Skandal w PiS

Data: 2012-10-06 16:35:43
Autor: Przemys³aw M.
Skandal w PiS

"Ma³gorzata Tomaszewska-S³omina, córka legendarnego bramkarza reprezentacji
Polski, Jana Tomaszewskiego i dziennikarka Sportklubu, w którym prowadzi
program 'Barcelona vs Realu Madryt' opowiada przed niedzielnym El Clasico
dlaczego odrobinź bardziej sprzyja Realowi i dlaczego gdyby dano jej wybór,
wola³aby zrobię wywiad z Jose Mourinho niæ z Pepem Guardiol±."

Jak tak moæna! Ma³gosia nie powinna pracowaę w SportKlubie! Córka Jana
Tomaszewskiego, z ³aski Jaros³awa Kaczyńskiego pos³a na Sejm!  Tak jak syn
Tuska nie mia³ prawa pracowaę w OLT czy innym lotnisku! Ich miejsce jest na
ulicy! Z wyci±gniźt± w ge¶cie "pan-da" rźk±!!

--
Jaros³aw Kaczyński o¶wiadczy³, æe z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskź zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-06 20:51:46
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4pfko$i0i$1dont-email.me...

[...]

Nie manipuluj. Tu nie chodzi³o o jego pracź w OLT. On_pracowa³_w_państwowym_LOT. Jednocze¶nie robi³ im kreci± robotź pracuj±c w prywatnym OLT- przekazywa³ poufne informacje.
Gdyby córka Tomaszewskiego zosta³a zaproszona do pracy w TVP 1- jako redaktor redakcji Wiadomosci Sportowe, i jednocze¶nie pracowa³a dla konkurencyjnego TVN SPORT- przekazuj±c im poufne informacje na temat TVP1- to wtedy by³o by do¶ę podobnie.

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-06 22:06:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4puk0$oc2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gówno prawda. W ubieg³ym tygodniu prezes lotniska, czy jak ta funkcja siź nazywa, wyja¶nia³ ca³± sytuacjź, równieæ z samolotem.
To jest tak. Je¶li chcesz komu¶ przy***ebaę, to jak mu ukradn± rower, powiesz, æe by³ zamieszany w kradzieæ roweru.
I tu belka i ædæb³o w oku siź k³ania.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-06 22:33:42
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50708f58$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idziusz- po raz kolejny podajesz argument z magla "obi³o mi siź o uszy". A ja gdzie¶ s³ysza³em, æe Tuska syn przemyca³ ³apane na pielgrzymkach do Czźstochowy dziewice . Przemyca³ je - oczywi¶cie wbrew ich woli- do krajów islamskich. Powinien wiźc za to siedzieę do końca æycia w ciupie.

Nawet Ty powiniene¶ zrozumieę, æe takie "widzimisiź- gdzie¶ zas³ysza³em" to sobie wiesz gdzie moæesz wsadzię?

Data: 2012-10-07 08:52:33
Autor: Przemys³aw M.
Skandal w PiS
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:33:42 +0200, Chiron napisał(a):

Idziusz- po raz kolejny podajesz argument z magla "obiło mi się o uszy". A ja gdzieś słyszałem, że Tuska syn przemycał łapane na pielgrzymkach do Częstochowy dziewice . Przemycał je - oczywiście wbrew ich woli- do krajów islamskich. Powinien więc za to siedzieć do końca życia w ciupie.

Nawet Ty powinieneś zrozumieć, że takie "widzimisię- gdzieś zasłyszałem" to sobie wiesz gdzie możesz wsadzić?

Sądzisz, że używając "Idziusz" zdobywasz moralną przewagę nad
"przeciwnikiem"? Zwróć uwagę, że większość napastliwych komentarzy
działaczy PiS opiera się na domniemaniach czyli tym co lęgnie się w ich
ogarniętych fobiami główkach.Nie opierają się na faktach, fakty do nich nie
przemawiają.  Sprawa 10 kwietnia 2010 jest tego najlepszym przykładem.  --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-10-07 10:12:30
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k4r90u$v41$1dont-email.me...
[...]

Nie uważam go za przeciwnika. Nie odnoszę się tak do nikogo- tylko do niego. Dlaczego? Proste- zwracałem mu wielokrotnie uwagę, żeby się nie zwracał do mnie per "synuś" czy "chłopcze". Z mojej strony wystarczy, żeby zaczął się do mnie zwracać jak inni. Jak nie chce- to robię to samo. Nie upieram się, że to dobra metoda- ale póki co- nie uważam, że zła.

[...]

Tu znów nie chodzi o PIS czy PO czy kogokolwiek. Fakty są takie: nie wiemy, co się wtedy wydarzyło. I nie dość tego, to oficjalne czynniki robią wszystko, żeby tę sprawę jeszcze bardziej zaciemnić. Kłamią, mataczą, ubliżają ofiarom, ich rodzinom. Ta sprawa- jej wyjaśnienie- musi być ważne dla każdego, komu zależy na Polsce, Polakach. Skoro rząd kłamie, mataczy- to my_możemy_się_tylko_domyślać. Na podstawie różnych przesłanek- tworzymy hipotezy. Szukamy Prawdy- jak dzieci we mgle. A Ciebie to oburza? Co tak naprawdę powoduje Twoją irytację?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron
..

Data: 2012-10-07 10:58:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4rdhb$of1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Chociaż jeden kawałek zdania prawdziwy: "jak dzieci we mgle". Dodaj smoleńskiej.

A co się stało, wszyscy wiedzą: samolot nie podchodził do lądowania, mając wysuniete podwozie i klapy i zniżająć się w zdalnie sterowanej mgle na taką wysokość, że jedynym tego efektem było jebnięcie na plecy i rozsypanie samolotu na tysiące części, a pasażerów na 300 istotnych kawałków, nie licząc 200 kg pomniejszych.

Data: 2012-10-07 14:26:07
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5071445a$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak wrzucała propaganda na początku. Potem nie znalazło to potwierdzenia- a nawet zupełnie zostało obalone- np po badaniach nagrań w Krakowie. Jeśli przytoczysz mi (o co Cię już wiele razy prosiłem) fragment na to, co tu napisałeś- czym ubliżyłes pamięci lotników- np w raporcie Millera- to pogadamy dalej. Szczególnie coś o tych klapach. Póki co- jesteś kpem bez zdolności honorowych- i powiedzenie "pies cię jebał" oznacza mezalians. Dla psa (by Mój Wielki Rodak).

p.s.

A może przytoczysz revelacyjnego? Czy Ty się w ogóle nad czymś zastanawiasz? Nie budzi u Ciebie dysonansu poznawczego, że przy identyfikacji zwłok ś.p. Ani Walentynowicz zawiniła rodzina- a jak to było z drugimi zwłokami- pani ś.p. Teresy Walewskiej? Też rodzina?

Data: 2012-10-07 14:36:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4rsd0$u9r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Synusiu w oparach absurdu!
Ciało rozpoznane przez rodzinę jako śp. Walewska miało obrączkę. Ciało rozpoznane przez rodzinę jako śp. Walentynowicz nie miało obrączki.
Obrączka była własnością śp. Walentynowicz. Obie rodziny wiedziały o tym już w Moskwie i siedziały cicho.
Jeszcze czegoś nie rozumiesz?
No, to nic na to nie poradzę, że jesteś głąb.

Data: 2012-10-07 14:48:58
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5071775b$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rozumiem. Obie rodziny działając wspólnie i w porozumieniu postanowiły obalić rząd Tuska. Podpuszczeni przez Kaczyńskiego udali, że rozpoznają swoich bliskich- żeby potem upiec na wywołanym ogniu swoje polityczne półgąski. Wiem, wiem:-)))
Idziuś- masz rację. Co z tego? Rozumu Ci brak. Ale fajny z Ciebie gość:-)))

Data: 2012-10-07 15:08:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4rtnq$vog$1node1.news.atman.pl...
[...]

Faktycznie, jebie cię w czachę!
Czy zaprzeczasz faktom, które tu przytoczyłem, a usłyszałem podczas relacji Seremeta w Sejmie?
Obawiam się, że trudno będzie to zrobić, bo ci nienawistni ruscy sporządzili protokół na okoliczność istnienia obrączki stanowiącej własność śp. Walentynowicz, a zdjętej z palca zwłok rozpoznanych jako śp. Walewska i uzyskali podpisy rodzin potwierdzających ten fakt.
Co rodzinami powodowało, że nie rozgłaszali tego faktu, a Walentynowicze do końca domagali się przeprosin? Nie wiem. Zapytaj ich.

Data: 2012-10-07 15:55:56
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50717eb7$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Walentynowicz twierdzi, że rozpoznał prawidłowo. To samo rodzina podmienionej p.Teresy. Oboje powzięli podejrzenia dopiero, jak dostali przetłumaczone (po 2 latach niemal) badania DNA z Rosji. Czyli- twierdzą, że oni rozpoznali poprawnie- a co się stało potem ze zwłokami- nie mieli nawet prawa tego nadzorować. Oskarżają Seremeta własnie o kłamstwo.
Ty oczywiście wierzysz Seremetowi. No to sobie wierz.

Data: 2012-10-07 16:54:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4s1ld$3v5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Idziesz w zaparte i twoje tłumaczenie przeczy logice. Wydawałoby się, że wykształcony człowiek z ciebie, jednak pogrążasz się dalej.
Gdyby rozpoznali poprawnie, obrączka nie mogłaby znajdować się na palcu śp. Walewskiej. Nie przecz faktom i choć raz rozumuj logicznie. Nie pogrążaj się w odmętach absurdu.

Walenytnowicze dymili od początku. Melak dymił zanim wyjechał do Moskwy.
Wspomniał o jego i p. Kochanowskiej zachowaniu syn śp. Komorowskiego w programie u Lisa.

Fakty możesz pominąć lub przemilczeć ale ich nie zmienisz.
Daj se siana i nie kompromituj się więcej.

Data: 2012-10-07 17:34:44
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507197b7$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mistrzem w "wymyślaniu faktów" czy powielaniu fałszerstw jesteś Ty. Nie masz nawet umiejętnosci zrozumienia tego, co się do Ciebie mówi czy pisze. No ale po kolei.
Piszesz o synu ś.p. Komorowskiego i jego udziale w programie Lisa. OK- proszę:
"
Konflikty rodzin ofiar smoleńskich narastają na sile. Niedawno córka Zbigniewa Wassermanna, Małgorzata wypominała na antenie Pawłowi Dereszowi, że ten po katastrofie starał się ugrać coś w polityce. Teraz syn zmarłego Stanisława Komorowskiego atakuje inne rodziny.

Maciej Komorowski dodał, że Rosjanie robili co mogli, pomimo dezorientacji w pierwszych chwilach i byli dla nich bardzo życzliwi. - Ja bym tego nie nazwał chaosem. Raczej próbą łączenia faktów na bieżąco. Ci ludzie się starali, bo widzieli, że jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji - oświadczył.
 "

Czyli- jest to jeden jedyny odosobniony głos.    Dodam, że zaraz po katastrofie te rodziny smoleńskie podzieliły się jakby na 2 grupy- i właściwie grupa, wktórej jest Komorowski jest i o wiele mniejsza i raczej- za wyjątkiem chyba tylko jego- zachowuje się dość powściągliwie. Zeznania innych uczestników tamtych wydarzeń- takich, jak Wassermanowa czy Kaczyńska- są skrajnie różne. Opowiadają o naciskach, pogardzie, chamstwie wręcz- Rosjan. Jeśli on mówi prawdę- oznacza to, że różne rodziny traktowano w różny sposób. Efekt jest taki, że do dziś nikt nie zrobił sekcji zwłok- takiej rzetelnej, nadzorowanej przez rodziny (rodzinom, których bliskich ekshumowano- odmówiono powołania choćby swoich obserwatorów). Nie wiadomo więc, co niby miały by te sekcje ujawnić. Ewidentne jest, żetakie zachowania służą wyłącznie ukrywaniu prawdy. Jak choćby Kopaczowa i Arabski. Teraz kłamią, że nie mówili tego, co powiedzieli- choć na youtube pełno filmików z ich wypowiedziami. Kopaczowa nawet powołała się na...stenogramy sejmowe- mając gdzieś nagrania swoich wypowiedzi. Nie znaleziono dotąd jednego choćby polskiego lekarza, który by się przyznał, żebrał udział wtedy w Rosji w jakiejkolwiek sekcji zwłok. Żaden Polak jak do tej pory nie potwierdził, że przekopywał teren katastrofy z Rosjanami- i to centymetr po centymetrze. Ciała w trumnach są pozamieniane, znajdowano w nich śmieci w rodzaju gumowych rękawic. Zostały sprofanowane. Dziś Tusku idzie w zaparte i kłamie, że nikomu nie zabroniono otwierania trumien.
Boguś- ja mam jedno pytanie: czy jesteś durniem od urodzenia, czy kończyłeś jakąś szkołę?

Data: 2012-10-07 17:45:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4s7ej$5q2$1news.task.gda.pl...
[...]

Jak cudownie zwekslowałeś w opary absurdu.

Odpowiedz na to:
[...]

Ale główka boli i nie możesz myśleć? Ale dymić potrafisz?

Jeszcze jedno. Zginęło 96 ludzi. Ile rodzin dymi i dlaczego pisowskie? A w czym Wassermanowa czy Kaczyńska brała udział? W jakich wydarzeniach? O ile wiem, to Kaczyńskiej udział polegał na przelaniu na swoje konto 3 milionów złotówek odszkodowania.
Brnij dalej w mgłę smoleńską.

Data: 2012-10-07 12:23:08
Autor: Przemys³aw M.
Skandal w PiS
Dnia Sun, 7 Oct 2012 10:12:30 +0200, Chiron napisa³(a):

Uæytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4r90u$v41$1dont-email.me...
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:33:42 +0200, Chiron napisa³(a):

[...]

S±dzisz, æe uæywaj±c "Idziusz" zdobywasz moraln± przewagź nad
"przeciwnikiem"?
Nie uwaæam go za przeciwnika. Nie odnoszź siź tak do nikogo- tylko do niego. Dlaczego? Proste- zwraca³em mu wielokrotnie uwagź, æeby siź nie zwraca³ do mnie per "synu¶" czy "ch³opcze". Z mojej strony wystarczy, æeby zacz±³ siź do mnie zwracaę jak inni. Jak nie chce- to robiź to samo. Nie upieram siź, æe to dobra metoda- ale póki co- nie uwaæam, æe z³a.

Zwróę uwagź, æe wiźkszo¶ę napastliwych komentarzy
dzia³aczy PiS opiera siź na domniemaniach czyli tym co lźgnie siź w ich
ogarniźtych fobiami g³ówkach.Nie opieraj± siź na faktach, fakty do nich nie
przemawiaj±.  Sprawa 10 kwietnia 2010 jest tego najlepszym przyk³adem.

Tu znów nie chodzi o PIS czy PO czy kogokolwiek. Fakty s± takie: nie wiemy, co siź wtedy wydarzy³o. I nie do¶ę tego, to oficjalne czynniki robi± wszystko, æeby tź sprawź jeszcze bardziej zaciemnię. K³ami±, matacz±, ubliæaj± ofiarom, ich rodzinom. Ta sprawa- jej wyja¶nienie- musi byę waæne dla kaædego, komu zaleæy na Polsce, Polakach. Skoro rz±d k³amie, mataczy- to my_moæemy_siź_tylko_domy¶laę. Na podstawie róænych przes³anek- tworzymy hipotezy. Szukamy Prawdy- jak dzieci we mgle. A Ciebie to oburza? Co tak naprawdź powoduje Twoj± irytacjź?

Na jakiej podstawie twierdzisz, æe rz±d k³amie, mataczy? Na podstawie tego
co legnie siź w g³ówce Macierewicza i jemu podobnych? Oburza mnie to
histeryczne bicie piany przez "prawdziwych Polaków".

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶ę za ¶mierę Lecha Kaczyńskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byę psychicznie niezrównowaæony, æeby tolerowaę Tuska, który odpowiada za ¶mierę moich przyjació³. Powtarzam, æe nie kierujź siź æ±dz± zemsty. Ja potrafi³em w æyciu wybaczyę wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia æadnego kryterium, æebym mia³ mu wybaczyę - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-10-07 14:32:22
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4rl6c$phq$1dont-email.me...
[...]

Mieszkamy w innych państwach?! Moæe po kolei. Uwaæasz, æe rz±d niczego nie mataczy- no to dlaczego odda³ ca³e ¶ledztwo w rźce Rosjan, a na dodatek- jak twierdz± Rosjanie- nie chcia³ wzi±ę udzia³u w tych badaniach, do których polsk± stronź Rosjanie ³askawie zaprosili? Dlaczego k³ama³a Kopaczowa, Arabski, Tusk- etc?
http://smolensk-2010.pl/

Zapoznaj siźz tym i powiedz, z czym siźzgadzasz w sprawie Smoleńska- z czym nie.
Dla mnie to, co napisa³e¶ na[prawdź brzmi tak, jakby¶ mieszka³ nie tylko w innym państwie- ale i na innej planecie

Data: 2012-10-07 14:41:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4rsom$umv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie moæna oddaę czego¶, czego siź nie posiada.
Chyba, æe jeste¶ komunist±. U nich to róænie z tym bywa.

ps. Niedawno by³ wypadek autobusu we Francji z ofiarami ¶miertelnymi i o dziwo, ¶ledztwo prowadzili Francuzi. Jak to wyt³umaczyę? Oddano ¶ledztwo Francuzom?  Zdrada i zaprzaństwo! "Wpln± Polskź zwróę nam Panie!"

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-07 14:46:38
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5071788a$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie posiadali prawa? Posiadali. To naprawdź ³atwo wykazaę- i by³o o tym nie raz. Ale Ty po prostu nie chcesz tego przyj±ę do wiadomo¶ci. Teraz czarne skrzynki i wrak samolotu- wszystko w³±sno¶ę RP- oddadz± albo nie. Jak zechc±. I kto im co zrobi. Idziusz- wiem ,æe uwaæasz revelsteina za inteligentnego go¶cia, i dziwisz siź, æe on my¶li dok³adnie to, co Ty. Tyle, æe tak naprawdź- Ty nic nie my¶lisz. No napisz raz prawdź:
CZY CHOĘ RAZ W SWOIM ÆYCIU CO¦ SENSOWNEGO SAMODZIELNIE WYMY¦LI£E¦?
No sam widzisz:-)))

Data: 2012-10-07 14:58:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4rtje$vgl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Uff!!!! Sama mg³a smoleńska!

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-07 22:09:11
Autor: HaMMeR
Skandal w PiS
W dniu niedziela, 7 pa¼dziernika 2012 12:23:08 UTC+2 uæytkownik Przemys³aw M. napisa³:
> [...]

co legnie siź w g³ówce Macierewicza i jemu podobnych? Oburza mnie to

histeryczne bicie piany przez "prawdziwych Polaków".

A twoja glowka jak zwykle 'nieprzemakalna' na dowody
bedace wynikiem PRAWDZIWEGO sledztwa, no bo jakze,
we lbie ci zaszyto odpowiednie propagandowe goowno,
wiec wydzielasz je  zupelnie bezbolesnie!
Jestes zniewolonym pasciatym, umyslowym karlem.
Gardze takimi sprzedawczykami jak ty!

Data: 2012-10-07 10:36:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4q4j4$u49$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz lub sto razy i wskaæ mi miejsce, w którym napisa³em, æe tź wiadomo¶ę gdzie¶ zas³ysza³em, tylko nie wiem gdzie itd...
Lubisz pogr±æaę siź w oparach absurdu i pomówień? Nie martw siź. Tak maj± wszystkie pisiaczki!

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-07 14:03:28
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50713f09$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To w³a¶nie jest "obi³o mi siź o uszy" - chyba, æe podasz linka i co¶, co uwiarygodni tź informacjź (je¶li rzeczywi¶cie poda³ j± dyrektor lotniska). Póki co- to magiel. Co najmniej trzeci raz w dyskusji pos³ugujesz siź tego typu metod±- raz chyba nawet dok³adnie napisa³e¶, æe Ci siź o uszy obi³o. Tyle, æe to æaden argument. Podaj ¼ród³o- sprawdzimy, przemy¶limy. Ty nawet nie przytaczasz cytatu- a mam g³źbokie przekonanie, æe masz ogromne problemy ze zrozumieniem tekstu - wiźc tym bardziej nie mogź uwierzyę Twoim zapewnieniom.

Data: 2012-10-07 14:21:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4rr2g$sv6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie by³em pewny, jak w nomenklaturze nazywa siź kieruj±cy lotniskiem w Gdańsku. Tyle i aæ tyle. Je¶li tego nie zrozumia³e¶, to zaczynam w±tpię w twoje wyæsze wykszta³cenie.

Niestety! To ty pos³ugujesz siź takimi argumentami, jakle próbujesz mi przypisaę, jak na powyæszym obrazku. Æeby¶ znów nie mia³ k³opotów to ci przekopiujź poniæej:

# raz chyba nawet dok³adnie napisa³e¶, æe Ci siź o uszy obi³o #
Biedny pisiorku, pogr±æasz siź w odmźtach absurdu i mg³a smoleńska destruktywnie wp³ywa na twoje procesy my¶lowe.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-07 14:52:49
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:507173b7$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Znowu nie zrozumia³e¶. Ja siźnie czepiam, czy on prezes, dyrektor czy kto¶ inny waæny. Daj linka- przeczytamy, pomy¶limy, pogadamy. To gdzie ten link?

Data: 2012-10-07 15:19:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Skandal w PiS

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4rtv2$vu5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Synusiu w oparach absurdu. Oprócz stron internetowych istnieje takæe radio i telewizja. I w³a¶nie widzia³em w telewizji krótki reportaæ. Nie pamiźtam, jaka to by³a telewizja, zapewniam ciź jednak, æe nie by³a to telewizja "Trwam"
Ale je¶li jeste¶ taki leniwy to poszuka³em za ciebie:

# Tomasz Kloskowski, prezes portu na konferencji prasowej powiedzia³ za¶: - W momencie, kiedy zatrudnia³em pana Micha³a Tuska jako pracownika portu lotniczego w Gdańsku wiedzia³em, æe prowadzi dzia³alno¶ę gospodarcz± i ¶wiadczy us³ugi w zakresie PR dla przewo¼nika OLT Express i oceni³em, æe nie bździe to z æadn± szkod± dla naszej spó³ki.
Przewodnicz±cy Rady Nadzorczej Jan Zarźbski wyja¶ni³, æe "rada nie ma absolutnie æadnych w±tpliwo¶ci, æe nie zosta³y naruszone interesy portu lotniczego w Gdańsku przez pracź Micha³a Tuska zarówno w porcie, jak i na rzecz OLT Express"....#
wiźcej: http://tiny.pl/hnrwt

I przy okazji wyja¶ni³o siź, æe portem lotniczym kieruje prezes, jakby to by³o cokolwiek istotne.

Jedynie intensywne leczenie moæe przynie¶ę ci ukojenie!

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-10-07 01:50:53
Autor: HaMMeR
Skandal w PiS
W dniu sobota, 6 pa¼dziernika 2012 22:06:53 UTC+2 uæytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
> [...]

To jest tak. Je¶li chcesz komu¶ przy***ebaę, to jak mu ukradn± rower, powiesz, æe by³ zamieszany w kradzieæ roweru.

Wy jak zwykle, czerwone bydleta, nie znacie pojecia
umiaru!! Dla was 'znaj proporcje...'w waszym
propagandowym belkocie, zupelnie sie nie licza?!!

Co za wredne chamiska..!

Data: 2012-10-07 12:32:08
Autor: Przemys³aw M.
Skandal w PiS
Dnia Sun, 7 Oct 2012 01:50:53 -0700 (PDT), HaMMeR napisa³(a):

Wy jak zwykle, czerwone bydleta, nie znacie pojecia
umiaru!! Dla was 'znaj proporcje...'w waszym
propagandowym belkocie, zupelnie sie nie licza?!!

Co za wredne chamiska..!

Jakieæ to pisowskie. Brak ci argumentów wiźc plujesz i kopiesz. Chiron,
masz przyk³ad pisowskiego pieniactwa. Pieniactwa którego jeste¶ obrońc±.
Gdyby¶ æy³ w czasach Stalina sta³by¶ na czele plutonu egezkucyjnego.

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, æe nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy niæ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2012-10-07 17:58:31
Autor: Grzegorz Z.
Skandal w PiS
HaMMeR napisa³:

Wy jak zwykle, czerwone bydleta, nie znacie pojecia
umiaru!!

Umiar czerwonych bydl±t powinien polegaę na tym by na takie same zachowania
waszych jak te które zarzucacie naszym, reagowali milczeniem ew ¶piewali
chora³y gregoriańskie?

--
"Ateizm jest religi± w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybów jest
hobby"

Data: 2012-10-07 18:57:29
Autor: mkarwan
Skandal w PiS
Uæytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4s8pd$am3$2dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siź za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Data: 2012-10-07 08:43:45
Autor: Przemys³aw M.
Skandal w PiS
Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:06:39 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

[...]

Do elektoratu PiS nie przemawiaj± æadne argumenty. Dla nich kaæda bzdura
wypowiedziana przez prezesa albo Rydzyka i uleg³ych im mediów to ¶wieto¶ę.
Kali ukra¶ę - dobrze, Kalemu ukra¶ę - ¼le. To ich mentalno¶ę. --

Data: 2012-10-07 09:59:41
Autor: Chiron
Skandal w PiS
Uæytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k4r8e7$sqt$1dont-email.me...
[...]

Dzia³asz podobnie, jak on. Widzisz z³ych pisowców i dobrych peowców. I z ca³± pewno¶ci± demiurgom naszej sceny politycznej o to chodzi. Nie potrafisz siź odnie¶ę do faktów. Fakty s±- jakie s±. Moæna sobie poczytaę, to co powszechnie znane. Je¶li kto¶- jak Idzikowski- twierdzi, æe jest inaczej, i na dowód podaje (nie po raz pierwszy zreszt±), æe "co¶ mu siź obi³o o uszy" "jaki¶ prezes czy kto¶ co¶ powiedzia³" to przecieæ czystej wody magiel. A_Ty_siź_pod_jego_g³upotami_podpisujesz.