Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi da ne świadka?

Data: 2010-02-12 03:04:38
Autor: Animka
Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi da ne świadka?
Data: 2010-02-12 07:31:38
Autor: RadoslawF
Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi dane świadka?
Dnia 2010-02-12 03:04, Użytkownik Animka napisał:
http://www.pardon.pl/artykul/10851/skandal_na_policji_ujawnili_gwalcicielowi_dane_swiadka

Od niepamiętnych czasów wiadomo że jak po kradzieży samochodu
zgłosisz to na policji i podasz że nie masz AC to w większości
przypadków dzwoni złodziej z ofertą odsprzedaży auta.
Statystyki wykrywalności to sobie poprawiają wynosząc ludziom z domów
komputery bo dzieciak ściągał pliki z internetu, a prawdziwi złodzieje
to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-12 08:48:46
Autor: Andrzej Lawa
RadoslawF pisze:

Statystyki wykrywalności to sobie poprawiają wynosząc ludziom z domów
komputery bo dzieciak ściągał pliki z internetu, a prawdziwi złodzieje
to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

To może pewne dość krzywdzące uogólnienie - podobnie jak nie każdy
ksiądz to pedofil.

Data: 2010-02-12 10:48:36
Autor: pmlb

"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hl2sed$jsg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Albo zmina jazdy po pijaku z wykroczenia na przestepstwo karne:)
A, ze statystyki mimo to spadly, to rozszezono do ropwezystow!
Wspolpraca policji z bandytami, zaczela sie na masowa sklae w okolicy lat 1998+ kiedy to min istrem sprawiedliwosci byl...
Wowczas byly czeste przypadki nagleo zaginiecia swiadkow ktorzy zglaszali na policje co widzieli...

a prawdziwi złodzieje
to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

Oczywiscie.
Czy nie zauwazyliscie, ze nagle ucichla sprawa mafi w polsce? Czyby mafia w jakis niezidentyfikowany i cudowny sposob wyparowala?
A moze jest i i wlasnie mafia sprawuje nadzur nad policja?:))

Data: 2010-02-12 10:39:44
Autor: gr

--
animka

Nie żebym się przypieprzał ale czy oskarżony nie ma wglądu w akta
sprawy?

Data: 2010-02-12 13:17:29
Autor: witek
gr wrote:
[...]

ma
z tym, ze danych informatora nie musi byc w aktach
niekoniecznie musi byc swiadkiem

Data: 2010-02-13 16:07:48
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "gr" <jagrechu@wp.pl> napisał w wiadomości news:682bee2c-61f6-418c-bf47-dad9471e047cx22g2000yqx.googlegroups.com...
On 12 Lut, 03:04, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

animka
Nie żebym się przypieprzał ale czy oskarżony nie ma wglądu w akta
sprawy?

Ale odnoszę wrażenie, że gość świadkiem nie był. Oczywiście dziennikarze czynią wiele zamieszania, a wyjaśnienie sprawy może być trywialne. Jak informacja dotyczyłą załąóżmy tego, ze facet się podjerzanie zachowywał w jakimś miejscu, a informator był jedyną osobą która to widziała i domniemany sprawca o tym wiedział to ... . Może być szereg innych przyczyn takiego stanu rzeczy.

Data: 2010-02-12 15:24:58
Autor: Amir
Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi dane świadka?
Miałem i w sumie mam problemy z głośnymi sąsiadami, tzw ZIOMY w kapturach
co to imprezują nocami i wyzywają się,
po zgłoszeniu na policję poprosiłem aby nie podawali kto zgłasza,
pszyszli spisali, i pozniej rodzina miała nieprzyjemnosci, że musiałem dzwonek i domofon odłaczyć

po kolejnym zgłoszeniu znowy policja podała, kto zgłaszał

mimo, że informowano mnie że nie podadzą.

a w bloku wszyscy się boją ZIOMALI
wszyskie babcie płaczą po kątach, że spać nie mogą
a nikt się nie odezwie

Data: 2010-02-12 21:21:27
Autor: crazy bejbi
Amir pisze:

po zgłoszeniu na policję poprosiłem aby nie podawali kto zgłasza,

Niestety tak jest - ja jako operator sieci dostałem pilny telefon z jednej z komend, że ktoś z mojej adresacji chce popełnić samobójstwo - napisał o tym na forum i muszą go pilnie zidentyfikować, żeby ew. zapobiec. Po paru faksach itd (wszystko dość profesjonalnie i legalnie) dostali adres i koło 18 sprawę zakończyłem przekazaniem danych.

I co ? otóż ok 23.30 dzwonek do drzwi i przychodzi patrol - w kamizelkach kuloodpornych i się mi drą w domu, że ja to mam jakieś dane osoby, którą mam im podać itd. Dziwne - bo podałem jakieś 5 godzin temu .... ale dziecko mi obudzili ...

W kontekście wątku czasem się zastanawiam czy to kwestia "współpracy z przestępcami", czy zwykły brak myślenia.

Wojtek

Data: 2010-02-12 21:38:52
Autor: Stokrotka
[...]

Policji się do domu nie wpuszcza.
Wpuściłeś , to ci dziecko obudzili.

Data: 2010-02-13 08:33:50
Autor: Alek
Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi dane św iadka?
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał

[...]

Przycisk dzwonka przy drzwiach jest zwykle na zewnątrz.
Akurat u ciebie może być inaczej bo z kolei klamka jest
po tamtej stronie.

Data: 2010-02-13 19:52:21
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl4e9f$8cs$1news.onet.pl...

Policji się do domu nie wpuszcza.
Wpuściłeś , to ci dziecko obudzili.

Bardzo głupia porada. W - fakt, że nielicznych wypadkach - Twoja porada może spwoodwać, że wyjdą sami, z drzwiami. Obudzą nei tylko dziecko, ale i sąsiadów i zastrzelą psa. Normalni ludzie po prostu powinni do Policji podchodzić normalnie. To naprawdę ułatwia życie wszystkich.

Data: 2010-02-13 21:42:50
Autor: Stokrotka
[...]

Muszą mieć wtedy nakaz z prokuratury.

Data: 2010-02-13 23:21:03
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hl72si$lop$1news.onet.pl...
[...]

Podasz podstawę prawną? Bo jak nie, to stoję na stanowisku, że nie ma takiego przepisu.

Data: 2010-02-14 08:53:35
Autor: Nostradamus

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl79fi$c0$1inews.gazeta.pl...

Muszą mieć wtedy nakaz z prokuratury.

Podasz podstawę prawną? Bo jak nie, to stoję na stanowisku, że nie ma takiego przepisu.

A skąd ci analfabeta podstawę znajdzie jak pisać nie umie ;)

Data: 2010-02-15 23:46:15
Autor: news.icm.edu.pl
[...]

To właśnie normalne podchodzenie. Nie wpuszcza się obcych do domu.

Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi da ne świadka?