Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.

Data: 2010-12-11 08:37:07
Autor: Azor jest pedałem
Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.
W Krakowie, przy ulicy Brackiej, odsłonięto w piątek tablicę upamiętniającą Zbigniewa Wassermanna, posła Prawa i Sprawiedliwości, który zginął pod Smoleńskiem. Na uroczystości zjawili się krakowianie i czołowi polscy politycy, w tym członkowie stowarzyszenia Polska Jest Najważniejsza. Jego liderka Joanna Kluzik-Rostkowska, wcześniej członkini PiS, została wygwizdana.

W piątek odsłonięcie tablicy zeszło jednak na drugi plan. Największe emocje wzbudziło właśnie pojawienie się członków PJN. Był poseł Paweł Poncyljusz, eurodeputowany Paweł Kowal i Joanna Kluzik-Rostkowska. Gdy ta ostania została przedstawiona, tłum zacząć przeciągle buczeć.

Liderka PJN zachowała jednak kamienną twarz - mimo że uderzało w nią również przemówienie Beaty Kempy. Posłanka PiS

mówiła o zdradzie i lojalności.

- Gdy w kraju szaleje zdrada, poseł Wassermann na pewno stałby przy Jarosławie Kaczyńskim - mówiła Kempa. - Zawsze szukał prawdy i na niej chciał budować Polskę - dodała. Prawdy chce też szukać PJN. Wczoraj w Krakowie przedstawiciele stowarzyszenia ogłosili, że złożą w Sejmie projekt uchwały o powołaniu komisji śledczej w sprawie katastrofy smoleńskiej.

Tablicę pod biurem posła Wassermanna odsłoniła jego żona Halina. Ufundowali ją przyjaciele rodziny, a wykonał rzeźbiarz, prof. Stefan Dousa.

Spotkanie prowadził Józef Pilch, wiceprzewodniczący Rady Miasta Krakowa z PiS. Partię Jarosława Kaczyńskiego reprezentowała też jej wiceprezes Beata Szydło, posłanka Beata Kempa, senator Zbigniew Cichoń oraz były prezydencki minister Andrzej Duda.

Jednak nie tylko członkowie PiS stali w tłumie. Z PO przyszli m.in. senatorowie Paweł Klimowicz i Stanisław Bisztyga oraz poseł Jarosław Gowin. Byli też wojewoda Stanisław Kracik i były marszałek województwa Marek Nawara.

http://www.gazetakrakowska.pl/krakow/343987,skandal-w-krakowie-rostkowska-wygwizdana-przy-tablicy,id,t.html

"PiS nie jest normalną opozycją, a sektą polityczną, posiadającą guru, misję i własnych świętych. To raczej ruch wywrotowy, który próbuje nie tyle polepszyć III RP, co ją zburzyć - mówi w rozmowie z "Newsweekiem" wybitny znawca polskiej historii profesor Norman Davies. Zdaniem historyka, fenomen wojny polsko-polskiej to bańka mydlana, która za jakiś czas pęknie."

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-11 08:50:27
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-12-11 08:37, Azor jest pedałem pisze:
Tablicę pod biurem posła Wassermanna odsłoniła jego żona Halina.
Ufundowali ją przyjaciele rodziny, a wykonał rzeźbiarz, prof. Stefan Dousa.

Wyrzeźbił na tablicy wannę?

Data: 2010-12-11 11:55:29
Autor: Krzysztof
Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.
\> Wyrzeźbił na tablicy wannę?
Zapomnieli , ale jak będe na Brackiej to jakąś przyniosę;)

K.

Data: 2010-12-11 12:01:09
Autor: u2
[...]

Davies to typowy agent. Trudno go uznać za jakiegokolwiek eksperta
polskiej historii. Raczej za drugiego Lloyd George`a.

Data: 2010-12-11 14:42:06
Autor: Dirko
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0359f8$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-11 08:37, Azor jest pedałem pisze:

Davies to typowy agent.

    Zaś Ty to typowy oszczerca

Data: 2010-12-11 14:45:42
Autor: u2
Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.
W dniu 2010-12-11 14:42, Dirko pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4d0359f8$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-11 08:37, Azor jest pedaÂłem pisze:

Davies to typowy agent.

    ZaÂś Ty to typowy oszczerca

Prawda w oczy kle takich debili jak ty.

Data: 2010-12-11 19:51:42
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 12:01, u2 pisze:
Davies to typowy agent. Trudno go uznać za jakiegokolwiek eksperta
polskiej historii. Raczej za drugiego Lloyd George`a.

dokladnie, kolejny zagraniczny ekspert/autorytet wyhodowany na
kompleksach polakow.

g.

Data: 2010-12-11 19:47:37
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 19:51, grzessiek pisze:
[...]

Jak się czyta jego książki to jest to typowe wodolejstwo bez szerszej
analizy faktów historycznych.

Data: 2010-12-11 12:57:37
Autor: pluton
[...]

Mina Kempy, jak ja prezes wywali na zbita buzke z pisu - bezcenna.

Nullification

Data: 2010-12-11 13:57:55
Autor: cytryna
Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.
W Krakowie, przy ulicy Brackiej, ods&sup3;oni&ecirc;to w pi&plusmn;tek tablic&ecirc; upami&ecirc;tniaj&plusmn;c&plusmn; Zbigniewa Wassermanna, pos&sup3;a Prawa i Sprawiedliwo&para;ci, który zgin&plusmn;&sup3; pod Smole&ntilde;skiem. Na uroczysto&para;ci zjawili si&ecirc; krakowianie i czo&sup3;owi polscy politycy, w tym cz&sup3;onkowie stowarzyszenia Polska Jest Najwa&iquest;niejsza. Jego liderka Joanna Kluzik-Rostkowska, wcze&para;niej cz&sup3;onkini PiS, zosta&sup3;a wygwizdana.
ciach
Przemys&sup3;aw Warzywny

--
Tylko wyjątkowej kulturze osobistej krakowian należy przypisać, że nie doszło do rękoczynów. Sama obecność spiskowców z ugrupowania Jajważniejsza Jest Posada
po prostu ubliżała pamięci śp.posła Wassermanna. A na dodatek ci okropni agenci

Data: 2010-12-11 18:07:51
Autor: pluton
Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.
 Koniec tej POwskiej błazenady i zabawy w
rządzenie zdaje się bliski.

Zdaje sie, zdaje i zdaje i zdaje... i nie moze sie zdac.
Moze ktos pomoze ?

Nullification

Data: 2010-12-11 18:08:16
Autor: cytryna
> [...]
>  Koniec tej POwskiej b&sup3;azenady i zabawy w
> rz&plusmn;dzenie zdaje si&ecirc; bliski.

Zdaje sie, zdaje i zdaje i zdaje... i nie moze sie zdac.

-- pozdrawiam
Nullification

Zwróć się do Grześka, narszałka polnego, on ma plan, pomoże na pewno, tak dla
wyrównania starych rachunków.

Data: 2010-12-12 00:07:32
Autor: pluton
> [...]
> Moze ktos pomoze ?

Zwróć się do Grześka, narszałka polnego, on ma plan, pomoże na pewno, tak

Ja mam sie zwrocic ? Mnie sie nic nie zdaje...

Nullification

Skandal w Krakowie: Rostkowska wygwizdana przy tablicy Wassermanna.