Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd這"

Data: 2012-11-13 11:43:23
Autor: Jusuf
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd這"
Kontrowersje wok馧 "Pok這sia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o filmie
Joanna Stanis豉wska

"Pok這sie", najnowszy film W豉dys豉wa Pasikowskiego ma szans zosta najbardziej kontrowersyjnym filmem roku. Film znikn掖 ju z repertuaru kina w Ostro喚ce, gdy - jak napisa "Tygodnik Ostro喚cki" - uznano go za antypolski. Czy to obraz wierny faktom historycznym, ukazuj帷y prawd o stosunkach polsko-篡dowskich a mo瞠 film, kt鏎y utrwala negatywny stereotyp Polaka-antysemity? Historycy, z kt鏎ymi rozmawia豉 Wirtualna Polska s w tej kwestii podzieleni.

Fabularne "Pok這sie" W豉dys豉wa Pasikowskiego mo積a ogl康a w kinach od pi徠ku. Akcja filmu rozgrywa si w 2001 r. na polskiej wsi. G堯wnymi bohaterami s dwaj bracia, J霩ef i Franciszek Kalina. Musz oni stawi czo這 dramatycznym wydarzeniom sprzed 60 lat. Podczas II wojny 鈍iatowej w tej samej wsi Polacy zamordowali grup 砰d闚. Andrzej Wajda powiedzia, 瞠 jest "Pok這siem" bardzo poruszony. Ciesz si, 瞠 w Polsce powsta ten film - m闚i. R闚nie Roman Pola雟ki stwierdzi, 瞠 czeka na taki film.

Jak podkre郵a dr Krzysztof Persak, kt鏎y opiniowa scenariusz "Pok這sia", film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj artysty i jest jedynie inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich dosz這 w Jedwabnem i w innych miejscowo軼iach latem 1941 r. - To nie jest film historyczny i doszukiwanie si w nim rekonstrukcji fakt闚 jest nieporozumieniem. To film wsp馧czesny, kt鏎y wyrasta z debaty, jaka toczy si od 12 lat, z emocji, jakie rozpalaj Polak闚 po opublikowaniu ksi捫ki Jana Tomasza Grossa "S御iedzi". Na potrzeby filmowego medium zosta造 one skondensowane i by mo瞠 przejaskrawione - t逝maczy.

"Tw鏎cy filmu wykazali si bezkompromisowo軼i"

Zdaniem historyka z Instytutu Studi闚 Politycznych PAN i Instytutu Pami璚i Narodowej, "Pok這sie" podejmuj帷 temat b璠帷y czarn kart w naszej historii, u豉twia dokonanie z ni obrachunku. - ζtwiej jest gloryfikowa przesz這嗆, ni m闚i o rzeczach z造ch, kt鏎e si wydarzy造, a ten film mo瞠 nas sk這ni do refleksji nad tymi negatywami. Nie s康z, by debata wok馧 "Pok這sia" by豉 tak zaogniona i d逝gotrwa豉, jak wok馧 "S御iad闚". Ta tematyka zosta豉 ju przepracowana, ale dotychczas na poziomie dyskursu elit, na 豉mach prasy i w publikacjach naukowych. Film jest medium bardziej demokratycznym, wi璚 zastanowi si nad tym tematem b璠 mog造 znacznie szersze kr璕i odbiorc闚 - m闚i dr Persak.

"Pok這sie" oceni r闚nie minister kultury Bogdan Zdrojewski. - Podziwiam odwag podj璚ia trudnego tematu. Zrealizowania, w formie filmowej, analizy dramatycznego fragmentu naszej historii - m闚i minister. Jak komentuje dr Persak, s康z帷 po reakcjach na ten film, re篡ser m闚i o rzeczach, kt鏎e wci捫 s dla niekt鏎ych niewygodne. - Nie wiem jednak, czy odwaga to najtrafniejsze okre郵enie, bo mamy wolno嗆 s這wa i podejmowanie takiej tematyki nie grozi negatywnymi konsekwencjami. M闚i豚ym raczej o bezkompromisowo軼i tw鏎c闚 filmu - dodaje rozm闚ca Wirtualnej Polski.

"Polacy w tym filmie to oszala貫, upojone alkoholem antysemickie byd這"

Zdaniem Piotra Zychowicza, historyka i publicysty historycznego, zast瘼cy redaktora naczelnego miesi璚znika "Uwa瘸m Rze Historia" film Pasikowskiego to nachalna propaganda, prymitywna agitka, kt鏎a wypacza prawd historyczn. - Powinien powsta film, kt鏎y uczciwie b璠zie m闚i o stosunkach polsko-篡dowskich podczas II wojny 鈍iatowej, to wa積y temat, kt鏎y winien zosta podj皻y przez kultur masow. Niestety "Pok這sie" jest filmem fatalnym, przedstawia rzeczywisto嗆 1941 r. w spos鏏 jednowymiarowy, czarno-bia造. Polacy to oszala貫, upojone alkoholem antysemickie byd這, t逝szcza, kt鏎a nabija 篡dowskie dzieci na wid造 i rzucaj帷 je do ognia krzyczy, 瞠 to kara za zabicie Jezusa, natomiast dla 砰d闚 zosta豉 zarezerwowana wy陰cznie rola ofiar. A sytuacja by豉 znacznie bardziej skomplikowana - t逝maczy.

Zychowicz zwraca uwag, 瞠 nawet g堯wny bohater, J霩ek, grany przez Macieja Stuhra, kt鏎y odnalaz macewy ze starego 篡dowskiego cmentarza i stawia je na swoim polu, w zwi您ku z czym ca豉 wie si od niego odwr鏂i豉, ostatecznie tak瞠 okazuje si antysemit. Najwi瘯sze oburzenie historyka wzbudza jednak scena, w kt鏎ej bohater zostaje ukrzy穎wany na drzwiach stodo造 przez "ogarni皻ych antysemickim sza貫m Polak闚". - To przechodzi ludzkie poj璚ie, tw鏎cy filmu chyba zatracili instynkt samozachowawczy. Ka盥y, kto ma poj璚ie o realiach panuj帷ych w Polsce 10 lat temu rozumie, 瞠 co takiego jest absolutnym idiotyzmem! - m闚i zbulwersowany.

Widzowie b璠 wychodzi z kina zniesmaczeni?

Zychowicz wyra瘸 nadziej, 瞠 film nie zdob璠zie du瞠j popularno軼i w鈔鏚 widz闚: - Zwykle tak bywa, 瞠 kiedy przekroczy si pewn granic absurdu, przynosi to skutek odwrotny od zamierzonego. Widzowie zamiast wstrz捷ni璚i, b璠 wychodzi z kina zniesmaczeni. - Takie walenie na o郵ep pa陰 w polsk g這w jest totalnym brakiem odpowiedzialno軼i. Jestem krytyczny w stosunku do "S御iad闚", ale w por闚naniu z "Pok這siem" to wywa穎na, spokojna ksi捫ka. Pasikowski poszed jeszcze dalej ni Gross, "Pok這sie" to "S御iedzi" w niewiarygodny spos鏏 zwulgaryzowani, sprymitywizowani, to prze這瞠nie tej ksi捫ki na j瞛yk absolutnie niepowa積y i radykalny - podkre郵a rozm闚ca Wirtualnej Polski.

Podstawowym zarzutem historyka wobec filmu jest pomini璚ie wa積ego czynnika wp造waj帷ego na motywacj Polak闚, kt鏎zy zamordowali swoich 篡dowskich s御iad闚, a mianowicie kolaboracji pewnej cz窷ci 砰d闚 z okupantami sowieckimi w wojew鏚ztwie 這m篡雟kim w latach 1939-41. - Pasikowski s這wem si nie zaj彗n掖 o tym, 瞠 po 17 wrze郾ia 1939 r. bardzo widoczna cz窷 spo貫czno軼i 篡dowskiej wita豉 wkraczaj帷ych bolszewik闚 chlebem i sol, w ekscytacji rzuca豉 si na czo貪i, budowa豉 bramy triumfalne. A p騧niej wielu 砰d闚 zaj窸o wa積e stanowiska w administracji okupacyjnej, co pog喚bi這 mit 篡dokomuny. To wzbudzi這 olbrzymi nienawi嗆, kt鏎a wybuch豉 latem 1941 r., kiedy po wkroczeniu armii niemieckiej na tamte terytoria, dosz這 do serii bardziej lub mniej sprowokowanych przez Niemc闚 pogrom闚. Oczywi軼ie nie usprawiedliwia to morderc闚, ale taka by豉 ich motywacja. Pomini璚ie tego w徠ku jest nieuczciwe - opowiada.

"Pok這sie" zrobi nam czarny PR na 鈍iecie?

Zychowicz nie mo瞠 zrozumie, dlaczego minister kultury Bogdan Zdrojewski wspiera film, kt鏎y robi naszemu krajowi czarny PR na 鈍iecie. - Polska od wielu lat walczy na arenie mi璠zynarodowej z "polskimi obozami 鄉ierci" i negatywnymi stereotypami dotycz帷ymi stosunk闚 polsko-篡dowskich, a tu nagle promowany jest film, kt鏎y stoi w absolutnej sprzeczno軼i z t polityk. 砰jemy w wolnym kraju, mamy wolno嗆 s這wa i Pasikowski mo瞠 nakr璚i, co mu si 篡wnie podoba, ale prywatne pieni康ze. A fakt, 瞠 Polski Instytut Sztuki Filmowej przyzna temu filmowi dotacj w wysoko軼i 3,5 mln z這tych to skandal. Urz璠nicy, kt鏎zy za to odpowiadaj powinni ponie嗆 konsekwencje - m闚i.

Joanna Stanis豉wska, Wirtualna Polska

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Kontrowersje-wokol-Poklosia-dr-Krzysztof-Persak-i-Piotr-Zychowicz-o-filmie,wid,15085803,wiadomosc.html

Sprawa tego antypolskiego paszkwila ma prosty wymiar. 砰dzi rz康z帷y Polsk chc za wszelk cen zamkn望 za wczasu Polakom usta, by ci nie domagali si r闚nego dost瘼u do w豉dzy i jawno軼i 篡cia publicznego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 03:29:34
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 11:43, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
[...]

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Przecie sam non stop wypisujesz zmy郵enia do 篡d闚, wi璚 maj racje,
jeste antysemickie byd這. Czyli szmalcownik, kt鏎ych Armia Krajowa
traktowa豉 jak zdrajc闚 i wykonywa豉 wyroki 鄉ierci.

Data: 2012-11-13 12:39:03
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
On 13 Lis, 11:43, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Kontrowersje wok籀 "Pokosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
filmie
Joanna Stanisawska
[....]
Joanna Stanisawska, Wirtualna Polska

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Kontrowersje-wokol-Poklosia...

Sprawa tego antypolskiego paszkwila ma prosty wymiar. 驍ydzi rzdzcy Polsk
chc za wszelk cen zamkn za wczasu Polakom usta, by ci nie domagali si
r籀wnego dostpu do wadzy i jawnoci 髒ycia publicznego.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Przecie髒 sam non stop wypisujesz zmylenia do 髒yd籀w, wic maj racje,
jeste antysemickie bydo. Czyli szmalcownik, kt籀rych Armia Krajowa
traktowaa jak zdrajc籀w i wykonywaa wyroki mierci.

A ile dzi Niemcy/hitlerowcy/okupanci daj za wydanie 驍yda na mier?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
  [...] Dziki bezporedniej zdecydowanej interwencji ocali miliony
  驍yd籀w przed zoologicznym polskim antysemityzmem, otwierajc im drzwi
  dla niezoologicznego niemieckiego antysemityzmu. [...]

A co do filmu zobaczymy czy ten film zarobi na siebie _bez dotacji_.
Bo IMHO z dotowaniem "sztuki" filmowej trzeba skoczy, a w ci髒kim kryzysie to od zaraz.

Data: 2012-11-13 03:42:25
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 13 Lis, 12:39, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> Przecie sam non stop wypisujesz zmy郵enia do 篡d闚, wi璚 maj racje,
> jeste antysemickie byd這. Czyli szmalcownik, kt鏎ych Armia Krajowa
> traktowa豉 jak zdrajc闚 i wykonywa豉 wyroki 鄉ierci.

A ile dzi Niemcy/hitlerowcy/okupanci daj za wydanie 砰da na 鄉ier?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
[...] Dzi瘯i bezpo鈔edniej zdecydowanej interwencji ocali miliony
砰d闚 przed zoologicznym polskim antysemityzmem, otwieraj帷 im drzwi
dla niezoologicznego niemieckiego antysemityzmu. [...]

A co do filmu zobaczymy czy ten film zarobi na siebie _bez dotacji_.
Bo IMHO z dotowaniem "sztuki" filmowej trzeba sko鎍zy,
a w ci篹kim kryzysie to od zaraz.

 Zjawisko szmalcownictwa by這 traktowane przez Armi Krajow jako akt
zdrady i karane 鄉ierci. 18 marca 1943 Kierownictwo Walki Cywilnej
og這si這:

 Ka盥y Polak, kt鏎y wsp馧dzia豉 z ich mordercz akcj czy to
szanta簑j帷, czy denuncjuj帷 砰d闚, czy to wyzyskuj帷 ich okrutne
po這瞠nie lub uczestnicz帷 w grabie篡, pope軟ia ci篹k zbrodni wobec
praw Rzeczypospolitej Polskiej i b璠zie niezw這cznie ukarany...

Wyroki s康闚 Polski Podziemnej by造 wykonywane od po這wy 1943.[1]

Nadal pozostaj帷y w mocy artyku 1 pkt. 2 dekretu PKWN z 31 sierpnia
1944 o wymiarze kary dla faszystowsko-hitlerowskich zbrodniarzy
winnych zab鎩stw i zn璚ania si nad ludno軼i cywiln i je鎍ami oraz
dla zdrajc闚 Narodu Polskiego wydawanie Niemcom os鏏 przez nich
poszukiwanych 軼iga jako zbrodni karan 鄉ierci崙3]. Wymuszanie za
od takich os鏏 pieni璠zy (art. 2) kar pozbawienia wolno軼i do lat 15
lub do篡wotnim pozbawieniem wolno軼i.

Data: 2012-11-13 13:47:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal! [Pok這sie!]

U篡tkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:f99e6411-ee11-4ed8-bd83-0440255aaffbk6g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

poszukiwanych 軼iga jako zbrodni karan 鄉ierci崙3]. Wymuszanie za
od takich os鏏 pieni璠zy (art. 2) kar pozbawienia wolno軼i do lat 15

=============================

Czyli, 瞠 szmalcownictwo nie by這 jakim, nic nie wa積ym marginesem!

rzygaj帷y

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-11-13 05:41:23
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
U篡tkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo軼inews:f99e6411-ee11-4ed8-bd83-0440255aaffbk6g2000vbr.googlegroups.com....

============================>
[...]

By這 znacz帷e, zobacz po grupie ilu masz potenialnych szmalcownik闚,
za kawa貫k wora z ziemniakami sprzedawali, za butelk w鏚ki, tym samym
gubili polskie rodziny co 篡d闚 ukrywa造, dlatego AK wyda這 dekret i
to zdrajcy i kula w 貫b. Wysy豉no egzekutor闚, a nast瘼nie podawano 瞠
taki i taki w obwieszczeniach poni鏀 kar 鄉ierci. Kto jest
antysemit jest zdrajc.

Data: 2012-11-13 15:23:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal! [Pok這sie!]

U篡tkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:74a945f1-fdd0-46c3-bab0-7f79924ea1b8d3g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

=====================================

I to jest w豉郾ie ta prawda, kt鏎 chc zakrzycze. Im g這郾iej b璠 krzycze, tym wi瘯sze zainteresowanie wzbudz tym filmem. I gawied p鎩dzie i zobaczy to, co antysemici chc zakrzycze.

rzygaj帷y

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-11-13 06:31:47
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
U篡tkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo軼inews:74a945f1-fdd0-46c3-bab0-7f79924ea1b8d3g2000vbj.googlegroups.com....

====================================>
[...]

Kiedy prowadzi貫m o tym w徠ek, orginalne wyroki 鄉ierci s w
istytucie pami璚i narodowej, wydanych przez AK na szmalcownik闚. Tylko
musz przetrzepa archiwum pl.sci.psychologia.

Data: 2012-11-13 07:14:54
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
Obwieszczenie urz璠owe o wykonaniu wyroku 鄉ierci za zab鎩stwo dw鏂h
砰d闚. Warszawa, 19 marca 1944 r.
"Wyrokiem S康u Specjalnego Cywilnego Okr璕u Warszawskiego zostali
skazani na kar 鄉ierci oraz utrat praw publicznych i obywatelskich
praw honorowych:
1.Janusz Krystek, lat 22, pomocnik le郾y, zam.[ieszka造] gm.[mina]
Gr瑿k闚, pow.[iat] W璕r闚-Soko堯w - za zabicie dw鏂h obywateli
polskich narodowo軼i 篡dowskiej [...]
Wyroki powy窺ze wykonano przez zastrzelenie.
Kierownictwo Walki Podziemnej"
毒鏚這: "Biuletyn Informacyjny", 19 marca 1944 r.

Obwieszczenie urz璠owe o wykonaniu wyroku 鄉ierci za prze郵adowanie
ukrywaj帷ych si 砰d闚. Warszawa, 30 marca 1944 r.
"Wyrokiem S康u Specjalnego Okr璕u Warszawskiego zostali skazani na
kar 鄉ierci oraz utrat praw publicznych i obywatelskich praw
honorowych:
1.Jan 痂irkowski, tokarz, za wsp馧prac z Gestapo jako konfident;
2.Jan ζki雟ki, ul. P逝ga 1/3, za wsp馧dzia豉nie z okupantem w
prze郵adowaniu i tropieniu obywateli polskich pochodzenia 篡dowskiego;
3.Boles豉w Szostak, plut.[onowy] s逝瘺y 郵edczej, za wymuszanie okupu
od obywateli polskich pochodzenia 篡dowskiego pod gro嬌 oddania w
r璚e w豉dz niemieckich.
Wszystkie powy窺ze wyroki wykonane przez zastrzelenie.
Kierownictwo Walki Podziemnej"
毒鏚這: "Biuletyn Informacyjny", 30 marca 1944 r.

 Donos napisany przez Polaka do gestapo w Warszawie (zachowano
interpunkcj, ortografi i stylistyk orygina逝)
"Do Zarz康u policji Niemieckiej Gestapo
Warszawa ul. Al. Szucha 25
安i皻a prawda Boj si podpisywa bo policja polska jak si
dowiedzia豉 to mnie zamordowa豉by sama
Wielce Szanowni Panowie,
W dniu 26 czerwca 1941 roku b璠帷 na ulicy Ceglanej staj帷 w domu przy
tej瞠 samej ulicy pod N 6 i 4 zauwa篡貫m jak polscy policjanci pilnuj
篡dowskiego Gietta kt鏎e znajduje si na tej 瞠 ulicy.Nie do嗆 瞠 ca貫
grupy ludzi podaj 砰dom rozmaite paczki tubo趾i mleko w butelkach,
bochenki chleba, a anwet dostarczaj wi瘯szy szmugiel workami.
Podjecha w霩ek rowerowy na kt鏎ym by這 6 work闚 kaszy czy m彗i, przy
tym w霩ku by這 4 m篹czyzn podjechali do parkanu od strony gdzie
znajduje si dom firmy Ulrycha, 砰dzi zaraz podstawili st馧 a ci
panowie kt鏎zy przywie幢i te 6 work闚 podali 砰dom przez parkan i
spokojnie sobie z powrotem pojechali do ul. 疾laznej
Za kilka minut przyjecha drugi wuzek na kt鏎ym by這 5 work闚 towaru i
t sam drog poszed do 砰d闚 przez parkan, nie do嗆 idzie wielki
szmugiel, kt鏎y jest dostarczany przez polak闚, to co chwila
przechodz przez parkan rozmaite podejrzane osobisto軼i. A ci panowie
kt鏎zy w霩kami dostarczaj 砰dom rozmaitej 篡wno軼i, stale sobie
siedz w podejrzanej kawiarence na ul. 疾laznej N 55 pij sobie w鏚k
z polskiemi policjantami. Zwr鏂i貫m si do jednego z policjant闚 i
powiedzia貫m, 瞠 3ch policjant闚 pilnuje, 瞠by nie szed szmugiel a wy
zamiast 豉pa szmukler闚 to jeszcze u豉twiacie im. Zapami皻a numer
tego policjanta 322. Prosz o sprawdzenie z jakiego komisarjatu byli
dy簑rni dnia 26/41 pomi璠zy godzin 8/9 rano. Polska policja nigdzie
nie robi nic tylko darmo pobiera pieni康ze. Tych pan闚 warto by這
dawno wys豉 do Westfalii kopa w璕iel to nie anonim a 鈍i皻a prawda
jest."
毒鏚這: Archiwum Instytutu Pamieci Narodowej, Zesp馧 "Der Kommandeur
der Sicherheitspolizei und deis SS fr den Distrikt Warschau", 595/31,
dok. nr 84

http://www.zydziwpolsce.edu.pl/biblioteka/zrodla/r3_5d.html

Data: 2012-11-13 21:36:39
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok這sie!]
On Tue, 13 Nov 2012 15:23:11 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

I to jest wanie ta prawda, kt籀r chc zakrzycze. Im goniej bd
krzycze, tym wiksze zainteresowanie wzbudz tym filmem. I gawied驕
p籀jdzie i zobaczy to, co antysemici chc zakrzycze.

rzygajcy

i dlatego nalezy wszystkich moskow do israela odeslac,
przyjechali na sowieckich czolgach ale wracac beda na piechotke

Data: 2012-11-13 23:28:04
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
AnDaL <fake@fake.org> pisze:
[...]

U髒ywasz wersji niepoprawnej politycznie!
Wersja politycznie poprawna to: Nale髒y gorco wspiera starania
Izraela zmierzajce do sprowadzenia 驍yd籀w do Izraela.
Bo czy jak kto wspiera Izrael to mo髒e by antysemit? ;-)

Data: 2012-11-13 14:48:04
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 13 Lis, 23:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> i dlatego nalezy wszystkich moskow do israela odeslac,
> przyjechali na sowieckich czolgach ale wracac beda na piechotke

U篡wasz wersji niepoprawnej politycznie!
Wersja politycznie poprawna to: Nale篡 gor帷o wspiera starania
Izraela zmierzaj帷e do sprowadzenia 砰d闚 do Izraela.
Bo czy jak kto wspiera Izrael to mo瞠 by antysemit? ;-)

W 68 komuni軼i wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
na郵adowania. 砰d闚 ju nie ma uroje鎍y, najpierw trzeba si leczy z
uroje.

Data: 2012-11-13 23:31:20
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok這sie!]

AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> [...]

zmierzajce do sprowadzenia 驍yd籀w do Izraela.
Bo czy jak kto wspiera Izrael to mo髒e by antysemit? ;-)

W 68 komunici wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
naladowania. 驍yd籀w ju髒 nie ma urojecy, najpierw trzeba si leczy z
uroje.

Czy w wiosce jest szkoa?

P籀jd驕, dzieci! ja ci uczy ka髒 !

trzeba bylo do Polski komunistow nie sprowadzac

nieobecnosc zydow jest urojeniem

Data: 2012-11-13 23:58:13
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> [...]

W 68 komunici wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
naladowania. 驍yd籀w ju髒 nie ma urojecy, najpierw trzeba si leczy z

Czasem "_filosemitom_" trzeba 髒eby nie byo a czasem trzeba 髒eby ich
byo od cholery, jako jednej stabilnej wersji si IMHO nie trzymaj.

Data: 2012-11-13 15:52:20
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 13 Lis, 23:58, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> W 68 komuni軼i wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
> na郵adowania. 砰d闚 ju nie ma uroje鎍y, najpierw trzeba si leczy z
> uroje.

Czasem "_filosemitom_" trzeba 瞠by nie by這 a czasem trzeba 瞠by ich
by這 od cholery, jako jednej stabilnej wersji si IMHO nie trzymaj.

 Tu nie chodzi o 篡d闚, tylko o to 瞠 jak kto w PL sra , kradnie i
cwaniakuje, to zaraz szuka koz豉 ofiarnego w postaci 篡da, dlatego
tych 篡d闚 nagle jest bardzo du穎. W rzeczywisto軼i ich nie ma w PL ,
s to jednostki bez 瘸dnych wp造w闚. Tak wi璚 co raz gorzej si 篡je,
jak cho這ta sra, g闚na rosn i nikt nie rozwi您uje narastaj帷ych
problem闚, bo to dno spo貫czne krzyczy - to nie my to 砰dzi. I kolejny
to aspekt  瞠 dlaczego antysemita jest antypolakiem, po prostu zasra
ci rzeczywisto嗆, p鎩dzie sra innym do ogr鏚k闚, bo zawsze winni
篡dzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego s to 鄉iecie.

Data: 2012-11-14 14:14:59
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
> [...]

Czasem "_filosemitom_" trzeba 髒eby nie byo a czasem trzeba 髒eby ich
byo od cholery, jako jednej stabilnej wersji si IMHO nie trzymaj.

 Tu nie chodzi o 髒yd籀w, tylko o to 髒e jak kto w PL sra , kradnie i
cwaniakuje, to zaraz szuka koza ofiarnego w postaci 髒yda, dlatego
tych 髒yd籀w nagle jest bardzo du髒o. W rzeczywistoci ich nie ma w PL ,
s to jednostki bez 髒adnych wpyw籀w. Tak wic co raz gorzej si 髒yje,
jak choota sra, g籀wna rosn i nikt nie rozwizuje narastajcych
problem籀w, bo to dno spoeczne krzyczy - to nie my to 驍ydzi. I kolejny
to aspekt  髒e dlaczego antysemita jest antypolakiem, po prostu zasra
ci rzeczywisto, p籀jdzie sra innym do ogr籀dk籀w, bo zawsze winni
髒ydzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego s to miecie.

"W rzeczywistoci ich nie ma w PL , s to jednostki bez 髒adnych wpyw籀w."
Musisz by antysemit skoro a髒 tak dezawuujesz znaczenie tych paru
wpywowych os籀b "髒ydowskiego pochodzenia" kt籀re si tego nie wypieraj
lub nie wypieray :-)

W _nadgorliwe_ zaprzeczenia uciekaj nieprzewidujcy idioci (IMHO).

Data: 2012-11-14 05:34:44
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 14 Lis, 14:15, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> 篡dzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego s to 鄉iecie.

"W rzeczywisto軼i ich nie ma w PL , s to jednostki bez 瘸dnych wp造w闚."
Musisz by antysemit skoro a tak dezawuujesz znaczenie tych paru
wp造wowych os鏏 "篡dowskiego pochodzenia" kt鏎e si tego nie wypieraj
lub nie wypiera造 :-)

W _nadgorliwe_ zaprzeczenia uciekaj nieprzewiduj帷y idioci (IMHO).

砰d to jest projekcja cwaniak闚 i z這dzieji-  chyba znasz ten rodzaj
t逝maczenia.- Ja tylko tamt璠y przechodzi貫m, tak wi璚 kto ukrad jak
on na gor帷ym tylko przechodzi? Urojony 篡d.
 I mnie nie 篡dzi interesuj ale ten mechanizm menelstwa, 瞠 chodzi i
kradnie tak jakby w domu nikt mu nigdy nie powiedzia 瞠 nie mo積a
w豉snych czyn闚 zwala na innych.
 T逝m z這dziei widzi urojony t逝m 篡d闚. I 篡dzi jednostkowi w pl. nie
zajmuj si czym takim co im si przypisuje, z jednej strony ich nie
ma, bo to jednostkowe przypadki i napewno nie zajmuj si tym co si
im przypisuje.

 To z這dziejska wiocha i menele szukaj urojonych 篡d闚 za w豉sne
kradzie瞠. I nagle 篡d podobno bije 篡da, policja podobno w warszawie
bije policje, a oni z pa豉mi w r瘯ach podobno motylki 豉pali.

Data: 2012-11-14 08:00:28
Autor: Jusuf
Skandal! [Pok這sie!]

Gdyby nie by這, nie mia豉by powodu do plucia si tu. Stolzman-Kwa郾iewski, m闚i co to co? Ca豉 g鏎a u w豉dzy zakonspirowana. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 05:18:33
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 14 Lis, 08:00, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:e1a6929e-d35f-491b-ba57-3cc1475de795o30g2000vbu.googlegroups.com...

> W 68 komuni ci wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
> na ladowania. yd w ju nie ma uroje cy, najpierw trzeba si leczy z
> uroje .

Gdyby nie by o, nie mia aby powodu do plucia si tu. Stolzman-Kwa niewski,
m wi co to co ? Ca a g ra u w adzy zakonspirowana.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

S 篡dzi w urojeniach jedynie, bo jak si delikwent zesra w gacie, to
zawsze kto za niego musi by winny jego zafajdanych gaci. Czyli
menelu kradniesz polsk i krzyczysz. -Ponie s璠zio to nie ja to 篡dzi/
kt鏎ych nie ma/.

Data: 2012-11-13 23:22:42
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok這sie!]
On Tue, 13 Nov 2012 23:28:04 +0100, A. Filip wrote:

AnDaL <fake@fake.org> pisze:
[...]

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

Data: 2012-11-13 15:53:25
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 14 Lis, 00:22, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> Bo czy jak kto wspiera Izrael to mo瞠 by antysemit? ;-)

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

A nie widzia貫 瞠 jest taki lekarz jak psychiatra?

Data: 2012-11-14 00:57:49
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok這sie!]
On Tue, 13 Nov 2012 15:53:25 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> Bo czy jak kto wspiera Izrael to mo髒e by antysemit? ;-)

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

A nie widziae 髒e jest taki lekarz jak psychiatra?

widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Data: 2012-11-14 14:01:47
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
AnDaL <fake@fake.org> pisze:
> [...]

A nie widziae 髒e jest taki lekarz jak psychiatra?

widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Ciekawe jakie ma osobiste dowiadczenia ze su髒b zdrowia 髒e mu si
lekarz a髒 tak bardzo z psychiatr kojarzy ;-)

Data: 2012-11-14 05:20:23
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 14 Lis, 14:01, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Ciekawe jakie ma osobiste do鈍iadczenia ze s逝瘺 zdrowia 瞠 mu si
lekarz a tak bardzo z psychiatr kojarzy ;-)

A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo os鏏 , kt鏎e
powinni by hospitalizowani.

Data: 2012-11-14 14:29:43
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Ciekawe jakie ma osobiste dowiadczenia ze su髒b zdrowia 髒e mu si
lekarz a髒 tak bardzo z psychiatr kojarzy ;-)

A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo os籀b , kt籀re
powinni by hospitalizowani.

W RP3 samo ABW ju髒 odwozio to Tworek, wiesz?

Data: 2012-11-14 05:42:03
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok這sie!]
On 14 Lis, 14:29, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo os鏏 , kt鏎e
> powinni by hospitalizowani.

W RP3 samo ABW ju odwozi這 to Tworek, wiesz?

Tych z placu krakowskiego w warszawie to powinni jednego dnia wywali
na psychiatryk, a nie huj wie na co czekali, bo paranoja to
niebezpieczna choroba.
 Tak samo Macierewicz natychmiastowe leczenie, bo jego choroba sko鎍zy
si ofiarami. Wog鏊e ten d馧 tkwi帷y w paranoicznych wizjach
spiskiwych, to cz窷 natychmiastowe leczenie, a cz窷 celowo lek闚 nie
bierze, bo choroba dostarcza silnych prze篡 i emocji.

Data: 2012-11-14 15:03:12
Autor: A. Filip
Wicej psychiatrii w su髒bie RP3! :-)
> [...]

Tych z placu krakowskiego w warszawie to powinni jednego dnia wywali
na psychiatryk, a nie huj wie na co czekali, bo paranoja to
 Tak samo Macierewicz natychmiastowe leczenie, bo jego choroba skoczy
si ofiarami. Wog籀le ten d籀 tkwicy w paranoicznych wizjach
spiskiwych, to cz natychmiastowe leczenie, a cz celowo lek籀w nie
bierze, bo choroba dostarcza silnych prze髒y i emocji.

Ale oni cierpi na schizofreni bezobjawow czy inn przypado?
Zwyka pichopiryna ich uleczy? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

Data: 2012-11-14 06:54:09
Autor: Andromeda
Wi璚ej psychiatrii w s逝瘺ie RP3! :-)
On 14 Lis, 15:03, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> spiskiwych, to cz窷 natychmiastowe leczenie, a cz窷 celowo lek闚 nie
> bierze, bo choroba dostarcza silnych prze篡 i emocji.

Ale oni cierpi na schizofreni bezobjawow czy inn przypad這嗆?
Zwyk豉 pi帷hopiryna ich uleczy? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

Ka盥y psychiczny twierdzi 瞠 ma tylko schizofrenie bezobjawow id i
wyzwalaj psychiatryki.
 Schizofrenia bezobjawowa, to brak objaw闚 psychotycznych, a spiskowcy
teoretycy niestety te objawy maj. Wyzwalaj psychiatryki.

Data: 2012-11-14 16:00:30
Autor: A. Filip
> [...]

> bierze, bo choroba dostarcza silnych prze髒y i emocji.

Ale oni cierpi na schizofreni bezobjawow czy inn przypado?

Ka髒dy psychiczny twierdzi 髒e ma tylko schizofrenie bezobjawow id驕 i
wyzwalaj psychiatryki.
 Schizofrenia bezobjawowa, to brak objaw籀w psychotycznych, a spiskowcy
teoretycy niestety te objawy maj. Wyzwalaj psychiatryki.

Czyi bd lekarze orzekajcy? (Nie wa髒ne kto gosuje, wa髒ne to liczy glosy).

Data: 2012-11-14 07:08:49
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 16:00, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> Schizofrenia bezobjawowa, to brak objaw闚 psychotycznych, a spiskowcy
> teoretycy niestety te objawy maj. Wyzwalaj psychiatryki.

Czyi b璠 lekarze orzekaj帷y?
(Nie wa積e kto g這suje, wa積e to liczy glosy).

Widzisz wrog闚 w lekarzach psychiatrii, a to co jednak ukrywasz,
widzisz wp造wy na tych lekarzy, bo tak ci si uroi這, no prosz.?
 Psychiczny co go lekarze prze郵aduj, oj w zak豉dach psychiatryczny
wszyscy lekarze spiskuj przeciwko chorym, zdaniem chorych.
  Nie masz wyj軼ia musisz wyzwoli psychiatryki, a tam ka盥y
potwierdzi 瞠 lekarze spiskuj przeciwko nie mu.
  Wyzw鏊 psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu si uroi 瞠
jeste 篡dem to n騜 w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

Data: 2012-11-14 18:38:24
Autor: AnDaL
Wi璚ej psychiatrii w s逝瘺ie RP3! :-)
On Wed, 14 Nov 2012 07:08:49 -0800, Andromeda wrote:

Wyzw籀l psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu si uroi 髒e
jeste 髒ydem to n籀髒 w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

z ktorego psychiatryka  ciebie wykupili ?

Data: 2012-11-14 19:56:56
Autor: Jusuf
Wi璚ej psychiatrii w s逝瘺ie RP3! :-)

 Wyzw鏊 psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu si uroi 瞠
jeste 篡dem to n騜 w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

Czy s przypadki, 瞠 z tego powodu schizofrenicy atakuj ludzi?
Bo tw鎩 przypadek 鈍iadczy o czym wr璚z odwrotnym. To ty nacz窷ciej grozisz tu przemoc i przelewem krwi i najcze軼iej sam(a) przywo逝jesz temat 篡dowski dla uzasadnienia swoich uroje. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 11:48:22
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 19:57, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
> Wyzw l psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu si uroi e
> jeste ydem to n w bebechy dostaniesz i wtenczas zrozumiesz.

Czy s przypadki, e z tego powodu schizofrenicy atakuj ludzi?
Bo tw j przypadek wiadczy o czym wr cz odwrotnym. To ty nacz ciej grozisz
tu przemoc i przelewem krwi i najcze ciej sam(a) przywo ujesz temat
ydowski dla uzasadnienia swoich uroje .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

 S przypadki mord闚 na masow skale dokonanych przez paranoik闚.
 Antysemityzm to w j瞛yku psychiatrycznym choroba psychiczna o nazwie
PARANOJA, znana ju w staro篡tnej grecji. Paranoicy potrafi zarazi
paranoj, zaindukowa, by prowadzi do pogrom闚 niewinnej ludno軼i.
  Dlatego ka盥y antesemita jest wysy豉ny przez s康 na badania, bo jest
to choroba nienawi軼i umys逝, prowadzi豉 w historii do ludob鎩stwa
niewinnych ludzi, gdzie w oczach paranoika stanowili zagro瞠nie, bo
tak sobie uroi i zarazi paranoj dane stado. Paranoja jest zara幢iw
chorob psychiczn, skrajnie niebezpieczn i mnie to dziwi, co si
dzieje 瞠 si natychmiast takich nie zwija .
 Jest to te choroba dyktator闚, wsz璠zie w瘰z帷ych spisek i
morduj帷ych miliony w imi tego urojonego spisku.

Data: 2012-11-14 23:20:15
Autor: Jusuf

No to nie wymy郵aj niestworzonych rzeczy psychopat(k)o. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:28:24
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 23:20, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:79892274-8354-45be-9767-48a32ee1ae9bp22g2000vby.googlegroups.com...

> S przypadki mord w na masow skale dokonanych przez paranoik w.

No to nie wymy laj niestworzonych rzeczy psychopat(k)o.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Te prawdziwy polak, Hitler by paranoikien, Stalin by paranoikiem, a
mo瞠 pojszczany polak, bo pojszcza鎍y co maj trudno軼i z
podstawowymi faktami historycznymi.

Data: 2012-11-14 23:46:22
Autor: Jusuf

Hitler piszasz z du瞠j litery, Stalin z du瞠j, a Polak z ma貫j ludzka wyw這ko. Masz co do Plak闚, to zmie kraj i j瞛yk. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 15:03:16
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 23:46, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ee9d7e10-9ee5-4155-9405-3dfbb382c151c17g2000yqe.googlegroups.com...

> Te prawdziwy polak, Hitler by paranoikien, Stalin by paranoikiem, a
> mo e pojszczany polak, bo pojszcza cy co maj trudno ci z
> podstawowymi faktami historycznymi.

Hitler piszasz z du ej litery, Stalin z du ej, a Polak z ma ej ludzka
wyw oko. Masz co do Plak w, to zmie kraj i j zyk.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Gdy takie kurestwo jak faszy軼i, antysemici niszcz dobre imi polski
i polak闚 to jak ma by z du瞠j.?

Data: 2012-11-15 10:14:08
Autor: Jusuf
Wi璚ej psychiatrii w s逝瘺ie RP3! :-)
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Hitler piszasz z du瞠j litery, Stalin z du瞠j, a Polak z ma貫j ludzka
wyw這ko. Masz co do Polakw, to zmie kraj i j瞛yk.

Chocia dobrze, 瞠 sta ci faszystowska gnido na samokrytyk. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 03:58:58
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 10:28, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:

> [...]
> i polak闚 to jak ma by z du瞠j.?

Chocia dobrze, 瞠 sta ci faszystowska gnido na samokrytyk.

Przecie to wy chodzicie w faszystowskich marszach,kt鏎e tu si
krytykuje.

Data: 2012-11-15 13:12:25
Autor: Jusuf

Napastliwa, oszczercza i plugawa pysk闚ka pojedy鎍zego faszysty nie jest 瘸dn krytyk. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 04:57:32
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 13:12, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:69ac661f-792d-4964-8406-ec9ae22955f3d17g2000vbv.googlegroups.com...

> Przecie to wy chodzicie w faszystowskich marszach,kt re tu si
> krytykuje.

Napastliwa, oszczercza i plugawa pysk wka pojedy czego faszysty nie jest
adn krytyk .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

To wy bronicie faszyst闚 dewastuj帷ych warszaw , przecie od tego
zacz掖em, od ob逝dnego antypolactwa, kt鏎e kradnie i niszczy i zwala
na policje ,篡d闚 i lataj帷e strusie.

Data: 2012-11-15 14:44:24
Autor: Jusuf

Z這dziej zawsze krzyczy, 豉pa z這dzieja. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 00:39:42
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 23:46:22 +0100, Jusuf wrote:

Te prawdziwy polak, Hitler by paranoikien, Stalin by paranoikiem, a
mo髒e pojszczany polak, bo pojszczacy co maj trudnoci z podstawowymi
faktami historycznymi.

Hitler piszasz z du髒ej litery, Stalin z du髒ej, a Polak z maej ludzka
wywoko. Masz co do Plak籀w, to zmie kraj i jzyk.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

Data: 2012-11-14 17:11:49
Autor: glob
On 15 Lis, 01:39, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Hitler piszasz z du瞠j litery, Stalin z du瞠j, a Polak z ma貫j ludzka
> wyw這ko. Masz co do Plak闚, to zmie kraj i j瞛yk.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

To jed do Talibowa i ich toleruj.
 Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszy軼i to symbol jednej z
najgorszych zbrodni.

Data: 2012-11-15 01:38:35
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:11:49 -0800, glob wrote:

> Hitler piszasz z du髒ej litery, Stalin z du髒ej, a Polak z maej ludzka
> wywoko. Masz co do Plak籀w, to zmie kraj i jzyk.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

To jed驕 do Talibowa i ich toleruj.
 Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszyci to symbol jednej z
najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

Data: 2012-11-14 17:46:57
Autor: glob
On 15 Lis, 02:38, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> To jed do Talibowa i ich toleruj.
> Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszy軼i to symbol jednej z
> najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

W szkole ucz postaw patryjotycznych, 瞠 przed zbrodniarzem ugi望 si
nie wolno bo zgwa販i ca造 kraj.
 Tak wi璚 faszyzm proklamowany w polsce jest skranie antypolsk
postaw, ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa ,
mamusia wywala豉 pizd Moskwian , to jaki ma by synu- chodzi i
pozdrowienia Hitlerowskie pokazuje.

Data: 2012-11-15 01:57:08
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:46:57 -0800, glob wrote:

> [...]

> najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

W szkole ucz postaw patryjotycznych, 髒e przed zbrodniarzem ugi si
nie wolno bo zgwaci cay kraj.
 Tak wic faszyzm proklamowany w polsce jest skranie antypolsk
postaw, ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa , mamusia
wywalaa pizd Moskwian , to jaki ma by synu- chodzi i pozdrowienia
Hitlerowskie pokazuje.

nie opowiadaj o swojej rodzinie gbie,

sprzedaj ich jak J籀zefa sprzedano

to bedzie lepszy geszeft

Data: 2012-11-14 18:20:46
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 02:57, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> postaw, ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa , mamusia
> wywala豉 pizd Moskwian , to jaki ma by synu- chodzi i pozdrowienia

nie opowiadaj o swojej rodzinie g陰bie,

sprzedaj ich jak J霩efa sprzedano

to bedzie lepszy geszeft

No sk康 wi璚 bior si antypolskie zachowania jak nie z domu, szko豉
uczy, dom wychowuje. A tu mamy z domu wyniesione cwaniactwo, czyli jak
ciebie z豉pi za r瘯e to pluj na innego. Tylu ludzi w polsce strasznie
pomordowanych by這, a tu buce z Hitlerjugent po ulicach 豉膨, no te z
domu zachowanie, czyli li dubsko obcym aby twoje dupsko by這 na
wierzchu.

Data: 2012-11-15 04:27:50
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 18:20:46 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

> postaw, ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa ,
> mamusia wywalaa pizd Moskwian , to jaki ma by synu- chodzi i

No skd wic bior si antypolskie zachowania jak nie z domu, szkoa
uczy, dom wychowuje. A tu mamy z domu wyniesione cwaniactwo, czyli jak
ciebie zapi za rke to pluj na innego. Tylu ludzi w polsce strasznie
pomordowanych byo, a tu buce z Hitlerjugent po ulicach a髒, no te髒 z
domu zachowanie, czyli li髒 dubsko obcym aby twoje dupsko byo na
wierzchu.

hitlerjugent to twoi krewni

teraz dzialaja w israelu

Data: 2012-11-15 10:23:24
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:04dce667-10cb-4115-ac39-8c171182c9eal12g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

postaw, ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa ,
mamusia wywala豉 pizd Moskwian , to jaki ma by synu- chodzi i

A propos, ciekawy os康 w tej sprawie mia fatso na scp:

Az sie boje o tych sprawach pisac by nie popasc w grzech braku PC(poprawnosci politycznej). Alec Sharon mnie zjebal wyzej za to, ze pisze o szacownej Gazecie Wyborczej jako Zydeta. A jak mam napisac w skrocie o doskonalej gazecie Zydow marcowych dla Swinskich Ryjow w Polsce, gazecie ktore mnie wlasnie po raz trzeci zabanowala na swoim forum? Zyd rzadzi i Zyd sadzi, nawet slow trzeba w holdach dobierac ostroznie. Oto znak czasu.

Dlatego tez drze czy nie zostane napietnowany gdy opisze teraz topione przez matki w sadzawce male Zydzieta jako DEVILS SPAWN, Czarcie Nasienie. Ale tak bylo i to opisuje kolega Alka Sharona, ow znamienity historyk i specjalista od miasteczka Jedwabne, Tomasz Gross. Scena niczym z mrocznego filmu sredniowiecza: Swinskie Ryje zapedzaja do sadzawki kilka zydowskich kobiet, zon NKWDzistow. Nim okaza tym kobietom LASKE SMIERCI(okreslenie uzywam swiadomie), nim je spala w lokalnej stodole, oni, ci zezwierzeceni ludzie, zmuszaja Zydowki do aktu wbrew ludzkiej naturze: zmuszaja je by wlasnymi rekami potopily swe male dzieci. Oto miara nienawisci, oto znak ze ci sasiedzi, chrzescijanie co jeszcze pare lat temu uprzejmie sie witali na ulicy z zydowskimi sasiadami, widza teraz w nich dzika zwierzyne, przed ktora strach i ktora trzeba dzis zabic.

Czy tylko dzicz tam byla czy tez to zdrowy instynkt obronny grupy? Wszak juz w sredniowieczu kat ze swoja rodzina mieszkal na uboczu, jakze konieczny jako mistrz od tortur i zadawania smierci ale tez odtracony przez spoleczenstwo ludzkie. Hr Mendewesz, ktorego tu czesto cytuje, zaskoczyl mnie niedawno stwierdzeniem, ze Jedwabne obserwowal z okna jego przyjaciel serdeczny, dzis emerytowany profesor medycyny w-skiej. Jako chlopiec, powiedzmy-5 letni, nic nie mogl tam zrobic ale byl swiadkiem i pozniej milczal. Milczeniem dawal przyzwolenie ten syn inteligenckiej rodziny na akty dla nas dzis niepojete.

Tak jednak bylo i o tym trzeba mowic. Niekoniecznie na kleczkach. I ja sam dostrzegam roznice pomiedzy mordowanymi niewinnie Zydami a ich kobietami mlodymi co sie dobrowolnie oddaly katom Polski, szeptaly w lozku nie tylko slodzkie tajemnice ale tez na pewno zdradzaly swych polskich sasiadow. Plodzily sowieckim zbrodniarzom swieze dla nich, czarcie plemie. Miasteczko to wszystko widzialo a Polki nie szly do lozka z Sowietami. Przyszedl czas i trzeba za ta zdrade bylo zaplacic -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 04:01:29
Autor: Andromeda
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:04dce667-10cb-4115-ac39-8c171182c9eal12g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]
> postaw , ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa ,
> mamusia wywala a pizd Moskwian , to jaki ma by synu - chodzi i

A propos, ciekawy os d w tej sprawie mia fatso na scp:

[...]

Ciekawe rzeczy tylko 瞠 psychiatryczne a nie historyczne.

Data: 2012-11-15 00:37:52
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 14:28:24 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

Te prawdziwy polak, Hitler by paranoikien, Stalin by paranoikiem, a
mo髒e pojszczany polak, bo pojszczacy co maj trudnoci z podstawowymi

najwazniejszy jest fakt ze zydow uwielbiaja wszedzie gdzie sie oni pokaza

Data: 2012-11-14 17:09:39
Autor: glob
On 15 Lis, 01:37, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

> faktami historycznymi.

najwazniejszy jest fakt ze zydow uwielbiaja wszedzie gdzie sie oni pokaza

No nie bardzo bo europa ju wielokrotnie pot瘼ia豉 polsk i wko鎍u
sankcje na這膨, a Hiszpania domaga豉 si wywalenia polski z Unii
Europejskiej, uzasadniaj帷, 瞠 polskie paso篡ty ci庵le kogo
prze郵aduj, a Europ z kasy jedynie doj.

Data: 2012-11-15 01:34:53
Autor: AnDaL
Wi璚ej psychiatrii w s逝瘺ie RP3! :-)
On Wed, 14 Nov 2012 17:09:39 -0800, glob wrote:

No nie bardzo bo europa ju髒 wielokrotnie potpiaa polsk i wkocu
sankcje nao髒, a Hiszpania domagaa si wywalenia polski z Unii
Europejskiej, uzasadniajc, 髒e polskie paso髒yty cigle kogo
przeladuj, a Europ z kasy jedynie doj.

wreszcie nauki zydowskie w las nie ida

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Data: 2012-11-14 17:41:28
Autor: glob
On 15 Lis, 02:34, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]
> prze郵aduj, a Europ z kasy jedynie doj.

wreszcie nauki zydowskie w las nie ida

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Tak kompromitujecie polsk, bo to jest antypolskie zachowanie by sia
nienawi嗆 i prze郵adowa niewinnych, 瞠 w ko鎍u sankcje zajebi, ale
mnie ju tu nie b璠zie, bo po co mam za syf p豉ci, a wy b璠ziecie
gard這wa i p豉ci kompromituj帷 polsk w oczach 鈍iata.

Data: 2012-11-15 01:46:21
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:41:28 -0800, glob wrote:

> [...]

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Tak kompromitujecie polsk, bo to jest antypolskie zachowanie by sia
nienawi i przeladowa niewinnych, 髒e w kocu sankcje zajebi, ale
mnie ju髒 tu nie bdzie, bo po co mam za syf paci, a wy bdziecie
gardowa i paci kompromitujc polsk w oczach wiata.

walizki spakowane ?

szerokiej drogi !

syf zabierz ze soba, za darmo !

Data: 2012-11-14 17:49:25
Autor: glob
On 15 Lis, 02:46, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> mnie ju tu nie b璠zie, bo po co mam za syf p豉ci, a wy b璠ziecie
> gard這wa i p豉ci kompromituj帷 polsk w oczach 鈍iata.

Tobie podobni kraj zamieniacie w syf weneryczny, je郵i por闚na polsk
do organizmu 篡wego, to jeste軼ie ki陰.

Data: 2012-11-15 10:19:15
Autor: Jusuf

Hmm, a to nie przypadkiem z Hiszpani zwali這 si do Polski te ca貫 篡dostwo? Tak ich tam mieli dosy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 03:57:46
Autor: Andromeda
> [...]

> prze郵aduj, a Europ z kasy jedynie doj.

Hmm, a to nie przypadkiem z Hiszpani zwali這 si do Polski te ca貫 篡dostwo?

Nie , raczej w chorym 豚ie si przewracaj i zawalaj.
 Ale mo瞠 nie powinno mnie to cieszy, ale nie jest dziwne, 瞠 w
polsce jest wam 幢e, no przy takiek skali uroje, to nawet takiego
debila przy tokarce stach postawi, ale to nie wina innych czy te
polski, czy te 篡d闚, tylko skundlenia we 豚ie i wsz璠zie b璠zie wam
幢e, bo jak skundlenie w g這wie, a im wi瘯sze skundlenie i wi瘯szy
niedorozw鎩 i nieudacznik, tym wi璚ej si drze 瞠 inni winni. I tak w
k馧eczko.

Data: 2012-11-15 13:15:13
Autor: Jusuf
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:52c4f686-b3f7-4cad-bffe-1409455365c9l18g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

幢e, bo jak skundlenie w g這wie, a im wi瘯sze skundlenie i wi瘯szy
niedorozw鎩 i nieudacznik, tym wi璚ej si drze 瞠 inni winni. I tak w

Lekarstwo dobre na urojenia

http://youtu.be/iCOVymwanJM -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 05:00:07
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 13:15, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:52c4f686-b3f7-4cad-bffe-1409455365c9l18g2000vbv.googlegroups.com...

> Nie , raczej w chorym bie si przewracaj i zawalaj .
> Ale mo e nie powinno mnie to cieszy , ale nie jest dziwne, e w
> polsce jest wam le, no przy takiek skali uroje , to nawet takiego
> debila przy tokarce stach postawi , ale to nie wina innych czy te
> polski, czy te yd w, tylko skundlenia we bie i wsz dzie b dzie wam
> le, bo jak skundlenie w g owie, a im wi ksze skundlenie i wi kszy
> niedorozw j i nieudacznik, tym wi cej si drze e inni winni. I tak w
> [...]

Co ja ci poradz 瞠 antysemityzm zmy郵a sobie historie, a nie j
prezentuje. Bo umys jak pe貫n demon闚 , czym nie idzie drog fakt闚.

Data: 2012-11-15 14:43:25
Autor: Jusuf

Najlepiej spytaj sama Stolzmana, mo瞠 ci odpowie. Buzek nie dpowiedzia studentowi. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:05:20
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:03:12 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Ale znasz przypadki, 髒e w Polsce stawiano takie diagnozy
czy tak sobie trollujesz? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:22:46
Autor: A. Filip
Dariusz Laskowski <darlas@post.pl> pisze:
[...]

Jak sabo pamitam byy raporty ju髒 za czasy RP3 na temat "zwyczaju"
kierowania na przymusowe badania psychiatryczne przez prokuratur kt籀re
"mogy sprawia wra髒enie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

Jak lepiej pamitam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(wedug relacji GW) dowioza sama ABW co bardzo atwo mo髒e sprawi
wra髒enie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie ale standardy
postpowania pastwa NIE,  szczeg籀lnie gdy paru "mao lotnych"
troch potem rzucio si krytykowa niemal identyczne praktyki za
granic. Wida dla nich Rosjanie _zasugiwali_ na wy髒sze standardy ni髒 Polacy w RP3 ;-)

Data: 2012-11-14 06:58:47
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 15:23, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> pisze:

> Ale znasz przypadki, 瞠 w Polsce stawiano takie diagnozy
> czy tak sobie trollujesz? :->

Jak s豉bo pami皻am by造 raporty ju za czasy RP3 na temat "zwyczaju"
kierowania na przymusowe badania psychiatryczne przez prokuratur kt鏎e
"mog造 sprawia wra瞠nie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

Jak lepiej pami皻am Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(wed逝g relacji GW) dowioz豉 sama ABW co bardzo 豉two mo瞠 sprawi
wra瞠nie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie ale standardy
post瘼owania pa雟twa NIE, szczeg鏊nie gdy paru "ma這 lotnych"
troch potem rzuci這 si krytykowa niemal identyczne praktyki za
granic. Wida dla nich Rosjanie _zas逝giwali_ na wy窺ze standardy
ni Polacy w RP3 ;-)

Leszek Bubel jest psychicznie chory naprawd. Widzi rzeczy, kt鏎ych
nie ma i on nie ma schizofreni tylko paranoje pieniacz.
 W polsce nie by這 schizofreni bezobjawowej tylko w rosji, a rosja
przeje豉 pomys od ko軼io豉 katolickiego, gdzie wrog闚 ko軼io豉
uwa瘸no za psychicznych i zamykano bo biskup tak chcia.

Data: 2012-11-14 14:39:24
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:22:46 +0100, A. Filip wrote:

[...]

I na tych przymusowych badaniach zdiagnozowano u kogo schizofreni
bezobjawow? Bo o tym pisae, a ja o to spytaem...

Jak lepiej pamitam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(wedug relacji GW) dowioza sama ABW co bardzo atwo mo髒e sprawi

Co jest zego w skierowaniu kogo takiego jak Bubla w skierowaniu
na badania psychiatryczne? Zwaszcza, 髒e to mo髒e by w pewnym
sensie "korzystne" dla delikwenta, bo pomo髒e mu unikn
odpowiedzialnoci w przypadku orzeczenia niepoczytalnoci.

wra髒enie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie ale standardy
postpowania pastwa NIE,  szczeg籀lnie gdy paru "mao lotnych"

Prawo przewiduje tak mo髒liwo. S te髒 inne historie typu
ubezwasnowolnienie. O dziwo w wielu przypadkach na wniosek
rodziny..

darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 07:01:02
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 15:39, Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> wrote:

> [...]
> "mog造 sprawia wra瞠nie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

I na tych przymusowych badaniach zdiagnozowano u kogo schizofreni
bezobjawow? Bo o tym pisa貫, a ja o to spyta貫m...

> Jak lepiej pami皻am Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
> (wed逝g relacji GW) dowioz豉 sama ABW co bardzo 豉two mo瞠 sprawi

Co jest z貫go w skierowaniu kogo takiego jak Bubla w skierowaniu
na badania psychiatryczne? Zw豉szcza, 瞠 to mo瞠 by w pewnym
sensie "korzystne" dla delikwenta, bo pomo瞠 mu unikn望
odpowiedzialno軼i w przypadku orzeczenia niepoczytalno軼i.

> wra瞠nie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie ale standardy
> post瘼owania pa雟twa NIE, szczeg鏊nie gdy paru "ma這 lotnych"

Prawo przewiduje tak mo磧iwo嗆. S te inne historie typu
ubezw豉snowolnienie. O dziwo w wielu przypadkach na wniosek
rodziny..

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

29th of Cheshvan, 5773

Leszek Bubel jest powa積ie chory psychicznie, widzi wsz璠zie zjawiska
nieistniej帷e, a schizofrenia bezobjawowa, to brak objaw闚, w polsce
nie stosowana.

Data: 2012-11-13 21:33:08
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok這sie!]
On Tue, 13 Nov 2012 13:47:16 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

Czyli, 髒e szmalcownictwo nie byo jakim, nic nie wa髒nym marginesem!

szmalcownictwo isnieje od chwili sprzedania Jozefa do Egiptu

a tera pojdz do synagogi sobie rzygnac

Data: 2012-11-13 12:41:48
Autor: Jusuf
[...]

Im wi璚ej b璠zieci si pruli i Polak闚 wyzywali, tym pr璠zej odzyskamy wolno嗆.

Odnie si merytorycznie do tego w徠ku, a mianowicie do konkluzji recenzenta:

[...]

A to, to ju 鈍iadczy dobitnie o 篡dowskiej okupacji Polski:

Data: 2012-11-13 03:44:54
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 12:41, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Przecie sam non stop wypisujesz zmy lenia do yd w, wi c maj racje,
> jeste antysemickie byd o. Czyli szmalcownik, kt rych Armia Krajowa
> traktowa a jak zdrajc w i wykonywa a wyroki mierci.

Im wi cej b dzieci si pruli i Polak w wyzywali, tym pr dzej odzyskamy
wolno .

Odnie si merytorycznie do tego w tku, a mianowicie do konkluzji
recenzenta:

Podstawowym zarzutem historyka wobec filmu jest pomini cie wa nego czynnika
wp ywaj cego na motywacj Polak w, kt rzy zamordowali swoich ydowskich
s siad w, a mianowicie kolaboracji pewnej cz ci yd w z okupantami
sowieckimi w wojew dztwie om y skim w latach 1939-41. - Pasikowski s owem
si nie zaj kn o tym, e po 17 wrze nia 1939 r. bardzo widoczna cz
spo eczno ci ydowskiej wita a wkraczaj cych bolszewik w chlebem i sol , w
ekscytacji rzuca a si na czo gi, budowa a bramy triumfalne. A p niej wielu
yd w zaj o wa ne stanowiska w administracji okupacyjnej, co pog bi o mit
ydokomuny. To wzbudzi o olbrzymi nienawi , kt ra wybuch a latem 1941 r.,
kiedy po wkroczeniu armii niemieckiej na tamte terytoria, dosz o do serii
bardziej lub mniej sprowokowanych przez Niemc w pogrom w. Oczywi cie nie
usprawiedliwia to morderc w, ale taka by a ich motywacja. Pomini cie tego
w tku jest nieuczciwe - opowiada.

A to, to ju wiadczy dobitnie o ydowskiej okupacji Polski:

Zychowicz nie mo e zrozumie , dlaczego minister kultury Bogdan Zdrojewski
wspiera film, kt ry robi naszemu krajowi czarny PR na wiecie. - Polska od
wielu lat walczy na arenie mi dzynarodowej z "polskimi obozami mierci" i
negatywnymi stereotypami dotycz cymi stosunk w polsko- ydowskich, a tu nagle
promowany jest film, kt ry stoi w absolutnej sprzeczno ci z t polityk .
yjemy w wolnym kraju, mamy wolno s owa i Pasikowski mo e nakr ci , co mu
si ywnie podoba, ale prywatne pieni dze. A fakt, e Polski Instytut Sztuki
Filmowej przyzna temu filmowi dotacj w wysoko ci 3,5 mln z otych to
skandal. Urz dnicy, kt rzy za to odpowiadaj powinni ponie konsekwencje -
m wi.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Pokazali dzieje takiego kurestwa jak ty, podczas wojny ju mia豚y
wyrok 鄉ierci wydany przez AK. I pozamiatany by zosta zdrajca.

Data: 2012-11-13 12:57:28
Autor: Jusuf

Miotasz si, jak 砰d po k康zieli.. Odnie si do tematu, a nie pierdol banialuk闚. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 05:35:17
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 12:59, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d4fa9b55-6f5c-4e28-aad9-7e3ad041ec4bu9g2000vbm.go> "Andromeda" <robert.pawlows....@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d4fa9b55-6f5c-4e28-aad9-7e3ad041ec4bu9g2000vbm.googlegroups.com...

> Pokazali dzieje takiego kurestwa jak ty, podczas wojny ju嚙 mia嚙箭y嚙
> wyrok 嚙練ierci wydany przez AK. I pozamiatany by zosta嚙 zdrajca.

Miotasz si嚙, jak 嚙緙d po k嚙範zieli.. Odnie嚙 si嚙 do tematu, a nie pierdol
banialuk嚙緩.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

Data: 2012-11-13 21:41:29
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 05:35:17 -0800, Andromeda wrote:

Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

nic ciemniejszego nad zyda nie istnieje

klamstwo,kradziez i morderstwo to jego wrodzone talenta

Data: 2012-11-13 14:09:11
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 22:41, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
On Tue, 13 Nov 2012 05:35:17 -0800, Andromeda wrote:
> Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

nic ciemniejszego nad zyda nie istnieje

klamstwo,kradziez i morderstwo to jego wrodzone talenta

No widzisz AK wyznacza豉 na takich jak ty wyrok 鄉ierci, bo wi瘯szego
g闚na ta ziemia nie nosi豉.

Data: 2012-11-13 14:58:54
Autor: WW
Skandal! "Polacy przedstawieni jak an tysemickie bydo"
W dniu 2012-11-13 11:43, Jusuf pisze:
Kontrowersje wok籀 "Pokosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
filmie

Czy to nie dziwne?
Na polskie filmy nie ma kasy a tu prosze na oczerniajcy polak籀w jako antysemit籀w oczywicie sie szybciutko znalazy.
Zastanawiajce - nieprawda髒?

Mo髒e 髒ydzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzy髒em, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Data: 2012-11-13 06:03:42
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 14:58, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-11-13 11:43, Jusuf pisze:

> Kontrowersje wok馧 "Pok這sia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
> filmie

Czy to nie dziwne?
Na polskie filmy nie ma kasy a tu prosze na oczerniaj帷y polak闚 jako
antysemit闚 oczywi軼ie sie szybciutko znalaz造.
Zastanawiaj帷e - nieprawda?

Mo瞠 篡dzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzy瞠m, tylko pod tym znakiem
  Polska b璠zie wioch a Polak burakiem".

Film pokaza prawd o tych co teraz modry wynaturzone krzywi na
篡d闚, nawet

Data: 2012-11-13 15:15:30
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokosie!]
> [...]

Mo髒e 髒ydzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

Film pokaza prawd o tych co teraz modry wynaturzone krzywi na
髒yd籀w, nawet

Prawda to bya taka gazeta piszca "prawd".
Wic mo髒e pisz _czyj_ prawd/"prawd" :-)

Data: 2012-11-13 18:37:14
Autor: Jusuf
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f8a097c3-3f68-4f0e-85ec-a37c0afdb276d3g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

"Tylko pod tym krzy瞠m, tylko pod tym znakiem
  Polska b璠zie wioch a Polak burakiem".

Film pokaza prawd o tych co teraz modry wynaturzone krzywi na

To nie by film dokumentalny idiotko.

[...]

Gdyby Lech Kaczy雟ki pod naporem ameryka雟kiego 篡dostwa nie wstrzyma ekshumacji, to by wysz這, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do 砰d闚, 逝ski znajdywano ju.  I taka jest prawda Pok這SSia po GroSSie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 14:03:58
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 18:37, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:f8a097c3-3f68-4f0e-85ec-a37c0afdb276d3g2000vbj.googlegroups.com...

> Film pokaza prawd o tych co teraz modry wynaturzone krzywi na
> yd w, nawet

To nie by film dokumentalny idiotko.

Jak podkre la dr Krzysztof Persak, kt ry opiniowa scenariusz "Pok osia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich dosz o w Jedwabnem i w
innych miejscowo ciach latem 1941 r.

Gdyby Lech Kaczy ski pod naporem ameryka skiego ydostwa nie wstrzyma
ekshumacji, to by wysz o, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do yd w, uski
znajdywano ju . I taka jest prawda Pok oSSia po GroSSie.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Ale tacy jak ty mordowali 篡d闚 wi璚 czego wyjesz, a artystyczny bo
artyzm d捫y do m闚ia prawdy, nawet najtrudniejszej, czyli brzydka
kobieta jest brzydka, a nie brzydka malowana jako 豉dna bo pr騜na dama
tak chce.

Data: 2012-11-13 22:11:40
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:03:58 -0800, Andromeda wrote:

[...]

Ale tacy jak ty mordowali 髒yd籀w wic czego wyjesz, a artystyczny bo
artyzm d髒y do m籀wia prawdy, nawet najtrudniejszej, czyli brzydka
kobieta jest brzydka, a nie brzydka malowana jako adna bo pr籀髒na dama
tak chce.

tacy jak ty oplacali bombardowanie ludnosci cywilnej zamiast zbombardowania linii kolejowych do Oswiecimia i fabryk gazu
tacy jak ty sa winni smierci ogromnej ilosci Zydow

Data: 2012-11-13 14:14:54
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 23:11, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

zbombardowania linii kolejowych do Oswiecimia i fabryk gazu
tacy jak ty sa winni smierci ogromnej ilosci Zydow

Tacy jak ty dostawali kule w 貫b za zdrad ojczyzny, ka盥y antysemita
to zdrajca, dlatego kule w 貫b 軼ierwo dostawa這.

Data: 2012-11-13 15:20:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie bydo"

U髒ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci news:k7tjn0$nj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jebie ci prawda zawarta w tym filmie? Powinna!
Pasikowski co 10 lat zbiera pienidze.

obojtny na wasze przypadoci

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni髒 na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-11-13 18:38:51
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a25705$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sraj, sraj tpaku.
Jak podkrela dr Krzysztof Persak, kt籀ry opiniowa scenariusz "Pokosia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich doszo w Jedwabnem i w
innych miejscowociach latem 1941 r.

Gdyby Lech Kaczyski pod naporem amerykaskiego 髒ydostwa nie wstrzyma
ekshumacji, to by wyszo, jak Niemcy strzelali w Jedwabnem do 驍yd籀w, uski
znajdywano ju髒.  I taka jest prawda PokoSSia po GroSSie.

Data: 2012-11-13 14:07:10
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 18:39, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitragnews:50a25705$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

> U篡tkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisa w wiadomo軼i

> Jebie ci prawda zawarta w tym filmie? Powinna!
> Pasikowski co 10 lat zbiera pieni康ze.

Sraj, sraj t瘼aku.
[...]

Film nie jest wyzsany z palca, artystyczny bo chce pokaza prawd o
takich 鈍iniach, co teraz wyj 砰dzi, jeste軼ie potomkami morderc闚 i
zdrajc闚 i dlaczego artystyczny a nie komercyjny ku uciesze t逝szczy.

Data: 2012-11-13 21:42:56
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:58:54 +0100, WW wrote:

Mo髒e 髒ydzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

niech licza, szesc milionow razy

Data: 2012-11-13 14:11:58
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 22:43, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
On Tue, 13 Nov 2012 14:58:54 +0100, WW wrote:
> Mo瞠 篡dzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

niech licza, szesc milionow razy

My郵 瞠 trzeba z byd貫m pe軟ym nienawi軼i tu porz康ek zrobi,
antypolskimi kurwami co za swoj patologi szukaj zawsze jakiego
篡da, by zwali na niego swoje w豉sne g闚no.

Data: 2012-11-13 22:25:42
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:11:58 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> Mo髒e 髒ydzi powinni ponownie policzy te drzewa w "Jad Waszem".

i dlatego trzeba im pomoc i wszystkich zydow z Polski tam wyslac

Myl 髒e trzeba z bydem penym nienawici tu porzdek zrobi,
antypolskimi kurwami co za swoj patologi szukaj zawsze jakiego 髒yda,
by zwali na niego swoje wasne g籀wno.

zab za zab oko za oko czapka za kapelusz ?

bujaj sie parchu poki czas

Data: 2012-11-13 14:50:11
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 23:25, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> by zwali na niego swoje w豉sne g闚no.

zab za zab oko za oko czapka za kapelusz ?

A bo bezkarnie kurwa si czuje to gard逝je, jak ka盥y wieprzojebiec i
wylizywacz odbyt闚 鈍i雟kich loch.

Data: 2012-11-13 23:33:09
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 14:50:11 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

> 髒yda,
> by zwali na niego swoje wasne g籀wno.

zab za zab oko za oko czapka za kapelusz ?

A bo bezkarnie kurwa si czuje to garduje, jak ka髒dy wieprzojebiec i
wylizywacz odbyt籀w wiskich loch.

badz koszerny

idz wyruchaj osiolka

Data: 2012-11-13 15:54:53
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 00:33, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> A bo bezkarnie kurwa si czuje to gard逝je, jak ka盥y wieprzojebiec i
> wylizywacz odbyt闚 鈍i雟kich loch.

badz koszerny

idz wyruchaj osiolka

Ach przypadek skrajnie psychiatryczny.

Data: 2012-11-14 00:59:21
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 15:54:53 -0800, Andromeda wrote:

On 14 Lis, 00:33, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> A bo bezkarnie kurwa si czuje to garduje, jak ka髒dy wieprzojebiec i
> [...]

powodzenia w leczeniu

Data: 2012-11-13 20:02:06
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 01:59, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Ach przypadek skrajnie psychiatryczny.

powodzenia w leczeniu

Tak w豉郾ie si buractwu pierdoli w tym wynaturzonym 豚ie, nasra w
pory to drze ryja Zo鄂a mu nawali豉 w gacie, czyli
篡dzi( niewidzialni).

 Jeszcze pare lat temu gada -za komuny by這 dobrze-, teraz wsz璠zie
widzi komunist闚, kt鏎ych dawno ju te nie ma.

 Napierdala bezkarnie policje, to ryjem kr璚i -policja policje bi豉, a
nie on, te niewidzialna policja bi豉 policje.

  Tam gdzie cwaniaki k豉mi a 貫p puchnie od bzdur- prawd objawion
widzi. Tam gdzie fakty prawdziwe, to rozwala busy telewizji, bo ma
alergi na prawd.

 安iat musi by zak豉many bo on umrze ,nie wytrzyma, no zdechnie, ga造
wypluje..........A to wszystko dlatego 瞠  buractwo nie jest
napierdalane jak dawniej, porz康nie po ryju.

Data: 2012-11-14 04:27:18
Autor: AnDaL
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd這"
On Tue, 13 Nov 2012 20:02:06 -0800, Andromeda wrote:

A to wszystko dlatego 髒e  buractwo nie jest napierdalane jak dawniej,
porzdnie po ryju.

marzy ci sie kocie parchaty

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Data: 2012-11-14 05:14:06
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 05:27, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]
> porz康nie po ryju.

marzy ci sie kocie parchaty

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Burak bra w ryja, czy na ulicy czy na gospodarstwie i gdy pan go
wyt逝k po ryju, to mu 郵epia nie na豉zi造 nienawi軼i, bo mia zaraz
ryj obity i dlatego burak zna kiedy swoje miejsce, w chlewie. I
 ten d馧 wynaturzony przecie a robi wszystko , by kto go wreszcie
ko貫m potraktowa, wr璚z b豉gaj, gdzie nasza pa豉 na naszym ryju.

Data: 2012-11-14 18:42:47
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 05:14:06 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> porzdnie po ryju.

marzy ci sie kocie parchaty

powachajrozpuszczalnika zeby nie bylo rozczarowania zbyt wczesnie

Burak bra w ryja, czy na ulicy czy na gospodarstwie i gdy pan go wytuk
po ryju, to mu lepia nie naaziy nienawici, bo mia zaraz ryj obity
i dlatego burak zna kiedy swoje miejsce, w chlewie. I
 ten d籀 wynaturzony przecie髒 a髒 robi wszystko , by kto go wreszcie
koem potraktowa, wrcz bagaj, gdzie nasza paa na naszym ryju.

pochodzisz z burakow ?

tatele opowiadali ?

Data: 2012-11-13 21:39:16
Autor: AnDaL
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd這"
On Tue, 13 Nov 2012 11:43:23 +0100, Jusuf wrote:

驍yjemy w wolnym kraju, mamy wolno sowa i Pasikowski mo髒e nakrci, co
mu si 髒ywnie podoba, ale prywatne pienidze. A fakt, 髒e Polski Instytut
Sztuki Filmowej przyzna temu filmowi dotacj w wysokoci 3,5 mln
zotych to skandal. Urzdnicy, kt籀rzy za to odpowiadaj powinni ponie
konsekwencje -
m籀wi.

[...]

pasikowskiego nalezy jak najszybciej obrzezac

a potem na menorze za jaja powiesic w najblizszej synagodze

Data: 2012-11-15 12:29:45
Autor: Antenka
[...]

Panu Pasikowskiemu i Szczurowi dzi瘯ujemy! :-E

Antenka

Data: 2012-11-15 12:54:04
Autor: glob
On 15 Lis, 21:29, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

> -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Panu Pasikowskiemu i Szczurowi dzi瘯ujemy! :-E

No bo to prawdziwy polacy a nie jakie kurestwo Haywatykan sprzedajne,
co si tch鏎zostwem trz瘰ie gdy prawd zobaczy.

Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd這"