Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!

Data: 2012-01-17 02:12:29
Autor: muto2100
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
Data: 2012-01-17 11:50:51
Autor: Marek
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
On 17 Sty, 11:12, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.fakt.pl/Niemcy-wykopali-w-Polsce-tajemnicze-skrzynie-i-wyw...

"Szuka" !!!

Takie "Tuskowe szukanie"...

Tak, jakTusk szuka sprawcow afery cmentarnej.

Data: 2012-01-17 21:03:28
Autor: u2
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
W dniu 2012-01-17 20:50, Marek pisze:
Szuka" !!!

A to szczuka ! ;)

Tekst dobry, podano liczbe 1,1 mln ofiar Auschwitz-Birkenau. Kiedy
zwiedzalem A-B w prylu liczba ta wynosila 5 milionow ;)

Data: 2012-01-19 08:02:49
Autor: White Power
Skandal! Wykopali w Polsce
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Tekst dobry, podano liczbe 1,1 mln ofiar Auschwitz-Birkenau. Kiedy
zwiedzalem A-B w prylu liczba ta wynosila 5 milionow ;)

Jak czerwone kurewstwo przywioz³o moj± babkê z wakacji spêdzonych na Syberii to obowi±zkowym elementem by³o zwiedzanie A-B, radzieccy uczeni powiedzieli wtedy ¿e nie bez kozery milionów by³o siedem.

Data: 2012-01-19 09:21:24
Autor: A. Filip
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywieźli do Niemiec. Szuka ich IPN!
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie twórz, nie rób z czterech milionów pięciu milionów.
Różnica między 4 miliony a 1.1 miliona jest "więcej niż wystarczająca".

http://en.wikipedia.org/wiki/Auschwitz_concentration_camp
  Auschwitz concentration camp (German: Konzentrationslager Auschwitz
  was a network of concentration and extermination camps built and
  operated by the Third Reich in Polish areas annexed by Nazi Germany
  during World War II. [...]
  The exact number of victims at Auschwitz is impossible to fix with
  certainty. [...] Communist Polish and Soviet authorities maintained a
  figure "between 2.5 and 4 million",[77] and the Auschwitz State Museum
  itself displayed a figure of 4 million killed, [...]
  After the collapse of the Communist government in 1989, the plaque at
  Auschwitz State Museum was removed and the official death toll given
  as 1.1 million.  [...]

P.S.
A jak uda ci się wskazać na stronach muzeum-memoriału gdzie mają jaja
żeby się jasno i wprost przyznać że *przez dziesięciolecia* mieli wielką
tablicę z 4 milionami to "będę wdzięczny" - ja nie mogłem znaleźć i
przestałem monitorować czy się może już pojawiła.
Widać prawda muzeum-memoriału nie wyzwala.

Data: 2012-01-18 05:36:54
Autor: stevep
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wy wie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
Dnia 17-01-2012 o 20:50:51 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

I jeszcze nie znalaz³ ciê kretynie?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-18 11:49:38
Autor: Marek
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wywie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
On 18 Sty, 05:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 17-01-2012 o 20:50:51 Marek <mwisniewski2...@googlemail.com>
napisa³(a):

> "Szuka" !!!

> Takie "Tuskowe szukanie"...

> Tak, jakTusk szuka sprawcow afery cmentarnej.

> [...]

Znalazl ciebie - mozesz w nagrode pocalowac go w dupe.

Data: 2012-01-19 06:24:01
Autor: stevep
Skandal! Wykopali w Polsce "skarb SS" i wy wie¼li do Niemiec. Szuka ich IPN!
Dnia 18-01-2012 o 20:49:38 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

> [...]

U¿ywam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Znalazl ciebie - mozesz w nagrode pocalowac go w dupe.

Moja dupa niegodna, twój wredny pysk akurat.