Skandal na narodowym

Data: 2012-06-12 15:44:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal na narodowym
Proszę Państwa, zupełnie niespodziewanie ujawnił nam się mega skandal. W kaplicy na Stadionie Narodowym w Warszawie, nie mogą przebywać tak zwani duszpasterze. Sprawcą tej chorej sytuacji jest sama UEFA, która tym duszpasterzom nie przyznała akredytacji. Nie ulegam zbyt łatwo teoriom spiskowym, ale w tym wypadku muszę przyznać, iż spiskiem i zmową śmierdzi tu na kilometr. Międzynarodówka wrogów kościoła działa jak widać bez przeszkód i bezwstydnie,  a jej macki dosięgnęły nawet UEFY!

I nie zmienia tej smutnej konstatacji prosty fakt, że do tej niby kaplicy nie zajrzał do tej pory nawet pies z kulawą noga, o człowieku jakimś nie wspominając. No bo powiedzcie tak na zdrowy rozum: po kiego chuja komu kaplica na stadionie? Jak świat światem a stadion stadionem, ci co tu przyłażą to w 99,9999% zwykli kibole, którzy chcą: a/ podrzeć ryja, b/ nachalać się lub naćpać, c/ ponaparzać się i wprowadzić wroga w stan agonalny, d/ ewentualnie obejrzeć mecz, jeśli się jeszcze nie skończył a bójki już wygasły. Natomiast nigdy w życiu pomodlić się, zwłaszcza słuchając pierdolącego od rzeczy "duszpasterza". Stąd też decyzja UEFA jest zupełnie zrozumiała. W imię ojca i syna i ducha śniętego, amen.
wtorek, 12 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2739-skandal-na-narodowym.html

Data: 2012-06-12 07:14:35
Autor: Marek
Skandal na narodowym

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

Prezydent tez nie otrzymal akredytacji heeeheee....

Data: 2012-06-12 16:19:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal na narodowym

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:8c308ade-501d-4613-b762-ff2a35b348753g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

===================================

Masz na myśli Komorowskiego? On jest duszpasterzem? Nie wiedziałem.

Data: 2012-06-12 07:24:04
Autor: Marek
Skandal na narodowym

==================================>
[...]

Nie dostal akredytacji do skorzystania z lozy prezydenckiej.

Data: 2012-06-12 17:24:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal na narodowym

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7e80bd91-0fc2-43b8-8778-a537a41bb34fl5g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

karierę polityczną".

Nie dostal akredytacji do skorzystania z lozy prezydenckiej.

====================================

A gdyby tę lożę nazwano lożą królewską?
A gdyby tę lożę nazwano lożą cesarską?
A gdyby tę lożę nazwano lożą masońską?
A gdyby tę lożę nazwano lożą cyklistów?

Data: 2012-06-12 22:46:26
Autor: Kaczysta
Skandal na narodowym
Ale nazywa się "prezydencką" i tego faktu nikt nie zmieni.
A urzędujący prezydent RP akredytacji do tej loży nie otrzymał - i to jest obciach!
AZ

Data: 2012-06-12 23:03:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal na narodowym

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4fd7aa36$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Ale nazywa się "prezydencką" i tego faktu nikt nie zmieni.
A urzędujący prezydent RP akredytacji do tej loży nie otrzymał - i to jest obciach!

Aleś ty geniusz!

A gdyby tę lożę nazwano lożą królewską? Tylko w niej mógłby siedzieć król?
A gdyby tę lożę nazwano lożą cesarską? Tylko w niej mógłby siedzieć cesarz?
A gdyby tę lożę nazwano lożą masońską? Tylko w niej mógłby siedzieć mason?
A gdyby tę lożę nazwano lożą cyklistów? Tylko w niej mógłby siedzieć cyklista?

Odpowiedz geniuszu!

Data: 2012-06-13 05:01:11
Autor: Marek
Skandal na narodowym
On Jun 12, 11:03 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Użytkownik "Kaczysta" <zasady.mora...@gmai.com> napisał w wiadomościnews:4fd7aa36$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A gdyby tę lożę nazwano lożą cyklistów? Tylko w niej mógłby siedzieć cyklista?

To dlaczego ja tak nazwano ?

Data: 2012-06-13 14:26:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal na narodowym

wrote:
> [...]

A gdyby tę lożę nazwano lożą cyklistów? Tylko w niej mógłby siedzieć cyklista?

Nie do mnie to pytanie. Zwróć się do tych, co ją tak nazwali.
Przypuszczam, że nazwano tak, by osiągnąć najwyższą cenę!

Ale nie odpowiedziałeś na pytanie! Nie potrafisz?

Data: 2012-06-12 23:07:24
Autor: Marek Czaplicki
Skandal na narodowym
Kaczysta pisze na pl.soc.polityka w wtorek 12 czerwiec 2012 22:46:

Ale nazywa się "prezydencką" i tego faktu nikt nie zmieni.
A urzędujący prezydent RP akredytacji do tej loży nie otrzymał - i to jest
obciach!
AZ

Ja mam w domu "kibel prezydencki". Tylko to co spłukuję za nic nie zamienia się w złoto. :-)

Data: 2012-06-12 17:03:30
Autor: abc
Skandal na narodowym
I nie zmienia tej smutnej konstatacji prosty fakt, że do tej niby kaplicy
nie zajrzał do tej pory nawet pies z kulawą noga, o człowieku jakimś nie
wspominając.

I bardzo dobrze. "Kaplice ekumeniczne" zrównują religie fałszywe z religią
prawdziwą czyli świętą Wiarą katolicką.

Takie "kaplice" są grzechem przeciw Pierwszemu Przykazaniu Dekalogu.

Data: 2012-06-15 18:52:16
Autor: pluton
Skandal na narodowym
Takie "kaplice" są grzechem przeciw Pierwszemu Przykazaniu Dekalogu.

Pierwsze to "Nie pierdol" ?

Nullification

Skandal na narodowym