Skandal w policji. Sierżant gwałcił dzieci

Data: 2010-03-03 02:15:53
Autor: muto2100
Skandal w policji. Sierżant gwałcił dzieci
Data: 2010-03-03 12:05:55
Autor: WW
Skandal w policji. Sierżant gwałcił dzieci
muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691

To oni nie mają takich przywilejów jak księża?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-03 12:54:25
Autor: Panslavista
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:hmlgg4$p1i$1nemesis.news.neostrada.pl...
muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691

To oni nie mają takich przywilejów jak księża?

Księża też nie mają, ale rebusy - tym wszystko wolno.

Data: 2010-03-03 12:58:30
Autor: Panslavista

muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691

To oni nie mają takich przywilejów jak księża?

Księża też nie mają, ale rebusy - tym wszystko wolno.
Znany  przypadek:
Przyszedł do nas on, czarny jak diabeł - pamiętam jak przez mgłę to zimno.
Starsza córka sąsiadki mówiła - dziś na ciebie kolej. Jaka kolej, u nas nie
ma fu-fu... Jej młodsza siostra powiedziała - będziesz miała dotyk. Będzie
ciebie bolało. Dobrze ci tak. Mamełe i tatełe zasmuceni wyszli. Diabeł
przewrócił mnie na łóżko, śmierdział i sapał, zadarł mi kiecę, wstydziłam
się. Nagle straszny ból poraził mnie całą, wrzasnęłam. Jestem mała i drobna,
tylko ja jedna umiałam założyć nogi za głowę. Obie. Bolało, a on pchał ten
ból we mnie coraz dalej i dalej. Podwinęłam nogi i uderzyłam w to co mnie
rozdzierało żywcem. Diabeł zacharczał i spadł na podłogę. Wybałuszył oczy,
pejsy przykleiły mu się do oślinionej gęby. Tak śmiesznie ciamkał jak karp,
zanim stał się karpiem po żydowsku. Nie mogłam się ruszyć, powalona bólem,
ale paskudny widok diabła z zadartym chałatem dodał mi sił, potykając
wybiegłam z domu. Blady tatełe złapał mnie na ręce i pobiegł ze mną w pole z
dala od domu. Jeszcze nigdy nie słyszałam, żeby tak przeklinał rebusa i
tolkmud. A nawet yohełe czy jawiełe, nie wiem co to jest... Później mamełe
cicho opowiadała tatełe, że pomogła mu wstać i położyła na łóźko, chciała
załagodzić, położyła się koło niego i głaskała to co mnie rozdzierało.
później weszła na niego. Rebus, bo tak nazywali diabła zrobił ją
nauczycielką. Tatełe mówił później, że moje młodsze rodzeństwo nie jest
jego. Dzieci na mamełe mówiły psorka - podobno są takie psy, o niebieskich
oczach...

Data: 2010-03-03 13:38:40
Autor: -heÂŽsk-
On Wed, 03 Mar 2010 12:05:55 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

muto2100 pisze:
> http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691

To oni nie mają takich przywilejów jak księża?
  to na pewno policyjny kapelan ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-04 15:20:05
Autor: WW

muto2100 pisze:
http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691
To oni nie mają takich przywilejów jak księża?
  to na pewno policyjny kapelan ;o))))

Takiemu to już chyba trójkąt lub mix przysługuje ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-04 18:33:19
Autor: -heÂŽsk-
On Thu, 04 Mar 2010 15:20:05 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  to na pewno policyjny kapelan ;o))))
Takiemu to już chyba trójkąt lub mix przysługuje ?

 ach ta zazdrosc...  nie poszalalbys w takim trojkocie: policjant-katabas-ty ? ;o)
 to jak z tymi dziecmi, sierzant je odprowadzal, a pozniej gwalcil?

--

 HeSk

Data: 2010-03-05 16:34:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 3 Mar 2010 02:15:53 -0800 (PST), muto2100 napisał(a):

http://www.sfora.pl/Skandal-w-policji-Sierzant-gwalcil-dzieci-a17691

Minął się z powołaniem?

Skandal w policji. Sierżant gwałcił dzieci