tej logiki, weź wyjaśnij?
No chodzi chyba o to, że - skoro są faktury, zaksięgowane, to znaczy, że naliczono i odprowadzono od nich VAT i CIT. A skoro tak, skoro jest dokument będący formalną podstawą przepływu pieniędzy z KOD do MKM (a przy tym zapłacone zostały podatki), to pozornie nie ma problemu.

Zenek zauważa, że problemem jest to, że faktury poświadczają nieprawdę - zostały wystawione za umowę pozorną, usługi, których nikt nie wykonywał. Powodem wystawienia faktur nie była rzeczywista potrzeba rozliczenia jakichś usług, tylko zamiar stworzenia pozorów do legalności przepływu pieniędzy.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-28 08:36:56
Autor: A. Filip
[...]

A da się to udowodnić tak łatwo i prosto żeby PiS nie wyszedł na
wykorzystujący aparat państwa do gnojenia totalnej opozycji? Może tak
ale raczej nie dopóki KOD-2.0 nie pogryzie się z kijowskim na takie amen
że się sam ochoczo *w pełni* dołączy do nagonki.

--
A. Filip

Data: 2017-05-28 08:48:37
Autor: kors4r
W dniu 28.05.2017 o 08:36, A. Filip pisze:

[...]

A nie zastanawiałem się. Odpowiadałem tylko POPISowi.

Pewnie masz rację.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-28 07:32:20
Autor: kors4r
[...]

Sprawa jest w prokuraturze. Z tego, co czytałem wczoraj, do końca czerwca ma być podjęta decyzja, czy przedstawić zarzuty Kijowskiemu.

Teraz powinni zrobić kontrolę krzyżową w MKM i sprawdzić, czy te pieniądze przepłynęły do portfela Kijowskiego. Jeśli tak - drugi zarzut za uporczywe niepłacenie alimentów.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-28 08:33:34
Autor: A. Filip
[...]

Ależ to jest firma pod kontrolą jego żony nowszego modelu.
Głupi może on i jest, ale nie aż tak ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-28 08:47:10
Autor: kors4r
W dniu 28.05.2017 o 08:33, A. Filip pisze:

Głupi może on i jest, ale nie aż tak ;-)

Tu bym się kłócił. Wydawało mu się, że do tych 91 tys też nikt nie dotrze. Przekonał się, że mocodawcy mogą dużo, ale nie aż tyle. Moim zdaniem warto byłoby sprawdzić, czy w przypadku przepływu kasy z MKM był równie nieroztropny, co przy przepływie kasy z KOD do MKM.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-28 09:00:23
Autor: A. Filip
[...]

<spiskowa-teoria-dziejów> Te faktury wyglądają jak celowo stworzony hak
na Kijowskiego. </spiskowa-teoria-dziejów>

--
A. Filip

Data: 2017-05-28 09:01:07
Autor: Budzik
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Gdyby tak było to pierwszy by stwierdził, ze to fałszywka.

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2017-05-27 18:51:38
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.
wygląda na to, że w tym nowym systemie ci co dużo pracują dostają gówno, a ci co nic nie robią dostają granty, bo zasługują...

Skandal. Piętno dla pisu i gorący pret w dupę.