Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".

Data: 2009-11-24 22:01:58
Autor: Roger Perejro
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
Legioniści Chrystusa "proszą o przebaczenie wszystkie osoby, którym wyrządziły cierpienia, i obiecują stać się zgromadzeniem bardziej pokornym" - taką deklarację złożył ojciec Alvaro Corquela, nowy przełożony wstrząśniętego skandalami seksualnymi męskiego zakonu.
Przełożony legionistów spotkał się z watykańskim sekretarzem stanu kardynałem Tarcisio Bertone.

Cieniem nad Legionistami Chrystusa położył się trwający dziesięciolecia skandal z molestowaniem seksualnym, czego dopuszczał się, także wobec nieletnich, zmarły w styczniu 2008 roku założyciel zgromadzenia - ojciec Marcial Maciel Degollado. Pod koniec życia został on oddalony od zgromadzenia na mocy decyzji papieża Benedykta XVI.

Niedawno wyszło na jaw, że założyciel zakonu miał córkę.

W marcu tego roku Stolica Apostolska wysłała do Legionistów inspekcję, by przeanalizować panującą tam sytuację.

Obecny przełożony powiedział po rozmowie z kardynałem Bertone, że wizytacja w zgromadzeniu zakończy się jeszcze w tym roku, a Legioniści czekają na decyzje, jakie podejmie Watykan.

Odnosząc się zaś do skandalu wywołanego przez ojca Marciala Maciela Degollado, ojciec Corquela oświadczył podczas rozmowy z dziennikarzami: - Musimy uznać to, co się stało, pogodzić się z tym, musimy iść naprzód, choć z wielkim bólem i prosząc o przebaczenie wszystkie osoby, które wycierpiały.

http://wiadomosci.onet.pl/2084021,12,skandal_seksualny_w_zakonie_corka_na_boku,item.html

Przemek

Wielebny Hesku powiedz, że się czepiam, a trwający dziesięciolecia skandal z molestowaniem nieletnich to pikuś. Czekam.

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-24 22:15:16
Autor: abc
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
Pod koniec życia został on oddalony od zgromadzenia na mocy decyzji papieża Benedykta XVI.

No i słusznie.

Data: 2009-11-24 22:22:41
Autor: Roger Perejro
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

No i słusznie.

A nie zastanowił cię fakt, że przez kilkadziesiąt lat pozwalano zbokowi na to co robił?

Przemek

Data: 2009-11-25 04:31:05
Autor: Grzegorz Z.
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
To pewnie dlatego że mieli w zgromadzeniu za mało krzyży pozawieszanych na
ścianach.

Data: 2009-11-25 07:05:20
Autor: Prawusek

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
To pewnie dlatego że mieli w zgromadzeniu za mało krzyży pozawieszanych na
ścianach.

Gwiazda jewusa uchroniłaby, bowiem pentagram jest silny, ale heksagram
silniejszy.

Data: 2009-11-25 07:47:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 25 Nov 2009 07:05:20 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

To jednak "są jewusi" ? --

Data: 2009-11-25 08:22:45
Autor: Prawusek

Dnia Wed, 25 Nov 2009 07:05:20 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
>
> Gwiazda jewusa uchroniłaby, bowiem pentagram jest silny, ale heksagram
> silniejszy.

To jednak "są jewusi" ?

Jako hasło.

Data: 2009-11-25 06:02:37
Autor: awe
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
Jaki skandal. Bardzo slusznie zrobil. Przynajmniej pozostawil po sobie corke. Czlowiek nigdy nie czuje sie blizej Boga jak wtedy kiedy patrzy na swoje dziecko.
A wy kawecki jestescie tacy prymitywni i siermiezni. Jak przystalo na wyciagnietego za socjalizmu glupka wioskowego.
awe

Data: 2009-11-25 06:57:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 25 Nov 2009 06:02:37 +0100, awe napisał(a):

Jaki skandal. Bardzo slusznie zrobil. Przynajmniej pozostawil po sobie corke. Czlowiek nigdy nie czuje sie blizej Boga jak wtedy kiedy patrzy na swoje dziecko.

No chyba że jest się zgwałconą zakonnicą która zaszła w ciążę.

Data: 2009-11-25 08:31:10
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqswtetz4bm1$.1nla8pwivk4pp.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wierzysz w swietego mikolaja?
awe

Data: 2009-11-25 08:31:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:31:10 +0100, awe napisał(a):

[...]

A ty w istnienie żonatych katolickich księży?

Data: 2009-11-25 15:48:50
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1565d1np343hq.1df50f8ymj4em$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
zeby miec dzieci nie trzeba byc zonatym. nie wiedziales o tym?
awe

Data: 2009-11-25 19:07:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:48:50 +0100, awe napisał(a):

[...]

Ale ja nie o posiadaniu dzieci tylko o posiadaniu żony przez katolickiego
księdza.

Data: 2009-11-26 09:12:30
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:131cfgmihwvi7$.1kjww6wbj8qpw.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
warto byloby to wprowadzic
awe

Data: 2009-11-26 13:41:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Nov 2009 09:12:30 +0100, awe napisał(a):

[...]

Eeetam, przecież dawno wprowadzono. Podobnie jak np możliwość dokonywania
przerywania ciąży przez katoliczki. Wystarczy że pan papież lub pan biskup uzna że dany czyn w danym konkretnym
przypadku nie stoi w sprzeczności z nauczaniem kościoła, mimo że normalnie
za taki by uchodził i umożliwiał szantażowanie delikwenta "ogniem
piekielnym".

Wystarczy jednak tajemnicze zaklęcie zwane DYSPENSĄ i już Jehowa nie widzi
danego "grzechu" i do piekieł po śmierci takiego delikwenta nie ześle.

Data: 2009-11-27 15:04:29
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vs01a1myb03h$.10dge9oziufz2.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
oj grzesiu zebyscie wy jeszcze nie byli tacy prymitywni to mozna by bylo z wami popisac, a tak robicie z siebie glupka na rowni z cycem
awe

Data: 2009-11-27 19:21:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:04:29 +0100, awe napisał(a):

[...]

No to wytłumacz bez grzesiowego prymitywizmu na czym polega dyspensa - i
wtedy porównamy moją definicję z tą nieprymitywną.

Data: 2009-11-28 09:33:59
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:p4bp5fe7hupq$.gg9583mfa9bm$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
mam to k. w d. kumasz?
awe

Data: 2009-11-28 20:17:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 28 Nov 2009 09:33:59 +0100, awe napisał(a):

[...]

Tak? Oj... to szkoda że opuszczasz tą grupę...

Data: 2009-11-29 07:57:43
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wibhd8w3eh26$.1llhw5wy9kmi9$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -
Chyba te. To nie sa istotne sprawy. Idz na grupe religia razem z abc i wyjasnijcie sobie co was boli
awe

Data: 2009-11-25 12:16:52
Autor: =heÂŽsk=
Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".
On Tue, 24 Nov 2009 22:01:58 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 [ciach]

Wielebny Hesku powiedz,

 jasnie wielebny samozwancze,
?e si? czepiam, a trwajÂący dziesi?ciolecia skandal z molestowaniem nieletnich to pikuÂś. Czekam.

 czepiasz sie? nie.  ty po prostu masz na tym punkcie fiola ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Skandal seksualny w zakonie. Córka "na boku".