Skandal w instytucie w Falentach

Data: 2019-05-02 05:07:41
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Skandal w instytucie w Falentach
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Instytut podlega bezpośrednio ministrowi rolnictwa.

Nic tam nie widać, cielaki zupełnie normalne.
W każdym bądź razie lepiej wyglądają niż konie w Janowie
na tyłach stadniny.

Zerknąłem i widzę tych samych ludków co łapali pytona nad wisłą. Złapali go w końcu?

Data: 2019-05-02 05:22:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 2 maja 2019 14:07:43 UTC+2 użytkownik Bytomir Dipikryloamina napisał:
> [...]

> Nic tam nie widać, cielaki zupełnie normalne.
W każdym bądź razie lepiej wyglądają niż konie w Janowie

Gdzieś czytałem, że sajnie na tyłach stadniny wyglądały tak a nie inaczej gdyż za dobrej zamiany nikt łajna przez pół roku nie wywoził. Nowo powołani wybitni specjaliści nie dopilnowali.

--
Bruno

Skandal w instytucie w Falentach