Skandal w FB-Best !!!!!

Data: 2009-07-23 23:21:00
Autor: Leszczur
Skandal w FB-Best !!!!!
I mam na to dowod w postaci filmu, ktory wczoraj wieczorem zaczalem
ogladac!
Pierwsza runda licytacji, drugi pick wywolany przez Kuupe: "Dwyane
Wade za 8M$"
Ja: Eeeeee - 9M$.
Kriszot: 9.2!
Mason: 9.3!
Kriszot: 9.4!
Bartek: No dam 9.5M$
Kriszot: 9.6!
Mason: 9.7
Kuupa(?): Po raz pierwszy. Po raz drugi. Po raz trzeci. Sprzedany
do....?
Ktos z tlumu: Do Masona za 9.6M$
Wszyscy: OK - Wade do Masona za 9.6.

Widzicie pewien blad? IMO Mason za kare nie powinien moc kipowac
Dywana ;-)
I na drafcie zero alkoholu do 7 rundy (dotyczy wszystkich poza
Bartkiem ;-)))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-24 00:25:16
Autor: sooobi
Skandal w FB-Best !!!!!
On 24 Lip, 08:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Lol, zgrywaj te filmy zgrywaj:)
Juz mam ochote je obejrzec:)

Ps: Jak moglem dac za Dywana 9,5 ?

Data: 2009-07-24 00:41:38
Autor: L'e-szczur
Skandal w FB-Best !!!!!
On 24 Lip, 09:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Dywana ;-)
> I na drafcie zero alkoholu do 7 rundy (dotyczy wszystkich poza

Na razie robie analize poszczegolnych pickow. Niestety kilku z Was ma
dosc podobne glosy i ciezko jest byc pewnym kto licytowal.

Ps: Jak moglem dac za Dywana 9,5 ?

Najlepszy jest Twoj komentarz po tych dwoch pickach: "A jak k*^%a
kipowalem Duranta za 6.1!" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-24 00:53:13
Autor: sooobi
Skandal w FB-Best !!!!!
> Ps: Jak moglem dac za Dywana 9,5 ?

Najlepszy jest Twoj komentarz po tych dwoch pickach: "A jak k*^%a
kipowalem Duranta za 6.1!" ;-)

Mam co raz wieksza ochote na ten film:)

Data: 2009-07-24 00:28:55
Autor: sooobi
Skandal w FB-Best !!!!!
[...]

Ano wywolujacy potem liczyl do trzech. Sezon powinien byc anulowany a
tytul Rasheedowi zabrany!

Data: 2009-07-24 00:50:00
Autor: Hubert Janiszewski
Skandal w FB-Best !!!!!
[...]

Popieram. W dodatku AFAIR nikt nie zapytal mnie wtedy czy aby
przypadkiem nie zamierzam zmaczowac tej oferty (Dywan byl moim RFA). W
tej sytuacji nie widze innego rozwiazania jak przekazanie w charaktrze
zadoscuczynienia praw do keeperowania Wade'a mojej druzynie .

Pzdr,
HubertJ

Data: 2009-07-24 00:52:51
Autor: sooobi
Skandal w FB-Best !!!!!
On 24 Lip, 09:50, Hubert Janiszewski <hube...@fbbest.com> wrote:
> [...]

tej sytuacji nie widze innego rozwiazania jak przekazanie w charaktrze
zadoscuczynienia praw do keeperowania Wade'a mojej druzynie .

A tak apropo jaka musialabybyc wtedy cena Dywana zebys go zatrzymal?

Data: 2009-07-24 01:27:51
Autor: Hubert Janiszewski
Skandal w FB-Best !!!!!
On 24 Lip, 09:52, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

A tak apropo jaka musialabybyc wtedy cena Dywana zebys go zatrzymal?

Nie pamietam juz jakie sobie wtedy maksimum ustawilem. Pamietam tylko,
ze w momencie gdy Dywan byl licytowany mialem juz w skladzie LeBrona i
mojego nieszczesnego keepera Barona, wiec gdybym jeszcze wtedy
zmaczowal Dywana, to zostaloby mi kasy najwyzej na waciki juz po kilku
pierwszych pickach :-) Nie chcialem sie w takiej sytuacji stawiac, tym
bardziej ze trudno bylo wtedy traktowac Dywana jako pewna inwestycje
(byl po slabym sezonie i kontuzjach).

Pzdr,
HubertJ

Data: 2009-07-24 18:30:25
Autor: wiLQ
Skandal w FB-Best !!!!!
Hubert Janiszewski napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Popieram. W dodatku AFAIR nikt nie zapytal mnie wtedy czy aby
przypadkiem nie zamierzam zmaczowac tej oferty (Dywan byl moim RFA).

Toz sam napisales dlaczego bys go nie zmatchowal ;-)

tej sytuacji nie widze innego rozwiazania jak przekazanie w charaktrze
zadoscuczynienia praw do keeperowania Wade'a mojej druzynie .

Zarty zartami, ale jesli juz sie czegos czepiac to raczej konca draftu
tzn Mason by nie kupil albo Duhona albo Lopeza.
Niemniej IMHO to byloby absurdalne karanie go za nasze bledy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-24 19:02:05
Autor: s
Skandal w FB-Best !!!!!
Leszczur pisze:
[...]

Nie mam pewnosci, ale zwroc tez uwage na licytacje Bosha.
Mam wrazenie, ze tam tez cos pochrzanilismy...

Pozdr

Data: 2009-07-25 21:40:33
Autor: Mason
Skandal w FB-Best !!!!!
Ktos z tlumu: Do Masona za 9.6M$

Ok, skoro sie wydalo to nie pojde na dno sam. Leszczur, oddasz te 100 zl jak mi zabiora Wade'a ;-)

Pzdr
Mason

Data: 2009-07-26 02:11:21
Autor: L'e-szczur
Skandal w FB-Best !!!!!
On 25 Lip, 22:40, "Mason" <mason@_tnijto_op.pl> wrote:
> Ktos z tlumu: Do Masona za 9.6M$

Ok, skoro sie wydalo to nie pojde na dno sam. Leszczur, oddasz te 100 zl jak
mi zabiora Wade'a ;-)

Jezeli to jedyne koszty ktore musze poniesc, zebys nie mial takiego
kipera to ja w to wchodze.
Mysle, ze reszta GM'ow nawet bylaby gotowa zrobic zrzutke ;-)))

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-26 15:04:24
Autor: sooobi
[...]