Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.

Data: 2010-03-05 14:39:05
Autor: Artur Borubar
Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
W Niemczech coraz g³o¶niej jest o przypadkach molestowania dzieci w s³ynnym ko¶cielnym chórze ch³opiêcym w Ratyzbonie (Regensburger Domspatzen). Agencja dpa pisze, ¿e diecezja ratyzboñska ma sygna³y o takich przypadkach w okresie 1958-1973.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Skandal-pedofilski-w-chorze-koscielnym-Brat-papieza-nic-o-tym-nie-wiem,wid,12046232,wiadomosc.html

Przemek

"Dzieci by³y kiedy¶ ca³ymi latami nara¿one na kary cielesne i molestowanie seksualneThomas Pfister"

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaros³awa Kaczyñskiego wykaza³o, ¿e w czasie rz±dów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzros³a o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbowa³ na rzecz Totalizatora Sportowego, jak równie¿ blokowa³ ustawê zakazuj±c± pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamiñskiego chcia³o wp³ywac na kszta³t ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 292 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-05 15:01:31
Autor: =he®sk=
Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Fri, 5 Mar 2010 14:39:05 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

W Niemczech coraz gło¶niej jest o przypadkach molestowania dzieci w słynnym ko¶cielnym chórze chłopięcym w Ratyzbonie (Regensburger Domspatzen). Agencja dpa pisze, że diecezja ratyzbońska ma sygnały o takich przypadkach w okresie 1958-1973.

 fenomen odzyskiwanej pamieci ;o)))
 po 50-ciu latach dziadyga uswiadomil sobie,  ze sranie w nocnik na plebani to molestowanie.
 wczesniej "molestowany" srac chodzil za stodole.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-05 16:23:45
Autor: Grzegorz Z.

pisem@op.pl> wrote:

[...]

To tak jak ty - w styczniu 1990 z Fiszbachem doznaliście "iluminacji" i
"nawrócenia".

Data: 2010-03-05 16:32:47
Autor: Neko
Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

To tak jak ty - w styczniu 1990 z Fiszbachem doznaliście "iluminacji" i
"nawrócenia".

Mowisz, ze Hesk w akcie odwagi rzucil legitymacja partyjna i przepoczwarzyl
sie w oredownika demokracji ?

Data: 2010-03-05 17:25:33
Autor: =he®sk=
Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Fri, 5 Mar 2010 16:32:47 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]
> "nawrócenia".

Mowisz, ze Hesk w akcie odwagi rzucil legitymacja partyjna i przepoczwarzyl

 grzesiuz, kryptokomuch po labotomii na innych przerzuca sytuacje
 ktorych byl bohaterem. wstydzi sie dzis swoich partyjnych kolesi.
 lapki przed konfesjonalem sklada, o wybaczenie prosi ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-03-05 17:25:33
Autor: =he®sk=
Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Fri, 5 Mar 2010 16:23:45 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  fenomen odzyskiwanej pamieci ;o)))
>  po 50-ciu latach dziadyga uswiadomil sobie, To tak jak ty - w styczniu 1990

 w styczniu 99 ? to byles ty? ten czysciciel powierzchni poziomych,
 ktory nie dosc, ze okazal sie uszakiem, na dodatek pedziem ?

z Fiszbachem doznali¶cie "iluminacji" i "nawrócenia".

 co to za jeden ten fiszbach - jakis rybak ?

Data: 2010-03-05 18:16:42
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

 fenomen odzyskiwanej pamieci ;o)))
 po 50-ciu latach dziadyga uswiadomil sobie,

To tak jak ty - w styczniu 1990 z Fiszbachem doznaliście "iluminacji" i
"nawrócenia".

 w styczniu 99 ?

Nie, w 1990. I nie wstawiamy spacji przed znakiem zapytania.

Data: 2010-03-06 09:19:42
Autor: =he®sk=
.Re: Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Fri, 5 Mar 2010 18:16:42 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

Nie, w 1990.

 a tych latach bylem poza krajem, ale skoro twierdzisz, ze znam
 jakiegos kolesia to najwyrazniej masz niezle poplatane pod kopulka.

I nie wstawiamy spacji przed znakiem zapytania.

 jak zechce to bede wstawiac i mozesz mi naskoczyc.
 wg miodka taka forma pisowni tez jest poprawna.
 pytajnik nie stanowi czesci wyrazu. proste ?

Data: 2010-03-06 09:51:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 09:19:42 +0100, =he®sk= napisał(a):

On Fri, 5 Mar 2010 18:16:42 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 [...]

Nie, w 1990.

 a tych latach bylem poza krajem, ale skoro twierdzisz, ze znam
 jakiegos kolesia to najwyrazniej masz niezle poplatane pod kopulka.

Skoro twierdzisz że byłeś poza krajem to przedstaw dowód na poparcie tego
twierdzenia.

A przecinek stanowi?

Data: 2010-03-06 10:08:06
Autor: =he®sk=
.Re: Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Sat, 6 Mar 2010 09:51:13 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  a tych latach bylem poza krajem, ale skoro twierdzisz, ze znam
>  jakiegos kolesia to najwyrazniej masz niezle poplatane pod kopulka.

Skoro twierdzisz ¿e by³e¶ poza krajem to przedstaw dowód na poparcie tego
twierdzenia.

 cos jeszcze, zboczku ?

 zapytaj miodka.

Data: 2010-03-06 10:12:37
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Czy przestałeś już gwałcić?

[...]

Ty go przywołałeś więc może go zacytuj.

Data: 2010-03-06 13:10:07
Autor: .he®sk.
.Re: Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Sat, 6 Mar 2010 10:12:37 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  cos jeszcze, zboczku ?
Czy przesta³e¶ ju¿ gwa³ciæ?

 swoje juz "wygwalcilem". w przeciwienstwie do ciebie impotencie ;o))

Data: 2010-03-06 13:26:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 06 Mar 2010 13:10:07 +0100, .he®sk. napisał(a):

On Sat, 6 Mar 2010 10:12:37 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

 cos jeszcze, zboczku ?
Czy przestałeś już gwałcić?

 swoje juz "wygwalcilem". w przeciwienstwie do ciebie impotencie ;o))

Znalazł się "gawędziarz" hehehe

Data: 2010-03-06 15:22:40
Autor: .he®sk.
.Re: Skandal pedofilski w chórze ko¶cielnym.
On Sat, 6 Mar 2010 13:26:54 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  swoje juz "wygwalcilem". w przeciwienstwie do ciebie impotencie ;o))
Znalaz³ siê "gawêdziarz" hehehe

 dobry balach to polowa roboty, nie wiedziales ?