Skandal na targach książki historycznej

Data: 2009-11-30 02:50:48
Autor: Antenka
Skandal na targach książki historycznej
:
Wśród kilku tysięcy książek sprzedawanych podczas tegorocznych Targów
Książki Historycznej w Warszawie mój wzrok przykuła niewielka objętościowo,
aczkolwiek mocno wyeksponowana przez wydawcę, książka Marksa i Engelsa
"Manifest komunistyczny".

Widocznie jedyną zbrodniczą ideologią, nacięższego kalibru jest
szerzenie tzw. "antysemityzmu" ( za który brana jest obiektywna prawda
o udziale Żydów w strukturach totalitarnego komunistycznego reżimu i
nie tylko to), natomiast pozostałe "dzieła"  mają taryfę ulgową.

Antenka

Data: 2009-11-30 12:52:34
Autor: cytryna
> [...]

o udziale Żydów w strukturach totalitarnego komunistycznego reżimu i
nie tylko to), natomiast pozostałe "dzieła"  mają taryfę ulgową.

Biedny Karolek - jak pisze Paul Johnson w Intelektualistach, s.87, "Marks rzadko sie kapał lub nie mył w ogóle. Z tych powodów cierpiał przez ćwierć wieku na prawdziwą plagę czyraków....Czyraki gnębiły go z większą lub mniejszą dolegliwością, ale stale pokrywały jego ciało: pojawiały się na policzkach, grzbiecie nosa, NA SIEDZENIU, co utrudniało mu pisanie i na narządach płciowych".
I pomysleć ilu marksisów mamy na psp polityka - pewnie z tych samych powodów co Karolek "spowodowało to (u nich) nerwowe załamanie, objawiające się drzeniem ciała i wielkimi wybuchami furii. Nie wyliczam tych "marksistów" będących wrzodem na siedzeniu uczciwych Polaków, agentura jest już dobrze znana. --

Data: 2009-11-30 16:31:24
Autor: Jadrys
cytryna pisze:
:

[...]

Wiesz, nie podejrzewałem że jesteś aż tak wielkim idiotą.

Data: 2009-11-30 19:48:13
Autor: cytryna

--
Już powiadomiłem Paula Johnsona o twojej opini. W rewanży presyła jakże przydatny przepis na wasze (twoje i Marksa) cierpienia. Oto on:
Problem dokuczliwych guzków oraz bolesnej szczeliny odbytu (fissura ani) można dziś rozwiązać na dwa sposoby. Pierwszym i najbardziej znanym jest operacja (wymagająca hospitalizacji i związana z długim czasem rekonwalescencji), czyli wycięcie hemoroidów pod narkozą.

Drugą, alternatywną metodą jest założenie na hemoroid specjalnej gumki i wysuszenie go światłem podczerwieni. Po tym bezbolesnym, trwającym około 10 minut zabiegu pacjent wraca do domu, a kłopotliwy guzek odpada sam w ciągu dziesięciu dni. Badania skuteczności tej metody wskazują, iż w ciągu kilku lat po zabiegu ponad 90% leczonych nie miało żadnych dolegliwości czy nawrotów.

Dodatkową zaletą jest to, iż nowoczesne leczenie oszczędza pacjentowi bólu, stresu, leżenia w szpitalu i cennego czasu. Nie trzeba już robić długiej przerwy w swoich codziennych obowiązkach czy rezygnować z urlopu na rzecz leczenia. --

Data: 2009-12-01 09:29:45
Autor: Jadrys
cytryna pisze:

[...]

Wypraktykowałeś osobiście?