Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd³o"

Data: 2012-11-13 03:29:34
Autor: Andromeda
Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd³o"
On 13 Lis, 11:43, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Kontrowersje wokó³ "Pok³osia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
filmie
Joanna Stanis³awska

"Pok³osie", najnowszy film W³adys³awa Pasikowskiego ma szansê zostaæ
najbardziej kontrowersyjnym filmem roku. Film znikn±³ ju¿ z repertuaru kina
w Ostro³êce, gdy¿ - jak napisa³ "Tygodnik Ostro³êcki" - uznano go za
antypolski. Czy to obraz wierny faktom historycznym, ukazuj±cy prawdê o
stosunkach polsko-¿ydowskich a mo¿e film, który utrwala negatywny stereotyp
Polaka-antysemity? Historycy, z którymi rozmawia³a Wirtualna Polska s± w tej
kwestii podzieleni.

Fabularne "Pok³osie" W³adys³awa Pasikowskiego mo¿na ogl±daæ w kinach od
pi±tku. Akcja filmu rozgrywa siê w 2001 r. na polskiej wsi. G³ównymi
bohaterami s± dwaj bracia, Józef i Franciszek Kalina. Musz± oni stawiæ czo³o
dramatycznym wydarzeniom sprzed 60 lat. Podczas II wojny ¶wiatowej w tej
samej wsi Polacy zamordowali grupê ¯ydów. Andrzej Wajda powiedzia³, ¿e jest
"Pok³osiem" bardzo poruszony. Cieszê siê, ¿e w Polsce powsta³ ten film -
mówi³. Równie¿ Roman Polañski stwierdzi³, ¿e czeka³ na taki film.

Jak podkre¶la dr Krzysztof Persak, który opiniowa³ scenariusz "Pok³osia",
film Pasikowskiego nie jest dokumentem, ale wizj± artysty i jest jedynie
inspirowany tragicznymi wydarzeniami, do jakich dosz³o w Jedwabnem i w
innych miejscowo¶ciach latem 1941 r. - To nie jest film historyczny i
doszukiwanie siê w nim rekonstrukcji faktów jest nieporozumieniem. To film
wspó³czesny, który wyrasta z debaty, jaka toczy siê od 12 lat, z emocji,
jakie rozpalaj± Polaków po opublikowaniu ksi±¿ki Jana Tomasza Grossa
"S±siedzi". Na potrzeby filmowego medium zosta³y one skondensowane i byæ
mo¿e przejaskrawione - t³umaczy.

"Twórcy filmu wykazali siê bezkompromisowo¶ci±"

Zdaniem historyka z Instytutu Studiów Politycznych PAN i Instytutu Pamiêci
Narodowej, "Pok³osie" podejmuj±c temat bêd±cy czarn± kart± w naszej
historii, u³atwia dokonanie z ni± obrachunku. - £atwiej jest gloryfikowaæ
przesz³o¶æ, ni¿ mówiæ o rzeczach z³ych, które siê wydarzy³y, a ten film mo¿e
nas sk³oniæ do refleksji nad tymi negatywami. Nie s±dzê, by debata wokó³
"Pok³osia" by³a tak zaogniona i d³ugotrwa³a, jak wokó³ "S±siadów". Ta
tematyka zosta³a ju¿ przepracowana, ale dotychczas na poziomie dyskursu
elit, na ³amach prasy i w publikacjach naukowych. Film jest medium bardziej
demokratycznym, wiêc zastanowiæ siê nad tym tematem bêd± mog³y znacznie
szersze krêgi odbiorców - mówi dr Persak.

"Pok³osie" oceni³ równie¿ minister kultury Bogdan Zdrojewski. - Podziwiam
odwagê podjêcia trudnego tematu. Zrealizowania, w formie filmowej, analizy
dramatycznego fragmentu naszej historii - mówi³ minister. Jak komentuje dr
Persak, s±dz±c po reakcjach na ten film, re¿yser mówi o rzeczach, które
wci±¿ s± dla niektórych niewygodne. - Nie wiem jednak, czy odwaga to
najtrafniejsze okre¶lenie, bo mamy wolno¶æ s³owa i podejmowanie takiej
tematyki nie grozi negatywnymi konsekwencjami. Mówi³bym raczej o
bezkompromisowo¶ci twórców filmu - dodaje rozmówca Wirtualnej Polski.

"Polacy w tym filmie to oszala³e, upojone alkoholem antysemickie byd³o"

Zdaniem Piotra Zychowicza, historyka i publicysty historycznego, zastêpcy
redaktora naczelnego miesiêcznika "Uwa¿am Rze Historia" film Pasikowskiego
to nachalna propaganda, prymitywna agitka, która wypacza prawdê
historyczn±. - Powinien powstaæ film, który uczciwie bêdzie mówi³ o
stosunkach polsko-¿ydowskich podczas II wojny ¶wiatowej, to wa¿ny temat,
który winien zostaæ podjêty przez kulturê masow±. Niestety "Pok³osie" jest
filmem fatalnym, przedstawia rzeczywisto¶æ 1941 r. w sposób jednowymiarowy,
czarno-bia³y. Polacy to oszala³e, upojone alkoholem antysemickie byd³o,
t³uszcza, która nabija ¿ydowskie dzieci na wid³y i rzucaj±c je do ognia
krzyczy, ¿e to kara za zabicie Jezusa, natomiast dla ¯ydów zosta³a
zarezerwowana wy³±cznie rola ofiar. A sytuacja by³a znacznie bardziej
skomplikowana - t³umaczy.

Zychowicz zwraca uwagê, ¿e nawet g³ówny bohater, Józek, grany przez Macieja
Stuhra, który odnalaz³ macewy ze starego ¿ydowskiego cmentarza i stawia je
na swoim polu, w zwi±zku z czym ca³a wie¶ siê od niego odwróci³a,
ostatecznie tak¿e okazuje siê antysemit±. Najwiêksze oburzenie historyka
wzbudza jednak scena, w której bohater zostaje ukrzy¿owany na drzwiach
stodo³y przez "ogarniêtych antysemickim sza³em Polaków". - To przechodzi
ludzkie pojêcie, twórcy filmu chyba zatracili instynkt samozachowawczy.
Ka¿dy, kto ma pojêcie o realiach panuj±cych w Polsce 10 lat temu rozumie, ¿e
co¶ takiego jest absolutnym idiotyzmem! - mówi zbulwersowany.

Widzowie bêd± wychodziæ z kina zniesmaczeni?

Zychowicz wyra¿a nadziejê, ¿e film nie zdobêdzie du¿ej popularno¶ci w¶ród
widzów: - Zwykle tak bywa, ¿e kiedy przekroczy siê pewn± granicê absurdu,
przynosi to skutek odwrotny od zamierzonego. Widzowie zamiast wstrz±¶niêci,
bêd± wychodziæ z kina zniesmaczeni. - Takie walenie na o¶lep pa³± w polsk±
g³owê jest totalnym brakiem odpowiedzialno¶ci. Jestem krytyczny w stosunku
do "S±siadów", ale w porównaniu z "Pok³osiem" to wywa¿ona, spokojna ksi±¿ka.
Pasikowski poszed³ jeszcze dalej ni¿ Gross, "Pok³osie" to "S±siedzi" w
niewiarygodny sposób zwulgaryzowani, sprymitywizowani, to prze³o¿enie tej
ksi±¿ki na jêzyk absolutnie niepowa¿ny i radykalny - podkre¶la rozmówca
Wirtualnej Polski.

Podstawowym zarzutem historyka wobec filmu jest pominiêcie wa¿nego czynnika
wp³ywaj±cego na motywacjê Polaków, którzy zamordowali swoich ¿ydowskich
s±siadów, a mianowicie kolaboracji pewnej czê¶ci ¯ydów z okupantami
sowieckimi w województwie ³om¿yñskim w latach 1939-41. - Pasikowski s³owem
siê nie zaj±kn±³ o tym, ¿e po 17 wrze¶nia 1939 r. bardzo widoczna czê¶æ
spo³eczno¶ci ¿ydowskiej wita³a wkraczaj±cych bolszewików chlebem i sol±, w
ekscytacji rzuca³a siê na czo³gi, budowa³a bramy triumfalne. A pó¼niej wielu
¯ydów zajê³o wa¿ne stanowiska w administracji okupacyjnej, co pog³êbi³o mit
¿ydokomuny. To wzbudzi³o olbrzymi± nienawi¶æ, która wybuch³a latem 1941 r.,
kiedy po wkroczeniu armii niemieckiej na tamte terytoria, dosz³o do serii
bardziej lub mniej sprowokowanych przez Niemców pogromów. Oczywi¶cie nie
usprawiedliwia to morderców, ale taka by³a ich motywacja. Pominiêcie tego
w±tku jest nieuczciwe - opowiada.

"Pok³osie" zrobi nam czarny PR na ¶wiecie?

Zychowicz nie mo¿e zrozumieæ, dlaczego minister kultury Bogdan Zdrojewski
wspiera film, który robi naszemu krajowi czarny PR na ¶wiecie. - Polska od
wielu lat walczy na arenie miêdzynarodowej z "polskimi obozami ¶mierci" i
negatywnymi stereotypami dotycz±cymi stosunków polsko-¿ydowskich, a tu nagle
promowany jest film, który stoi w absolutnej sprzeczno¶ci z t± polityk±.
¯yjemy w wolnym kraju, mamy wolno¶æ s³owa i Pasikowski mo¿e nakrêciæ, co mu
siê ¿ywnie podoba, ale prywatne pieni±dze. A fakt, ¿e Polski Instytut Sztuki
Filmowej przyzna³ temu filmowi dotacjê w wysoko¶ci 3,5 mln z³otych to
skandal. Urzêdnicy, którzy za to odpowiadaj± powinni ponie¶æ konsekwencje -
mówi.

Joanna Stanis³awska, Wirtualna Polska

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Kontrowersje-wokol-Poklosia...

Sprawa tego antypolskiego paszkwila ma prosty wymiar. ¯ydzi rz±dz±cy Polsk±
chc± za wszelk± cenê zamkn±æ za wczasu Polakom usta, by ci nie domagali siê
równego dostêpu do w³adzy i jawno¶ci ¿ycia publicznego.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Przecie¿ sam non stop wypisujesz zmy¶lenia do ¿ydów, wiêc maj± racje,
jeste¶ antysemickie byd³o. Czyli szmalcownik, których Armia Krajowa
traktowa³a jak zdrajców i wykonywa³a wyroki ¶mierci.

Data: 2012-11-13 12:39:03
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
Andromeda <robert.pawlowski4@gmail.com> pisze:
On 13 Lis, 11:43, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Kontrowersje wokół "Pokłosia" - dr Krzysztof Persak i Piotr Zychowicz o
filmie
Joanna Stanisławska
[....]
Joanna Stanisławska, Wirtualna Polska

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Kontrowersje-wokol-Poklosia...

Sprawa tego antypolskiego paszkwila ma prosty wymiar. Żydzi rządzący Polską
chcą za wszelką cenę zamknąć za wczasu Polakom usta, by ci nie domagali się
równego dostępu do władzy i jawności życia publicznego.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Przecież sam non stop wypisujesz zmyślenia do żydów, więc mają racje,
jesteś antysemickie bydło. Czyli szmalcownik, których Armia Krajowa
traktowała jak zdrajców i wykonywała wyroki śmierci.

A ile dziś Niemcy/hitlerowcy/okupanci dają za wydanie Żyda na śmierć?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
  [...] DziÄ™ki bezpoÅ›redniej zdecydowanej interwencji ocaliÅ‚ miliony
  Å»ydów przed zoologicznym polskim antysemityzmem, otwierajÄ…c im drzwi
  dla niezoologicznego niemieckiego antysemityzmu. [...]

A co do filmu zobaczymy czy ten film zarobi na siebie _bez dotacji_.
Bo IMHO z dotowaniem "sztuki" filmowej trzeba skończyć, a w ciężkim kryzysie to od zaraz.

Data: 2012-11-13 03:42:25
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 13 Lis, 12:39, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> Przecie¿ sam non stop wypisujesz zmy¶lenia do ¿ydów, wiêc maj± racje,
> jeste¶ antysemickie byd³o. Czyli szmalcownik, których Armia Krajowa
> traktowa³a jak zdrajców i wykonywa³a wyroki ¶mierci.

A ile dzi¶ Niemcy/hitlerowcy/okupanci daj± za wydanie ¯yda na ¶mieræ?

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
  [...] Dziêki bezpo¶redniej zdecydowanej interwencji ocali³ miliony
  ¯ydów przed zoologicznym polskim antysemityzmem, otwieraj±c im drzwi
  dla niezoologicznego niemieckiego antysemityzmu. [...]

A co do filmu zobaczymy czy ten film zarobi na siebie _bez dotacji_.
Bo IMHO z dotowaniem "sztuki" filmowej trzeba skoñczyæ,
a w ciê¿kim kryzysie to od zaraz.

 Zjawisko szmalcownictwa by³o traktowane przez Armiê Krajow± jako akt
zdrady i karane ¶mierci±. 18 marca 1943 Kierownictwo Walki Cywilnej
og³osi³o:

 Ka¿dy Polak, który wspó³dzia³a z ich mordercz± akcj± czy to
szanta¿uj±c, czy denuncjuj±c ¯ydów, czy to wyzyskuj±c ich okrutne
po³o¿enie lub uczestnicz±c w grabie¿y, pope³nia ciê¿k± zbrodniê wobec
praw Rzeczypospolitej Polskiej i bêdzie niezw³ocznie ukarany...

Wyroki s±dów Polski Podziemnej by³y wykonywane od po³owy 1943.[1]

Nadal pozostaj±cy w mocy artyku³ 1 pkt. 2 dekretu PKWN z 31 sierpnia
1944 o wymiarze kary dla faszystowsko-hitlerowskich zbrodniarzy
winnych zabójstw i znêcania siê nad ludno¶ci± cywiln± i jeñcami oraz
dla zdrajców Narodu Polskiego wydawanie Niemcom osób przez nich
poszukiwanych ¶ciga jako zbrodniê karan± ¶mierci±[3]. Wymuszanie za¶
od takich osób pieniêdzy (art. 2) kar± pozbawienia wolno¶ci do lat 15
lub do¿ywotnim pozbawieniem wolno¶ci.

Data: 2012-11-13 13:47:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal! [Pok³osie!]

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f99e6411-ee11-4ed8-bd83-0440255aaffbk6g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

poszukiwanych ¶ciga jako zbrodniê karan± ¶mierci±[3]. Wymuszanie za¶
od takich osób pieniêdzy (art. 2) kar± pozbawienia wolno¶ci do lat 15

=============================

Czyli, ¿e szmalcownictwo nie by³o jakim¶, nic nie wa¿nym marginesem!

rzygaj±cy

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-13 05:41:23
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:f99e6411-ee11-4ed8-bd83-0440255aaffbk6g2000vbr.googlegroups.com....

============================>
[...]

By³o znacz±ce, zobacz po grupie ilu masz potenialnych szmalcowników,
za kawa³ek wora z ziemniakami sprzedawali, za butelkê wódki, tym samym
gubili polskie rodziny co ¿ydów ukrywa³y, dlatego AK wyda³o dekret i¿
to zdrajcy i kula w ³eb. Wysy³ano egzekutorów, a nastêpnie podawano ¿e
taki i taki w obwieszczeniach poniós³ karê ¶mierci. Kto jest
antysemit± jest zdrajc±.

Data: 2012-11-13 15:23:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal! [Pok³osie!]

U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:74a945f1-fdd0-46c3-bab0-7f79924ea1b8d3g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

=====================================

I to jest w³a¶nie ta prawda, któr± chc± zakrzyczeæ. Im g³o¶niej bêd± krzyczeæ, tym wiêksze zainteresowanie wzbudz± tym filmem. I gawied¼ pójdzie i zobaczy to, co antysemici chc± zakrzyczeæ.

rzygaj±cy

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-13 06:31:47
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
U¿ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:74a945f1-fdd0-46c3-bab0-7f79924ea1b8d3g2000vbj.googlegroups.com....

====================================>
[...]

Kiedy¶ prowadzi³em o tym w±tek, orginalne wyroki ¶mierci s± w
istytucie pamiêci narodowej, wydanych przez AK na szmalcowników. Tylko
muszê przetrzepaæ archiwum pl.sci.psychologia.

Data: 2012-11-13 07:14:54
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
Obwieszczenie urzêdowe o wykonaniu wyroku ¶mierci za zabójstwo dwóch
¯ydów. Warszawa, 19 marca 1944 r.
"Wyrokiem S±du Specjalnego Cywilnego Okrêgu Warszawskiego zostali
skazani na karê ¶mierci oraz utratê praw publicznych i obywatelskich
praw honorowych:
1.Janusz Krystek, lat 22, pomocnik le¶ny, zam.[ieszka³y] gm.[mina]
Grêbków, pow.[iat] Wêgrów-Soko³ów - za zabicie dwóch obywateli
polskich narodowo¶ci ¿ydowskiej [...]
Wyroki powy¿sze wykonano przez zastrzelenie.
Kierownictwo Walki Podziemnej"
¬ród³o: "Biuletyn Informacyjny", 19 marca 1944 r.

Obwieszczenie urzêdowe o wykonaniu wyroku ¶mierci za prze¶ladowanie
ukrywaj±cych siê ¯ydów. Warszawa, 30 marca 1944 r.
"Wyrokiem S±du Specjalnego Okrêgu Warszawskiego zostali skazani na
karê ¶mierci oraz utratê praw publicznych i obywatelskich praw
honorowych:
1.Jan ¯mirkowski, tokarz, za wspó³pracê z Gestapo jako konfident;
2.Jan £akiñski, ul. P³uga 1/3, za wspó³dzia³anie z okupantem w
prze¶ladowaniu i tropieniu obywateli polskich pochodzenia ¿ydowskiego;
3.Boles³aw Szostak, plut.[onowy] s³u¿by ¶ledczej, za wymuszanie okupu
od obywateli polskich pochodzenia ¿ydowskiego pod gro¼b± oddania w
rêce w³adz niemieckich.
Wszystkie powy¿sze wyroki wykonane przez zastrzelenie.
Kierownictwo Walki Podziemnej"
¬ród³o: "Biuletyn Informacyjny", 30 marca 1944 r.

 Donos napisany przez Polaka do gestapo w Warszawie (zachowano
interpunkcjê, ortografiê i stylistykê orygina³u)
"Do Zarz±du policji Niemieckiej Gestapo
Warszawa ul. Al. Szucha 25
¦wiêta prawda Bojê siê podpisywaæ bo policja polska jak siê
dowiedzia³a to mnie zamordowa³aby sama
Wielce Szanowni Panowie,
W dniu 26 czerwca 1941 roku bêd±c na ulicy Ceglanej staj±c w domu przy
tej¿e samej ulicy pod N 6 i 4 zauwa¿y³em jak polscy policjanci pilnuj±
¿ydowskiego Gietta które znajduje siê na tej ¿e ulicy.Nie do¶æ ¿e ca³e
grupy ludzi podaj± ¯ydom rozmaite paczki tubo³ki mleko w butelkach,
bochenki chleba, a anwet dostarczaj± wiêkszy szmugiel workami.
Podjecha³ wózek rowerowy na którym by³o 6 worków kaszy czy m±ki, przy
tym wózku by³o 4 mê¿czyzn podjechali do parkanu od strony gdzie
znajduje siê dom firmy Ulrycha, ¯ydzi zaraz podstawili stó³ a ci
panowie którzy przywie¼li te 6 worków podali ¯ydom przez parkan i
spokojnie sobie z powrotem pojechali do ul. ¯elaznej
Za kilka minut przyjecha³ drugi wuzek na którym by³o 5 worków towaru i
t± sam± drog± poszed³ do ¯ydów przez parkan, nie do¶æ idzie wielki
szmugiel, który jest dostarczany przez polaków, to co chwila
przechodz± przez parkan rozmaite podejrzane osobisto¶ci. A ci panowie
którzy wózkami dostarczaj± ¯ydom rozmaitej ¿ywno¶ci, stale sobie
siedz± w podejrzanej kawiarence na ul. ¯elaznej N 55 pij± sobie wódkê
z polskiemi policjantami. Zwróci³em siê do jednego z policjantów i
powiedzia³em, ¿e 3ch policjantów pilnuje, ¿eby nie szed³ szmugiel a wy
zamiast ³apaæ szmuklerów to jeszcze u³atwiacie im. Zapamiêta³ numer
tego policjanta 322. Proszê o sprawdzenie z jakiego komisarjatu byli
dy¿urni dnia 26/41 pomiêdzy godzin± 8/9 rano. Polska policja nigdzie
nie robi nic tylko darmo pobiera pieni±dze. Tych panów warto by³o
dawno wys³aæ do Westfalii kopaæ wêgiel to nie anonim a ¶wiêta prawda
jest."
¬ród³o: Archiwum Instytutu Pamieci Narodowej, Zespó³ "Der Kommandeur
der Sicherheitspolizei und deis SS für den Distrikt Warschau", 595/31,
dok. nr 84

http://www.zydziwpolsce.edu.pl/biblioteka/zrodla/r3_5d.html

Data: 2012-11-13 21:36:39
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok³osie!]
On Tue, 13 Nov 2012 15:23:11 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

I to jest właśnie ta prawda, którą chcą zakrzyczeć. Im głośniej będą
krzyczeć, tym większe zainteresowanie wzbudzą tym filmem. I gawiedź
pójdzie i zobaczy to, co antysemici chcą zakrzyczeć.

rzygajÄ…cy

i dlatego nalezy wszystkich moskow do israela odeslac,
przyjechali na sowieckich czolgach ale wracac beda na piechotke

Data: 2012-11-13 23:28:04
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
AnDaL <fake@fake.org> pisze:
[...]

Używasz wersji niepoprawnej politycznie!
Wersja politycznie poprawna to: Należy gorąco wspierać starania
Izraela zmierzające do sprowadzenia Żydów do Izraela.
Bo czy jak ktoś wspiera Izrael to może być antysemitą? ;-)

Data: 2012-11-13 14:48:04
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 13 Lis, 23:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> i dlatego nalezy wszystkich moskow do israela odeslac,
> przyjechali na sowieckich czolgach ale wracac beda na piechotke

U¿ywasz wersji niepoprawnej politycznie!
Wersja politycznie poprawna to: Nale¿y gor±co wspieraæ starania
Izraela zmierzaj±ce do sprowadzenia ¯ydów do Izraela.
Bo czy jak kto¶ wspiera Izrael to mo¿e byæ antysemit±? ;-)

W 68 komuni¶ci wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
na¶ladowania. ¯ydów ju¿ nie ma urojeñcy, najpierw trzeba siê leczyæ z
urojeñ.

Data: 2012-11-13 23:31:20
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok³osie!]

AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> [...]

zmierzające do sprowadzenia Żydów do Izraela.
Bo czy jak ktoś wspiera Izrael to może być antysemitą? ;-)

W 68 komuniści wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
naśladowania. Żydów już nie ma urojeńcy, najpierw trzeba się leczyć z
urojeń.

Czy w wiosce jest szkoła?

Pójdź, dziecię! ja cię uczyć każę !

trzeba bylo do Polski komunistow nie sprowadzac

nieobecnosc zydow jest urojeniem

Data: 2012-11-13 23:58:13
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> [...]

W 68 komuniści wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
naśladowania. Żydów już nie ma urojeńcy, najpierw trzeba się leczyć z

Czasem "_filosemitom_" trzeba żeby nie było a czasem trzeba żeby ich
było od cholery, jakoś jednej stabilnej wersji się IMHO nie trzymają.

Data: 2012-11-13 15:52:20
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 13 Lis, 23:58, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> W 68 komuni¶ci wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
> na¶ladowania. ¯ydów ju¿ nie ma urojeñcy, najpierw trzeba siê leczyæ z
> urojeñ.

Czasem "_filosemitom_" trzeba ¿eby nie by³o a czasem trzeba ¿eby ich
by³o od cholery, jako¶ jednej stabilnej wersji siê IMHO nie trzymaj±.

 Tu nie chodzi o ¿ydów, tylko o to ¿e jak kto¶ w PL sra , kradnie i
cwaniakuje, to zaraz szuka koz³a ofiarnego w postaci ¿yda, dlatego
tych ¿ydów nagle jest bardzo du¿o. W rzeczywisto¶ci ich nie ma w PL ,
s± to jednostki bez ¿adnych wp³ywów. Tak wiêc co raz gorzej siê ¿yje,
jak cho³ota sra, gówna rosn± i nikt nie rozwi±zuje narastaj±cych
problemów, bo to dno spo³eczne krzyczy - to nie my to ¯ydzi. I kolejny
to aspekt  ¿e dlaczego antysemita jest antypolakiem, po prostu zasra
ci rzeczywisto¶æ, pójdzie sraæ innym do ogródków, bo zawsze winni
¿ydzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego s± to ¶miecie.

Data: 2012-11-14 14:14:59
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
> [...]

Czasem "_filosemitom_" trzeba żeby nie było a czasem trzeba żeby ich
było od cholery, jakoś jednej stabilnej wersji się IMHO nie trzymają.

 Tu nie chodzi o żydów, tylko o to że jak ktoÅ› w PL sra , kradnie i
cwaniakuje, to zaraz szuka kozła ofiarnego w postaci żyda, dlatego
tych żydów nagle jest bardzo dużo. W rzeczywistości ich nie ma w PL ,
są to jednostki bez żadnych wpływów. Tak więc co raz gorzej się żyje,
jak chołota sra, gówna rosną i nikt nie rozwiązuje narastających
problemów, bo to dno społeczne krzyczy - to nie my to Żydzi. I kolejny
to aspekt  że dlaczego antysemita jest antypolakiem, po prostu zasra
ci rzeczywistość, pójdzie srać innym do ogródków, bo zawsze winni
żydzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego są to śmiecie.

"W rzeczywistości ich nie ma w PL , są to jednostki bez żadnych wpływów."
Musisz być antysemitą skoro aż tak dezawuujesz znaczenie tych paru
wpływowych osób "żydowskiego pochodzenia" które się tego nie wypierają
lub nie wypierały :-)

W _nadgorliwe_ zaprzeczenia uciekajÄ… nieprzewidujÄ…cy idioci (IMHO).

Data: 2012-11-14 05:34:44
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 14 Lis, 14:15, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> ¿ydzi, czyli niszczy po prostu kraj. Dlatego s± to ¶miecie.

"W rzeczywisto¶ci ich nie ma w PL , s± to jednostki bez ¿adnych wp³ywów."
Musisz byæ antysemit± skoro a¿ tak dezawuujesz znaczenie tych paru
wp³ywowych osób "¿ydowskiego pochodzenia" które siê tego nie wypieraj±
lub nie wypiera³y :-)

W _nadgorliwe_ zaprzeczenia uciekaj± nieprzewiduj±cy idioci (IMHO).

¯yd to jest projekcja cwaniaków i z³odzieji-  chyba znasz ten rodzaj
t³umaczenia.- Ja tylko tamtêdy przechodzi³em, tak wiêc kto ukrad³ jak
on na gor±cym tylko przechodzi³? Urojony ¿yd.
 I mnie nie ¿ydzi interesuj± ale ten mechanizm menelstwa, ¿e chodzi i
kradnie tak jakby w domu nikt mu nigdy nie powiedzia³ ¿e nie mo¿na
w³asnych czynów zwalaæ na innych.
 T³um z³odziei widzi urojony t³um ¿ydów. I ¿ydzi jednostkowi w pl. nie
zajmuj± siê czym¶ takim co im siê przypisuje, z jednej strony ich nie
ma, bo to jednostkowe przypadki i napewno nie zajmuj± siê tym co siê
im przypisuje.

 To z³odziejska wiocha i menele szukaj± urojonych ¿ydów za w³asne
kradzie¿e. I nagle ¿yd podobno bije ¿yda, policja podobno w warszawie
bije policje, a oni z pa³ami w rêkach podobno motylki ³apali.

Data: 2012-11-14 08:00:28
Autor: Jusuf
Skandal! [Pok³osie!]

Gdyby nie by³o, nie mia³aby¶ powodu do plucia siê tu. Stolzman-Kwa¶niewski, mówi co to co¶? Ca³a góra u w³adzy zakonspirowana. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 05:18:33
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 14 Lis, 08:00, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:e1a6929e-d35f-491b-ba57-3cc1475de795o30g2000vbu.googlegroups.com...

> W 68 komuni ci wyganiali z polski do izraela, wasze wzory do
> na ladowania. yd w ju nie ma uroje cy, najpierw trzeba si leczy z
> uroje .

Gdyby nie by o, nie mia aby powodu do plucia si tu. Stolzman-Kwa niewski,
m wi co to co ? Ca a g ra u w adzy zakonspirowana.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

S± ¿ydzi w urojeniach jedynie, bo jak siê delikwent zesra w gacie, to
zawsze kto¶ za niego musi byæ winny jego zafajdanych gaci. Czyli
menelu kradniesz polskê i krzyczysz. -Ponie sêdzio to nie ja to ¿ydzi/
których nie ma/.

Data: 2012-11-13 23:22:42
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok³osie!]
On Tue, 13 Nov 2012 23:28:04 +0100, A. Filip wrote:

AnDaL <fake@fake.org> pisze:
[...]

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

Data: 2012-11-13 15:53:25
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 14 Lis, 00:22, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> Bo czy jak kto¶ wspiera Izrael to mo¿e byæ antysemit±? ;-)

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

A nie widzia³e¶ ¿e jest taki lekarz jak psychiatra?

Data: 2012-11-14 00:57:49
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok³osie!]
On Tue, 13 Nov 2012 15:53:25 -0800, Andromeda wrote:

> [...]
> Bo czy jak ktoś wspiera Izrael to może być antysemitą? ;-)

kazdy kto nie jest zydem jest antysemita, nie wiedziales o tem ?

A nie widziałeś że jest taki lekarz jak psychiatra?

widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Data: 2012-11-14 14:01:47
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
AnDaL <fake@fake.org> pisze:
> [...]

A nie widziałeś że jest taki lekarz jak psychiatra?

widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Ciekawe jakie ma osobiste doświadczenia ze służbą zdrowia że mu się
lekarz aż tak bardzo z psychiatrą kojarzy ;-)

Data: 2012-11-14 05:20:23
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 14 Lis, 14:01, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> widze zes psychol, nie musisz udowadniac

Ciekawe jakie ma osobiste do¶wiadczenia ze s³u¿b± zdrowia ¿e mu siê
lekarz a¿ tak bardzo z psychiatr± kojarzy ;-)

A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo osób , które
powinni byæ hospitalizowani.

Data: 2012-11-14 14:29:43
Autor: A. Filip
Skandal! [Pokłosie!]
AnDaL <f...@fake.org> pisze:

> [...]

lekarz aż tak bardzo z psychiatrą kojarzy ;-)

A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo osób , które
powinni być hospitalizowani.

W RP3 samo ABW już odwoziło to Tworek, wiesz?

Data: 2012-11-14 05:42:03
Autor: Andromeda
Skandal! [Pok³osie!]
On 14 Lis, 14:29, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> pisze:

> A psychiatra to nie lekarz? No na polityce jest sporo osób , które
> powinni byæ hospitalizowani.

W RP3 samo ABW ju¿ odwozi³o to Tworek, wiesz?

Tych z placu krakowskiego w warszawie to powinni jednego dnia wywaliæ
na psychiatryk, a nie huj wie na co czekali, bo paranoja to
niebezpieczna choroba.
 Tak samo Macierewicz natychmiastowe leczenie, bo jego choroba skoñczy
siê ofiarami. Wogóle ten dó³ tkwi±cy w paranoicznych wizjach
spiskiwych, to czê¶æ natychmiastowe leczenie, a czê¶æ celowo leków nie
bierze, bo choroba dostarcza silnych prze¿yæ i emocji.

Data: 2012-11-14 15:03:12
Autor: A. Filip
Więcej psychiatrii w służbie RP3! :-)
> [...]
> powinni być hospitalizowani.

W RP3 samo ABW już odwoziło to Tworek, wiesz?

Tych z placu krakowskiego w warszawie to powinni jednego dnia wywalić
na psychiatryk, a nie huj wie na co czekali, bo paranoja to
niebezpieczna choroba.
 Tak samo Macierewicz natychmiastowe leczenie, bo jego choroba skoÅ„czy
się ofiarami. Wogóle ten dół tkwiący w paranoicznych wizjach
spiskiwych, to część natychmiastowe leczenie, a część celowo leków nie
bierze, bo choroba dostarcza silnych przeżyć i emocji.

Ale oni cierpią na schizofrenię bezobjawową czy inną przypadłość?
Zwykła piąchopiryna ich uleczy? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

Data: 2012-11-14 06:54:09
Autor: Andromeda
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)
On 14 Lis, 15:03, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

> spiskiwych, to czê¶æ natychmiastowe leczenie, a czê¶æ celowo leków nie
> bierze, bo choroba dostarcza silnych prze¿yæ i emocji.

Ale oni cierpi± na schizofreniê bezobjawow± czy inn± przypad³o¶æ?
Zwyk³a pi±chopiryna ich uleczy? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

Ka¿dy psychiczny twierdzi ¿e ma tylko schizofrenie bezobjawow± id¼ i
wyzwalaj psychiatryki.
 Schizofrenia bezobjawowa, to brak objawów psychotycznych, a spiskowcy
teoretycy niestety te objawy maj±. Wyzwalaj psychiatryki.

Data: 2012-11-14 16:00:30
Autor: A. Filip
> [...]

> bierze, bo choroba dostarcza silnych przeżyć i emocji.

Ale oni cierpią na schizofrenię bezobjawową czy inną przypadłość?

Każdy psychiczny twierdzi że ma tylko schizofrenie bezobjawową idź i
wyzwalaj psychiatryki.
 Schizofrenia bezobjawowa, to brak objawów psychotycznych, a spiskowcy
teoretycy niestety te objawy majÄ…. Wyzwalaj psychiatryki.

Czyi będą lekarze orzekający? (Nie ważne kto głosuje, ważne to liczy glosy).

Data: 2012-11-14 07:08:49
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 16:00, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
> [...]

>  Schizofrenia bezobjawowa, to brak objawów psychotycznych, a spiskowcy
> teoretycy niestety te objawy maj±. Wyzwalaj psychiatryki.

Czyi bêd± lekarze orzekaj±cy?
(Nie wa¿ne kto g³osuje, wa¿ne to liczy glosy).

Widzisz wrogów w lekarzach psychiatrii, a to co¶ jednak ukrywasz,
widzisz wp³ywy na tych lekarzy, bo tak ci siê uroi³o, no proszê.?
 Psychiczny co go lekarze prze¶laduj±, oj w zak³adach psychiatryczny
wszyscy lekarze spiskuj± przeciwko chorym, zdaniem chorych.
  Nie masz wyj¶cia musisz wyzwoliæ psychiatryki, a tam ka¿dy
potwierdzi ¿e lekarze spiskuj± przeciwko nie mu.
  Wyzwól psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu siê uroi ¿e
jeste¶ ¿ydem to nó¿ w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

Data: 2012-11-14 18:38:24
Autor: AnDaL
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)
On Wed, 14 Nov 2012 07:08:49 -0800, Andromeda wrote:

Wyzwól psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu się uroi że
jesteÅ› żydem to nóż w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

z ktorego psychiatryka  ciebie wykupili ?

Data: 2012-11-14 19:56:56
Autor: Jusuf
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)

 Wyzwól psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu siê uroi ¿e
jeste¶ ¿ydem to nó¿ w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

Czy s± przypadki, ¿e z tego powodu schizofrenicy atakuj± ludzi?
Bo twój przypadek ¶wiadczy o czym¶ wrêcz odwrotnym. To ty naczê¶ciej grozisz tu przemoc± i przelewem krwi i najcze¶ciej sam(a) przywo³ujesz temat ¿ydowski dla uzasadnienia swoich urojeñ. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 11:48:22
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 19:57, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
>  Wyzw l psychiatryki i zabierz chorych do domu i jak mu si uroi e
> jeste ydem to n w bebechy dostaniesz i  wtenczas zrozumiesz.

Czy s przypadki, e z tego powodu schizofrenicy atakuj ludzi?
Bo tw j przypadek wiadczy o czym wr cz odwrotnym. To ty nacz ciej grozisz
tu przemoc i przelewem krwi i najcze ciej sam(a) przywo ujesz temat
ydowski dla uzasadnienia swoich uroje .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

 S± przypadki mordów na masow± skale dokonanych przez paranoików.
 Antysemityzm to w jêzyku psychiatrycznym choroba psychiczna o nazwie
PARANOJA, znana ju¿ w staro¿ytnej grecji. Paranoicy potrafi± zaraziæ
paranoj±, zaindukowaæ, by prowadziæ do pogromów niewinnej ludno¶ci.
  Dlatego ka¿dy antesemita jest wysy³any przez s±d na badania, bo jest
to choroba nienawi¶ci umys³u, prowadzi³a w historii do ludobójstwa
niewinnych ludzi, gdzie w oczach paranoika stanowili zagro¿enie, bo
tak sobie uroi³ i zarazi³ paranoj± dane stado. Paranoja jest zara¼liw±
chorob± psychiczn±, skrajnie niebezpieczn± i mnie to dziwi, co siê
dzieje ¿e siê natychmiast takich nie zwija .
 Jest to te¿ choroba dyktatorów, wszêdzie wêsz±cych spisek i
morduj±cych miliony w imiê tego urojonego spisku.

Data: 2012-11-14 23:20:15
Autor: Jusuf

No to nie wymy¶laj niestworzonych rzeczy psychopat(k)o. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:28:24
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 23:20, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:79892274-8354-45be-9767-48a32ee1ae9bp22g2000vby.googlegroups.com...

> S przypadki mord w na masow skale dokonanych przez paranoik w.

No to nie wymy laj niestworzonych rzeczy psychopat(k)o.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Te prawdziwy polak, Hitler by³ paranoikien, Stalin by³ paranoikiem, a
mo¿e pojszczany polak, bo pojszczañcy co¶ maj± trudno¶ci z
podstawowymi faktami historycznymi.

Data: 2012-11-14 23:46:22
Autor: Jusuf

Hitler piszasz z du¿ej litery, Stalin z du¿ej, a Polak z ma³ej ludzka wyw³oko. Masz co¶ do Plaków, to zmieñ kraj i jêzyk. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 15:03:16
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 23:46, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ee9d7e10-9ee5-4155-9405-3dfbb382c151c17g2000yqe.googlegroups.com...

> Te prawdziwy polak, Hitler by paranoikien, Stalin by paranoikiem, a
> mo e pojszczany polak, bo pojszcza cy co maj trudno ci z
> podstawowymi faktami historycznymi.

Hitler piszasz z du ej litery, Stalin z du ej, a Polak z ma ej ludzka
wyw oko. Masz co do Plak w, to zmie kraj i j zyk.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Gdy takie kurestwo jak faszy¶ci, antysemici niszcz± dobre imiê polski
i polaków to jak ma byæ z du¿ej.?

Data: 2012-11-15 10:14:08
Autor: Jusuf
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Hitler piszasz z du¿ej litery, Stalin z du¿ej, a Polak z ma³ej ludzka
wyw³oko. Masz co do Polakw, to zmieñ kraj i jêzyk.

Chocia¿ dobrze, ¿e staæ ciê faszystowska gnido na samokrytykê. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 03:58:58
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 10:28, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:

> [...]
> i polaków to jak ma byæ z du¿ej.?

Chocia¿ dobrze, ¿e staæ ciê faszystowska gnido na samokrytykê.

Przecie¿ to wy chodzicie w faszystowskich marszach,które tu siê
krytykuje.

Data: 2012-11-15 13:12:25
Autor: Jusuf

Napastliwa, oszczercza i plugawa pyskówka pojedyñczego faszysty nie jest ¿adn± krytyk±. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 04:57:32
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 13:12, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:69ac661f-792d-4964-8406-ec9ae22955f3d17g2000vbv.googlegroups.com...

> Przecie to wy chodzicie w faszystowskich marszach,kt re tu si
> krytykuje.

Napastliwa, oszczercza i plugawa pysk wka pojedy czego faszysty nie jest
adn krytyk .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

To wy bronicie faszystów dewastuj±cych warszawê , przecie¿ od tego
zacz±³em, od ob³udnego antypolactwa, które kradnie i niszczy i zwala
na policje ,¿ydów i lataj±ce strusie.

Data: 2012-11-15 14:44:24
Autor: Jusuf

Z³odziej zawsze krzyczy, ³apaæ z³odzieja. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 00:39:42
Autor: AnDaL
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)
On Wed, 14 Nov 2012 23:46:22 +0100, Jusuf wrote:

Te prawdziwy polak, Hitler był paranoikien, Stalin był paranoikiem, a
może pojszczany polak, bo pojszczańcy coś mają trudności z podstawowymi
faktami historycznymi.

Hitler piszasz z dużej litery, Stalin z dużej, a Polak z małej ludzka
wywłoko. Masz coś do Plaków, to zmień kraj i język.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

Data: 2012-11-14 17:11:49
Autor: glob
On 15 Lis, 01:39, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> Hitler piszasz z du¿ej litery, Stalin z du¿ej, a Polak z ma³ej ludzka
> wyw³oko. Masz co¶ do Plaków, to zmieñ kraj i jêzyk.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

To jed¼ do Talibowa i ich toleruj.
 Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszy¶ci to symbol jednej z
najgorszych zbrodni.

Data: 2012-11-15 01:38:35
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:11:49 -0800, glob wrote:

> Hitler piszasz z dużej litery, Stalin z dużej, a Polak z małej ludzka
> wywłoko. Masz coś do Plaków, to zmień kraj i język.

nie moze, takiej tolerancji nigdzie nie znajdzie

To jedź do Talibowa i ich toleruj.
 Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszyÅ›ci to symbol jednej z
najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

Data: 2012-11-14 17:46:57
Autor: glob
On 15 Lis, 02:38, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> To jed¼ do Talibowa i ich toleruj.
>  Nie ma toleracji dla zbrodniarzy, a faszy¶ci to symbol jednej z
> najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

W szkole ucz± postaw patryjotycznych, ¿e przed zbrodniarzem ugi±æ siê
nie wolno bo zgwa³ci ca³y kraj.
 Tak wiêc faszyzm proklamowany w polsce jest skranie antypolsk±
postaw±, ale jak dziadziu¶ siê sprzeda³ gestapo i donosy pisa³ ,
mamusia wywala³a pizdê Moskwian± , to jaki ma byæ synu¶- chodzi i
pozdrowienia Hitlerowskie pokazuje.

Data: 2012-11-15 01:57:08
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:46:57 -0800, glob wrote:

> [...]

> najgorszych zbrodni.

glombek, wroc do szkoly, niech ci pieniadze oddadza

W szkole uczą postaw patryjotycznych, że przed zbrodniarzem ugiąć się
nie wolno bo zgwałci cały kraj.
 Tak wiÄ™c faszyzm proklamowany w polsce jest skranie antypolskÄ…
postawą, ale jak dziadziuś się sprzedał gestapo i donosy pisał , mamusia
wywalała pizdę Moskwianą , to jaki ma być synuś- chodzi i pozdrowienia
Hitlerowskie pokazuje.

nie opowiadaj o swojej rodzinie głąbie,

sprzedaj ich jak Józefa sprzedano

to bedzie lepszy geszeft

Data: 2012-11-14 18:20:46
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 02:57, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> postaw±, ale jak dziadziu¶ siê sprzeda³ gestapo i donosy pisa³ , mamusia
> wywala³a pizdê Moskwian± , to jaki ma byæ synu¶- chodzi i pozdrowienia

nie opowiadaj o swojej rodzinie g³±bie,

sprzedaj ich jak Józefa sprzedano

to bedzie lepszy geszeft

No sk±d wiêc bior± siê antypolskie zachowania jak nie z domu, szko³a
uczy, dom wychowuje. A tu mamy z domu wyniesione cwaniactwo, czyli jak
ciebie z³api± za rêke to pluj na innego. Tylu ludzi w polsce strasznie
pomordowanych by³o, a tu buce z Hitlerjugent po ulicach ³a¿±, no te¿ z
domu zachowanie, czyli li¿ dubsko obcym aby twoje dupsko by³o na
wierzchu.

Data: 2012-11-15 04:27:50
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 18:20:46 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

> postawą, ale jak dziadziuś się sprzedał gestapo i donosy pisał ,
> mamusia wywalała pizdę Moskwianą , to jaki ma być synuś- chodzi i

No skąd więc biorą się antypolskie zachowania jak nie z domu, szkoła
uczy, dom wychowuje. A tu mamy z domu wyniesione cwaniactwo, czyli jak
ciebie złapią za ręke to pluj na innego. Tylu ludzi w polsce strasznie
pomordowanych było, a tu buce z Hitlerjugent po ulicach łażą, no też z
domu zachowanie, czyli liż dubsko obcym aby twoje dupsko było na
wierzchu.

hitlerjugent to twoi krewni

teraz dzialaja w israelu

Data: 2012-11-15 10:23:24
Autor: Jusuf
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:04dce667-10cb-4115-ac39-8c171182c9eal12g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

postaw±, ale jak dziadziu¶ siê sprzeda³ gestapo i donosy pisa³ ,
mamusia wywala³a pizdê Moskwian± , to jaki ma byæ synu¶- chodzi i

A propos, ciekawy os±d w tej sprawie mia³ fatso na scp:

Az sie boje o tych sprawach pisac by nie popasc w grzech braku PC(poprawnosci politycznej). Alec Sharon mnie zjebal wyzej za to, ze pisze o szacownej Gazecie Wyborczej jako Zydeta. A jak mam napisac w skrocie o doskonalej gazecie Zydow marcowych dla Swinskich Ryjow w Polsce, gazecie ktore mnie wlasnie po raz trzeci zabanowala na swoim forum? Zyd rzadzi i Zyd sadzi, nawet slow trzeba w holdach dobierac ostroznie. Oto znak czasu.

Dlatego tez drze czy nie zostane napietnowany gdy opisze teraz topione przez matki w sadzawce male Zydzieta jako DEVILS SPAWN, Czarcie Nasienie. Ale tak bylo i to opisuje kolega Alka Sharona, ow znamienity historyk i specjalista od miasteczka Jedwabne, Tomasz Gross. Scena niczym z mrocznego filmu sredniowiecza: Swinskie Ryje zapedzaja do sadzawki kilka zydowskich kobiet, zon NKWDzistow. Nim okaza tym kobietom LASKE SMIERCI(okreslenie uzywam swiadomie), nim je spala w lokalnej stodole, oni, ci zezwierzeceni ludzie, zmuszaja Zydowki do aktu wbrew ludzkiej naturze: zmuszaja je by wlasnymi rekami potopily swe male dzieci. Oto miara nienawisci, oto znak ze ci sasiedzi, chrzescijanie co jeszcze pare lat temu uprzejmie sie witali na ulicy z zydowskimi sasiadami, widza teraz w nich dzika zwierzyne, przed ktora strach i ktora trzeba dzis zabic.

Czy tylko dzicz tam byla czy tez to zdrowy instynkt obronny grupy? Wszak juz w sredniowieczu kat ze swoja rodzina mieszkal na uboczu, jakze konieczny jako mistrz od tortur i zadawania smierci ale tez odtracony przez spoleczenstwo ludzkie. Hr Mendewesz, ktorego tu czesto cytuje, zaskoczyl mnie niedawno stwierdzeniem, ze Jedwabne obserwowal z okna jego przyjaciel serdeczny, dzis emerytowany profesor medycyny w-skiej. Jako chlopiec, powiedzmy-5 letni, nic nie mogl tam zrobic ale byl swiadkiem i pozniej milczal. Milczeniem dawal przyzwolenie ten syn inteligenckiej rodziny na akty dla nas dzis niepojete.

Tak jednak bylo i o tym trzeba mowic. Niekoniecznie na kleczkach. I ja sam dostrzegam roznice pomiedzy mordowanymi niewinnie Zydami a ich kobietami mlodymi co sie dobrowolnie oddaly katom Polski, szeptaly w lozku nie tylko slodzkie tajemnice ale tez na pewno zdradzaly swych polskich sasiadow. Plodzily sowieckim zbrodniarzom swieze dla nich, czarcie plemie. Miasteczko to wszystko widzialo a Polki nie szly do lozka z Sowietami. Przyszedl czas i trzeba za ta zdrade bylo zaplacic -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 04:01:29
Autor: Andromeda
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:04dce667-10cb-4115-ac39-8c171182c9eal12g2000vbj.googlegroups.com...

> W szkole ucz postaw patryjotycznych, e przed zbrodniarzem ugi si
> nie wolno bo zgwa ci ca y kraj.
> Tak wi c faszyzm proklamowany w polsce jest skranie antypolsk
> postaw , ale jak dziadziu si sprzeda gestapo i donosy pisa ,
> mamusia wywala a pizd Moskwian , to jaki ma by synu - chodzi i
> pozdrowienia Hitlerowskie pokazuje.

A propos, ciekawy os d w tej sprawie mia fatso na scp:

[...]

Ciekawe rzeczy tylko ¿e psychiatryczne a nie historyczne.

Data: 2012-11-15 00:37:52
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 14:28:24 -0800, Andromeda wrote:

> [...]

Te prawdziwy polak, Hitler był paranoikien, Stalin był paranoikiem, a
może pojszczany polak, bo pojszczańcy coś mają trudności z podstawowymi

najwazniejszy jest fakt ze zydow uwielbiaja wszedzie gdzie sie oni pokaza

Data: 2012-11-14 17:09:39
Autor: glob
On 15 Lis, 01:37, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]

> faktami historycznymi.

najwazniejszy jest fakt ze zydow uwielbiaja wszedzie gdzie sie oni pokaza

No nie bardzo bo europa ju¿ wielokrotnie potêpia³a polskê i wkoñcu
sankcje na³o¿±, a Hiszpania domaga³a siê wywalenia polski z Unii
Europejskiej, uzasadniaj±c, ¿e polskie paso¿yty ci±gle kogo¶
prze¶laduj±, a Europê z kasy jedynie doj±.

Data: 2012-11-15 01:34:53
Autor: AnDaL
Wiêcej psychiatrii w s³u¿bie RP3! :-)
On Wed, 14 Nov 2012 17:09:39 -0800, glob wrote:

No nie bardzo bo europa już wielokrotnie potępiała polskę i wkońcu
sankcje nałożą, a Hiszpania domagała się wywalenia polski z Unii
Europejskiej, uzasadniając, że polskie pasożyty ciągle kogoś
prześladują, a Europę z kasy jedynie doją.

wreszcie nauki zydowskie w las nie ida

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Data: 2012-11-14 17:41:28
Autor: glob
On 15 Lis, 02:34, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
> [...]
> prze¶laduj±, a Europê z kasy jedynie doj±.

wreszcie nauki zydowskie w las nie ida

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Tak kompromitujecie polskê, bo to jest antypolskie zachowanie by siaæ
nienawi¶æ i prze¶ladowaæ niewinnych, ¿e w koñcu sankcje zajebi±, ale
mnie ju¿ tu nie bêdzie, bo po co mam za syf p³aciæ, a wy bêdziecie
gard³owaæ i p³aciæ kompromituj±c polskê w oczach ¶wiata.

Data: 2012-11-15 01:46:21
Autor: AnDaL
On Wed, 14 Nov 2012 17:41:28 -0800, glob wrote:

> [...]
> prześladują, a Europę z kasy jedynie doją.

wreszcie nauki zydowskie w las nie ida

oko za oko zab za zab czapka za kapelusz

Tak kompromitujecie polskę, bo to jest antypolskie zachowanie by siać
nienawiść i prześladować niewinnych, że w końcu sankcje zajebią, ale
mnie już tu nie będzie, bo po co mam za syf płacić, a wy będziecie
gardłować i płacić kompromitując polskę w oczach świata.

walizki spakowane ?

szerokiej drogi !

syf zabierz ze soba, za darmo !

Data: 2012-11-14 17:49:25
Autor: glob
On 15 Lis, 02:46, AnDaL <f...@fake.org> wrote:

> [...]
> mnie ju¿ tu nie bêdzie, bo po co mam za syf p³aciæ, a wy bêdziecie
> gard³owaæ i p³aciæ kompromituj±c polskê w oczach ¶wiata.

Tobie podobni kraj zamieniacie w syf weneryczny, je¶li porównaæ polskê
do organizmu ¿ywego, to jeste¶cie ki³±.

Data: 2012-11-15 10:19:15
Autor: Jusuf

Hmm, a to nie przypadkiem z Hiszpani zwali³o siê do Polski te ca³e ¿ydostwo? Tak ich tam mieli dosyæ. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 03:57:46
Autor: Andromeda
> [...]

> prze¶laduj±, a Europê z kasy jedynie doj±.

Hmm, a to nie przypadkiem z Hiszpani zwali³o siê do Polski te ca³e ¿ydostwo?

Nie , raczej w chorym ³bie siê przewracaj± i zawalaj±.
 Ale mo¿e nie powinno mnie to cieszyæ, ale nie jest dziwne, ¿e w
polsce jest wam ¼le, no przy takiek skali urojeñ, to nawet takiego
debila przy tokarce stach postawiæ, ale to nie wina innych czy te¿
polski, czy te¿ ¿ydów, tylko skundlenia we ³bie i wszêdzie bêdzie wam
¼le, bo jak skundlenie w g³owie, a im wiêksze skundlenie i wiêkszy
niedorozwój i nieudacznik, tym wiêcej siê drze ¿e inni winni. I tak w
kó³eczko.

Data: 2012-11-15 13:15:13
Autor: Jusuf
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:52c4f686-b3f7-4cad-bffe-1409455365c9l18g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]

¼le, bo jak skundlenie w g³owie, a im wiêksze skundlenie i wiêkszy
niedorozwój i nieudacznik, tym wiêcej siê drze ¿e inni winni. I tak w

Lekarstwo dobre na urojenia

http://youtu.be/iCOVymwanJM -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-15 05:00:07
Autor: Andromeda
On 15 Lis, 13:15, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:52c4f686-b3f7-4cad-bffe-1409455365c9l18g2000vbv.googlegroups.com...

> Nie , raczej w chorym bie si przewracaj i zawalaj .
> Ale mo e nie powinno mnie to cieszy , ale nie jest dziwne, e w
> polsce jest wam le, no przy takiek skali uroje , to nawet takiego
> debila przy tokarce stach postawi , ale to nie wina innych czy te
> polski, czy te yd w, tylko skundlenia we bie i wsz dzie b dzie wam
> le, bo jak skundlenie w g owie, a im wi ksze skundlenie i wi kszy
> niedorozw j i nieudacznik, tym wi cej si drze e inni winni. I tak w
> [...]

Co ja ci poradzê ¿e antysemityzm zmy¶la sobie historie, a nie j±
prezentuje. Bo umys³ jak pe³en demonów , czym nie idzie drog± faktów.

Data: 2012-11-15 14:43:25
Autor: Jusuf

Najlepiej spytaj sama Stolzmana, mo¿e ci odpowie. Buzek nie dpowiedzia³ studentowi. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-14 14:05:20
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:03:12 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Ale znasz przypadki, że w Polsce stawiano takie diagnozy
czy tak sobie trollujesz? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:22:46
Autor: A. Filip
Dariusz Laskowski <darlas@post.pl> pisze:
[...]

Jak słabo pamiętam były raporty już za czasy RP3 na temat "zwyczaju"
kierowania na przymusowe badania psychiatryczne przez prokuraturę które
"mogły sprawiać wrażenie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

Jak lepiej pamiętam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(według relacji GW) dowiozła sama ABW co bardzo łatwo może sprawić
wrażenie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzieś ale standardy
postÄ™powania paÅ„stwa NIE,  szczególnie gdy paru "maÅ‚o lotnych"
trochę potem rzuciło się krytykować niemal identyczne praktyki za
granicą. Widać dla nich Rosjanie _zasługiwali_ na wyższe standardy niż Polacy w RP3 ;-)

Data: 2012-11-14 06:58:47
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 15:23, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> pisze:

> Ale znasz przypadki, ¿e w Polsce stawiano takie diagnozy
> czy tak sobie trollujesz? :->

Jak s³abo pamiêtam by³y raporty ju¿ za czasy RP3 na temat "zwyczaju"
kierowania na przymusowe badania psychiatryczne przez prokuraturê które
"mog³y sprawiaæ wra¿enie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

Jak lepiej pamiêtam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(wed³ug relacji GW) dowioz³a sama ABW co bardzo ³atwo mo¿e sprawiæ
wra¿enie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie¶ ale standardy
postêpowania pañstwa NIE,  szczególnie gdy paru "ma³o lotnych"
trochê potem rzuci³o siê krytykowaæ niemal identyczne praktyki za
granic±. Widaæ dla nich Rosjanie _zas³ugiwali_ na wy¿sze standardy
ni¿ Polacy w RP3 ;-)

Leszek Bubel jest psychicznie chory naprawdê. Widzi rzeczy, których
nie ma i on nie ma schizofreni tylko paranoje pieniacz±.
 W polsce nie by³o schizofreni bezobjawowej tylko w rosji, a rosja
przeje³a pomys³ od ko¶cio³a katolickiego, gdzie wrogów ko¶cio³a
uwa¿ano za psychicznych i zamykano bo biskup tak chcia³.

Data: 2012-11-14 14:39:24
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:22:46 +0100, A. Filip wrote:

[...]

I na tych przymusowych badaniach zdiagnozowano u kogoÅ› schizofreniÄ™
bezobjawową? Bo o tym pisałeś, a ja o to spytałem...

Jak lepiej pamiętam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
(według relacji GW) dowiozła sama ABW co bardzo łatwo może sprawić

Co jest złego w skierowaniu kogoś takiego jak Bubla w skierowaniu
na badania psychiatryczne? Zwłaszcza, że to może być w pewnym
sensie "korzystne" dla delikwenta, bo pomoże mu uniknąć
odpowiedzialności w przypadku orzeczenia niepoczytalności.

wrażenie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzieś ale standardy
postÄ™powania paÅ„stwa NIE,  szczególnie gdy paru "maÅ‚o lotnych"

Prawo przewiduje taką możliwość. Są też inne historie typu
ubezwłasnowolnienie. O dziwo w wielu przypadkach na wniosek
rodziny..

darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 07:01:02
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 15:39, Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> wrote:

> Jak s³abo pamiêtam by³y raporty ju¿ za czasy RP3 na temat "zwyczaju"
> kierowania na przymusowe badania psychiatryczne przez prokuraturê które
> "mog³y sprawiaæ wra¿enie" szykan (przynajmniej kilka lat temu).

I na tych przymusowych badaniach zdiagnozowano u kogo¶ schizofreniê
bezobjawow±? Bo o tym pisa³e¶, a ja o to spyta³em...

> Jak lepiej pamiêtam Leszka Bubla na przymusowe badania do Tworek
> (wed³ug relacji GW) dowioz³a sama ABW co bardzo ³atwo mo¿e sprawiæ

Co jest z³ego w skierowaniu kogo¶ takiego jak Bubla w skierowaniu
na badania psychiatryczne? Zw³aszcza, ¿e to mo¿e byæ w pewnym
sensie "korzystne" dla delikwenta, bo pomo¿e mu unikn±æ
odpowiedzialno¶ci w przypadku orzeczenia niepoczytalno¶ci.

> wra¿enie _politycznej_ szykany. Bubla ma gdzie¶ ale standardy
> postêpowania pañstwa NIE,  szczególnie gdy paru "ma³o lotnych"

Prawo przewiduje tak± mo¿liwo¶æ. S± te¿ inne historie typu
ubezw³asnowolnienie. O dziwo w wielu przypadkach na wniosek
rodziny..

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Leszek Bubel jest powa¿nie chory psychicznie, widzi wszêdzie zjawiska
nieistniej±ce, a schizofrenia bezobjawowa, to brak objawów, w polsce
nie stosowana.

Data: 2012-11-13 21:33:08
Autor: AnDaL
Skandal! [Pok³osie!]
On Tue, 13 Nov 2012 13:47:16 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

Czyli, że szmalcownictwo nie było jakimś, nic nie ważnym marginesem!

szmalcownictwo isnieje od chwili sprzedania Jozefa do Egiptu

a tera pojdz do synagogi sobie rzygnac

Data: 2012-11-13 12:41:48
Autor: Jusuf
[...]

Im wiêcej bêdzieci siê pruli i Polaków wyzywali, tym prêdzej odzyskamy wolno¶æ.

Odnie¶ siê merytorycznie do tego w±tku, a mianowicie do konkluzji recenzenta:

[...]

A to, to ju¿ ¶wiadczy dobitnie o ¿ydowskiej okupacji Polski:

Data: 2012-11-13 03:44:54
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 12:41, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Przecie sam non stop wypisujesz zmy lenia do yd w, wi c maj racje,
> jeste antysemickie byd o. Czyli szmalcownik, kt rych Armia Krajowa
> traktowa a jak zdrajc w i wykonywa a wyroki mierci.

Im wi cej b dzieci si pruli i Polak w wyzywali, tym pr dzej odzyskamy
wolno .

Odnie si merytorycznie do tego w tku, a mianowicie do konkluzji
recenzenta:

Podstawowym zarzutem historyka wobec filmu jest pomini cie wa nego czynnika
wp ywaj cego na motywacj Polak w, kt rzy zamordowali swoich ydowskich
s siad w, a mianowicie kolaboracji pewnej cz ci yd w z okupantami
sowieckimi w wojew dztwie om y skim w latach 1939-41. - Pasikowski s owem
si nie zaj kn o tym, e po 17 wrze nia 1939 r. bardzo widoczna cz
spo eczno ci ydowskiej wita a wkraczaj cych bolszewik w chlebem i sol , w
ekscytacji rzuca a si na czo gi, budowa a bramy triumfalne. A p niej wielu
yd w zaj o wa ne stanowiska w administracji okupacyjnej, co pog bi o mit
ydokomuny. To wzbudzi o olbrzymi nienawi , kt ra wybuch a latem 1941 r.,
kiedy po wkroczeniu armii niemieckiej na tamte terytoria, dosz o do serii
bardziej lub mniej sprowokowanych przez Niemc w pogrom w. Oczywi cie nie
usprawiedliwia to morderc w, ale taka by a ich motywacja. Pomini cie tego
w tku jest nieuczciwe - opowiada.

A to, to ju wiadczy dobitnie o ydowskiej okupacji Polski:

Zychowicz nie mo e zrozumie , dlaczego minister kultury Bogdan Zdrojewski
wspiera film, kt ry robi naszemu krajowi czarny PR na wiecie. - Polska od
wielu lat walczy na arenie mi dzynarodowej z "polskimi obozami mierci" i
negatywnymi stereotypami dotycz cymi stosunk w polsko- ydowskich, a tu nagle
promowany jest film, kt ry stoi w absolutnej sprzeczno ci z t polityk .
yjemy w wolnym kraju, mamy wolno s owa i Pasikowski mo e nakr ci , co mu
si ywnie podoba, ale prywatne pieni dze. A fakt, e Polski Instytut Sztuki
Filmowej przyzna temu filmowi dotacj w wysoko ci 3,5 mln z otych to
skandal. Urz dnicy, kt rzy za to odpowiadaj powinni ponie konsekwencje -
m wi.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Pokazali dzieje takiego kurestwa jak ty, podczas wojny ju¿ mia³by¶
wyrok ¶mierci wydany przez AK. I pozamiatany by zosta³ zdrajca.

Data: 2012-11-13 12:57:28
Autor: Jusuf

Miotasz siê, jak ¯yd po k±dzieli.. Odnie¶ siê do tematu, a nie pierdol banialuków. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 05:35:17
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 12:59, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d4fa9b55-6f5c-4e28-aad9-7e3ad041ec4bu9g2000vbm.go> "Andromeda" <robert.pawlows....@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d4fa9b55-6f5c-4e28-aad9-7e3ad041ec4bu9g2000vbm.googlegroups.com...

> Pokazali dzieje takiego kurestwa jak ty, podczas wojny ju� mia�by�
> wyrok �mierci wydany przez AK. I pozamiatany by zosta� zdrajca.

Miotasz si�, jak �yd po k�dzieli.. Odnie� si� do tematu, a nie pierdol
banialuk�w.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

Data: 2012-11-13 21:41:29
Autor: AnDaL
On Tue, 13 Nov 2012 05:35:17 -0800, Andromeda wrote:

Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

nic ciemniejszego nad zyda nie istnieje

klamstwo,kradziez i morderstwo to jego wrodzone talenta

Data: 2012-11-13 14:09:11
Autor: Andromeda
On 13 Lis, 22:41, AnDaL <f...@fake.org> wrote:
On Tue, 13 Nov 2012 05:35:17 -0800, Andromeda wrote:
> Pokazano ciemne wynaturzone antysemickie

nic ciemniejszego nad zyda nie istnieje

klamstwo,kradziez i morderstwo to jego wrodzone talenta

No widzisz AK wyznacza³a na takich jak ty wyrok ¶mierci, bo wiêkszego
gówna ta ziemia nie nosi³a.

Skandal! "Polacy przedstawieni jak antysemickie byd³o"