Skandal! "Polacy przedstawieni jak an tysemickie bydło"

Data: 2012-11-13 14:58:54
Autor: WW
Skandal! "Polacy przedstawieni jak an tysemickie bydło"
W dniu 2012-11-13 11:43, Jusuf pisze:
Kontrowersje wokół "Pokłosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
filmie

Czy to nie dziwne?
Na polskie filmy nie ma kasy a tu prosze na oczerniający polaków jako antysemitów oczywiście sie szybciutko znalazły.
ZastanawiajÄ…ce - nieprawdaĹĽ?

Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-13 06:03:42
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 14:58, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-11-13 11:43, Jusuf pisze:

> Kontrowersje wokół "Pokłosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
> filmie

Czy to nie dziwne?
Na polskie filmy nie ma kasy a tu prosze na oczerniaj±cy polaków jako
antysemitów oczywi¶cie sie szybciutko znalazły.
Zastanawiaj±ce - nieprawdaż?

Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Film pokazał prawdę o tych co teraz modry wynaturzone krzywi± na
żydów, nawet

Data: 2012-11-13 15:15:30
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
On 13 Lis, 14:58, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-11-13 11:43, Jusuf pisze:

> Kontrowersje wokół "Pokłosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
> filmie

Czy to nie dziwne?
Na polskie filmy nie ma kasy a tu prosze na oczerniajÄ…cy polakĂłw jako
antysemitów oczywiście sie szybciutko znalazły.
ZastanawiajÄ…ce - nieprawdaĹĽ?

Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

Film pokazał prawdę o tych co teraz modry wynaturzone krzywią na
ĹĽydĂłw, nawet

Prawda to była taka gazeta pisząca "prawdę".
Więc może pisz _czyją_ prawdę/"prawdę" :-)

Data: 2012-11-13 18:37:14
Autor: Jusuf
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f8a097c3-3f68-4f0e-85ec-a37c0afdb276d3g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Film pokazał prawdę o tych co teraz modry wynaturzone krzywi± na

To nie był film dokumentalny idiotko.

Jak podkre¶la dr Krzysztof Persak, który opiniował scenariusz "Pokłosia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj± artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich doszło w Jedwabnem i w
innych miejscowo¶ciach latem 1941 r.

Gdyby Lech Kaczyński pod naporem amerykańskiego żydostwa nie wstrzymał ekshumacji, to by wyszło, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do Żydów, łuski znajdywano już.  I taka jest prawda PokłoSSia po GroSSie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 14:03:58
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 18:37, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f8a097c3-3f68-4f0e-85ec-a37c0afdb276d3g2000vbj.googlegroups.com...

> Film pokaza prawd o tych co teraz modry wynaturzone krzywi na
> yd w, nawet

To nie by film dokumentalny idiotko.

Jak podkre la dr Krzysztof Persak, kt ry opiniowa scenariusz "Pok osia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich dosz o w Jedwabnem i w
innych miejscowo ciach latem 1941 r.

Gdyby Lech Kaczy ski pod naporem ameryka skiego ydostwa nie wstrzyma
ekshumacji, to by wysz o, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do yd w, uski
znajdywano ju .  I taka jest prawda Pok oSSia po GroSSie.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Ale tacy jak ty mordowali żydów więc czego wyjesz, a artystyczny bo
artyzm d±ży do mówia prawdy, nawet najtrudniejszej, czyli brzydka
kobieta jest brzydka, a nie brzydka malowana jako ładna bo próżna dama
tak chce.

Data: 2012-11-13 22:11:40
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:03:58 -0800, Andromeda wrote:

[...]

artyzm dÄ…ĹĽy do mĂłwia prawdy, nawet najtrudniejszej, czyli brzydka
kobieta jest brzydka, a nie brzydka malowana jako ładna bo próżna dama
tak chce.

tacy jak ty oplacali bombardowanie ludnosci cywilnej zamiast zbombardowania linii kolejowych do Oswiecimia i fabryk gazu
tacy jak ty sa winni smierci ogromnej ilosci Zydow

Data: 2012-11-13 14:14:54
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 23:11, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

zbombardowania linii kolejowych do Oswiecimia i fabryk gazu
tacy jak ty sa winni smierci ogromnej ilosci Zydow

Tacy jak ty dostawali kule w łeb za zdradę ojczyzny, każdy antysemita
to zdrajca, dlatego kule w łeb ¶cierwo dostawało.

Data: 2012-11-13 15:20:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k7tjn0$nj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jebie ciÄ™ prawda zawarta w tym filmie? Powinna!
Pasikowski coś 10 lat zbierał pieniądze.

obojętny na wasze przypadłości

Data: 2012-11-13 18:38:51
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a25705$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sraj, sraj tępaku.
Jak podkreśla dr Krzysztof Persak, który opiniował scenariusz "Pokłosia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizjÄ… artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich doszło w Jedwabnem i w
innych miejscowościach latem 1941 r.

Gdyby Lech Kaczyński pod naporem amerykańskiego żydostwa nie wstrzymał
ekshumacji, to by wyszło, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do Żydów, łuski
znajdywano juĹĽ.  I taka jest prawda PokĹ‚oSSia po GroSSie.

Data: 2012-11-13 14:07:10
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 18:39, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitragnews:50a25705$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

> Użytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Jebie cię prawda zawarta w tym filmie? Powinna!
> Pasikowski co¶ 10 lat zbierał pieni±dze.

Sraj, sraj tępaku.
[...]

Film nie jest wyzsany z palca, artystyczny bo chce pokazać prawdę o
takich ¶winiach, co teraz wyj± Żydzi, jeste¶cie potomkami morderców i
zdrajców i dlaczego artystyczny a nie komercyjny ku uciesze tłuszczy.

Data: 2012-11-13 21:42:56
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:58:54 +0100, WW wrote:

Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

niech licza, szesc milionow razy

Data: 2012-11-13 14:11:58
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 22:43, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
On Tue, 13 Nov 2012 14:58:54 +0100, WW wrote:
> Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

niech licza, szesc milionow razy

My¶lę że trzeba z bydłem pełnym nienawi¶ci tu porz±dek zrobić,
antypolskimi kurwami co za swoj± patologię szukaj± zawsze jakiego¶
żyda, by zwalić na niego swoje własne gówno.

Data: 2012-11-13 22:25:42
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:11:58 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> Może żydzi powinni ponownie policzyć te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

Myślę że trzeba z bydłem pełnym nienawiści tu porządek zrobić,
antypolskimi kurwami co za swojÄ… patologiÄ™ szukajÄ… zawsze jakiegoĹ› ĹĽyda,
by zwalić na niego swoje własne gówno.

zab za zab oko za oko czapka za kapelusz ?

bujaj sie parchu poki czas

Data: 2012-11-13 14:50:11
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 23:25, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> by zwalić na niego swoje własne gówno.

zab za zab oko za oko czapka za kapelusz ?

A bo bezkarnie kurwa się czuje to gardłuje, jak każdy wieprzojebiec i
wylizywacz odbytów ¶wińskich loch.

Data: 2012-11-13 23:33:09
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:50:11 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

bujaj sie parchu poki czas

A bo bezkarnie kurwa się czuje to gardłuje, jak każdy wieprzojebiec i
wylizywacz odbytów świńskich loch.

badz koszerny

idz wyruchaj osiolka

Data: 2012-11-13 15:54:53
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 00:33, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> A bo bezkarnie kurwa się czuje to gardłuje, jak każdy wieprzojebiec i
> wylizywacz odbytów ¶wińskich loch.

badz koszerny

idz wyruchaj osiolka

Ach przypadek skrajnie psychiatryczny.

Data: 2012-11-14 00:59:21
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 15:54:53 -0800, Andromeda wrote:

On 14 Lis, 00:33, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> A bo bezkarnie kurwa się czuje to gardłuje, jak każdy wieprzojebiec i
> [...]

powodzenia w leczeniu

Data: 2012-11-13 20:02:06
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 01:59, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Ach przypadek skrajnie psychiatryczny.

powodzenia w leczeniu

Tak wła¶nie się buractwu pierdoli w tym wynaturzonym łbie, nasra w
pory to drze ryja Zo¶ka mu nawaliła w gacie, czyli
żydzi( niewidzialni).

 Jeszcze pare lat temu gadał -za komuny było dobrze-, teraz wszędzie
widzi komunistów, których dawno już też nie ma.

 Napierdala bezkarnie policje, to ryjem kręci -policja policje biła, a
nie on, też niewidzialna policja biła policje.

  Tam gdzie cwaniaki kłami± aż łep puchnie od bzdur- prawdę objawion±
widzi. Tam gdzie fakty prawdziwe, to rozwala busy telewizji, bo ma
alergię na prawdę.

 ¦wiat musi być zakłamany bo on umrze ,nie wytrzyma, no zdechnie, gały
wypluje..........A to wszystko dlatego że  buractwo nie jest
napierdalane jak dawniej, porz±dnie po ryju.

Data: 2012-11-14 04:27:18
Autor: AnDaL
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie bydło"
On Tue, 13 Nov 2012 20:02:06 -0800, Andromeda wrote:

A to wszystko dlatego ĹĽe  buractwo nie jest napierdalane jak dawniej,
porzÄ…dnie po ryju.

marzy ci sie kocie parchaty

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Data: 2012-11-14 05:14:06
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 05:27, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]
> porz±dnie po ryju.

marzy ci sie kocie parchaty

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Burak brał w ryja, czy na ulicy czy na gospodarstwie i gdy pan go
wytłuk po ryju, to mu ¶lepia nie nałaziły nienawi¶ci±, bo miał zaraz
ryj obity i dlatego burak znał kiedy¶ swoje miejsce, w chlewie. I
 ten dół wynaturzony przecież aż robi wszystko , by kto¶ go wreszcie
kołem potraktował, wręcz błagaj±, gdzie nasza pała na naszym ryju.

Data: 2012-11-14 18:42:47
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 05:14:06 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Burak brał w ryja, czy na ulicy czy na gospodarstwie i gdy pan go wytłuk
po ryju, to mu ślepia nie nałaziły nienawiścią, bo miał zaraz ryj obity
i dlatego burak znał kiedyś swoje miejsce, w chlewie. I
 ten dół wynaturzony przecieĹĽ aĹĽ robi wszystko , by ktoĹ› go wreszcie
kołem potraktował, wręcz błagają, gdzie nasza pała na naszym ryju.

pochodzisz z burakow ?

tatele opowiadali ?

Skandal! "Polacy przedstawieni jak an tysemickie bydło"