Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT

Data: 2019-06-29 23:56:34
Autor: Lord Donald
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT

Jeden z pracowników sieci IKEA w Polsce został zwolniony po tym jak sprzeciwił się przymuszaniu do propagowania tęczowej ideologii LGBTAGD. Swoje stanowisko poparł cytatami z Biblii, potępiającymi czyny homoseksualne.

https://nczas.com/2019/06/27/skandal-w-ikei-pan-tomasz-stracil-prace-bo-zacytowal-biblie-nie-chcial-promowac-ideologii-lgbt/?fbclid=IwAR16i2eIQxRfWvtAkCUP7pnadqhcurBqdsfGARszI7vbllQNao1LyzoYemI

Data: 2019-06-30 03:50:05
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Bo i nie za to mu płacili, żeby tam głosił gromkie kazania.

JB

Data: 2019-06-30 12:55:13
Autor: u2
W dniu 30.06.2019 o 12:50, Jacek Bialy pisze:
Bo i nie za to mu płacili, żeby tam głosił gromkie kazania.

UB

ale ale, nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-06-30 04:07:12
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii

To mógł se poszukać innej pracy zamiast robić z siebie kaznodzieję.

JB

Data: 2019-06-30 07:32:26
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii

To mógł se poszukać innej pracy zamiast robić z siebie kaznodzieję.

JB

Mógł, ale pracodawca żądał czegoś czego nie ma w kodeksie pracy:) Jeżeli tobie pracodawca każe chodzić w stroju parówki czy hot doga, wcale
nie musisz na to się godzić (jak pajdak).

Data: 2019-07-01 00:55:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Każda sytuacja wymaga właściwego dla niej działania.

   -- - Mógł, ale pracodawca żądał czegoś czego nie ma w kodeksie pracy:)

To powinien iść do sądu pracy zamiast robić krucjatę w miejscu pracy.

   -- - Jeżeli tobie pracodawca każe chodzić w stroju parówki czy hot doga, wcale nie musisz na to się godzić (...)

Jeśli na to się z nim umówię za określoną zapłatę, to powinienem to robić.

JB

Data: 2019-07-01 13:12:53
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 09:55, Jacek Bialy pisze:
Jeśli na to się z nim umówię za określoną zapłatę, to powinienem to robić.

DOKŁADNIE.

Ale w umowie pracownika nie ma zapisu że ma propagować LGBT.

Co więcej propagowanie LGBT w zakładzie pracy jest sprzeczne z polskim prawem. Nie można pracownika zmuszać do świętowania czegoś z czym się nie zgadza. On ma pracować a poglądy za bramą zostawiają i pracodawca i pracownik.

Data: 2019-07-01 11:02:25
Autor: SK
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 13:12:57 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Co więcej propagowanie LGBT w zakładzie pracy jest sprzeczne z polskim prawem. Nie można pracownika zmuszać do świętowania czegoś z czym się nie zgadza. On ma pracować a poglądy za bramą zostawiają i pracodawca i pracownik.

Czy jest ci wiadomo jakich konkretnie działań propagujących LGBT wymagał pracodawca od tego zwolnionego pracownika?

Data: 2019-07-01 22:21:12
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 20:02, SK pisze:

Czy jest ci wiadomo jakich konkretnie działań propagujących LGBT wymagał pracodawca od tego zwolnionego pracownika?

Faktycznie wszystkiego nie wiemy ale miał świętować jakieś święto LGBT

https://www.churchmilitant.com/news/article/ikea-fires-worker-for-quoting-bible-on-homosexuality

"16 maja IKEA opublikowała w intranecie zawiadomienie, w którym prosi pracowników o przyłączenie się do obchodów Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Biphobii i Transphobii (IDAHOT) ", by walczyć o prawa lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych i osób o wszystkich orientacjach seksualnych i tożsamości płciowe (LGBT +). "

Niby prosi ale jak pracodawca prosi to nie po to żeby nikt na "święto" nie przyszedł. ;-)

Data: 2019-07-02 19:37:17
Autor: japanizer
On Tuesday, July 2, 2019 at 5:21:17 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Niby prosi ale jak pracodawca prosi to nie po to żeby nikt na "święto" nie przyszedł. ;-)

cyt.

  Biblia każe także kamienować cudzołożnice, zaś cudzołożnikom - obcinać fiuty.

  Jestem za.
  Lista konkubin, rozwodników i rozwodnic w PiS liczy więcej pozycji niż lista   członków partii, bo niektórym raz nie wystarczało. Od Martusi - dziewicy   odnawialnej począwszy.

Data: 2019-07-03 04:39:22
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

  Lista konkubin, rozwodników i rozwodnic w PiS liczy więcej pozycji niż lista   członków partii, bo niektórym raz nie wystarczało. Od Martusi - dziewicy   odnawialnej począwszy.

No ale ilu ukamienowali kamieniami a nie tylko słowami?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 13:06:52
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 04:39 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

  odnawialnej począwszy.

No ale ilu ukamienowali kamieniami a nie tylko słowami?

Przecież to jełopozycja ma kompulsywną satysfakcję (seksualną jak mniemam)  z wyliczania ekscesów seksualnych - ze szczególnym uwzględnieniem  homoseksualizmów.

--
Trefniś

Data: 2019-07-03 13:10:47
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
> [...]

Przecież to jełopozycja ma kompulsywną satysfakcję (seksualną jak
mniemam) z wyliczania ekscesów seksualnych - ze szczególnym

<ironia> Mnie zastanawia dlaczego "ujawnienie Żyda" to zbrodnia ale
"ujawnienie homoseksualisty" już nie.  Czy to aby sugestia bycie Żydem
jest bardziej wstydliwe? </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 10:40:26
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 04:37, japanizer@japanizer.org pisze:
Biblia każe także kamienować cudzołożnice, zaś cudzołożnikom - obcinać fiuty.

i jakoś nie jest księgą zakazaną.

Bo ludzie mają mózg i nie traktują jej tak dosłownie jak Ci wygodnie.

Data: 2019-07-03 01:48:45
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 5:40:30 PM UTC+9, z wrote:
> Biblia każe także kamienować cudzołożnice, zaś cudzołożnikom - obcinać fiuty.

i jakoś nie jest księgą zakazaną.

Bo ludzie mają mózg i nie traktują jej tak dosłownie jak Ci wygodnie.

Biblia nie jest zakazaną, bo żyjemy na szczęście w wolnym kraju i generalnie nie zakazuje się książek, jakkolwiek gówniane by nie były.

"Mein Kampf" też sobie możesz posiadać, postawić na półce i zaprosić do wspólnego czytania grupowego naziolka, głupawego Andrzejka - wszystko legalnie i zgodnie z prawem - i co z tego? Co drugi miłośnik PiS na tej grupie traktuje "Mein Kampf" jak objawioną prawdę, sądząc po wypowiedziach o Żydach.

Data: 2019-07-06 00:56:59
Autor: SK
W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 22:21:17 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Niby prosi ale jak pracodawca prosi to nie po to żeby nikt na "święto" nie przyszedł. ;-)

Czyli działania propagujące LGBT są tym samym do czego namawia najważniejsze chrześcijańskie przykazanie "miłuj bliźniego swego, jak siebie samego".
To rzeczywiście dla tzw. polskiego patrioty i katolika byłoby to ponad jego siły.

Data: 2019-07-06 10:23:01
Autor: A. Filip
SK <slavo65@gmail.com> pisze:
> [...]

siebie samego".
To rzeczywiście dla tzw. polskiego patrioty i katolika byłoby to ponad

Jeśli twój pracodawca "poprosi" cię o świętowanie "Dnia Pedofilii i Zoofilii"
to TY słowa nie powiesz, będziesz świętować i kochać pedofilii/zoofilii?
Tolerancja dla "odmiennych zachowań seksualnych" się zmienia ale ciągle
niektóre zachowania nie zostały zaakceptowane albo "nie całkiem" zaakceptowane.
Ja nie odczuwam potrzeby wpierdalania się w cudze dorosłe życie z
brudnymi buciorami i uszczęśliwiania na siłę.  IMHO Tolerancja to
ostre ograniczenie form wyrażania braku akceptacji.  Homoseksualizm
mi się jeszcze nie musi podobać _mam nadzieje_ .

Jak tępy i krótkowzroczny pracodawca się nachalnie "pyta" to *SAM* daje
pracownikom prawo do "odpowiedzi" chyba że tworzy świat pokazowego
korporacyjnego zamordyzmu.  Jak IKEA *sama* "wrzuciła temat" to sama
IKEA się nachalnie doprosiła także tego o ile sobie wolnością słowa dupy
nie podciera.  IMHO Szwedzka IKEA sobie podtarła myśląc/zakładając że
sprawa nie wypłynie "zbyt publicznie".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-07-02 11:00:41
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- --

No to czemu tego nie powiedział/ nie napisał na intranecie, zamiast wyjeżdżać z infantylną krucjatą?  Katolicy są jak dzieci - wydaje im się, że skoro mają święta rację, to wolno im wszystko i wszędzie. Tymczasem nie dla każdego Biblia jest księga świętą, dlatego w takich sytuacjach trzeba się odwoływać do ogólnych praw - w tym wypadku do prawa pracy, wolności sumienia itp.

JB

Data: 2019-07-03 10:41:42
Autor: z
W dniu 2019-07-02 o 20:00, Jacek Bialy pisze:
No to czemu tego nie powiedział/ nie napisał na intranecie, zamiast wyjeżdżać z infantylną krucjatą?

A skąd wiesz że tego nie zrobił?

Data: 2019-07-03 01:49:38
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 5:42:35 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2019-07-02 o 20:00, Jacek Bialy pisze:
> No to czemu tego nie powiedział/ nie napisał na intranecie, zamiast wyjeżdżać z infantylną krucjatą?

A skąd wiesz że tego nie zrobił?

Jak rozumiesz znaczenie słowa "zamiast"?

Data: 2019-07-03 12:38:48
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 10:49, japanizer@japanizer.org pisze:
Jak rozumiesz znaczenie słowa "zamiast"?

Ja używam _oprócz_ jak ktoś pier... głupoty np. o uciśnionych lgbt.
Czasem zaklnę a czasem użyję cytatu żeby przemówić do rozumu.

Natomiast nigdy nie napisałem że trzeba "dorżnąć watahę".
Sikorski powinien siedzieć za to że tak powiedział czy nie powinien?
Przecież zachęcał do morderstwa.

Data: 2019-07-03 07:43:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

A cóż mnie to może obchodzić?  Płaczesz tutaj, że go wyrzucili z roboty za religijną nadgorliwość, a nie za to, że w normalnym trybie bronił swoich praw.

JB

Data: 2019-07-03 18:28:39
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
W dniu 2019-07-03 o 16:43, Jacek Bialy pisze:
Oskarżam ikieję o światopoglądową nadgorliwość podchodzącą pod krucjatę i faszystowskie metody łamania kręgosłupów moralnych.

Skoro w Polsce można publicznie powiedzieć o "dożynaniu watahy" i nie ma za to żadnej kodeksowej kary to wyrażenie swojego sprzeciwu przeciwko nagonce nawet w sposób ostry z cytowaniem starego testamentu też nie powinno być karane.

Przypominam
Sąd najwyższy w Szwecji dopuścił takie (dokładnie takie) nawet ostre wypowiedzi jako przysługujące każdemu człowiekowi prawo do wyrażania swoich poglądów

Dyskutujesz jeszcze?

Data: 2019-07-03 11:31:55
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Buuuu ha-ha-ha!

To znaczy, że gdyby Sikorski poszedł siedzieć, to pan kierownik z Ikei miałby większe moralne prawo wyrzucić pana Tomasza za cytowane groźby pod adresem pedałów?
Przecież wy katolicy ze swoją moralnością jesteście jak dzieci we mgle! Pakujecie się z histerycznymi emocjami do polityki, na prawicy robicie zamęt, lewactwu dajecie paliwo do dalszych lotów i tyle jesteście warci.
Zobacz ilu niesiołowskich, hadaczy, palikotow i innych jeszcze prowokatorów wyszło z waszych przykościelnych szkółek 'myślenia o Polsce' - aż strach pomyśleć, ilu tam jeszcze grzeje silniki czekając na swój czas..

JB

Data: 2019-07-03 23:14:34
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Jako praworządny obywatel domagam się traktowania w jednakowy sposób ludzi bez względu jaki mają pogląd czy w co wierzą.

Pan :-) Sikorski namawiał publicznie do mordu politycznego.
Nie poniósł za to żadnej kary.

Skoro przyjmujemy że takie wypowiedzi nie są penalizowane to róbmy to konsekwentnie.

Albo wszyscy albo nikt. Bez dyskryminowania osób które lgbt nie są.

Data: 2019-07-03 14:48:19
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Pan :-) Sikorski namawiał publicznie do mordu politycznego.
Nie poniósł za to żadnej kary.

Nu - kowal zawinił, Ikeę powiesimy.
Buuu ha-ha!

Data: 2019-07-04 04:53:50
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Napisz wprost który pracodawca nie zwolnił WTEDY Sikorskiego.

Data: 2019-07-04 22:32:53
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Napisz wprost który pracodawca nie zwolnił WTEDY Sikorskiego

Nu - dzisiaj czabyiś natrzaskać sikorowi popysku, to pan Tomasz będzie usatysfakcjonowany  - buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-30 13:08:58
Autor: A. Filip
Skandal w IKEI! Stracił pracę bo nie chciał promować ideologii LGBT [IKEA zasługuje na bojkot?]
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
   -- - nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii

To mógł se poszukać innej pracy zamiast robić z siebie kaznodzieję.

Ilu innych klientów może sobie poszukać IKEA?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-30 14:38:39
Autor: u2
W dniu 30.06.2019 o 13:07, Jacek Bialy pisze:
    -- - nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii

To mógł se poszukać innej pracy zamiast robić z siebie kaznodzieję.

UB

dwa zacytowane fragmenty z biblii nie czyni kaznodzieją, ale rozumiem twoją i IKEI wściekłość:))))))))))))))))
--
I love love

Data: 2019-07-01 00:30:31
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - dwa zacytowane fragmenty z biblii nie czyni kaznodzieją,

Nu ciotka - wy jesteście tacy mądrzy i w pismach oczytani, że wy tam wiecie, że on tylko Pismo Święte cytował, a wcale nie chciał nikomu wora z kamieniami u szyi wieszać, ani nikogo topić..  Ale tam w Ikei mógł pracować jakiś nieuk dajmy na to z Bangla Desh, co to o żadnej Biblii nie słyszał, ani nawet nie wie, z czym to się je... I co on sobie pomyśli ten dzikus? Że tacy jak ty są na gotowi go utopić? No to nie zdziw się durniu, gdy pewnego pięknego dnia tysiące takich jak on przyjdą 'wyzwalać' twój kraj.

Data: 2019-06-30 14:43:18
Autor: u2
W dniu 30.06.2019 o 13:08, A. Filip pisze:
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
    -- - nikt mu nie płacił za propagandę sodomii i gomorii

To mógł se poszukać innej pracy zamiast robić z siebie kaznodzieję.

Ilu innych klientów może sobie poszukać IKEA?

https://www.facebook.com/tomasz.terlikowski/posts/2809762772387244

Tomasz Terlikowski
28 June at 19:42 ?

Gdybym był złośliwy to bym powiedział, że IKEA promując liberalny faszyzm i zwalniając za brak entuzjazmu dla ruchu LGBTQ (co wciąż jest - tak gwoli przypomnienia - legalne) nawiązuje do tradycji swojego założyciela. Ingvar Kamprad też uwielbiał, gdy wszyscy maszerują w zwartych szeregach w jednym ściśle określonym kierunku. I dlatego w latach 40. należał do nazistowskiej partii Svensk Socialistisk Samling. Tak wiem, że to co innego, ale zwyczaje pozostają takie same. Zwarty szereg, wszyscy idą w jednym kierunku, a jak się komuś nie podoba, to won. Zmienia się ideologia, ale podejście do niej i do ludzi pozostaje takie samo.

--
I love love

Data: 2019-07-01 00:42:25
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Stracił pracę bo nie chciał promować ideologii LGBT [IKEA zasługuje na bojkot?]
Tomasz Terlikowski
28 June at 19:42 ?

   -- - Gdybym był złośliwy to bym powiedział (...)

Nawiedzony bałwan w ogóle nie powinien się wypowiadać - przez takich jak on przez 30 lat mieliśmy PRL-bis.

JB

Data: 2019-06-30 12:59:03
Autor: A. Filip
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Bo i nie za to mu płacili, żeby tam głosił gromkie kazania.

A wygłosił je bez prowokacji ze strony pracodawcy/IKEA?  Jak IKEA _sama_
"podnosi temat" to dostaje nie tylko pochwały o ile nie ma pracowników
wspaniale wytresowanych w świecie korporacyjnego zamordyzmu.
<ironia> Jak widać jeszcze nie ma ale nad tym usilnie pracuje. </ironia>

O ile procent promocja ideologii gender ma podnieść wyniki sprzedaży IKEA?

"They will tell when you ask"

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-30 04:17:15
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

To jest wewnętrzna sprawa Ikei, na czym robi interes. Jeśli godzi to w czyjeś wartości, to od tego są sądy. Jeśli pracownik nie chce brać w tym udziału, powinien odmówić świadczenia swojej pracy (podobnie jak ten drukarz) i pozwolić się zwolnić, a nie wszczynać religijną krucjatę w miejscu swego zatrudnienia.

JB

Data: 2019-06-30 07:36:20
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

Ale teraz mamy sezon ogórkowy i pismaki podchwycą każdy temat,
w czasie suszy szosa sucha.

IKEA szwedzka, szwecja to dziś totalne lewaki. A w PL dziś rządzą prawie prawaki, mamy więc konflikt.

Data: 2019-07-01 00:58:15
Autor: Pisiorowy Escobar
Bytomir Szimoza <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał(-a):

 A w PL dziś rządzą prawie prawaki, mamy więc konflikt.

w PL rządzi dzisiaj socjalistyczna lewica, durniu

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-01 01:05:03
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - IKEA szwedzka, szwecja to dziś totalne lewaki. A w PL dziś rządzą prawie prawaki, mamy więc konflikt.

Słusznie towarzyszu...  Nie pracujcie u Szweda - bierzcie saperkę i okopujcie się pod Jasną Górą!

Buuu ha-ha!

Data: 2019-06-30 11:24:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 20:01:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-06-30 o 13:17, Jacek Bialy pisze:

> To jest wewnętrzna sprawa Ikei, na czym robi interes. Jeśli godzi to w czyjeś wartości, to od tego są sądy. Jeśli pracownik nie chce brać w tym udziału, powinien odmówić świadczenia swojej pracy

Firmę ikieja ;-) obowiązuje w Polsce polski Kodeks Pracy.
Nie ma tam nic o propagandowych zadaniach pracowników.

Jeśli za określone pieniądze pracownik zgodził się propagować zboczenia to jest dorosły i odpowiada za swój podpis.

Ale sadzę że wątpię ;-) że w umowach z pracownikami są takie zapisy.

Będą podciągać to pod wewnętrzny regulamin i obrażanie ale pierwszy lepszy prawnik to OBALI w Sadzie PRACY.

Ikieja niech lepiej się zastanowi czy che w Polsce sprzedawać skoro nie może się pogodzić z polskim prawem.

Art. 18(3a) Kodeksu pracy.

1. Pracownicy powinni być równo traktowani w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, a także bez względu na zatrudnienie na czas określony lub nieokreślony albo w pełnym lub w niepełnym wymiarze czasu pracy.
2. Równe traktowanie w zatrudnieniu oznacza niedyskryminowanie w jakikolwiek sposób, bezpośrednio lub pośrednio, z przyczyn określonych w § 1.
3. Dyskryminowanie bezpośrednie istnieje wtedy, gdy pracownik z jednej lub z kilku przyczyn określonych w § 1 był, jest lub mógłby być traktowany w porównywalnej sytuacji mniej korzystnie niż inni pracownicy.
4.  Dyskryminowanie pośrednie istnieje wtedy, gdy na skutek pozornie neutralnego postanowienia, zastosowanego kryterium lub podjętego działania występują lub mogłyby wystąpić niekorzystne dysproporcje albo szczególnie niekorzystna sytuacja w zakresie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych wobec wszystkich lub znacznej liczby pracowników należących do grupy wyróżnionej ze względu na jedną lub kilka przyczyn określonych w § 1, chyba że postanowienie, kryterium lub działanie jest obiektywnie uzasadnione ze względu na zgodny z prawem cel, który ma być osiągnięty, a środki służące osiągnięciu tego celu są właściwe i konieczne.
5.  Przejawem dyskryminowania w rozumieniu § 2 jest także: 1) działanie polegające na zachęcaniu innej osoby do naruszenia zasady równego traktowania w zatrudnieniu lub nakazaniu jej naruszenia tej zasady, 2) niepożądane zachowanie, którego celem lub skutkiem jest naruszenie godności pracownika i stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery (molestowanie). 6.  Dyskryminowaniem ze względu na płeć jest także każde niepożądane zachowanie o charakterze seksualnym lub odnoszące się do płci pracownika, którego celem lub skutkiem jest naruszenie godności pracownika, w szczególności stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery; na zachowanie to mogą się składać fizyczne, werbalne lub pozawerbalne elementy (molestowanie seksualne).
7.  Podporządkowanie się przez pracownika molestowaniu lub molestowaniu seksualnemu, a także podjęcie przez niego działań przeciwstawiających się molestowaniu lub molestowaniu seksualnemu nie może powodować jakichkolwiek negatywnych konsekwencji wobec pracownika.

Pracodawca jest więc zobowiązany do  dbania o to, aby żaden pracownik nie był obiektem ,,niepożądanych zachowań, których celem lub skutkiem jest naruszenie godności pracownika i stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej, poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery"

Tak czy inaczej warto poczekać na opinię RPO w tej sprawie i wczytać się w jej treść.

--
Bruno

Data: 2019-06-30 20:33:06
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Jak to się ma do zwolnienia pracownika za wyrażenie swojego poglądu na forum w odpowiedzi na okólnik? W dodatku w postaci CYTOWANIA?

Czy ten pracownik zrobił coś więcej? Zwyzywał kogoś w "realu"?

Sąd najwyższy w Szwecji już wypowiedziała sięw takie samej sprawie CYTOWANIA i uniewinnił księdza powołując się na WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI.

PS. A może to okólnik jest dyskryminujący i traktuje gorzej ludzi którzy LGBT nie są? ;-)

Data: 2019-07-01 01:55:41
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- --

Ty lepiej cytuj, komu odpowiadasz, gdyż nie każdy u siebie to widzi.

JB

Data: 2019-07-01 13:20:56
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 10:55, Jacek Bialy pisze:
Ty lepiej cytuj, komu odpowiadasz, gdyż nie każdy u siebie to widzi.

Będę się starał ale mamy XXI wiek i używam (również w tym wieku) programu który ładnie wyświetla komu odpowiadam.
Nie tknąłbym czegoś co takiej funkcjonalności nie posiada.
Ale jak ktoś lubi masochizm... :-)

Data: 2019-07-01 01:59:06
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Sąd najwyższy w Szwecji już wypowiedziała sięw takie samej sprawie

To nie jest taka sama sprawa, bo cytowana treść nie była tą sama.
Poza tym miejsce pracy rządzi się innymi prawami niż miejsce publiczne.

JB

Data: 2019-07-01 13:22:59
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
W dniu 2019-07-01 o 10:59, Jacek Bialy pisze:

Jeśli firma wyznaje faszystowskie przekonania to można publicznie/wewnętrznie się nim sprzeciwić czy nie można?

Data: 2019-07-02 11:34:17
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
    -- - Jeśli firma wyznaje faszystowskie przekonania to można
publicznie/wewnętrznie się nim sprzeciwić czy nie można?

Nie tylko można, ale nawet trzeba. Tylko trzeba przy tym wiedzieć jak postępować w danej sytuacji. Ksiądz na ambonie może sobie grzmieć do woli, bo po to ludzie przychodzą do kościoła, żeby m.in. słuchać jego kazań. Inna jest sytuacja pracownika najemnego, który ma swoje obowiązki, ale też swoje prawa. I tych praw powinien pilnować w miejscu pracy. Gdyby tamten pilnował, nikt nie mógłby go z roboty wyrzucić. Ale on rozpoczął religijną polemikę, którą ktoś inny mógł podciągnąć do słów nienawiści.
Powiedzmy, że ty zatrudniasz muzułmanina przy produkcji konserw wieprzowych. On ci mówi, że to nie jest halal, więc przenosisz go na inny dział. Lecz jeśli on zacznie ci cytować z Koranu, że za tą robotę powinieneś stracić rękę lub nogę, to go wywalasz na pysk,  bo nie wiadomo, czego jeszcze możesz po nim się spodziewać w twojej bądź co bądź fabryce.  Cytat - niecytat, człowiek stwarza zagrożenie, prawda?

JB

Data: 2019-07-03 10:16:45
Autor: z
W dniu 2019-07-02 o 20:34, Jacek Bialy pisze:
Ale on rozpoczął religijną polemikę, którą ktoś inny mógł podciągnąć do słów nienawiści.

I tu jest ogromna przestrzeń do interpretacji bo nie znamy całej korespondencji.

Jeśli tam wygrażał i obrażał to można się przyczepić ale jeśli na okólnik że ma brać udział w obchodach święta LGBT (znaczy prosi ;-) ) a on nie chce bo ma inne zdanie...

Data: 2019-07-03 01:35:40
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 5:16:49 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Jeśli tam wygrażał i obrażał to można się przyczepić ale jeśli na okólnik że ma brać udział w obchodach święta LGBT (znaczy prosi ;-) ) a on nie chce bo ma inne zdanie...

W mojej karierze zawodowej też nie zawsze miałem ochotę brać udział w imprezach organizowanych przez firmę.
Zazwyczaj wyglądało to tak:

ja: Nie będę brał udziału w imprezie X
szef: OK

albo:

ja: Nie będę brał udziału w imprezie X
szef: Dlaczego?
ja: A bo mi się nie chce / mam co innego do roboty / nie mogę*
szef: OK

* niepotrzebne skreślić

Nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby na firmowym forum wlepiać jakieś cytaty o zabijaniu z Biblii czy Ewangelii Latającego Potwora Spaghetti.

Data: 2019-07-03 12:43:38
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 10:35, japanizer@japanizer.org pisze:
Nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby na firmowym forum wlepiać jakieś cytaty o zabijaniu z Biblii czy Ewangelii Latającego Potwora Spaghetti.

Teraz mamy inne/lepsze czasy. ;-) Teraz mamy wolność wypowiedzi w internetach, fejsukach i intranetach.
A jak firma się takim medium posługuje to i ma odpowiedź na swoje wypociny.
Takie czasy... nowsze czasy.

Skoro cytat z Biblii jest szerzeniem nienawiści i namawianiem do zabijania to czymże jest "dorżnąć watahę"?

Data: 2019-07-03 03:46:36
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 7:43:42 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Takie czasy... nowsze czasy.

Skoro cytat z Biblii jest szerzeniem nienawiści i namawianiem do zabijania to czymże jest "dorżnąć watahę"?

Radosław Sikorski został przecież zwolniony przez wyborców przy kolejnych wyborach.

Data: 2019-07-03 12:50:07
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 12:46, japanizer@japanizer.org pisze:

Radosław Sikorski został przecież zwolniony przez wyborców przy kolejnych wyborach.

To co innego.
Czy poniósł jakieś inne konsekwencje zawodowe lub prawne swego postępowania?

Data: 2019-07-03 04:08:20
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 7:50:11 PM UTC+9, z wrote:

> Radosław Sikorski został przecież zwolniony przez wyborców przy kolejnych wyborach.

To co innego.
Czy poniósł jakieś inne konsekwencje zawodowe lub prawne swego postępowania?

Tzn. czego? Jak chcesz go wsadzać do więzienia, to wsadź pierw wszystkich, którzy czytali Biblię, a szczególnie Stary Testament.

Data: 2019-07-03 13:14:51
Autor: A. Filip
> [...]

Tzn. czego? Jak chcesz go wsadzać do więzienia, to wsadź pierw
wszystkich, którzy czytali Biblię, a szczególnie Stary Testament.

Ależ nie, on chce ich ukarać "dokładnie jak Sikorskiego" więc
nadzwyczaj pedantycznie sprawdza jaka to straszliwa kara będzie :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 03:15:04
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - I tu jest ogromna przestrzeń do interpretacji (...)

No właśnie - i po co?

JB

Data: 2019-06-30 20:49:56
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Propagowanie LGBT jest naruszeniem ludzkiej godności..., przeciwko czemu każdy obywatel ma prawo wyrażać dezaprobatę...

boukun

Data: 2019-06-30 11:57:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 20:49:58 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Tylko, czy to było propagowanie LGBT.

--
Bruno

Data: 2019-07-01 01:00:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Tylko, czy to było propagowanie LGBT.

oczywiście że nie było
było to propagowanie równego traktowania wszystkich
tak jakby pracodawca nawoływał "nie kradnijmy!"
a jakiś religijny burak mówił "kradnijmy, moja religia pozwala na kradzieże
oraz gwałcenie małych chłopców"

jedyne gdzie ikea popełniła błąd to że nie zwolniła go dyscyplinarnie i na do
widzenia nie dała kopa w katobolszewicki tyłek

Data: 2019-06-30 21:09:28
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

He, na pewno pracownik miał prawo człowieka do wyrażenia swojego światopoglądu...

boukun

Data: 2019-06-30 21:10:12
Autor: z
W dniu 2019-06-30 o 20:57, Bruno Brunowski pisze:

Tylko, czy to było propagowanie LGBT.

O widzsz. SPRYTNE. Nie pojawiło się wprost takie sformułowanie ale każdy początkujący prawnik wykaże że kontekst, praktyka, doświadczenie wskazuje o co dokładnie tu chodzi.

Data: 2019-06-30 12:29:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 21:10:15 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

O widzsz. SPRYTNE. Nie pojawiło się wprost takie sformułowanie ale każdy początkujący prawnik wykaże że kontekst, praktyka, doświadczenie wskazuje o co dokładnie tu chodzi.

Nie każdy, tylko Ordo Iuris. A ci są mocno skrzywieni w prawo.

--
Bruno

Data: 2019-06-30 22:30:21
Autor: z
W dniu 2019-06-30 o 21:29, Bruno Brunowski pisze:
Nie każdy, tylko Ordo Iuris. A ci są mocno skrzywieni w prawo.

Uważaj jak Bodnar stwierdzi że był problem z tym zwolnieniem to będziesz musiał odszczekiwać ;-)

Data: 2019-06-30 13:36:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 22:30:22 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-06-30 o 21:29, Bruno Brunowski pisze:
> Nie każdy, tylko Ordo Iuris. A ci są mocno skrzywieni w prawo..
> Uważaj jak Bodnar stwierdzi że był problem z tym zwolnieniem to będziesz musiał odszczekiwać ;-)

Pożyjemy, zobaczymy. A odszczekiwać nie będę musiał, bo to Ordo Iuris ma w zwyczaju wypowiadać się za wszystkich prawników, przeważnie bez podstaw

--
Bruno

Data: 2019-07-01 01:45:09
Autor: japanizer
On Monday, July 1, 2019 at 5:30:22 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2019-06-30 o 21:29, Bruno Brunowski pisze:
> Nie każdy, tylko Ordo Iuris. A ci są mocno skrzywieni w prawo..
> Uważaj jak Bodnar stwierdzi że był problem z tym zwolnieniem to będziesz musiał odszczekiwać ;-)

Po słowach Ziobry można już pisać o samym Ziobrze czy Kaczyńskim:

  A dla tchórzów, niewiernych, obmierzłych, zabójców, rozpustników, guślarzy,   bałwochwalców i wszelkich kłamców: udział w jeziorze gorejącym ogniem i   siarką. To jest śmierć druga

Data: 2019-07-01 13:25:33
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 10:45, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

I wolno Ci tak pisać. Ale ... Są tacy zatwardziali obrońcy uciśnionych lgbt którzy za takie same słowa w nich skierowane chcieliby Cię posadzić. Uważaj, Nie pomyl się przy cytowaniu/odpowiadaniu ;-)

Data: 2019-07-01 01:43:54
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No właśnie!
Trzeba było pogonić komuchów zamiast ich 'nawracać'. Trzeba było ustanowić własną konstytucję i prawodawstwo zabraniające publicznego propagowania zboczeń. Wtedy Ikea wiedziałaby na czym stoi, a wy nie musielibyście się odwoływać do sądów bożych :-DD

JB

Data: 2019-07-01 13:26:56
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
W dniu 2019-07-01 o 10:43, Jacek Bialy pisze:
Ikieja dobrze wie gdzie stawia sklepy. Nie sprzedają w Polsce tęczowej torby. Ciekawe dlaczego? Dyskryminują Polaków ;-)

Data: 2019-07-02 11:40:00
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- --

Ja tego nie napisałem.
JB

Data: 2019-06-30 11:37:01
Autor: Yogi
Dnia Sat, 29 Jun 2019 23:56:34 +0200, Lord Donald napisał(a):

Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał

Ty się koniu boży zdecyduj! Skoro zacytował Biblię to nie wyrzucili go za
skłonności/bark skłonności do suttanowych kochających inaczej tylko za
pyszczenie zamiast sprzątanie smietników!

Data: 2019-06-30 19:53:07
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Wyraził swoje zdanie na temat polityki firmy cytując biblię.

Za to został wyrzucony z pracy.

Pytanie czy firma może z takiego powody zwalniać ludzi.

Wiemy że napisał to na wewnętrznym forum.
Nie wiemy czy obraził kogoś fizycznie.

Za "fizycznie" to bym się zgodził ale za wyrażenie swojego poglądu?

Data: 2019-06-30 11:09:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 19:53:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Rzecznik Praw Obywatelskich zajął się tą sprawą z urzędu. Warto poczekać na jego opinię.

Z tym "prześladowaniem za religię" byłbym bardzo ostrożny. Ostatnio jeden taki poczuł się urażony religijnie, gdyż Skiba w czasie koncertu raczył był wypowiedzieć się w kwestii "jabolowych ofiar" i zaproponował budowę w Ustrzykach pomnika jabola.
https://www.facebook.com/krzysztof.skiba.37/posts/2776699045680180

--
Bruno

Data: 2019-06-30 20:27:33
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
Sąd najwyższy w Szwecji uniewinnił pewnego kaznodzieję który cytował dokładnie tak samo stary i nowy testament. Powołał się na prawa człowieka do wolności wypowiedzi.
Od czasu tego wyroku w Szwecji nie ma już pozwów oskarżających za cytowanie.

Data: 2019-07-01 01:52:55
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty nie rozumiesz, że nie jest ważne to, czy on cytował Księgi Święte, czy Nieświęte. Ważna jest sama treść cytatu, bo nikt nie ma obowiązku znać się na wszystkich religiach.

JB

Data: 2019-07-01 13:01:50
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 10:52, Jacek Bialy pisze:

Ty nie rozumiesz, że nie jest ważne to, czy on cytował Księgi Święte, czy Nieświęte. Ważna jest sama treść cytatu, bo nikt nie ma obowiązku znać się na wszystkich religiach.

Napisałem o identycznym przypadku kiedy ksiądz za cytowanie takiej właśnie treści (też chodziło o propagowanie lgbt) został uniewinniony.
Dalej czegoś nie rozumiesz? ;-)

Data: 2019-07-02 10:42:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

To znaczy, że w miejscu pracy straszył piekielnym jeziorem?

   -- - (też chodziło o propagowanie lgbt)

To nie ma znaczenia o co mu chodziło. Znaczenie ma to, co mówił i w jakiej sytuacji.

JB

 został uniewinniony.

Data: 2019-07-03 10:26:53
Autor: z
W dniu 2019-07-02 o 19:42, Jacek Bialy pisze:
To nie ma znaczenia o co mu chodziło. Znaczenie ma to, co mówił i w jakiej sytuacji.

Moim zdaniem głoszenie przez księdza czy wypowiadanie się na łamach...
jest bardziej podatne na omawiane tu skargi.

W miejscu pracy pracownik ma nie być dyskryminowany pod żadną postacią i nie można mu nakazywać czcić świąt których czcić nie chce.
Cytaty z testamentu były reakcją na nakłanianie. Być może zbyt stanowczą ale zacząć trzeba od postępowanie firmy.

Data: 2019-07-03 01:30:39
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 5:26:58 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

Cytaty z testamentu były reakcją na nakłanianie. Być może zbyt stanowczą ale zacząć trzeba od postępowanie firmy.

Też jestem zdania, że powinno się zmienić prawo - i wymagać od każdej firmy zatrudnienie księdza do interpretacji słowa bożego (na pełnym etacie; pensja, ZUS opłacane przez firmę; jeden ksiądz na każdych stu pracowników).

Data: 2019-07-03 10:37:32
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 10:30, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jest prostsze/tańsze wyjście: Zająć się pracą.

Data: 2019-07-03 03:39:36
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
  -- - Cytaty z testamentu były reakcją na nakłanianie.

Złą reakcją, bo człowiek wyleciał, a lgbt wyszli na poszkodowanych.

   -- - Być może zbyt stanowczą ale zacząć trzeba od postępowanie firmy.

No i jaki bilans?
Obserwując wieloletnie szarpaniny katolików z lewactwem doszedłem do wniosku, że was katolików w ogóle nie interesuje dobro ogółu, ile czerpanie osobistej satysfakcji z dowodzenia innym swoich słuszności. Dlaczego takie Czechy nie mają własnej Targowicy? Bo nie mają nawiedzonych katoli, którzy by ich nakręcali dowodzeniem swoich Przenajświętrzych Racji.

JB

Data: 2019-07-03 10:46:44
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

W mojej wersji:
Gdyby rzucił takimi cytatami na firmowym intranecie "sam z siebie"
(bez firmowej prowokacji) firma byłaby kryta w sprawie zwolnienia.
Jeśli rzucił w ramach średnio+ uzasadnionej _reakcji_ na konkretne
działania samej firmy to sprawa przestaje być prosta IMHO.

Kto sieje wiatr zbiera burzę nawet jak się nazywa IKEA.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 01:52:18
Autor: japanizer
On Wednesday, July 3, 2019 at 5:48:36 PM UTC+9, A. Filip wrote:
z <z@z.pl> pisze:

> [...]

działania samej firmy to sprawa przestaje być prosta IMHO.

Kto sieje wiatr zbiera burzę nawet jak się nazywa IKEA.

Tzn. jaką burzę twoim zdaniem? Szczególnie po niedawnym wyroku o "drukarzu"?

Że fejkowe "prawicowe kuzynki PiS" napisały na kilku forach w internecie, że nie będą kupować klopsów w Ikei?

Data: 2019-07-01 01:31:00
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Wyraził swoje zdanie na temat polityki firmy cytując biblię.

Nikt nie ma obowiązku znać Biblii, więc wyraził groźby, które ktoś miał prawo zrozumieć jako dosłowne.

   -- - Za to został wyrzucony z pracy.
Pytanie czy firma może z takiego powody zwalniać ludzi.

Lewacka nadgorliwość, tylko co z tego?  Mogli dać mu zwykle upomnienie, lecz z drugiej strony trzeba znać granice własnych wypowiedzi - żadna świętość z tego nie zwalnia.

   -- - Wiemy że napisał to na wewnętrznym forum.
Nie wiemy czy obraził kogoś fizycznie.

Skoro nie wiemy, to znaczy, że mógł kogoś obrazić - i tak to z Biblią w ręku dzielnie sobie powalczył z komuchami (w stanie wojennym pierwszy by spie*dalał do kruchty).

   -- - Za "fizycznie" to bym się zgodził ale za wyrażenie swojego poglądu?

Noo,  ładny pogląd - topnienie grzeszników. Na pogrzebie Popiełuszki na klęczkach wybaczali 'naszym winowajcom', dzisiaj znaleźli lepsze cytaty...

JB

Data: 2019-07-01 13:09:07
Autor: z
W dniu 2019-07-01 o 10:31, Jacek Bialy pisze:
Nikt nie ma obowiązku znać Biblii, więc wyraził groźby, które ktoś miał prawo zrozumieć jako dosłowne.

Gimbaza po podstawówce zauważyłby że tam jest cytat (takie dziwne kreseczki) gdyby nie zrozumiała początku jego wypowiedzi ;-)

Lewacka nadgorliwość, tylko co z tego?  Mogli dać mu zwykle upomnienie, lecz z drugiej strony trzeba znać granice własnych wypowiedzi - żadna świętość z tego nie zwalnia.

Zwalniają podstawowe prawa człowieka do wolności poglądów i wypowiedz (tak orzekł szwedzki sąd)

Skoro nie wiemy, to znaczy, że mógł kogoś obrazić - i tak to z Biblią w ręku dzielnie sobie powalczył z komuchami (w stanie wojennym pierwszy by spie*dalał do kruchty).

Dobrze by było gdyby w wypowiedzeniu o tym napisano. Napisano że ktoś się poczuł obrażony może nawet wprost twarzą w twarz "Ty lgbt" ?

Noo,  ładny pogląd - topnienie grzeszników. Na pogrzebie Popiełuszki na klęczkach wybaczali 'naszym winowajcom', dzisiaj znaleźli lepsze cytaty...

To jest cytat ze starego testamentu. Może jakiś rabin się wypowie.

Ty i ikieja dyskryminujecie ludzi dla których stary testament jest ważny? Masz co przeciwko Żydom?

Data: 2019-07-02 22:33:01
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Ty i ikieja dyskryminujecie ludzi dla których stary testament jest
ważny? Masz co przeciwko Żydom?

Powiedzmy, że nie znam się ani na Żydach, ani na Starym Testamencie i nie muszę wiedzieć, co konkretnie cytujesz. A jeśli inwestuję pieniądze w miejsca pracy dla innych, to nie po to, żeby inni wszczynali tam wyznaniowe awantury. Mowa nienawiści pozostaje mową nienawiści nawet wtedy, gdy jest cytowana ze świętych ksiąg.

JB

Data: 2019-07-03 10:29:13
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 07:33, Jacek Bialy pisze:
[...]

Wystarczyłoby żeby ikieja nie prowadziła polityki nawracanie pracowników na wiarę w lgbt.
Mieliby spokój i wyższe dochody i przestrzegaliby polskiego prawa.

Data: 2019-07-03 08:20:33
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- --

To idź im to powiedz, a nie zwracaj głowy na pl.soc.polityka
JB

Data: 2019-07-03 18:19:20
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 17:20, Jacek Bialy pisze:

To idź im to powiedz, a nie zwracaj głowy na pl.soc.polityka

Ja zawracam? To ikieja zwolniła pracownika z tak błahego powodu.
Jak kara musiała by dotknąć aby była porównywalna pana Sikorskiego?

Pozbawienia praw publicznych na 10 lat?
On powiedział to publicznie na cały świat.
Mógł mieć na sumieniu tysiące ludzi ;-)

Data: 2019-07-03 11:00:54
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Ja zawracam?

No przecież nie Ikea..

   -- - To ikieja zwolniła pracownika z tak błahego powodu.

To im to powiedz, albo idź z tym wyżalić się na pręga.

    -- - Jak kara musiała by dotknąć aby była porównywalna pana Sikorskiego?

Być może okropna - i co z tego?

JB

Data: 2019-07-03 23:08:21
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
W dniu 2019-07-03 o 20:00, Jacek Bialy pisze:
Być może okropna - i co z tego?

Skoro łamanie praw pracowniczych za rządów PiSu ;-) Cię nie rusza nie musisz pisać w tym wątku.

Data: 2019-07-03 14:37:30
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
   -- - Skoro łamanie praw pracowniczych za rządów PiSu ;-) Cię nie rusza nie musisz pisać w tym wątku.

To może ruszy ministra Ziobrę?
Niech Ziobro idzie do Ikei i powie im tak:  Nie wyrzucajcie Polaków z pracy za cytowanie Biblii, bo Sikorski zrobił gorszą rzecz i Polacy go za to nie ukarali, więc wy też nie macie prawa  - buuuu ha-ha!

Dzieci we mgle...
Buuuuuuu ha-ha-ha!

Data: 2019-07-02 23:00:46
Autor: Jacek Bialy
[...]

A jakie to ma znaczenie? Dla kogoś takie 'kreseczki' mogą znaczyć podkreślenie wagi zawartej w nich groźby! Bo skoro powołujesz się na świętość autorytetów, to dla kogoś może znaczyć, że bez względu na konsekwencje jakie cię za to spotkają, jesteś zdolny wyrządzić mu krzywdę.

JB

Data: 2019-07-03 10:32:05
Autor: z
W dniu 2019-07-03 o 08:00, Jacek Bialy pisze:

[...]

Myślący człowiek wiedziałby że to stary testament, że KK interpretuje te zapisy "nowocześniej" i że taki cytat nie musi oznaczać chęć zabicia odszczepieńca. To za mało żeby kogoś karać.
Tutaj ukarano za wyrażenie poglądu. Nie ma informacji że pracownik zrobił coś więcej.

Data: 2019-07-03 10:35:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

To są twoje kryteria czyjejś inteligencji (poza tym szanować trzeba każdego bez względu na jego poziom inteligencji). Dla przeciętnego Araba dziewczyna z odkrytymi nogami to kurwa. Ma prawo ją obrazić tylko dla tego, że ona o tym nie pomyślała? Otóż nie ma takiego prawa nawet w swoim kraju. W swoim kraju ma prawo ją pouczyć, żeby inaczej się ubrała  i to się nazywa wyrażanie swojego poglądu.

JB

Data: 2019-07-03 19:42:29
Autor: A. Filip
[...]

Pracownik nie ma w zakresie obowiązków pracowniczych wyrażania opinii na
temat LGBT dopóki pracodawca SAM nie rozpocznie dyskusji.  No chyba że to
pracodawca w duchu korporacyjnego zamordyzmu "jak ja coś mówię na
dowolny temat to morda w kubeł i nie bulgotać".  Takie są
"standardy ze Szwecji"?

When you ask I get right tell.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 12:18:26
Autor: Jacek Bialy
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
-- -- -- -- -
> [...]

pracodawca w duchu korporacyjnego zamordyzmu "jak ja coś mówię na
dowolny temat to morda w kubeł i nie bulgotać".  Takie są

Jemu odpowiadaj, nie pod mną.  Mój tekst kończy się na inicjałach 'JB'.

JB

Data: 2019-07-03 21:36:14
Autor: A. Filip
> [...]

"standardy ze Szwecji"?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jemu odpowiadaj, nie pod mną.  Mój tekst kończy się na inicjałach 'JB'.

To cytuj jak na usenet przystało.  Mi się "odkręcać" twojego porąbanego
formatowanie nie chce.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-02 23:14:22
Autor: Jacek Bialy
[...]

Twoje prawa nie mogą godzić w bezpieczeństwo innych.

JB

(tak orzekł szwedzki sąd)

Data: 2019-07-01 00:56:38
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT

nie, dildowy kretynku
stracił pracę bo nazwał homo dewiantami

od dawna nie umiesz czytać ?

Data: 2019-07-01 17:36:15
Autor: z
Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT
W dniu 2019-07-01 o 00:56, Pisiorowy Escobar pisze:

Czy chcesz aby pracodawca mógł Cie zwolnić z pracy za to że kogoś nazwałeś OSZOŁOMEM? Albo nie chciałeś świętować 11 listopada?

Odpowiedz.

Skandal w IKEI! Pan Tomasz stracił pracę bo zacytował Biblię! Nie chciał promować ideologii LGBT